Heb je gif in SV gebruikt, dank uquote:Op zaterdag 1 april 2023 13:26 schreef ledn81 het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
op twitter ook met audio. En filmpje volgt natuurlijk. Laatste leuke beelden schieten vandaag.quote:
Vond het ook misselijk van m.a. echt pubergedrag. Snap dat die broer dat niet leuk vind. Eruit is eruit en da heeft natrappen geen zin als je fatsoen hebt.quote:Op zaterdag 1 april 2023 12:16 schreef Joyce-43 het volgende:
ik wil er ook heen, word vast gezellig vanavond
[ twitter ]
Weet ik niet meer, maar het kan best dat zo alle oud-bewoners dansend het huis in komen.quote:Op zaterdag 1 april 2023 13:44 schreef mario390 het volgende:
was dat laatste niet zo dat op
finaldag de niet meer in huis gewezen
zijn?
Oh verkeerde geupload. je bent de eerste die er iets van zegt. Zag wel dat ie veel dislikes had.quote:
thnx juiste filmpje staat onlinequote:
Alleen Bart moet zijn fluitje ff om zijn nek hangen, doet zeer aan mijn oren.quote:Op zaterdag 1 april 2023 14:15 schreef duyvisoke het volgende:
ik geniet van de 2 mannen in t huis,heerlijk
hij zingt ook vals,maar boeie hij is blij dat t gedaan isquote:Op zaterdag 1 april 2023 14:21 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Alleen Bart moet zijn fluitje ff om zijn nek hangen, doet zeer aan mijn oren.
Kreeg je heel lang geleden (wat word ik oud) bij een tankbeurt. 2 Chiclettes in een doosjequote:Op zaterdag 1 april 2023 13:32 schreef KangaP het volgende:
Nieuw woord voor Jason ‘ chiclette’ oftewel kauwgom , onze Vlaamse taal is doorspekt
Met Franse woorden , mede door de vele jaren overheersing en invloed .
Dank voor alles!quote:Op zaterdag 1 april 2023 13:38 schreef ledn81 het volgende:
[..]
op twitter ook met audio. En filmpje volgt natuurlijk. Laatste leuke beelden schieten vandaag.
Leuke dag vandaag tot zover![]()
ledn81 in BB / [Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes] Big Brother 2023
ja denk zal eens kijken en met snel spoelen kwam ik er achter dat ze sliepen en er niet veel gezegd werd hahaquote:Op zaterdag 1 april 2023 14:12 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Oh verkeerde geupload. je bent de eerste die er iets van zegt. Zag wel dat ie veel dislikes had.
Zal even opnieuw doen
en jolien mag der mond wel afplakken doet ook pijn aan me oren hahaquote:Op zaterdag 1 april 2023 14:21 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Alleen Bart moet zijn fluitje ff om zijn nek hangen, doet zeer aan mijn oren.
Ik had het opgenomen en daarna weer opname gestart en weer even wat anders gaan doen.quote:Op zaterdag 1 april 2023 14:42 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja denk zal eens kijken en met snel spoelen kwam ik er achter dat ze sliepen en er niet veel gezegd werd haha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |