Ik verwacht een lastige middag voor Ajax.quote:Op zondag 2 april 2023 11:51 schreef klaasweetalles het volgende:
middenveld met klaassen, taylor, berghuis
hoe kom je erop
het zijn 3 spelers die naar voren rennen...quote:Op zondag 2 april 2023 11:58 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik verwacht een lastige middag voor Ajax.
Al 3jaar niet gewonnen of zo?quote:Op zondag 2 april 2023 11:58 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat soort dingen houd ik nooit zo bij, maar die 12 uur wedstrijden zijn volgens mij vaak een drama. Maar we gaan het zo meemaken.quote:
Ik kijk zo mee tot de 0-1quote:Op zondag 2 april 2023 12:07 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat soort dingen houd ik nooit zo bij, maar die 12 uur wedstrijden zijn volgens mij vaak een drama. Maar we gaan het zo meemaken.
en vanmiddag veilig in het Feyenoordtopic?quote:
Vanzelfsprekend maat.quote:Op zondag 2 april 2023 12:14 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
en vanmiddag veilig in het Feyenoordtopic?
1-4quote:Op zondag 2 april 2023 11:58 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Heb je gesolliciteerd op de functie van FA?quote:Op zondag 2 april 2023 13:31 schreef Sked het volgende:
Niek staat dubbel in de OP, maar na het laatste debacle mag @:Coco dit oplossen.
ik solliciteer niet. Hoezo?quote:Op zondag 2 april 2023 13:33 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Heb je gesolliciteerd op de functie van FA?
Dat was niet nodig, want die deden toch al niks.quote:Op zondag 2 april 2023 14:50 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Is dat niet naar boven bijgesteld na het ontslag van sky en don?
*ingdingdingdingdingquote:Op zondag 2 april 2023 14:51 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat was niet nodig, want die deden toch al niks.
quote:
Zo klonken er idd 3 vandaag.quote:
Had je ook een gevoel bij de 3-1 van ADO tegen Telstar?quote:Op zondag 2 april 2023 16:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zo klonken er idd 3 vandaag.
KasteelGenot.
Gefeliciteerd maatquote:Op zondag 2 april 2023 16:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zo klonken er idd 3 vandaag.
KasteelGenot.
Nee. Hoe voelde jij het als ex-ooievaar?quote:Op zondag 2 april 2023 16:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Had je ook een gevoel bij de 3-1 van ADO tegen Telstar?
Ovenschotel met kip en groentenquote:Op zondag 2 april 2023 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe soep en stokbroodje gezond.
Makkelijk een pizza in de oven gegooid.quote:Op zondag 2 april 2023 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe soep en stokbroodje gezond.
Wordt lastig en zeker gezien er geen jong team meer boven staat.quote:Op zondag 2 april 2023 17:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee. Hoe voelde jij het als ex-ooievaar?
"Haar overlevingskansen zijn twijfelachtig."quote:
Na 53 jaar de zee in. Dat zal een succes worden.quote:
Onderzoekers zijn van mening dat het een verkeerd idee was om te proberen een getrainde en aan mensen gewende orka te integreren met wilde soortgenoten. De weinige keren dat dat wél is gelukt, ging het om jonge dieren die maar heel korte tijd in gevangenschap hebben gezeten.quote:Op zondag 2 april 2023 19:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Na 53 jaar de zee in. Dat zal een succes worden.
Laatste wel ja.quote:Op zondag 2 april 2023 19:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Onderzoekers zijn van mening dat het een verkeerd idee was om te proberen een getrainde en aan mensen gewende orka te integreren met wilde soortgenoten. De weinige keren dat dat wél is gelukt, ging het om jonge dieren die maar heel korte tijd in gevangenschap hebben gezeten.
Gaat over free willy die het 1 jaar volhield. Ach doodgaan zal vast beter zijn dan gevangenschap.
Topje voedselketen. Geen idee aan wie we hem kunnen voeren.quote:Op zondag 2 april 2023 20:02 schreef vrijgevochten het volgende:
Wat doen ze eigenlijk met dode orka's in gevangenschap
Durf te vragen
@:kingroland
Als in echt rijk was zou ik allicht best vegetariër worden. Einde bericht.quote:Op zondag 2 april 2023 20:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Topje voedselketen. Geen idee aan wie we hem kunnen voeren.
Jij bent de enige user waarbij ik alles twee keer moet lezen.quote:Op zondag 2 april 2023 20:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als in echt rijk was zou ik allicht best vegetariër worden. Einde bericht.
Het hoerentering duur is.quote:Op zondag 2 april 2023 20:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jij bent de enige user waarbij ik alles twee keer moet lezen.
Vertel ons meer.
Als mensen dieren willen zien gaan ze maar op reis. Overal dolfijnen te zien, alleen dan zonder hoepel.quote:Op zondag 2 april 2023 20:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het hoerentering duur is.
Maar wat een absurde industrie is het vlees toch en wat zijn dingen als dierentuinen toch bizarre gedachtegoeden. Het milieu kan mij verder gestolen worden overigens.
Beste vriend van de mens.quote:
Sta te vaak in stedelijk gebied met onregelmatige werktijden.quote:Op zondag 2 april 2023 20:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Beste vriend van de mens.
Mooie aankoop.
Je woont toch in de weilanden?quote:Op zondag 2 april 2023 20:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sta te vaak in stedelijk gebied met onregelmatige werktijden.
Vertrek vroeg, kom laat thuis. Alles kan maar dat wordt vanzelf een stresspunt.quote:Op zondag 2 april 2023 20:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je woont toch in de weilanden?
Daar moet je idd wel veel thuis voor zijn.
Kan hij niet mee naar je werk?
Dat is wel heel aandoenlijk.quote:Op zondag 2 april 2023 20:25 schreef Littlerabbit het volgende:
Dus nu heb ik als dagelijks doel tenminste 1 hond te aaien, zelfs hondensnoepjes in mijn werkbus (lol)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |