Ik ga mijn best doen.quote:
Prima TT.quote:Op zaterdag 1 april 2023 20:33 schreef PunkieePie het volgende:
Omg volgens mij is het gewoon gelukt?
Jaaaaaa en een top TT.quote:Op zaterdag 1 april 2023 20:33 schreef PunkieePie het volgende:
Jaaaaaaaaaquote:Op zaterdag 1 april 2023 20:33 schreef PunkieePie het volgende:
Goed gedaan!quote:Op zaterdag 1 april 2023 20:33 schreef PunkieePie het volgende:
quote:Op zaterdag 1 april 2023 20:33 schreef PunkieePie het volgende:
quote:Op zaterdag 1 april 2023 20:33 schreef PunkieePie het volgende:
BEquote:Op zaterdag 1 april 2023 20:34 schreef spapaars het volgende:
2 Belgen en 1 NL'er.
Dus we weten wel uit welk land de derde plaats komt.
ik hou het nu al amper bij weer hahaquote:Op zaterdag 1 april 2023 20:31 schreef Fritsie1960 het volgende:
ff doortikken allemaal, ik wil nog minimaal 2 topics vol hebben![]()
Ik heb gewoon cava met draai dop 😂😜quote:Op zaterdag 1 april 2023 20:35 schreef Monique___ het volgende:
bart maar bezig over de aftrekker..
waar de aftrekkert is..
zou ik ook wel willen weten hiero
Hahaha, ik zit hier echt van wtf bedoelt iequote:Op zaterdag 1 april 2023 20:35 schreef Monique___ het volgende:
waar de aftrekkert is..
Straks thuis vind hij de aftrekkert hahaquote:Op zaterdag 1 april 2023 20:35 schreef Monique___ het volgende:
waar de aftrekkert is..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vraag me af of ze allemaal nog in een hotel overnachten.. de Belgen dan. Als er nog een feestje is straks🐱❤️
Ja wat ze gezegd heeft dat het niet handig was tochquote:Op zaterdag 1 april 2023 20:36 schreef b_engeltje het volgende:
In doe brief op insta spreekt chiara ook over een gebeuren van oud bewoner... misschien was dat wel met charlotte
quote:Op zaterdag 1 april 2023 20:35 schreef Monique___ het volgende:
waar de aftrekkert is..
quote:Op zaterdag 1 april 2023 20:37 schreef PunkieePie het volgende:
Ze gaan gewoon een nachtje in het BB huis slapen, met je hotel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vraag me af of ze allemaal nog in een hotel overnachten.. de Belgen dan. Als er nog een feestje is straks
Wat is er gebeurd tussen hen? Zag wel die vieze blik van Chiara toen Charlotte aan kwam lopen.quote:Op zaterdag 1 april 2023 20:37 schreef kater1 het volgende:
Ik dacht dat ik de enige was de de haat in de ogen van Chiara richting Charlotte zag. Dan spoor je echt niet. Vond Charlotte ook echt zenuwachtig in dat mini interviewtje met die blik in haar nek. Naar allemaal. Hopelijk blijft het hierbij en blijven ze een beetje uit elkaars buurt.
quote:Op zaterdag 1 april 2023 20:38 schreef Joyce-43 het volgende:
wat zal Jason balen dat mich en chiara wat hebben
hebben die wat? waar heb je dat weg?quote:Op zaterdag 1 april 2023 20:38 schreef Joyce-43 het volgende:
wat zal Jason balen dat mich en chiara wat hebben
Ja wat ze gezegd heeft dat het niet handig was tochquote:Op zaterdag 1 april 2023 20:36 schreef b_engeltje het volgende:
In doe brief op insta spreekt chiara ook over een gebeuren van oud bewoner... misschien was dat wel met charlotte
Ben blij dat je het ook zag. Heel lelijkquote:Op zaterdag 1 april 2023 20:37 schreef kater1 het volgende:
Ik dacht dat ik de enige was die de haat in de ogen van Chiara richting Charlotte zag. Dan spoor je echt niet. Vond Charlotte ook echt zenuwachtig in dat mini interviewtje met die blik in haar nek. Naar allemaal. Hopelijk blijft het hierbij en blijven ze een beetje uit elkaars buurt.
Weet niet precies, ze noemde wel oudbewoners volgens mij ook in een zin met stoppen met iets...quote:Op zaterdag 1 april 2023 20:37 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja wat ze gezegd heeft dat het niet handig was toch
chiaras hater zijn charlottfans en daar isquote:Op zaterdag 1 april 2023 20:37 schreef kater1 het volgende:
Ik dacht dat ik de enige was die de haat in de ogen van Chiara richting Charlotte zag. Dan spoor je echt niet. Vond Charlotte ook echt zenuwachtig in dat mini interviewtje met die blik in haar nek. Naar allemaal. Hopelijk blijft het hierbij en blijven ze een beetje uit elkaars buurt.
quote:Op zaterdag 1 april 2023 20:38 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze gaan gewoon een nachtje in het BB huis slapen, met je hotel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |