Ik ga nu pas kijken.quote:Op maandag 3 april 2023 11:31 schreef Tjacka het volgende:
@:tarado maakt @:atypisch kapot in het ajaxtopic
Gohquote:Op maandag 3 april 2023 14:19 schreef onlogisch het volgende:
Forumgebruiker @:Tjacka is een beetje een sensatiezoeker.
Misschien eens een keer op hete kolen laten lopen HAHAHAHAquote:Op maandag 3 april 2023 14:19 schreef onlogisch het volgende:
Wanneer race?quote:Op maandag 3 april 2023 14:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Misschien eens een keer op hete kolen laten lopen HAHAHAHA
Over 4 weken. Azerbeidzjan. Hopelijk dan wel Checo vs. Max.quote:
Bedankt he kutchinezenquote:Op maandag 3 april 2023 14:48 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Over 4 weken. Azerbeidzjan. Hopelijk dan wel Checo vs. Max.
oh ik vond het best sterk van mijn oude gabber @Taradoquote:Op maandag 3 april 2023 14:19 schreef onlogisch het volgende:
Bro I take it as it is.quote:
Jeetje wat lang wachten, hoe komt dat?quote:Op maandag 3 april 2023 14:48 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Over 4 weken. Azerbeidzjan. Hopelijk dan wel Checo vs. Max.
Halloquote:Op maandag 3 april 2023 15:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Leuk @:tong80
Hopelijk veel plezier ervan.
TNXquote:Op maandag 3 april 2023 15:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Leuk @:tong80
Hopelijk veel plezier ervan.
Middagquote:
Door de Chinezen.quote:
vd week nog 2001 A Space Odyssey zitten kijken. Volgens een kleine 500 regisseurs de beste film ooit. (8,3 op imdb 680k votes) Volgens forum admin @GGMM een waardeloze kutfilm.quote:
Toch ga ik dit niet kijkenquote:Op maandag 3 april 2023 15:18 schreef GGMM het volgende:
Avatar: The Way of Water(2022)8.3action, adventure, fantasy, sci-fi192PG-1312James CameronJames Cameron, Rick Jaffa, Amanda SilverSam Worthington, Zoe Saldana, Sigourney WeaverJake Sully lives with his newfound family formed on the extrasolar moon Pandora. Once a familiar threat returns to finish what was previously started, Jake must work with Neytiri and the army of the Na'vi race to protect their homeEen stuk minder kut dan 2001 a space odyssey
@:caland @:jr-style-93 @:scrummie @:afcniels @:pietjepuk2000 @:onlogisch @:oriente @:coco @:kingroland @:wereldgozer @:maxi-mus check review6.8
Toch ga ik dit niet kijkenquote:Op maandag 3 april 2023 15:18 schreef GGMM het volgende:
Avatar: The Way of Water(2022)8.3action, adventure, fantasy, sci-fi192PG-1312James CameronJames Cameron, Rick Jaffa, Amanda SilverSam Worthington, Zoe Saldana, Sigourney WeaverJake Sully lives with his newfound family formed on the extrasolar moon Pandora. Once a familiar threat returns to finish what was previously started, Jake must work with Neytiri and the army of the Na'vi race to protect their homeEen stuk minder kut dan 2001 a space odyssey
@:caland @:jr-style-93 @:scrummie @:afcniels @:pietjepuk2000 @:onlogisch @:oriente @:coco @:kingroland @:wereldgozer @:maxi-mus check review6.8
Samen met de openingsscene van The Player van Robert Altman beste openingsscene ooit.quote:Op maandag 3 april 2023 15:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
vd week nog 2001 A Space Odyssey zitten kijken. Volgens een kleine 500 regisseurs de beste film ooit. (8,3 op imdb 680k votes) Volgens forum admin @:GGMM een waardeloze kutfilm.
Onlogisch vond het begin juist kut (omdat er niet gesproken werd)quote:Op maandag 3 april 2023 15:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Samen met de openingsscene van The Player van Robert Altman beste openingsscene ooit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |