Hopelijk slapen jullie woensdag ook zo goed want helemaal niets in Amsterdam is denk ik wel de beste oplossing om er weer iets van te maken.quote:
Dit is correct en tevens juist.quote:Op maandag 3 april 2023 08:19 schreef onlogisch het volgende:
Ik vermoed dat @:Caland een katertje zal hebben vandaag.
Geen idee. Gewoon de halve selectie vervangen.quote:
Gaat het?quote:Op maandag 3 april 2023 11:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Geen idee. Gewoon de halve selectie vervangen.
Redelijk. Nog steeds moe en vroeg naar bed. 's middags ook even liggen. Begin mei naar uroloog. Nieuwe medicatie slaat wel beter aan. Verder zo HBOMax activeren en bellen waar m'n ESPN blijft.quote:
Ik ga METEEN kijken.quote:Op maandag 3 april 2023 11:31 schreef Tjacka het volgende:
@:tarado maakt @:atypisch kapot in het ajaxtopic
hij denkt dat ik nu pas mijn voetbalintelligentie overschatquote:Op maandag 3 april 2023 11:31 schreef Tjacka het volgende:
Waar heb je wel verstand van?quote:Op maandag 3 april 2023 11:38 schreef aTypisch het volgende:
[..]
hij denkt dat ik nu pas mijn voetbalintelligentie overschat
(lol)
denk het nietquote:Op maandag 3 april 2023 11:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bitcoin
Nog 80 dagen tot een miljoen jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Die beginnen elke ochtend met het drinken van een liter azijn.quote:Op maandag 3 april 2023 11:55 schreef KingRoland het volgende:
Een dag in het leven van de leerplichtambtenaar zou ik wel interessant vinden
Ik ga nu pas kijken.quote:Op maandag 3 april 2023 11:31 schreef Tjacka het volgende:
Gohquote:Op maandag 3 april 2023 14:19 schreef onlogisch het volgende:
Forumgebruiker @:Tjacka is een beetje een sensatiezoeker.
Misschien eens een keer op hete kolen laten lopen HAHAHAHAquote:Op maandag 3 april 2023 14:19 schreef onlogisch het volgende:
Wanneer race?quote:Op maandag 3 april 2023 14:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Misschien eens een keer op hete kolen laten lopen HAHAHAHA
Over 4 weken. Azerbeidzjan. Hopelijk dan wel Checo vs. Max.quote:
Bedankt he kutchinezenquote:Op maandag 3 april 2023 14:48 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Over 4 weken. Azerbeidzjan. Hopelijk dan wel Checo vs. Max.
oh ik vond het best sterk van mijn oude gabber @Taradoquote:Op maandag 3 april 2023 14:19 schreef onlogisch het volgende:
Bro I take it as it is.quote:
Jeetje wat lang wachten, hoe komt dat?quote:Op maandag 3 april 2023 14:48 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Over 4 weken. Azerbeidzjan. Hopelijk dan wel Checo vs. Max.
Halloquote:Op maandag 3 april 2023 15:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Leuk @:tong80
Hopelijk veel plezier ervan.
TNXquote:Op maandag 3 april 2023 15:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Leuk @:tong80
Hopelijk veel plezier ervan.
Middagquote:
Door de Chinezen.quote:
vd week nog 2001 A Space Odyssey zitten kijken. Volgens een kleine 500 regisseurs de beste film ooit. (8,3 op imdb 680k votes) Volgens forum admin @GGMM een waardeloze kutfilm.quote:
Toch ga ik dit niet kijkenquote:Op maandag 3 april 2023 15:18 schreef GGMM het volgende:
Avatar: The Way of Water(2022)8.3action, adventure, fantasy, sci-fi192PG-1312James CameronJames Cameron, Rick Jaffa, Amanda SilverSam Worthington, Zoe Saldana, Sigourney WeaverJake Sully lives with his newfound family formed on the extrasolar moon Pandora. Once a familiar threat returns to finish what was previously started, Jake must work with Neytiri and the army of the Na'vi race to protect their homeEen stuk minder kut dan 2001 a space odyssey
@:caland @:jr-style-93 @:scrummie @:afcniels @:pietjepuk2000 @:onlogisch @:oriente @:coco @:kingroland @:wereldgozer @:maxi-mus check review6.8
Toch ga ik dit niet kijkenquote:Op maandag 3 april 2023 15:18 schreef GGMM het volgende:
Avatar: The Way of Water(2022)8.3action, adventure, fantasy, sci-fi192PG-1312James CameronJames Cameron, Rick Jaffa, Amanda SilverSam Worthington, Zoe Saldana, Sigourney WeaverJake Sully lives with his newfound family formed on the extrasolar moon Pandora. Once a familiar threat returns to finish what was previously started, Jake must work with Neytiri and the army of the Na'vi race to protect their homeEen stuk minder kut dan 2001 a space odyssey
@:caland @:jr-style-93 @:scrummie @:afcniels @:pietjepuk2000 @:onlogisch @:oriente @:coco @:kingroland @:wereldgozer @:maxi-mus check review6.8
Samen met de openingsscene van The Player van Robert Altman beste openingsscene ooit.quote:Op maandag 3 april 2023 15:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
vd week nog 2001 A Space Odyssey zitten kijken. Volgens een kleine 500 regisseurs de beste film ooit. (8,3 op imdb 680k votes) Volgens forum admin @:GGMM een waardeloze kutfilm.
Onlogisch vond het begin juist kut (omdat er niet gesproken werd)quote:Op maandag 3 april 2023 15:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Samen met de openingsscene van The Player van Robert Altman beste openingsscene ooit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |