ja en ik wilde 2 keer openen maar gaf aan nummer bestaat alquote:Op zaterdag 1 april 2023 11:45 schreef Kodiak100 het volgende:
oeps zat op telefoon dus niet gezien, ben aan het sporten
Ik heb ze niet gezienquote:Op zaterdag 1 april 2023 11:48 schreef Joyce-43 het volgende:
trouwens die jurken die ze aan het passen was gisteren voor het feest, die waren toch geen porum daar ga je toch niet in lopen, ben benieuwd wat ze gekozen heb ook
Ik ook niet, maar vind over het algemeen dat de dingen die zij draagt niet echt passend voor haar zijn, net als die gekke rok met die sleep erachter, en die veel te grote korte broek, het siert haar niet..quote:
Google ff op sugar Lee Hooper, daar kwam het bij in de buurtquote:
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa inderdaadquote:Op zaterdag 1 april 2023 12:17 schreef Ireth het volgende:
[..]
Google ff op sugar Lee Hooper, daar kwam het bij in de buurt
quote:Op zaterdag 1 april 2023 12:17 schreef Ireth het volgende:
[..]
Google ff op sugar Lee Hooper, daar kwam het bij in de buurt
Jolien is zo lekker duidelijk ookquote:Op zaterdag 1 april 2023 12:44 schreef Tuinfluitert het volgende:
(Dagboekkamer en begeleiding na Big Brother.)
Jason: Het was de allerlaatste keer.
Jolien: Ik heb een knuffel aan de zetel gegeven.
Bart: Ik vind die begeleiding van hier na niet nodig.
Jason: Ik zou het wel fijn vinden.
Jolien: Ik ook.
Groot gelijk het was ook niet echt boeiend om te kijken en het gewone leven gaat doorquote:Op zaterdag 1 april 2023 11:36 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
ben hier vanavond, moet zeggen, dat de streams al lange tijd saai zijn, en ik ook veel andere dingen had om me bezig te houden
Net drie kwartier douchen, nu strijken.quote:Op zaterdag 1 april 2023 12:50 schreef Joyce-43 het volgende:
staat Jason nog te douche begrijp ik dat nou goed?
Heeft zijn Twitter afgesloten. Das wat anders. Verstandig ook. Laat het riool effe stromen als straks alle stront is weggespoeld zet je het weer open.quote:
45 minuten staan douchenquote:Op zaterdag 1 april 2023 12:50 schreef Joyce-43 het volgende:
staat Jason nog te douche begrijp ik dat nou goed?
ja dan is die toch pleite nuquote:Op zaterdag 1 april 2023 13:01 schreef marky het volgende:
[..]
Heeft zijn Twitter afgesloten. Das wat anders. Verstandig ook. Laat het riool effe stromen als straks alle stront is weggespoeld zet je het weer open.
Beter anders duurt zon dag lang hoorquote:Op zaterdag 1 april 2023 13:19 schreef Joyce-43 het volgende:
cameras hebben er ook zin in, dansen gezellig mee, BB heeft even muziek opgezet
Hoop voor hun dat het niet de rest van de dag is...quote:Op zaterdag 1 april 2023 13:20 schreef Charlotte-007 het volgende:
Ze hebben muziek. Wat leuk voor ze.
Das waar, maar niet een paar uur lang, wat mij betreft hoor.quote:Op zaterdag 1 april 2023 13:24 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Beter anders duurt zon dag lang hoor
Vorige jaren dobberden we na de finale nog enkele dagen rond hier op de COS. Dus dit jaar ook wel denk ik. Lieve berichtjes over en weer.quote:Op zaterdag 1 april 2023 10:59 schreef LonesomeFairy het volgende:
Dit is de laatste keer…
Ik ga het streamen en de COS missen!
Bedankt allemaal om het hier zo gezellig te maken!
Heb je tekst gebruikt in streamverslagquote:Op zaterdag 1 april 2023 13:27 schreef Tuinfluitert het volgende:
Krijgen muziek.
Jolien: Alles leuk.
Jason: Zie je dat we gelijk vrolijker worden.
Jolien: Kom Jason stop met strijken.
Bart: De camera'tjes mis ik nu.
Jason: Lekker dat dansen en dan nog wat Feta geiten kaas onder je schoenen, dat kan zo lekker glijden.
Jolien: Anders sta ik helemaal alleen. We gaan dadelijk springen, de beentjes in de lucht. kom we gaan zingen. Leuk toch!
Jason: Ja echt zalig.
Bart: Kijk Jason en dan ook de randjes strijken van het t-shirt.
Jolien: Onze laatste party met ons drietjes, wie had dit gedacht?
Jason: Zo lekker. Zeg Bart ga je nu afwassen?
Bart: Ja.
Jolien: Ik voel nu inene alles plakken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |