Zwart-wit man.quote:Op zondag 2 april 2023 20:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Soms, een panda of iets mag gewoon uitsterven hoor.
Die beesten doen er zelf idd niks aan om te blijven bestaanquote:Op zondag 2 april 2023 20:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Soms, een panda of iets mag gewoon uitsterven hoor.
Ik heb help mijn man is klusser opgezet en deze man is ook aandoenlijkquote:
Die hebben wel een probleem door ontbossing en mensen maar oke, deal.quote:Op zondag 2 april 2023 20:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Die beesten doen er zelf idd niks aan om te blijven bestaan
Koala's mogen ook dood.
Is toch een bejaarde versie op squash? Oprecht geen idee.quote:Op zondag 2 april 2023 20:39 schreef Pisces29 het volgende:
Ik hoor net dat padél in het Engels als peddel wordt uitgesproken. Waarom geven wij die sport dan deze achterlijke naam?
Zeg dat maar tegen topfitte VanPersieGod.quote:Op zondag 2 april 2023 20:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is toch een bejaarde versie op squash? Oprecht geen idee.
Ik ben niet grijs.quote:Op zondag 2 april 2023 20:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zeg dat maar tegen topfitte VanPersieGod.
quote:
En lukt je dit?quote:Op zondag 2 april 2023 20:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vertrek vroeg, kom laat thuis. Alles kan maar dat wordt vanzelf een stresspunt.
Dus nu heb ik als dagelijks doel tenminste 1 hond te aaien, zelfs hondensnoepjes in mijn werkbus (lol)
Welterustenquote:
precies, tijdens haar laatste dagen is lolita is toch eindelijk vrijquote:Op zondag 2 april 2023 19:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Onderzoekers zijn van mening dat het een verkeerd idee was om te proberen een getrainde en aan mensen gewende orka te integreren met wilde soortgenoten. De weinige keren dat dat wél is gelukt, ging het om jonge dieren die maar heel korte tijd in gevangenschap hebben gezeten.
Gaat over free willy die het 1 jaar volhield en nog veel jonger was. Ach doodgaan zal vast beter zijn dan gevangenschap.
Japanquote:Op zondag 2 april 2023 20:02 schreef vrijgevochten het volgende:
Wat doen ze eigenlijk met dode orka's in gevangenschap
Durf te vragen
@:kingroland
Is Littlerabbit stiekem bang voor honden?quote:
Klopt. Bij mijn ouders is zowat elke bezorger bang voor de hond omdat ie wat groot is. Terwijl het een schatje is.quote:Op zondag 2 april 2023 21:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Meestal wel, 0 angst hebben/tonen helpt meestal zeer goed.
Duitse Dog?quote:Op zondag 2 april 2023 21:11 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Klopt. Bij mijn ouders is zowat elke bezorger bang voor de hond omdat ie wat groot is. Terwijl het een schatje is.
En natuurlijk omkoopbaar met koekjes.
Je hebt er nu 99quote:Op zondag 2 april 2023 21:11 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Klopt. Bij mijn ouders is zowat elke bezorger bang voor de hond omdat ie wat groot is. Terwijl het een schatje is.
quote:Op zondag 2 april 2023 19:59 schreef Littlerabbit het volgende:
Gaat over free willy die het 1 jaar volhield en nog veel jonger was. Ach doodgaan zal vast beter zijn dan gevangenschap.
quote:In 1998 werd bij IJsland voor het eerst een orka in de natuur vrijgelaten; Keiko. Het dier was in 1979 gevangen en leefde jarenlang in een aquarium in Mexico. De orka was te zien in de succesvolle speelfilm Free Willy. Na de eerste film begon een campagne om Keiko vrij te laten in zijn natuurlijke leefgebied nabij IJsland. Daar werd het dier in 1998 naartoe gevlogen.
De orka werd in een baai uitgezet, maar kon er zelf op uit. Zo hoopten dierenactivisten dat het dier zou wennen aan zijn vrijheid. Keiko stierf uiteindelijk in 2003 op vermoedelijk 26-jarige leeftijd, waarschijnlijk aan de gevolgen van een longontsteking.
Ik ga altijd vrij ver om de eigenaar zijn ongelijk te bewijzen al is het een ram.quote:Op zondag 2 april 2023 21:11 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ze bijten mij maar. Mijn echte angsten deel ik uiteraard niet maar stop mij alsjeblieft niet in een te nauwe grot.quote:Op zondag 2 april 2023 21:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is Littlerabbit stiekem bang voor honden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |