Jahaa, bedoelde voor de reacties van de oud bewoners toen jolien er aan kwam. Ben nu ook aan het cossen dus mis soms iets..quote:Op zaterdag 1 april 2023 20:57 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Kan ook buiten het huis gebeurd zijn he
Als je nog niet gestemd had.quote:Op zaterdag 1 april 2023 20:58 schreef Jockari het volgende:
Je kan nu stemmen zeggen ze .
Huh Ik heb al gestemd komt er dan.
[ afbeelding ]
Het stemmen was op freeze gezet.quote:Op zaterdag 1 april 2023 20:58 schreef Jockari het volgende:
[ afbeelding ]
Dat zou haar goed moeten afgaan..quote:Op zaterdag 1 april 2023 20:57 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ze weet nu alles wat jolien heeft gezegd over haar en dat ze wel op haar wilde stemmen als het nodig was met het bondje met jason.en bart. Maar wees volwassen en klap gewoon. Dan maar nep doen deze avond.
Kan mij voorstellen dat je gekwetst bent wanneer je iemand mee sleurt naar de finale en je er dan achter komt die je keihard onder de bus wilde gooien door een deal te sluiten met de andere kamerquote:Op zaterdag 1 april 2023 20:57 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Charlotte heeft terug gekeken en wellicht vanalles gezien wat haar niet bevalt.
Maar iedereen roddelde wel ( behalve Jason ). Zo stom dat ze daarin blijven hangen.
Ja ik snap dat ook niet helemaalquote:Op zaterdag 1 april 2023 20:58 schreef Jockari het volgende:
[ afbeelding ]
Ja precies en het is een spel.quote:Op zaterdag 1 april 2023 20:59 schreef Hoylei het volgende:
Jolien waaide een beetje met 2 winden mee, maar zo erg was het toch ook weer niet?
Dat vermoed ik ook vooral omdat charlotte jolien boven ali verkoos omdat ze dacht dat jolien een echte vriendin van haar wasquote:Op zaterdag 1 april 2023 20:59 schreef Hatsikidee2022 het volgende:
[..]
Kan mij voorstellen dat je gekwetst bent wanneer je iemand mee sleurt naar de finale en je er dan achter komt die je keihard onder de bus wilde gooien door een deal te sluiten met de andere kamer![]()
Ik ben absoluut geen Charlotte fan, maar die zal echt geraakt zijn door acties van Jolien.
Bij mij ookquote:Op zaterdag 1 april 2023 20:58 schreef Jockari het volgende:
[ afbeelding ]
Vreemd dat hij die bij zich heeft. Is beroepsmilitair heeft veel meegemaakt die zou hier toch mee om moeten kunnen gaanquote:Op zaterdag 1 april 2023 21:01 schreef xdiashalizx het volgende:
Bart heeft een spierontspanner ingenomen voor de zenuwen, valium dus.
wat jou alles oplet zegquote:Op zaterdag 1 april 2023 21:03 schreef Ireth het volgende:
Jolien zit bij Ali, ias en sjaairon aan tafel.
Aan links was geen ruimte charlotte zat al tegen de rand aan.quote:Op zaterdag 1 april 2023 21:03 schreef Ireth het volgende:
Jolien zit bij Ali, ias en sjaairon aan tafel.
kijk je hier even nietquote:Op zaterdag 1 april 2023 21:04 schreef LonesomeFairy het volgende:
@:kodiak100 jij loopt voor dus sws niet spoilen ajb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |