ik zou niet weten wat een TR is. Trap iemand die vervelend is er gewoon uit na al die waarschuwingen.quote:Op zaterdag 1 april 2023 20:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Reageer dan niet op hem maar zet een TR
Gewoon doen. 👍quote:Op zaterdag 1 april 2023 20:50 schreef Dotteke het volgende:
Nog even zo door en ik gooi het topic dicht.
Hem word al jaren het hand boven het hoofd gehoudenquote:Op zaterdag 1 april 2023 20:54 schreef ledn81 het volgende:
[..]
ik zou niet weten wat een TR is. Trap iemand die vervelend is er gewoon uit na al die waarschuwingen.
Wie is hem?quote:Op zaterdag 1 april 2023 20:54 schreef Hatsikidee2022 het volgende:
[..]
Hem word al jaren het hand boven het hoofd gehouden
Denk dat juist veel volwassenen Jason kunnen waarderen!quote:Op zaterdag 1 april 2023 20:53 schreef mario390 het volgende:
bij dit gedoe waar meestal 15jarige teens stemmen
geen wonder dat jason winnt
Dat kan ik dus niet. Ik ben druk met alles te verwijderen. als iedereen er dan ook nog eens op reageer moet ik nog meer verwijderenquote:Op zaterdag 1 april 2023 20:54 schreef ledn81 het volgende:
[..]
ik zou niet weten wat een TR is. Trap iemand die vervelend is er gewoon uit na al die waarschuwingen.
Wat is daar gebeurd dan, 2 dagen geleden waren ze nog dikke vriendinnenquote:Op zaterdag 1 april 2023 20:54 schreef Charlotte-007 het volgende:
Charlotte klapte niet mee, nam een slok drinken. Kinderachtig.
Charlotte klapte niet voor Jolien, dat was wel duidelijk.quote:Op zaterdag 1 april 2023 20:50 schreef PunkieePie het volgende:
Ja! Zo benieuwd naar de reactie van Charlotte op Jolien 👀
Ik denk dat die gisteren het eea heeft gezien over Jolien. Ze steunt haar ook niet meer maar riep mensen op op Jason te stemmen. Vond ik ook verrassend.quote:Op zaterdag 1 april 2023 20:54 schreef Charlotte-007 het volgende:
Ben wel nieuwsgierig 🙈quote:Op zaterdag 1 april 2023 20:55 schreef b_engeltje het volgende:
Zo zagen jullie nu de gezichten van charlotte en lindsey toen jolien eruit was en naar haar familie ging
Er is heel wat meer gebeurd dan wij weet van hebben
Wat zijn sommige onderling zuur naar elkaar toe. Dat was vorige seizoenen toch wel anders waar het na afloop ook gewoon klaar was.quote:Op zaterdag 1 april 2023 20:54 schreef Charlotte-007 het volgende:
vanwege slangengate of wat?quote:Op zaterdag 1 april 2023 20:55 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Charlotte klapte niet voor Jolien, dat was wel duidelijk.
Ik denk dat ik de aflevering morgen even op mijn gemak terug ga kijken.quote:Op zaterdag 1 april 2023 20:55 schreef b_engeltje het volgende:
Zo zagen jullie nu de gezichten van charlotte en lindsey toen jolien eruit was en naar haar familie ging
Er is heel wat meer gebeurd dan wij weet van hebben
Lindsey klapte wel maar gezicht sprak boekdelenquote:Op zaterdag 1 april 2023 20:56 schreef Hoylei het volgende:
haha, wel mooi dat Chiara en Charlotte precies hetzelfde doen.
En de fans maar mopperen.
Ik nam ook een slok 😂quote:Op zaterdag 1 april 2023 20:55 schreef Koos1958 het volgende:
Charlotte klaptte ook niet voor jolien geloof ik. Die nam slok van haar champagne. Ook niet netjes denk ik dan
Charlotte heeft terug gekeken en wellicht vanalles gezien wat haar niet bevalt.quote:Op zaterdag 1 april 2023 20:55 schreef Krambo het volgende:
[..]
Wat is daar gebeurd dan, 2 dagen geleden waren ze nog dikke vriendinnen
Kan ook buiten het huis gebeurd zijn hequote:Op zaterdag 1 april 2023 20:56 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik denk dat ik de aflevering morgen even op mijn gemak terug ga kijken.
Ze weet nu alles wat jolien heeft gezegd over haar en dat ze wel op haar wilde stemmen als het nodig was met het bondje met jason.en bart. Maar wees volwassen en klap gewoon. Dan maar nep doen deze avond.quote:
Jolien heeft het constant ontkent.quote:Op zaterdag 1 april 2023 20:57 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Charlotte heeft terug gekeken en wellicht vanalles gezien wat haar niet bevalt.
Maar iedereen roddelde wel ( behalve Jason ). Zo stom dat ze daarin blijven hangen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |