ongezogene vent zo zit man nietquote:Op zaterdag 1 april 2023 17:00 schreef odie22 het volgende:
en jeson weer alleen eten, kan niet even wachten op de anderen![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 1 april 2023 17:19 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
is toch om helemaal stapeldol verliefd op te worden![]()
![]()
Soms gaan oud bewoners wel eens 'live' en word daarover gesproken online. Dan wil ik dat ook wel even zien of dat klopt. Maar dat kan dus niet, want moet je hen eerst volgen. Ook om hun stories te zien als daar over wordt gesproken online. En ik heb geen behoefte om ze te volgen verder, maar ze 'dwingen' je nu om hen te volgen om dat soort dingen wel te zien. En maak je geen zorgen. Ik ga ze niet volgen.quote:Op zaterdag 1 april 2023 17:18 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Hoe weet je dat het ze daarom te doen is. Misschien ook kast van halve zolen die idiote dingen schrijven net zo als bij chiara gebeurd
[..]
Als je ze niet wil volgen maar wel gluren snap ik niet haha. Ik heb geen Twitter wel instagram en van alle rls doe ik alleen jill van bb1 volgen en een enkeling van utopia.
Ik heb wel betere beelden gezien odie, maar vind het wel schattig dat ze lekker heel de dag in haar pyjama heeft staan dansenquote:Op zaterdag 1 april 2023 17:19 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh oke dan snap ik het. Stond het eerst voor iedereen op toegankelijk dan.quote:Op zaterdag 1 april 2023 17:20 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Soms gaan oud bewoners wel eens 'live' en word daarover gesproken online. Dan wil ik dat ook wel even zien of dat klopt. Maar dat kan dus niet, want moet je hen eerst volgen. Ook om hun stories te zien als daar over wordt gesproken online. En ik heb geen behoefte om ze te volgen verder, maar ze 'dwingen' je nu om hen te volgen om dat soort dingen wel te zien. En maak je geen zorgen. Ik ga ze niet volgen.
quote:Op zaterdag 1 april 2023 17:18 schreef Willewa het volgende:
Ja ik wil ook alvast maar even zeggen, dag lieve Cossers, bedankt voor de gezelligheid. Na 2,5 seizoen meer lurken dan af en toe eens posten, nu vanaf het taart bak-moment met Bart in de nacht (never forget) toch wel gemerkt hoe leuk het is om de hele dag een beetje met elkaar te lullen over dit prachtige programma
Ook nog wat intensiever gevolgd dan normaal daardoor en blij mee. Hopen op een prachtig eind en dan maar weer hard duimen voor een nieuw seizoen. Tot volgend jaar hopelijk!! Thanks. Loooove.
En @:ledn81 en @:DGK_Tegengas , nogmaals bedankt voor alle filmpjes, gretig gebruik van gemaakt omdat ik vaak overdag niet zoveel kon kijken. Zeer, zeer fijn. Ohja sjongejongejonge, en @:rinardo voor de SV’s!!
je eerste post die ik begrijpquote:Op zaterdag 1 april 2023 17:21 schreef mario390 het volgende:
kut jason , jolien
zit toch ook niet topless
Die heeft echt het gevoel dat hij in een vakantiehuisje zit dat hij schoon moet achterlaten anders is hij zijn borg kwijt.quote:Op zaterdag 1 april 2023 17:17 schreef ledn81 het volgende:
Bart : "ik ga subiet terug afwassen"
Die man baalt gewoon dat ze nu weer dingen vuil hebben moeten maken.
quote:Op zaterdag 1 april 2023 17:19 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
quote:Op zaterdag 1 april 2023 17:22 schreef marky het volgende:
[..]
Die heeft echt het gevoel dat hij in een vakantiehuisje zit dat hij schoon moet achterlaten anders is hij zijn borg kwijt.
quote:Op zaterdag 1 april 2023 17:22 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
Wat doe jij akelig?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Amai wat een rust daar met die landende en opstijgend vliegtuigen.quote:Op zaterdag 1 april 2023 17:07 schreef odie22 het volgende:
[..]
ja omdat er daarna weer nieuwe mensen in komen, dit wordt gesloopt komen huurwoningen voor starters en bejaardenflats te staan
en laten we hopen op maar 1 RLS tegelijk, dan kunnen we weer 1 grote happy familly wordenquote:Op zaterdag 1 april 2023 17:22 schreef Kodiak100 het volgende:
Ja daar zijn we dan laatste uren in de cos.
Moet zeggen was een bijzonder BB jaar.
Laten we hopen op een betere casting volgend jaar.
Zonder de COS was BB kijken niet leuk geweest!
Iedereen bedankt voor zijn bijdrages
die horen dat toch nietquote:Op zaterdag 1 april 2023 17:24 schreef KangaP het volgende:
[..]
Amai wat een rust daar met die landende en opstijgend vliegtuigen.
Heel leuk en rustig wonen , maar ja bejaarden ..
Als je je insta op privé zet dan kunnen alleen mensen je dingen zien die jouw volgen. Het is een influencer trucje om op prive te zetten om wat volgertjes te lokken zodra er wat 'speelt'. Soms idd zijn er oprecht wel redenen om dat te doen. Maar ik denk niet dat dit de reden is bij deze 2.quote:Op zaterdag 1 april 2023 17:22 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Oh oke dan snap ik het. Stond het eerst voor iedereen op toegankelijk dan.
Over bijdrages gesproken..quote:Op zaterdag 1 april 2023 17:22 schreef Kodiak100 het volgende:
Ja daar zijn we dan laatste uren in de cos.
Moet zeggen was een bijzonder BB jaar.
Laten we hopen op een betere casting volgend jaar.
Zonder de COS was BB kijken niet leuk geweest!
Iedereen bedankt voor zijn bijdrages
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |