Ik ga mijn best doen.quote:
Prima TT.quote:Op zaterdag 1 april 2023 20:33 schreef PunkieePie het volgende:
Omg volgens mij is het gewoon gelukt?
Jaaaaaa en een top TT.quote:Op zaterdag 1 april 2023 20:33 schreef PunkieePie het volgende:
Jaaaaaaaaaquote:Op zaterdag 1 april 2023 20:33 schreef PunkieePie het volgende:
Goed gedaan!quote:Op zaterdag 1 april 2023 20:33 schreef PunkieePie het volgende:
quote:Op zaterdag 1 april 2023 20:33 schreef PunkieePie het volgende:
quote:Op zaterdag 1 april 2023 20:33 schreef PunkieePie het volgende:
BEquote:Op zaterdag 1 april 2023 20:34 schreef spapaars het volgende:
2 Belgen en 1 NL'er.
Dus we weten wel uit welk land de derde plaats komt.
ik hou het nu al amper bij weer hahaquote:Op zaterdag 1 april 2023 20:31 schreef Fritsie1960 het volgende:
ff doortikken allemaal, ik wil nog minimaal 2 topics vol hebben![]()
Ik heb gewoon cava met draai dop 😂😜quote:Op zaterdag 1 april 2023 20:35 schreef Monique___ het volgende:
bart maar bezig over de aftrekker..
waar de aftrekkert is..
zou ik ook wel willen weten hiero
Hahaha, ik zit hier echt van wtf bedoelt iequote:Op zaterdag 1 april 2023 20:35 schreef Monique___ het volgende:
waar de aftrekkert is..
Straks thuis vind hij de aftrekkert hahaquote:Op zaterdag 1 april 2023 20:35 schreef Monique___ het volgende:
waar de aftrekkert is..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vraag me af of ze allemaal nog in een hotel overnachten.. de Belgen dan. Als er nog een feestje is straks🐱❤️
Ja wat ze gezegd heeft dat het niet handig was tochquote:Op zaterdag 1 april 2023 20:36 schreef b_engeltje het volgende:
In doe brief op insta spreekt chiara ook over een gebeuren van oud bewoner... misschien was dat wel met charlotte
quote:Op zaterdag 1 april 2023 20:35 schreef Monique___ het volgende:
waar de aftrekkert is..
quote:Op zaterdag 1 april 2023 20:37 schreef PunkieePie het volgende:
Ze gaan gewoon een nachtje in het BB huis slapen, met je hotel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vraag me af of ze allemaal nog in een hotel overnachten.. de Belgen dan. Als er nog een feestje is straks
Wat is er gebeurd tussen hen? Zag wel die vieze blik van Chiara toen Charlotte aan kwam lopen.quote:Op zaterdag 1 april 2023 20:37 schreef kater1 het volgende:
Ik dacht dat ik de enige was de de haat in de ogen van Chiara richting Charlotte zag. Dan spoor je echt niet. Vond Charlotte ook echt zenuwachtig in dat mini interviewtje met die blik in haar nek. Naar allemaal. Hopelijk blijft het hierbij en blijven ze een beetje uit elkaars buurt.
quote:Op zaterdag 1 april 2023 20:38 schreef Joyce-43 het volgende:
wat zal Jason balen dat mich en chiara wat hebben
hebben die wat? waar heb je dat weg?quote:Op zaterdag 1 april 2023 20:38 schreef Joyce-43 het volgende:
wat zal Jason balen dat mich en chiara wat hebben
Ja wat ze gezegd heeft dat het niet handig was tochquote:Op zaterdag 1 april 2023 20:36 schreef b_engeltje het volgende:
In doe brief op insta spreekt chiara ook over een gebeuren van oud bewoner... misschien was dat wel met charlotte
Ben blij dat je het ook zag. Heel lelijkquote:Op zaterdag 1 april 2023 20:37 schreef kater1 het volgende:
Ik dacht dat ik de enige was die de haat in de ogen van Chiara richting Charlotte zag. Dan spoor je echt niet. Vond Charlotte ook echt zenuwachtig in dat mini interviewtje met die blik in haar nek. Naar allemaal. Hopelijk blijft het hierbij en blijven ze een beetje uit elkaars buurt.
Weet niet precies, ze noemde wel oudbewoners volgens mij ook in een zin met stoppen met iets...quote:Op zaterdag 1 april 2023 20:37 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja wat ze gezegd heeft dat het niet handig was toch
chiaras hater zijn charlottfans en daar isquote:Op zaterdag 1 april 2023 20:37 schreef kater1 het volgende:
Ik dacht dat ik de enige was die de haat in de ogen van Chiara richting Charlotte zag. Dan spoor je echt niet. Vond Charlotte ook echt zenuwachtig in dat mini interviewtje met die blik in haar nek. Naar allemaal. Hopelijk blijft het hierbij en blijven ze een beetje uit elkaars buurt.
quote:Op zaterdag 1 april 2023 20:38 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze gaan gewoon een nachtje in het BB huis slapen, met je hotel.
ja vond ik ook leukquote:Op zaterdag 1 april 2023 20:37 schreef freaky40 het volgende:
Leuke uitzending tot nu toe, mooi ook dat Jill en Salar er bij zijn. Dat hoort gewoon, de winnaar van vorig seizoen bij de finale. Vorig jaar was Jill er niet bij meen ik.
Ik kan er wel een noemen maar dan krijg ik 'n banquote:Op zaterdag 1 april 2023 20:35 schreef Monique___ het volgende:
waar de aftrekkert is..
quote:Op zaterdag 1 april 2023 20:36 schreef spapaars het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, je hebt een dagje shoppen in Antwerpen gewonnen.
quote:Op zaterdag 1 april 2023 20:39 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik kan er wel een noemen maar dan krijg ik 'n ban
Ik blijf van mening dat er buiten het huis dan vast wel wat gebeurd is...quote:Op zaterdag 1 april 2023 20:39 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja wat ze gezegd heeft dat het niet handig was toch
[..]
Ben blij dat je het ook zag. Heel lelijk
Chiara heeft tijdens haar verblijf hele nare dingen over charlotte gezegd. Was echt misselijk bv dat ze dood van haar vader gebruikte om er zieltjes mee te winnen. Samen met jolien. Ze had.gekijk toen ze binnen kwam een hekel aan charlotte en vertelde dingen over haar in het huis.quote:Op zaterdag 1 april 2023 20:38 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Wat is er gebeurd tussen hen? Zag wel die vieze blik van Chiara toen Charlotte aan kwam lopen.
ja en ik ben geen vrouwquote:
Ah oke, ja dat wist ik. Dacht dat er daarna misschien nog iets dramatisch gebeurd was hahaquote:Op zaterdag 1 april 2023 20:40 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Chiara heeft tijdens haar verblijf hele nare dingen over charlotte gezegd. Was echt misselijk bv dat ze dood van haar vader gebruikte om er zieltjes mee te winnen. Samen met jolien. Ze had.gekijk toen ze binnen kwam een hekel aan charlotte en vertelde dingen over haar in het huis.
quote:Op zaterdag 1 april 2023 20:41 schreef Ireth het volgende:
Met die dure promotiecampagnes is ook geen moer gedaan he
En nu klaar Mario we hebben het nu over finalequote:Op zaterdag 1 april 2023 20:39 schreef mario390 het volgende:
[..]
chiaras hater zijn charlottfans en daar is
teveel gebeurd
maar geen idee wat
Charlotte heeft chiara ontvolgt op instagram en de broer van charlotte nam het op voor haar nadat michangelo kut opmerkingen pp YouTube over haar had gemaak. Maar allemaal wel netjes in tegenstelling wat hij had gedaanquote:Op zaterdag 1 april 2023 20:40 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Ik blijf van mening dat er buiten het huis dan vast wel wat gebeurd is...
Maar je voel ook gewoon de spannin .. rien blauw team rood
quote:
dat zien me ogenquote:Op zaterdag 1 april 2023 20:38 schreef rinardo het volgende:
[..]
hebben die wat? waar heb je dat weg?
quote:Op zaterdag 1 april 2023 20:41 schreef Dotteke het volgende:
Ik had het voornemen vanavond niet te knippen of te verwijderen maar helaas. Laten we het gezellig houden. overd e streams, de finale en niet tegen en over elkaar en pseudomodden is niet nodig zet maar een tr
Deze groep gaat geen vrienden wordenquote:Op zaterdag 1 april 2023 20:42 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Charlotte heeft chiara ontvolgt op instagram en de broer van charlotte nam het op voor haar nadat michangelo kut opmerkingen pp YouTube over haar had gemaak. Maar allemaal wel netjes in tegenstelling wat hij had gedaan
Hier wil men nu gezellig met elkaar de finale kijken.quote:Op zaterdag 1 april 2023 20:43 schreef mario390 het volgende:
[..]deze seizoen is teveel gebeurd deswegen
ook nog laatste dag haten op alles wat ze niet
leuk vinden
Misschien naar, maar wel waren wel waarquote:Op zaterdag 1 april 2023 20:40 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Chiara heeft tijdens haar verblijf hele nare dingen over charlotte gezegd. Was echt misselijk bv dat ze dood van haar vader gebruikte om er zieltjes mee te winnen. Samen met jolien. Ze had.gekijk toen ze binnen kwam een hekel aan charlotte en vertelde dingen over haar in het huis.
Altijd weer het laatste woordquote:Op zaterdag 1 april 2023 20:43 schreef mario390 het volgende:
[..]deze seizoen is teveel gebeurd deswegen
ook nog laatste dag haten op alles wat ze niet
leuk vinden
Denk een paar, chelsea en Danny en charlotte en lindsey. Maar niet veel.quote:Op zaterdag 1 april 2023 20:43 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Deze groep gaat geen vrienden worden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar wij denken dat we alles te zien krijgen..maar al die lange streamlock waren niet voor niks...quote:Op zaterdag 1 april 2023 20:42 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Charlotte heeft chiara ontvolgt op instagram en de broer van charlotte nam het op voor haar nadat michangelo kut opmerkingen pp YouTube over haar had gemaak. Maar allemaal wel netjes in tegenstelling wat hij had gedaan
Ali en iasquote:Op zaterdag 1 april 2023 20:46 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Denk een paar, chelsea en Danny en charlotte en lindsey. Maar niet veel.
Let them fight.quote:Op zaterdag 1 april 2023 20:41 schreef Dotteke het volgende:
Ik had het voornemen vanavond niet te knippen of te verwijderen maar helaas. Laten we het gezellig houden. over de streams, de finale en niet tegen en over elkaar. Pseudomodden is niet nodig zet maar een tr
Zei hij er nog iets van verderquote:Op zaterdag 1 april 2023 20:39 schreef Monique___ het volgende:
oh jason heeft het dus ook gezien.. de blik van chiara
bart over spier..
niet schoon
denk dat lolien maar eens goed zelf in de spiegel moet kijken
jij mag zo weer niet zeggen, jij loopy voor hahahaquote:
Tot vorige week gunde ik het allebei maar Bart viel tegen met opmerkingen zodoende voorkeur voor bartquote:Op zaterdag 1 april 2023 20:50 schreef Hoylei het volgende:
Bart en Jason. Mooie laatste 2.
Gestemd op Jason, maar kan prima leven met Bart.
Ik heb hetzelfdequote:Op zaterdag 1 april 2023 20:50 schreef Hoylei het volgende:
Bart en Jason. Mooie laatste 2.
Gestemd op Jason, maar kan prima leven met Bart.
quote:Op zaterdag 1 april 2023 20:51 schreef Monique___ het volgende:
bernd pakt zich snel nog een blauw pilletje.. die moet zometeen uren aan de gang
Ja lekker, pak ff iedereen daar meequote:Op zaterdag 1 april 2023 20:50 schreef Dotteke het volgende:
Nog even zo door en ik gooi het topic dicht.
Reageer dan niet op hem maar zet een TRquote:
Pleur hem er gewoon uitquote:Op zaterdag 1 april 2023 20:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Reageer dan niet op hem maar zet een TR
ik zou niet weten wat een TR is. Trap iemand die vervelend is er gewoon uit na al die waarschuwingen.quote:Op zaterdag 1 april 2023 20:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Reageer dan niet op hem maar zet een TR
Gewoon doen. 👍quote:Op zaterdag 1 april 2023 20:50 schreef Dotteke het volgende:
Nog even zo door en ik gooi het topic dicht.
Hem word al jaren het hand boven het hoofd gehoudenquote:Op zaterdag 1 april 2023 20:54 schreef ledn81 het volgende:
[..]
ik zou niet weten wat een TR is. Trap iemand die vervelend is er gewoon uit na al die waarschuwingen.
Wie is hem?quote:Op zaterdag 1 april 2023 20:54 schreef Hatsikidee2022 het volgende:
[..]
Hem word al jaren het hand boven het hoofd gehouden
Denk dat juist veel volwassenen Jason kunnen waarderen!quote:Op zaterdag 1 april 2023 20:53 schreef mario390 het volgende:
bij dit gedoe waar meestal 15jarige teens stemmen
geen wonder dat jason winnt
Dat kan ik dus niet. Ik ben druk met alles te verwijderen. als iedereen er dan ook nog eens op reageer moet ik nog meer verwijderenquote:Op zaterdag 1 april 2023 20:54 schreef ledn81 het volgende:
[..]
ik zou niet weten wat een TR is. Trap iemand die vervelend is er gewoon uit na al die waarschuwingen.
Wat is daar gebeurd dan, 2 dagen geleden waren ze nog dikke vriendinnenquote:Op zaterdag 1 april 2023 20:54 schreef Charlotte-007 het volgende:
Charlotte klapte niet mee, nam een slok drinken. Kinderachtig.
Charlotte klapte niet voor Jolien, dat was wel duidelijk.quote:Op zaterdag 1 april 2023 20:50 schreef PunkieePie het volgende:
Ja! Zo benieuwd naar de reactie van Charlotte op Jolien 👀
Ik denk dat die gisteren het eea heeft gezien over Jolien. Ze steunt haar ook niet meer maar riep mensen op op Jason te stemmen. Vond ik ook verrassend.quote:Op zaterdag 1 april 2023 20:54 schreef Charlotte-007 het volgende:
Ben wel nieuwsgierig 🙈quote:Op zaterdag 1 april 2023 20:55 schreef b_engeltje het volgende:
Zo zagen jullie nu de gezichten van charlotte en lindsey toen jolien eruit was en naar haar familie ging
Er is heel wat meer gebeurd dan wij weet van hebben
Wat zijn sommige onderling zuur naar elkaar toe. Dat was vorige seizoenen toch wel anders waar het na afloop ook gewoon klaar was.quote:Op zaterdag 1 april 2023 20:54 schreef Charlotte-007 het volgende:
vanwege slangengate of wat?quote:Op zaterdag 1 april 2023 20:55 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Charlotte klapte niet voor Jolien, dat was wel duidelijk.
Ik denk dat ik de aflevering morgen even op mijn gemak terug ga kijken.quote:Op zaterdag 1 april 2023 20:55 schreef b_engeltje het volgende:
Zo zagen jullie nu de gezichten van charlotte en lindsey toen jolien eruit was en naar haar familie ging
Er is heel wat meer gebeurd dan wij weet van hebben
Lindsey klapte wel maar gezicht sprak boekdelenquote:Op zaterdag 1 april 2023 20:56 schreef Hoylei het volgende:
haha, wel mooi dat Chiara en Charlotte precies hetzelfde doen.
En de fans maar mopperen.
Ik nam ook een slok 😂quote:Op zaterdag 1 april 2023 20:55 schreef Koos1958 het volgende:
Charlotte klaptte ook niet voor jolien geloof ik. Die nam slok van haar champagne. Ook niet netjes denk ik dan
Charlotte heeft terug gekeken en wellicht vanalles gezien wat haar niet bevalt.quote:Op zaterdag 1 april 2023 20:55 schreef Krambo het volgende:
[..]
Wat is daar gebeurd dan, 2 dagen geleden waren ze nog dikke vriendinnen
Kan ook buiten het huis gebeurd zijn hequote:Op zaterdag 1 april 2023 20:56 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik denk dat ik de aflevering morgen even op mijn gemak terug ga kijken.
Ze weet nu alles wat jolien heeft gezegd over haar en dat ze wel op haar wilde stemmen als het nodig was met het bondje met jason.en bart. Maar wees volwassen en klap gewoon. Dan maar nep doen deze avond.quote:
Jolien heeft het constant ontkent.quote:Op zaterdag 1 april 2023 20:57 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Charlotte heeft terug gekeken en wellicht vanalles gezien wat haar niet bevalt.
Maar iedereen roddelde wel ( behalve Jason ). Zo stom dat ze daarin blijven hangen.
Jahaa, bedoelde voor de reacties van de oud bewoners toen jolien er aan kwam. Ben nu ook aan het cossen dus mis soms iets..quote:Op zaterdag 1 april 2023 20:57 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Kan ook buiten het huis gebeurd zijn he
Als je nog niet gestemd had.quote:Op zaterdag 1 april 2023 20:58 schreef Jockari het volgende:
Je kan nu stemmen zeggen ze .
Huh Ik heb al gestemd komt er dan.
[ afbeelding ]
Het stemmen was op freeze gezet.quote:Op zaterdag 1 april 2023 20:58 schreef Jockari het volgende:
[ afbeelding ]
Dat zou haar goed moeten afgaan..quote:Op zaterdag 1 april 2023 20:57 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ze weet nu alles wat jolien heeft gezegd over haar en dat ze wel op haar wilde stemmen als het nodig was met het bondje met jason.en bart. Maar wees volwassen en klap gewoon. Dan maar nep doen deze avond.
Kan mij voorstellen dat je gekwetst bent wanneer je iemand mee sleurt naar de finale en je er dan achter komt die je keihard onder de bus wilde gooien door een deal te sluiten met de andere kamerquote:Op zaterdag 1 april 2023 20:57 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Charlotte heeft terug gekeken en wellicht vanalles gezien wat haar niet bevalt.
Maar iedereen roddelde wel ( behalve Jason ). Zo stom dat ze daarin blijven hangen.
Ja ik snap dat ook niet helemaalquote:Op zaterdag 1 april 2023 20:58 schreef Jockari het volgende:
[ afbeelding ]
Ja precies en het is een spel.quote:Op zaterdag 1 april 2023 20:59 schreef Hoylei het volgende:
Jolien waaide een beetje met 2 winden mee, maar zo erg was het toch ook weer niet?
Dat vermoed ik ook vooral omdat charlotte jolien boven ali verkoos omdat ze dacht dat jolien een echte vriendin van haar wasquote:Op zaterdag 1 april 2023 20:59 schreef Hatsikidee2022 het volgende:
[..]
Kan mij voorstellen dat je gekwetst bent wanneer je iemand mee sleurt naar de finale en je er dan achter komt die je keihard onder de bus wilde gooien door een deal te sluiten met de andere kamer![]()
Ik ben absoluut geen Charlotte fan, maar die zal echt geraakt zijn door acties van Jolien.
Bij mij ookquote:Op zaterdag 1 april 2023 20:58 schreef Jockari het volgende:
[ afbeelding ]
Vreemd dat hij die bij zich heeft. Is beroepsmilitair heeft veel meegemaakt die zou hier toch mee om moeten kunnen gaanquote:Op zaterdag 1 april 2023 21:01 schreef xdiashalizx het volgende:
Bart heeft een spierontspanner ingenomen voor de zenuwen, valium dus.
wat jou alles oplet zegquote:Op zaterdag 1 april 2023 21:03 schreef Ireth het volgende:
Jolien zit bij Ali, ias en sjaairon aan tafel.
Aan links was geen ruimte charlotte zat al tegen de rand aan.quote:Op zaterdag 1 april 2023 21:03 schreef Ireth het volgende:
Jolien zit bij Ali, ias en sjaairon aan tafel.
kijk je hier even nietquote:Op zaterdag 1 april 2023 21:04 schreef LonesomeFairy het volgende:
@:kodiak100 jij loopt voor dus sws niet spoilen ajb
jolien heeft toch lopen lullen over Lot tegen chiara als een gekquote:
En Jason kan lekker in allebei feesten!quote:Op zaterdag 1 april 2023 21:05 schreef Koos1958 het volgende:
Denk dat het feestje vanavond in aparte zalen worden gevierd blauw en rood haha.
Dat is de reden dat ik altijd een moeilijk gevoel had bij Bart. Vooral heel hard doen dat hij alles onder controle heeft terwijl hij net zo goed onzekerheden heeft.quote:Op zaterdag 1 april 2023 21:02 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Vreemd dat hij die bij zich heeft. Is beroepsmilitair heeft veel meegemaakt die zou hier toch mee om moeten kunnen gaan
Ja Jason is de enige die iedereen recht in de ogen kan kijkenquote:Op zaterdag 1 april 2023 21:06 schreef happyme28 het volgende:
[..]
En Jason kan lekker in allebei feesten!
Hou opquote:Op zaterdag 1 april 2023 21:06 schreef PunkieePie het volgende:
Die 'merci' van Bart raakt me elke keer weer..
Dan heeft Jolien een probleem vanavondquote:Op zaterdag 1 april 2023 21:05 schreef Koos1958 het volgende:
Denk dat het feestje vanavond in aparte zalen worden gevierd blauw en rood haha.
Dat raakt mij ook.quote:Op zaterdag 1 april 2023 21:06 schreef PunkieePie het volgende:
Die 'merci' van Bart raakt me elke keer weer..
Ja die heeft nooit kwaadgesproken over iemandquote:Op zaterdag 1 april 2023 21:06 schreef Krambo het volgende:
[..]
Ja Jason is de enige die iedereen recht in de ogen kan kijken
quote:Op zaterdag 1 april 2023 21:07 schreef LonesomeFairy het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |