En Jason kan lekker in allebei feesten!quote:Op zaterdag 1 april 2023 21:05 schreef Koos1958 het volgende:
Denk dat het feestje vanavond in aparte zalen worden gevierd blauw en rood haha.
Dat is de reden dat ik altijd een moeilijk gevoel had bij Bart. Vooral heel hard doen dat hij alles onder controle heeft terwijl hij net zo goed onzekerheden heeft.quote:Op zaterdag 1 april 2023 21:02 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Vreemd dat hij die bij zich heeft. Is beroepsmilitair heeft veel meegemaakt die zou hier toch mee om moeten kunnen gaan
Ja Jason is de enige die iedereen recht in de ogen kan kijkenquote:Op zaterdag 1 april 2023 21:06 schreef happyme28 het volgende:
[..]
En Jason kan lekker in allebei feesten!
Hou opquote:Op zaterdag 1 april 2023 21:06 schreef PunkieePie het volgende:
Die 'merci' van Bart raakt me elke keer weer..
Dan heeft Jolien een probleem vanavondquote:Op zaterdag 1 april 2023 21:05 schreef Koos1958 het volgende:
Denk dat het feestje vanavond in aparte zalen worden gevierd blauw en rood haha.
Dat raakt mij ook.quote:Op zaterdag 1 april 2023 21:06 schreef PunkieePie het volgende:
Die 'merci' van Bart raakt me elke keer weer..
Ja die heeft nooit kwaadgesproken over iemandquote:Op zaterdag 1 april 2023 21:06 schreef Krambo het volgende:
[..]
Ja Jason is de enige die iedereen recht in de ogen kan kijken
quote:Op zaterdag 1 april 2023 21:07 schreef LonesomeFairy het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |