Ja ergens welquote:Op zaterdag 1 april 2023 17:03 schreef Monique___ het volgende:
[..]
haaa!!!![]()
![]()
![]()
heb de cos wel ietwat gemist.. jammer dat het na vandaag klaar is
O echt, dat wist ik niet...quote:Op zaterdag 1 april 2023 17:07 schreef odie22 het volgende:
[..]
ja omdat er daarna weer nieuwe mensen in komen, dit wordt gesloopt komen huurwoningen voor starters en bejaardenflats te staan
Ik ben al heen en weer aan het hoppen tussen hier en daar.quote:Op zaterdag 1 april 2023 17:07 schreef engine het volgende:
[..]
Ja ergens welaan de andere kant was het programma eigenlijk toch al afgelopen dus maar beter ook.
En ook jij bent welkom bij de buren
1 aprilquote:Op zaterdag 1 april 2023 17:08 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
O echt, dat wist ik niet...
Ben benieuwd als er een nieuwe BB komt volgend jaar waar het huis dan komt.
Bweurk !!! Ben net aan het eten.quote:Op zaterdag 1 april 2023 17:05 schreef odie22 het volgende:
jees eet laatste stukjes van baby bart maar op
haha was niet bewust hoor, bedacht ik later, als er geen BB meer komt zal het vast wel gesloopt wordenquote:Op zaterdag 1 april 2023 17:11 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Omg, hahahahaha, goed gedaan hoor...
ik ookquote:Op zaterdag 1 april 2023 17:06 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Ik snap dat wel hoor.![]()
Als ik ergens een huisje huur, dan zorg ik ook altijd dat het schoon achter gelaten wordt, ondanks het feit dat er ook nog schoongemaakt wordt, vind ik gewoon fijn.
Ja.. dat weet ik dus niet.. dat heb ik gemist...quote:Op zaterdag 1 april 2023 17:07 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Behalve bij Bart
Maar die heeft natuurlijk vanmiddag nog die rijsttafel weg zitten werken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kun je meteen door straksquote:Op zaterdag 1 april 2023 17:10 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Ik ben al heen en weer aan het hoppen tussen hier en daar.
ja misschien verhuis ik mee daarheen.. maar wel uh heel veel strakker daar zag ik alquote:Op zaterdag 1 april 2023 17:07 schreef engine het volgende:
[..]
Ja ergens welaan de andere kant was het programma eigenlijk toch al afgelopen dus maar beter ook.
En ook jij bent welkom bij de buren
Tuurlijk een beetje netjes achterlaten is beleefd, maar heb net iets opgenomen dat er niets meer in de vuilbak mocht en als ze iets gebruikt hadden dat het daarna dan weer gekuist moest worden.quote:Op zaterdag 1 april 2023 17:06 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Ik snap dat wel hoor.![]()
Als ik ergens een huisje huur, dan zorg ik ook altijd dat het schoon achter gelaten wordt, ondanks het feit dat er ook nog schoongemaakt wordt, vind ik gewoon fijn.
Gedragen!quote:Op zaterdag 1 april 2023 17:14 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ja misschien verhuis ik mee daarheen.. maar wel uh heel veel strakker daar zag ik al
Hoe weet je dat het ze daarom te doen is. Misschien ook kast van halve zolen die idiote dingen schrijven net zo als bij chiara gebeurdquote:Op zaterdag 1 april 2023 16:46 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Danny en Chelsea zijn de enige 2 die vd week hun insta op prive hadden staan.
Om daarmee volk te lokken die hun wil volgen om te zien wat ze doen.
Had lawaaiwortel iets hoger ingeschat. Heb het haar ook gevraagd via twitter, maar geen reactie.
[ afbeelding ]
mimi zou het doen!!quote:Op zaterdag 1 april 2023 17:14 schreef engine het volgende:
Ze krijgen de pizza niet eens opAllemaal stukje meer naar huis
Ook jij bent welkom hoorquote:Op zaterdag 1 april 2023 17:16 schreef odie22 het volgende:
iedereen wordt maar uitgenodigd bij de buren, maar hier is de dm leeg
Jolien gaat je sowieso uitnodigen !quote:Op zaterdag 1 april 2023 17:16 schreef odie22 het volgende:
iedereen wordt maar uitgenodigd bij de buren, maar hier is de dm leeg
quote:
Hoe weet je dat het ze daarom te doen is. Misschien ook kast van halve zolen die idiote dingen schrijven net zo als bij chiara gebeurdquote:Op zaterdag 1 april 2023 16:46 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Danny en Chelsea zijn de enige 2 die vd week hun insta op prive hadden staan.
Om daarmee volk te lokken die hun wil volgen om te zien wat ze doen.
Had lawaaiwortel iets hoger ingeschat. Heb het haar ook gevraagd via twitter, maar geen reactie.
[ afbeelding ]
Als je ze niet wil volgen maar wel gluren snap ik niet haha. Ik heb geen Twitter wel instagram en van alle rls doe ik alleen jill van bb1 volgen en een enkeling van utopia.quote:Op zaterdag 1 april 2023 16:50 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar om af en toe even te gluren wat ze doen moet je ze dus gaan volgen.
En dat is wat ze proberen te bereiken. Volgertjes lokken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |