Neem een oliebolquote:Op zaterdag 1 april 2023 17:27 schreef Willewa het volgende:
Ik heb een beetje een oudjaarsdag-gevoel vandaag 😅 Op naar het vuurwerk.
hij heeft wel een boller toetje gekregenquote:
Anders blijft het staan....zonde!quote:
heeft niks met lengte te makenquote:Op zaterdag 1 april 2023 17:28 schreef Monique___ het volgende:
[..]
hij heeft wel een boller toetje gekregen
maar ja.. lang lichaam.. denk dat die lange mensen altijd heeel heeeel veeeel eten
*laat me daar verder maar niet over uit
maar dan wel laag op laagquote:Op zaterdag 1 april 2023 17:28 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Hij kan wel een bodempje gebruiken voor vanavond
jij denkt niet dat hij meer eet omdat hij bijna 2 meter is?quote:
dan kan hij Liesbeth weer orders geven bedoel je ?quote:Op zaterdag 1 april 2023 17:29 schreef freaky40 het volgende:
De winnaar van BB 2023 staat gewoon de afwas te doen. Nog eventjes en dan kun je dit laten doen vriend!
Haha snap ik. Mogelijk gaat dat hier vanavond ook nog gebeurenquote:Op zaterdag 1 april 2023 17:29 schreef Willewa het volgende:
[..]
Hmm als het ff konmaar nee, pizza gaf me zin in pizza en is al onderweg
Ook genoten van je bijdrages @Kodiak100quote:Op zaterdag 1 april 2023 17:22 schreef Kodiak100 het volgende:
Ja daar zijn we dan laatste uren in de cos.
Moet zeggen was een bijzonder BB jaar.
Laten we hopen op een betere casting volgend jaar.
Zonder de COS was BB kijken niet leuk geweest!
Iedereen bedankt voor zijn bijdrages
nee dat denk ik niet, komt meer door zijn leeftijd, heb 2 zwagers van 2 meter en die eten minder dan ik eet , ik ben iets kleinerquote:Op zaterdag 1 april 2023 17:30 schreef Monique___ het volgende:
[..]
jij denkt niet dat hij meer eet omdat hij bijna 2 meter is?
kweet het niet.,. heb me laten vertellen dat dat mee kan spelen
quote:Op zaterdag 1 april 2023 17:31 schreef Monique___ het volgende:
[..]inhouden nog voor foute opmerking op laatste dag inhouden
Rob nog altijd aan het genieten op plaats 212 of zoiets !quote:Op zaterdag 1 april 2023 17:27 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Over bijdrages gesproken..![]()
Hoe zit het met mijn bijdrage voor dat hutje op de camping in Rijnsburg?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |