ja en ik wilde 2 keer openen maar gaf aan nummer bestaat alquote:Op zaterdag 1 april 2023 11:45 schreef Kodiak100 het volgende:
oeps zat op telefoon dus niet gezien, ben aan het sporten
Ik heb ze niet gezienquote:Op zaterdag 1 april 2023 11:48 schreef Joyce-43 het volgende:
trouwens die jurken die ze aan het passen was gisteren voor het feest, die waren toch geen porum daar ga je toch niet in lopen, ben benieuwd wat ze gekozen heb ook
Ik ook niet, maar vind over het algemeen dat de dingen die zij draagt niet echt passend voor haar zijn, net als die gekke rok met die sleep erachter, en die veel te grote korte broek, het siert haar niet..quote:
nou echt he was geen panquote:
Google ff op sugar Lee Hooper, daar kwam het bij in de buurtquote:
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa inderdaadquote:Op zaterdag 1 april 2023 12:17 schreef Ireth het volgende:
[..]
Google ff op sugar Lee Hooper, daar kwam het bij in de buurt
quote:Op zaterdag 1 april 2023 12:17 schreef Ireth het volgende:
[..]
Google ff op sugar Lee Hooper, daar kwam het bij in de buurt
Jolien is zo lekker duidelijk ookquote:Op zaterdag 1 april 2023 12:44 schreef Tuinfluitert het volgende:
(Dagboekkamer en begeleiding na Big Brother.)
Jason: Het was de allerlaatste keer.
Jolien: Ik heb een knuffel aan de zetel gegeven.
Bart: Ik vind die begeleiding van hier na niet nodig.
Jason: Ik zou het wel fijn vinden.
Jolien: Ik ook.
Groot gelijk het was ook niet echt boeiend om te kijken en het gewone leven gaat doorquote:Op zaterdag 1 april 2023 11:36 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
ben hier vanavond, moet zeggen, dat de streams al lange tijd saai zijn, en ik ook veel andere dingen had om me bezig te houden
Net drie kwartier douchen, nu strijken.quote:Op zaterdag 1 april 2023 12:50 schreef Joyce-43 het volgende:
staat Jason nog te douche begrijp ik dat nou goed?
Heeft zijn Twitter afgesloten. Das wat anders. Verstandig ook. Laat het riool effe stromen als straks alle stront is weggespoeld zet je het weer open.quote:
45 minuten staan douchenquote:Op zaterdag 1 april 2023 12:50 schreef Joyce-43 het volgende:
staat Jason nog te douche begrijp ik dat nou goed?
ja dan is die toch pleite nuquote:Op zaterdag 1 april 2023 13:01 schreef marky het volgende:
[..]
Heeft zijn Twitter afgesloten. Das wat anders. Verstandig ook. Laat het riool effe stromen als straks alle stront is weggespoeld zet je het weer open.
Beter anders duurt zon dag lang hoorquote:Op zaterdag 1 april 2023 13:19 schreef Joyce-43 het volgende:
cameras hebben er ook zin in, dansen gezellig mee, BB heeft even muziek opgezet
Hoop voor hun dat het niet de rest van de dag is...quote:Op zaterdag 1 april 2023 13:20 schreef Charlotte-007 het volgende:
Ze hebben muziek. Wat leuk voor ze.
Das waar, maar niet een paar uur lang, wat mij betreft hoor.quote:Op zaterdag 1 april 2023 13:24 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Beter anders duurt zon dag lang hoor
Vorige jaren dobberden we na de finale nog enkele dagen rond hier op de COS. Dus dit jaar ook wel denk ik. Lieve berichtjes over en weer.quote:Op zaterdag 1 april 2023 10:59 schreef LonesomeFairy het volgende:
Dit is de laatste keer…
Ik ga het streamen en de COS missen!
Bedankt allemaal om het hier zo gezellig te maken!
Heb je tekst gebruikt in streamverslagquote:Op zaterdag 1 april 2023 13:27 schreef Tuinfluitert het volgende:
Krijgen muziek.
Jolien: Alles leuk.
Jason: Zie je dat we gelijk vrolijker worden.
Jolien: Kom Jason stop met strijken.
Bart: De camera'tjes mis ik nu.
Jason: Lekker dat dansen en dan nog wat Feta geiten kaas onder je schoenen, dat kan zo lekker glijden.
Jolien: Anders sta ik helemaal alleen. We gaan dadelijk springen, de beentjes in de lucht. kom we gaan zingen. Leuk toch!
Jason: Ja echt zalig.
Bart: Kijk Jason en dan ook de randjes strijken van het t-shirt.
Jolien: Onze laatste party met ons drietjes, wie had dit gedacht?
Jason: Zo lekker. Zeg Bart ga je nu afwassen?
Bart: Ja.
Jolien: Ik voel nu inene alles plakken.
Heb je gif in SV gebruikt, dank uquote:Op zaterdag 1 april 2023 13:26 schreef ledn81 het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
op twitter ook met audio. En filmpje volgt natuurlijk. Laatste leuke beelden schieten vandaag.quote:
Vond het ook misselijk van m.a. echt pubergedrag. Snap dat die broer dat niet leuk vind. Eruit is eruit en da heeft natrappen geen zin als je fatsoen hebt.quote:Op zaterdag 1 april 2023 12:16 schreef Joyce-43 het volgende:
ik wil er ook heen, word vast gezellig vanavond
[ twitter ]
Weet ik niet meer, maar het kan best dat zo alle oud-bewoners dansend het huis in komen.quote:Op zaterdag 1 april 2023 13:44 schreef mario390 het volgende:
was dat laatste niet zo dat op
finaldag de niet meer in huis gewezen
zijn?
Oh verkeerde geupload. je bent de eerste die er iets van zegt. Zag wel dat ie veel dislikes had.quote:
thnx juiste filmpje staat onlinequote:
Alleen Bart moet zijn fluitje ff om zijn nek hangen, doet zeer aan mijn oren.quote:Op zaterdag 1 april 2023 14:15 schreef duyvisoke het volgende:
ik geniet van de 2 mannen in t huis,heerlijk
hij zingt ook vals,maar boeie hij is blij dat t gedaan isquote:Op zaterdag 1 april 2023 14:21 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Alleen Bart moet zijn fluitje ff om zijn nek hangen, doet zeer aan mijn oren.
Kreeg je heel lang geleden (wat word ik oud) bij een tankbeurt. 2 Chiclettes in een doosjequote:Op zaterdag 1 april 2023 13:32 schreef KangaP het volgende:
Nieuw woord voor Jason ‘ chiclette’ oftewel kauwgom , onze Vlaamse taal is doorspekt
Met Franse woorden , mede door de vele jaren overheersing en invloed .
Dank voor alles!quote:Op zaterdag 1 april 2023 13:38 schreef ledn81 het volgende:
[..]
op twitter ook met audio. En filmpje volgt natuurlijk. Laatste leuke beelden schieten vandaag.
Leuke dag vandaag tot zover![]()
ledn81 in BB / [Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes] Big Brother 2023
ja denk zal eens kijken en met snel spoelen kwam ik er achter dat ze sliepen en er niet veel gezegd werd hahaquote:Op zaterdag 1 april 2023 14:12 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Oh verkeerde geupload. je bent de eerste die er iets van zegt. Zag wel dat ie veel dislikes had.
Zal even opnieuw doen
en jolien mag der mond wel afplakken doet ook pijn aan me oren hahaquote:Op zaterdag 1 april 2023 14:21 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Alleen Bart moet zijn fluitje ff om zijn nek hangen, doet zeer aan mijn oren.
Ik had het opgenomen en daarna weer opname gestart en weer even wat anders gaan doen.quote:Op zaterdag 1 april 2023 14:42 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja denk zal eens kijken en met snel spoelen kwam ik er achter dat ze sliepen en er niet veel gezegd werd haha
kan gebeuren tochquote:Op zaterdag 1 april 2023 14:44 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ik had het opgenomen en daarna weer opname gestart en weer even wat anders gaan doen.
Uiteindelijk verkeerde filmpje gepakt in de upload
Heeft denk ik meer slecht gedaan nu hij dit allemaal zegt.quote:Op zaterdag 1 april 2023 14:41 schreef Joyce-43 het volgende:
echt ongelofelijk ben nu die interview aan het kijken van MA op you tube waar hij dus Lot ook afkraakt
maar hij en Chiara zaten altijd te zeiken in het huis over Lot dat ze voor fame erin zat en voor de aandacht.
Hij zit gewoon in die interview te vertellen dat hij expres een tv programma uitgekozen had want hij had zich er bij 4 ingeschreven en het werd BB om zijn carrière te redden en om geld te maken omdat hij na Corona erg slecht zat met beide.
het is echt een hypocriet eerste klas
Ik kan het me echt niet voorstellen dat Bart wint.quote:Op zaterdag 1 april 2023 14:47 schreef Jockari het volgende:
Ik ben van oordeel dat Bart wint, maar vorige versies indachtig kan het wel eens Jolien zijn. De underdog zeg maar.
Ik weet het ook even niet meer @ledn81quote:Op zaterdag 1 april 2023 14:55 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ik kan het me echt niet voorstellen dat Bart wint.
Ik gun het Bart en de Belgen zeker, maar Bart is voor mij niet de Belgische winnaar van een Big Brother.
Jason heeft afgelopen dagen / weken ook zoveel meer content opgeleverd in BB en online.
Veel oud inwoners zijn ook inmiddels #teamjason.
Bart is te saai. Als hij wint vanavond klopt er iets niet![]()
Maar we gaan het zien vanavond.
Wordt idd spannend vanavond !quote:Op zaterdag 1 april 2023 14:57 schreef angele650 het volgende:
Niets tegen Bart, maar wat entertainmentwaarde betreft toch een dikke nul.
Jason van in het beging vrij hard gehyped door BB, vond zijn commentaar tijdens zijn verblijf in die controle-kamer gewoon top ... de laatste weken niet zo veel meer aan te zien.
Jolien komt er de laatse 2-3 weken beter uit, of het genoeg gaat zijn om te winnen is de vraag.
Volgens mij gaat het tussen Jason en Jolien voor de winst.
quote:Op zaterdag 1 april 2023 15:06 schreef Paul het volgende:
goed topic
BB / Broer Charlotte boos op Michelangelo
Hoop dat BB is eindelijk zegt dat we intussen op zomeruur zitten...quote:Op zaterdag 1 april 2023 15:07 schreef Tuinfluitert het volgende:
Jolien: Hoe laat is het eigenlijk?
Bart: Tien over 2.
Stemmingmakerijquote:Op zaterdag 1 april 2023 15:06 schreef Paul het volgende:
goed topic
BB / Broer Charlotte boos op Michelangelo
Ja dat zal best gebeuren.quote:Op zaterdag 1 april 2023 15:08 schreef Jockari het volgende:
[..]
Hoop dat BB is eindelijk zegt dat we intussen op zomeruur zitten...
Bijnaquote:
Ik zie en hoor hem niet.quote:
Je mist er niets aanquote:
quote:
quote:Op zaterdag 1 april 2023 15:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb geluid van Kenzy (stream EJVJL) op de laptop en zie Bart en Jason op dat geluid dansen
Bart: Pak uw bord en neem het met u mee. Ik ga nu niet zitten, niet met de muziek aan.quote:Op zaterdag 1 april 2023 15:20 schreef Dotteke het volgende:
IK heb Bart nog niet zo lange tijd achter elkaar actief gezien
Daarom gooien ze er maar snel een SL inquote:
Het was weer gezellig. hopelijk tot volgend jaarquote:Op zaterdag 1 april 2023 15:28 schreef Giggio het volgende:
vast dank lieve fokkers voor de afgelopen maanden![]()
fijne finale-avond - may the best win - #TeamJason![]()
maar één van de belgen is ook![]()
die ik het niet gunden zijn weg![]()
hopelijk tot december23/januari24 of bij de buren
daar kennûh we nog een paar maanden doorgluren
Dank je Giggio jij ook een fijne finale avond en tot bij de burenquote:Op zaterdag 1 april 2023 15:28 schreef Giggio het volgende:
vast dank lieve fokkers voor de afgelopen maanden![]()
fijne finale-avond - may the best win - #TeamJason![]()
maar één van de belgen is ook![]()
die ik het niet gunden zijn weg![]()
hopelijk tot december23/januari24 of bij de buren
daar kennûh we nog een paar maanden doorgluren
:S___
quote:Op zaterdag 1 april 2023 15:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dank je Giggio jij ook een fijne finale avond en tot bij de buren
Toch mooi om de verliezers zo te zien schreeuwenquote:Op zaterdag 1 april 2023 15:57 schreef BBERTJE het volgende:
Chayron een beetje overdreven en dan het filmpje met 4 man achterin de auto lekker goed voorbeeld en veilig is ook niet
Eens. Heb em ook al ge’DM’t eerder deze week en respectvol gevraagd of ie daar misschien niet beter mee kan ophouden achter het stuur 😅 Met alle ongelukken op de weg enz.quote:Op zaterdag 1 april 2023 15:57 schreef BBERTJE het volgende:
Chayron een beetje overdreven en dan het filmpje met 4 man achterin de auto lekker goed voorbeeld en veilig is ook niet
Nee is nog niet bekend.quote:Op zaterdag 1 april 2023 16:04 schreef LonesomeFairy het volgende:
Is er nu al bekend hoeveel pingpongballetjes ze verzameld hadden voor de pot?
Maak dan ook promotie voor Bart en Jolien daar zie ik niemand over klagen ik zie Chiara teminste wel voor alle 3 ietsquote:
Rob nog steeds bezig met tellen, arme man 😅 Vanavond weer aan het nekje.quote:Op zaterdag 1 april 2023 16:15 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Nee is nog niet bekend.
Vanavond dus wellicht.
Ben benieuwd of ze er allemaal zijn vanavondquote:Op zaterdag 1 april 2023 16:23 schreef Willewa het volgende:
[..]
Rob nog steeds bezig met tellen, arme man 😅 Vanavond weer aan het nekje.
Denk dat Danny en Charlotte vooraan staan, met 'n bord in de hand...quote:Op zaterdag 1 april 2023 16:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben benieuwd of ze er allemaal zijn vanavond
quote:Op zaterdag 1 april 2023 16:39 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Denk dat Danny en Charlotte vooraan staan, met 'n bord in de hand... [ afbeelding ]
Gezien de haat en nijd naar elkaar op het mij niet verbazen als ze er niet allemaal zijn.quote:Op zaterdag 1 april 2023 16:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is volgens mij verplicht. Maar denk, tenzij ziek, dat je daar toch wel bij wilt zijn.quote:Op zaterdag 1 april 2023 16:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Danny en Chelsea zijn de enige 2 die vd week hun insta op prive hadden staan.quote:Op zaterdag 1 april 2023 16:39 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Denk dat Danny en Charlotte vooraan staan, met 'n bord in de hand... [ afbeelding ]
Ik voel niet echt de behoefte om die te volgen eigenlijk.quote:Op zaterdag 1 april 2023 16:46 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Danny en Chelsea zijn de enige 2 die vd week hun insta op prive hadden staan.
Om daarmee volk te lokken die hun wil volgen om te zien wat ze doen.
Had lawaaiwortel iets hoger ingeschat. Heb het haar ook gevraagd via twitter, maar geen reactie.
[ afbeelding ]
Ik ook niet, maar om af en toe even te gluren wat ze doen moet je ze dus gaan volgen.quote:Op zaterdag 1 april 2023 16:49 schreef marky het volgende:
[..]
Ik voel niet echt de behoefte om die te volgen eigenlijk.
Hey @Monique ! Heb je precies niet veel gehoord de laatste dagen.quote:Op zaterdag 1 april 2023 16:51 schreef Monique___ het volgende:
geluid is wel bagger slecht daar
wel party muziek [ afbeelding ]
haa , nee .. door prive omstandigheden..quote:Op zaterdag 1 april 2023 16:54 schreef Jockari het volgende:
[..]
Hey @:Monique ! Heb je precies niet veel gehoord de laatste dagen.
hoezo domquote:Op zaterdag 1 april 2023 16:54 schreef Monique___ het volgende:
domme foto... gewoon omdat het kan vandaar de laatste dag![]()
[ afbeelding ]
kwist dat jij ging reagerenquote:
ik miste je alquote:Op zaterdag 1 april 2023 16:58 schreef Monique___ het volgende:
[..]
kwist dat jij ging reageren![]()
vond hem niet zo charmant eigenlijk.. maar ja.. ze zag er wel lekker wild uit!
ik hoop op tshirtuittrekgebod bij de vrouwenquote:Op zaterdag 1 april 2023 17:00 schreef Monique___ het volgende:
Hoopt op tshirtuittrekverbod voor volgend seizoen.. ziet toch niet uit die miezerige kerels daar zo...![]()
[ afbeelding ]
Jolientje de winnaarquote:Op zaterdag 1 april 2023 17:01 schreef ledn81 het volgende:
Ik vind Bart echt zo niet leuk meer. Wat een zeikerd is dat geworden.
Hij wil het huis maar proper achter laten en de afwas gedaan hebben. Wat boeit dat nou man.
Hoiiiquote:Op zaterdag 1 april 2023 17:00 schreef Monique___ het volgende:
Hoopt op tshirtuittrekverbod voor volgend seizoen.. ziet toch niet uit die miezerige kerels daar zo...![]()
[ afbeelding ]
Hele huis gaat toch leeg dit weekend en volgende week.quote:Op zaterdag 1 april 2023 17:01 schreef ledn81 het volgende:
Hij wil het huis maar proper achter laten en de afwas gedaan hebben. Wat boeit dat nou man.
Same here. Wilde net typen over zijn reactie op het lekkere etenquote:Op zaterdag 1 april 2023 17:01 schreef ledn81 het volgende:
sloopkogel er doorquote:Op zaterdag 1 april 2023 17:02 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Hele huis gaat toch leeg dit weekend en volgende week.
quote:Op zaterdag 1 april 2023 17:01 schreef odie22 het volgende:
[..]
ik hoop op tshirtuittrekgebod bij de vrouwen
hoe die droogkloot ook zit haha moet er wel mee lachenquote:Op zaterdag 1 april 2023 17:00 schreef odie22 het volgende:
en jeson weer alleen eten, kan niet even wachten op de anderen![]()
[ afbeelding ]
Ik snap dat wel hoor.quote:Op zaterdag 1 april 2023 17:01 schreef ledn81 het volgende:
ja omdat er daarna weer nieuwe mensen in komen, dit wordt gesloopt komen huurwoningen voor starters en bejaardenflats te staanquote:Op zaterdag 1 april 2023 17:06 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Ik snap dat wel hoor.![]()
Als ik ergens een huisje huur, dan zorg ik ook altijd dat het schoon achter gelaten wordt, ondanks het feit dat er ook nog schoongemaakt wordt, vind ik gewoon fijn.
Ja ergens welquote:Op zaterdag 1 april 2023 17:03 schreef Monique___ het volgende:
[..]
haaa!!!![]()
![]()
![]()
heb de cos wel ietwat gemist.. jammer dat het na vandaag klaar is
O echt, dat wist ik niet...quote:Op zaterdag 1 april 2023 17:07 schreef odie22 het volgende:
[..]
ja omdat er daarna weer nieuwe mensen in komen, dit wordt gesloopt komen huurwoningen voor starters en bejaardenflats te staan
Ik ben al heen en weer aan het hoppen tussen hier en daar.quote:Op zaterdag 1 april 2023 17:07 schreef engine het volgende:
[..]
Ja ergens welaan de andere kant was het programma eigenlijk toch al afgelopen dus maar beter ook.
En ook jij bent welkom bij de buren
1 aprilquote:Op zaterdag 1 april 2023 17:08 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
O echt, dat wist ik niet...
Ben benieuwd als er een nieuwe BB komt volgend jaar waar het huis dan komt.
Bweurk !!! Ben net aan het eten.quote:Op zaterdag 1 april 2023 17:05 schreef odie22 het volgende:
jees eet laatste stukjes van baby bart maar op
haha was niet bewust hoor, bedacht ik later, als er geen BB meer komt zal het vast wel gesloopt wordenquote:Op zaterdag 1 april 2023 17:11 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Omg, hahahahaha, goed gedaan hoor...
ik ookquote:Op zaterdag 1 april 2023 17:06 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Als ik ergens een huisje huur, dan zorg ik ook altijd dat het schoon achter gelaten wordt, ondanks het feit dat er ook nog schoongemaakt wordt, vind ik gewoon fijn.
Ja.. dat weet ik dus niet.. dat heb ik gemist...quote:Op zaterdag 1 april 2023 17:07 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Behalve bij Bart
Maar die heeft natuurlijk vanmiddag nog die rijsttafel weg zitten werken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kun je meteen door straksquote:Op zaterdag 1 april 2023 17:10 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Ik ben al heen en weer aan het hoppen tussen hier en daar.
ja misschien verhuis ik mee daarheen.. maar wel uh heel veel strakker daar zag ik alquote:Op zaterdag 1 april 2023 17:07 schreef engine het volgende:
[..]
Ja ergens welaan de andere kant was het programma eigenlijk toch al afgelopen dus maar beter ook.
En ook jij bent welkom bij de buren
Tuurlijk een beetje netjes achterlaten is beleefd, maar heb net iets opgenomen dat er niets meer in de vuilbak mocht en als ze iets gebruikt hadden dat het daarna dan weer gekuist moest worden.quote:Op zaterdag 1 april 2023 17:06 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Gedragen!quote:Op zaterdag 1 april 2023 17:14 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ja misschien verhuis ik mee daarheen.. maar wel uh heel veel strakker daar zag ik al
Hoe weet je dat het ze daarom te doen is. Misschien ook kast van halve zolen die idiote dingen schrijven net zo als bij chiara gebeurdquote:Op zaterdag 1 april 2023 16:46 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Had lawaaiwortel iets hoger ingeschat. Heb het haar ook gevraagd via twitter, maar geen reactie.
[ afbeelding ]
mimi zou het doen!!quote:Op zaterdag 1 april 2023 17:14 schreef engine het volgende:
Ze krijgen de pizza niet eens opAllemaal stukje meer naar huis
Ook jij bent welkom hoorquote:Op zaterdag 1 april 2023 17:16 schreef odie22 het volgende:
iedereen wordt maar uitgenodigd bij de buren, maar hier is de dm leeg
Jolien gaat je sowieso uitnodigen !quote:Op zaterdag 1 april 2023 17:16 schreef odie22 het volgende:
iedereen wordt maar uitgenodigd bij de buren, maar hier is de dm leeg
quote:
Hoe weet je dat het ze daarom te doen is. Misschien ook kast van halve zolen die idiote dingen schrijven net zo als bij chiara gebeurdquote:Op zaterdag 1 april 2023 16:46 schreef ledn81 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als je ze niet wil volgen maar wel gluren snap ik niet haha. Ik heb geen Twitter wel instagram en van alle rls doe ik alleen jill van bb1 volgen en een enkeling van utopia.quote:Op zaterdag 1 april 2023 16:50 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar om af en toe even te gluren wat ze doen moet je ze dus gaan volgen.
En dat is wat ze proberen te bereiken. Volgertjes lokken.
ongezogene vent zo zit man nietquote:Op zaterdag 1 april 2023 17:00 schreef odie22 het volgende:
en jeson weer alleen eten, kan niet even wachten op de anderen![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 1 april 2023 17:19 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
is toch om helemaal stapeldol verliefd op te worden![]()
![]()
Soms gaan oud bewoners wel eens 'live' en word daarover gesproken online. Dan wil ik dat ook wel even zien of dat klopt. Maar dat kan dus niet, want moet je hen eerst volgen. Ook om hun stories te zien als daar over wordt gesproken online. En ik heb geen behoefte om ze te volgen verder, maar ze 'dwingen' je nu om hen te volgen om dat soort dingen wel te zien. En maak je geen zorgen. Ik ga ze niet volgen.quote:Op zaterdag 1 april 2023 17:18 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Hoe weet je dat het ze daarom te doen is. Misschien ook kast van halve zolen die idiote dingen schrijven net zo als bij chiara gebeurd
[..]
Als je ze niet wil volgen maar wel gluren snap ik niet haha. Ik heb geen Twitter wel instagram en van alle rls doe ik alleen jill van bb1 volgen en een enkeling van utopia.
Ik heb wel betere beelden gezien odie, maar vind het wel schattig dat ze lekker heel de dag in haar pyjama heeft staan dansenquote:Op zaterdag 1 april 2023 17:19 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh oke dan snap ik het. Stond het eerst voor iedereen op toegankelijk dan.quote:Op zaterdag 1 april 2023 17:20 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Soms gaan oud bewoners wel eens 'live' en word daarover gesproken online. Dan wil ik dat ook wel even zien of dat klopt. Maar dat kan dus niet, want moet je hen eerst volgen. Ook om hun stories te zien als daar over wordt gesproken online. En ik heb geen behoefte om ze te volgen verder, maar ze 'dwingen' je nu om hen te volgen om dat soort dingen wel te zien. En maak je geen zorgen. Ik ga ze niet volgen.
quote:Op zaterdag 1 april 2023 17:18 schreef Willewa het volgende:
Ja ik wil ook alvast maar even zeggen, dag lieve Cossers, bedankt voor de gezelligheid. Na 2,5 seizoen meer lurken dan af en toe eens posten, nu vanaf het taart bak-moment met Bart in de nacht (never forget) toch wel gemerkt hoe leuk het is om de hele dag een beetje met elkaar te lullen over dit prachtige programma
Ook nog wat intensiever gevolgd dan normaal daardoor en blij mee. Hopen op een prachtig eind en dan maar weer hard duimen voor een nieuw seizoen. Tot volgend jaar hopelijk!! Thanks. Loooove.
En @:ledn81 en @:DGK_Tegengas , nogmaals bedankt voor alle filmpjes, gretig gebruik van gemaakt omdat ik vaak overdag niet zoveel kon kijken. Zeer, zeer fijn. Ohja sjongejongejonge, en @:rinardo voor de SV’s!!
je eerste post die ik begrijpquote:Op zaterdag 1 april 2023 17:21 schreef mario390 het volgende:
kut jason , jolien
zit toch ook niet topless
Die heeft echt het gevoel dat hij in een vakantiehuisje zit dat hij schoon moet achterlaten anders is hij zijn borg kwijt.quote:Op zaterdag 1 april 2023 17:17 schreef ledn81 het volgende:
Bart : "ik ga subiet terug afwassen"
Die man baalt gewoon dat ze nu weer dingen vuil hebben moeten maken.
quote:Op zaterdag 1 april 2023 17:19 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
quote:Op zaterdag 1 april 2023 17:22 schreef marky het volgende:
[..]
Die heeft echt het gevoel dat hij in een vakantiehuisje zit dat hij schoon moet achterlaten anders is hij zijn borg kwijt.
quote:Op zaterdag 1 april 2023 17:22 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
Wat doe jij akelig?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Amai wat een rust daar met die landende en opstijgend vliegtuigen.quote:Op zaterdag 1 april 2023 17:07 schreef odie22 het volgende:
[..]
ja omdat er daarna weer nieuwe mensen in komen, dit wordt gesloopt komen huurwoningen voor starters en bejaardenflats te staan
en laten we hopen op maar 1 RLS tegelijk, dan kunnen we weer 1 grote happy familly wordenquote:Op zaterdag 1 april 2023 17:22 schreef Kodiak100 het volgende:
Ja daar zijn we dan laatste uren in de cos.
Moet zeggen was een bijzonder BB jaar.
Laten we hopen op een betere casting volgend jaar.
Zonder de COS was BB kijken niet leuk geweest!
Iedereen bedankt voor zijn bijdrages
die horen dat toch nietquote:Op zaterdag 1 april 2023 17:24 schreef KangaP het volgende:
[..]
Amai wat een rust daar met die landende en opstijgend vliegtuigen.
Heel leuk en rustig wonen , maar ja bejaarden ..
Als je je insta op privé zet dan kunnen alleen mensen je dingen zien die jouw volgen. Het is een influencer trucje om op prive te zetten om wat volgertjes te lokken zodra er wat 'speelt'. Soms idd zijn er oprecht wel redenen om dat te doen. Maar ik denk niet dat dit de reden is bij deze 2.quote:Op zaterdag 1 april 2023 17:22 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Oh oke dan snap ik het. Stond het eerst voor iedereen op toegankelijk dan.
Over bijdrages gesproken..quote:Op zaterdag 1 april 2023 17:22 schreef Kodiak100 het volgende:
Neem een oliebolquote:Op zaterdag 1 april 2023 17:27 schreef Willewa het volgende:
Ik heb een beetje een oudjaarsdag-gevoel vandaag 😅 Op naar het vuurwerk.
hij heeft wel een boller toetje gekregenquote:
Anders blijft het staan....zonde!quote:
heeft niks met lengte te makenquote:Op zaterdag 1 april 2023 17:28 schreef Monique___ het volgende:
[..]
hij heeft wel een boller toetje gekregen
maar ja.. lang lichaam.. denk dat die lange mensen altijd heeel heeeel veeeel eten
*laat me daar verder maar niet over uit
maar dan wel laag op laagquote:Op zaterdag 1 april 2023 17:28 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Hij kan wel een bodempje gebruiken voor vanavond
jij denkt niet dat hij meer eet omdat hij bijna 2 meter is?quote:
dan kan hij Liesbeth weer orders geven bedoel je ?quote:Op zaterdag 1 april 2023 17:29 schreef freaky40 het volgende:
De winnaar van BB 2023 staat gewoon de afwas te doen. Nog eventjes en dan kun je dit laten doen vriend!
Haha snap ik. Mogelijk gaat dat hier vanavond ook nog gebeurenquote:Op zaterdag 1 april 2023 17:29 schreef Willewa het volgende:
[..]
Hmm als het ff konmaar nee, pizza gaf me zin in pizza en is al onderweg
Ook genoten van je bijdrages @Kodiak100quote:Op zaterdag 1 april 2023 17:22 schreef Kodiak100 het volgende:
nee dat denk ik niet, komt meer door zijn leeftijd, heb 2 zwagers van 2 meter en die eten minder dan ik eet , ik ben iets kleinerquote:Op zaterdag 1 april 2023 17:30 schreef Monique___ het volgende:
[..]
jij denkt niet dat hij meer eet omdat hij bijna 2 meter is?
kweet het niet.,. heb me laten vertellen dat dat mee kan spelen
quote:Op zaterdag 1 april 2023 17:31 schreef Monique___ het volgende:
[..]inhouden nog voor foute opmerking op laatste dag inhouden
Rob nog altijd aan het genieten op plaats 212 of zoiets !quote:Op zaterdag 1 april 2023 17:27 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Over bijdrages gesproken..![]()
Hoe zit het met mijn bijdrage voor dat hutje op de camping in Rijnsburg?
Kijk die zien er netjes uitquote:
naakt he.. ik mis een naakt poppetjequote:Op zaterdag 1 april 2023 17:32 schreef Jockari het volgende:
[..]
Rob nog altijd aan het genieten op plaats 212 of zoiets !
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 1 april 2023 17:37 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
MichIas.com voor boekingen? Gaan ze dan strippen?!
zag er wel gezellig uit hahaquote:Op zaterdag 1 april 2023 15:57 schreef BBERTJE het volgende:
20:00quote:Op zaterdag 1 april 2023 17:41 schreef Mazikeen het volgende:
Finale is toch gewoon 20:00 uur?
Tv gids zegt dat. Maar ik las ergens ook 21:00
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |