Die zag ik in het tv live topicquote:Op zaterdag 1 april 2023 20:29 schreef rinardo het volgende:
[..]
Waar is @:Dotteke als je haar nodig hebt
Kijk die idiote mensen die haar bedreigen die sporen niet en gun ik chiara echt niet. Als je eruit bent dan stopt het spel. Maar dat gezicht had ze beter niet kunnen tonen. Gewoon klappen en een smile opzetten.quote:Op zaterdag 1 april 2023 20:29 schreef Hatsikidee2022 het volgende:
[..]
Dit was echt overduidelijk een arrogante blik die gezien moest worden. Je hoeft niet overdreven te gaan klappen, maar je kan gewoon volwassen zijn lijkt mij.
Maar ze zal zich straks vast weer in het slachtoffer rolletje gooien
Tja ik vind het te makkelijk om zomaar conclusies te gaan trekkenquote:Op zaterdag 1 april 2023 20:29 schreef Hatsikidee2022 het volgende:
[..]
Dit was echt overduidelijk een arrogante blik die gezien moest worden. Je hoeft niet overdreven te gaan klappen, maar je kan gewoon volwassen zijn lijkt mij.
Dat kan ik wel.quote:Op zaterdag 1 april 2023 20:31 schreef Fritsie1960 het volgende:
ff doortikken allemaal, ik wil nog minimaal 2 topics vol hebben![]()
zal ze nou ook weer roddelen tegen robquote:Op zaterdag 1 april 2023 20:29 schreef Hatsikidee2022 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 1 april 2023 20:31 schreef Monique___ het volgende:
mimi heeft zwembroek bart gepikt..
lkkr likken aan de zwembroek van bart
kzie het hem doen
Wtf! Ik denk in beeldenquote:Op zaterdag 1 april 2023 20:31 schreef Monique___ het volgende:
mimi heeft zwembroek bart gepikt..
lkkr likken aan de zwembroek van bart
kzie het hem doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |