Toch mooi om de verliezers zo te zien schreeuwenquote:Op zaterdag 1 april 2023 15:57 schreef BBERTJE het volgende:
Chayron een beetje overdreven en dan het filmpje met 4 man achterin de auto lekker goed voorbeeld en veilig is ook niet
Eens. Heb em ook al ge’DM’t eerder deze week en respectvol gevraagd of ie daar misschien niet beter mee kan ophouden achter het stuur 😅 Met alle ongelukken op de weg enz.quote:Op zaterdag 1 april 2023 15:57 schreef BBERTJE het volgende:
Chayron een beetje overdreven en dan het filmpje met 4 man achterin de auto lekker goed voorbeeld en veilig is ook niet
Nee is nog niet bekend.quote:Op zaterdag 1 april 2023 16:04 schreef LonesomeFairy het volgende:
Is er nu al bekend hoeveel pingpongballetjes ze verzameld hadden voor de pot?
Maak dan ook promotie voor Bart en Jolien daar zie ik niemand over klagen ik zie Chiara teminste wel voor alle 3 ietsquote:
Rob nog steeds bezig met tellen, arme man 😅 Vanavond weer aan het nekje.quote:Op zaterdag 1 april 2023 16:15 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Nee is nog niet bekend.
Vanavond dus wellicht.
Ben benieuwd of ze er allemaal zijn vanavondquote:Op zaterdag 1 april 2023 16:23 schreef Willewa het volgende:
[..]
Rob nog steeds bezig met tellen, arme man 😅 Vanavond weer aan het nekje.
Denk dat Danny en Charlotte vooraan staan, met 'n bord in de hand...quote:Op zaterdag 1 april 2023 16:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben benieuwd of ze er allemaal zijn vanavond
quote:Op zaterdag 1 april 2023 16:39 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Denk dat Danny en Charlotte vooraan staan, met 'n bord in de hand... [ afbeelding ]
Gezien de haat en nijd naar elkaar op het mij niet verbazen als ze er niet allemaal zijn.quote:Op zaterdag 1 april 2023 16:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is volgens mij verplicht. Maar denk, tenzij ziek, dat je daar toch wel bij wilt zijn.quote:Op zaterdag 1 april 2023 16:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Danny en Chelsea zijn de enige 2 die vd week hun insta op prive hadden staan.quote:Op zaterdag 1 april 2023 16:39 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Denk dat Danny en Charlotte vooraan staan, met 'n bord in de hand... [ afbeelding ]
Ik voel niet echt de behoefte om die te volgen eigenlijk.quote:Op zaterdag 1 april 2023 16:46 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Danny en Chelsea zijn de enige 2 die vd week hun insta op prive hadden staan.
Om daarmee volk te lokken die hun wil volgen om te zien wat ze doen.
Had lawaaiwortel iets hoger ingeschat. Heb het haar ook gevraagd via twitter, maar geen reactie.
[ afbeelding ]
Ik ook niet, maar om af en toe even te gluren wat ze doen moet je ze dus gaan volgen.quote:Op zaterdag 1 april 2023 16:49 schreef marky het volgende:
[..]
Ik voel niet echt de behoefte om die te volgen eigenlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |