ik zou niet weten wat een TR is. Trap iemand die vervelend is er gewoon uit na al die waarschuwingen.quote:Op zaterdag 1 april 2023 20:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Reageer dan niet op hem maar zet een TR
Gewoon doen. 👍quote:Op zaterdag 1 april 2023 20:50 schreef Dotteke het volgende:
Nog even zo door en ik gooi het topic dicht.
Hem word al jaren het hand boven het hoofd gehoudenquote:Op zaterdag 1 april 2023 20:54 schreef ledn81 het volgende:
[..]
ik zou niet weten wat een TR is. Trap iemand die vervelend is er gewoon uit na al die waarschuwingen.
Wie is hem?quote:Op zaterdag 1 april 2023 20:54 schreef Hatsikidee2022 het volgende:
[..]
Hem word al jaren het hand boven het hoofd gehouden
Denk dat juist veel volwassenen Jason kunnen waarderen!quote:Op zaterdag 1 april 2023 20:53 schreef mario390 het volgende:
bij dit gedoe waar meestal 15jarige teens stemmen
geen wonder dat jason winnt
Dat kan ik dus niet. Ik ben druk met alles te verwijderen. als iedereen er dan ook nog eens op reageer moet ik nog meer verwijderenquote:Op zaterdag 1 april 2023 20:54 schreef ledn81 het volgende:
[..]
ik zou niet weten wat een TR is. Trap iemand die vervelend is er gewoon uit na al die waarschuwingen.
Wat is daar gebeurd dan, 2 dagen geleden waren ze nog dikke vriendinnenquote:Op zaterdag 1 april 2023 20:54 schreef Charlotte-007 het volgende:
Charlotte klapte niet mee, nam een slok drinken. Kinderachtig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |