ik hoop op tshirtuittrekgebod bij de vrouwenquote:Op zaterdag 1 april 2023 17:00 schreef Monique___ het volgende:
Hoopt op tshirtuittrekverbod voor volgend seizoen.. ziet toch niet uit die miezerige kerels daar zo...![]()
[ afbeelding ]
Jolientje de winnaarquote:Op zaterdag 1 april 2023 17:01 schreef ledn81 het volgende:
Ik vind Bart echt zo niet leuk meer. Wat een zeikerd is dat geworden.
Hij wil het huis maar proper achter laten en de afwas gedaan hebben. Wat boeit dat nou man.
Hoiiiquote:Op zaterdag 1 april 2023 17:00 schreef Monique___ het volgende:
Hoopt op tshirtuittrekverbod voor volgend seizoen.. ziet toch niet uit die miezerige kerels daar zo...![]()
[ afbeelding ]
Hele huis gaat toch leeg dit weekend en volgende week.quote:Op zaterdag 1 april 2023 17:01 schreef ledn81 het volgende:
Hij wil het huis maar proper achter laten en de afwas gedaan hebben. Wat boeit dat nou man.
Same here. Wilde net typen over zijn reactie op het lekkere etenquote:Op zaterdag 1 april 2023 17:01 schreef ledn81 het volgende:
sloopkogel er doorquote:Op zaterdag 1 april 2023 17:02 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Hele huis gaat toch leeg dit weekend en volgende week.
quote:Op zaterdag 1 april 2023 17:01 schreef odie22 het volgende:
[..]
ik hoop op tshirtuittrekgebod bij de vrouwen
hoe die droogkloot ook zit haha moet er wel mee lachenquote:Op zaterdag 1 april 2023 17:00 schreef odie22 het volgende:
en jeson weer alleen eten, kan niet even wachten op de anderen![]()
[ afbeelding ]
Ik snap dat wel hoor.quote:Op zaterdag 1 april 2023 17:01 schreef ledn81 het volgende:
ja omdat er daarna weer nieuwe mensen in komen, dit wordt gesloopt komen huurwoningen voor starters en bejaardenflats te staanquote:Op zaterdag 1 april 2023 17:06 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Ik snap dat wel hoor.![]()
Als ik ergens een huisje huur, dan zorg ik ook altijd dat het schoon achter gelaten wordt, ondanks het feit dat er ook nog schoongemaakt wordt, vind ik gewoon fijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |