Bijnaquote:
Ik zie en hoor hem niet.quote:
Je mist er niets aanquote:
quote:
quote:Op zaterdag 1 april 2023 15:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb geluid van Kenzy (stream EJVJL) op de laptop en zie Bart en Jason op dat geluid dansen
Bart: Pak uw bord en neem het met u mee. Ik ga nu niet zitten, niet met de muziek aan.quote:Op zaterdag 1 april 2023 15:20 schreef Dotteke het volgende:
IK heb Bart nog niet zo lange tijd achter elkaar actief gezien
Daarom gooien ze er maar snel een SL inquote:
Het was weer gezellig. hopelijk tot volgend jaarquote:Op zaterdag 1 april 2023 15:28 schreef Giggio het volgende:
vast dank lieve fokkers voor de afgelopen maanden![]()
fijne finale-avond - may the best win - #TeamJason![]()
maar één van de belgen is ook![]()
die ik het niet gunden zijn weg![]()
hopelijk tot december23/januari24 of bij de buren
daar kennûh we nog een paar maanden doorgluren
Dank je Giggio jij ook een fijne finale avond en tot bij de burenquote:Op zaterdag 1 april 2023 15:28 schreef Giggio het volgende:
vast dank lieve fokkers voor de afgelopen maanden![]()
fijne finale-avond - may the best win - #TeamJason![]()
maar één van de belgen is ook![]()
die ik het niet gunden zijn weg![]()
hopelijk tot december23/januari24 of bij de buren
daar kennûh we nog een paar maanden doorgluren
:S___
quote:Op zaterdag 1 april 2023 15:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dank je Giggio jij ook een fijne finale avond en tot bij de buren
Toch mooi om de verliezers zo te zien schreeuwenquote:Op zaterdag 1 april 2023 15:57 schreef BBERTJE het volgende:
Chayron een beetje overdreven en dan het filmpje met 4 man achterin de auto lekker goed voorbeeld en veilig is ook niet
Eens. Heb em ook al ge’DM’t eerder deze week en respectvol gevraagd of ie daar misschien niet beter mee kan ophouden achter het stuur 😅 Met alle ongelukken op de weg enz.quote:Op zaterdag 1 april 2023 15:57 schreef BBERTJE het volgende:
Chayron een beetje overdreven en dan het filmpje met 4 man achterin de auto lekker goed voorbeeld en veilig is ook niet
Nee is nog niet bekend.quote:Op zaterdag 1 april 2023 16:04 schreef LonesomeFairy het volgende:
Is er nu al bekend hoeveel pingpongballetjes ze verzameld hadden voor de pot?
Maak dan ook promotie voor Bart en Jolien daar zie ik niemand over klagen ik zie Chiara teminste wel voor alle 3 ietsquote:
Rob nog steeds bezig met tellen, arme man 😅 Vanavond weer aan het nekje.quote:Op zaterdag 1 april 2023 16:15 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Nee is nog niet bekend.
Vanavond dus wellicht.
Ben benieuwd of ze er allemaal zijn vanavondquote:Op zaterdag 1 april 2023 16:23 schreef Willewa het volgende:
[..]
Rob nog steeds bezig met tellen, arme man 😅 Vanavond weer aan het nekje.
Denk dat Danny en Charlotte vooraan staan, met 'n bord in de hand...quote:Op zaterdag 1 april 2023 16:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben benieuwd of ze er allemaal zijn vanavond
quote:Op zaterdag 1 april 2023 16:39 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Denk dat Danny en Charlotte vooraan staan, met 'n bord in de hand... [ afbeelding ]
Gezien de haat en nijd naar elkaar op het mij niet verbazen als ze er niet allemaal zijn.quote:Op zaterdag 1 april 2023 16:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is volgens mij verplicht. Maar denk, tenzij ziek, dat je daar toch wel bij wilt zijn.quote:Op zaterdag 1 april 2023 16:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Danny en Chelsea zijn de enige 2 die vd week hun insta op prive hadden staan.quote:Op zaterdag 1 april 2023 16:39 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Denk dat Danny en Charlotte vooraan staan, met 'n bord in de hand... [ afbeelding ]
Ik voel niet echt de behoefte om die te volgen eigenlijk.quote:Op zaterdag 1 april 2023 16:46 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Danny en Chelsea zijn de enige 2 die vd week hun insta op prive hadden staan.
Om daarmee volk te lokken die hun wil volgen om te zien wat ze doen.
Had lawaaiwortel iets hoger ingeschat. Heb het haar ook gevraagd via twitter, maar geen reactie.
[ afbeelding ]
Ik ook niet, maar om af en toe even te gluren wat ze doen moet je ze dus gaan volgen.quote:Op zaterdag 1 april 2023 16:49 schreef marky het volgende:
[..]
Ik voel niet echt de behoefte om die te volgen eigenlijk.
Hey @Monique ! Heb je precies niet veel gehoord de laatste dagen.quote:Op zaterdag 1 april 2023 16:51 schreef Monique___ het volgende:
geluid is wel bagger slecht daar
wel party muziek [ afbeelding ]
haa , nee .. door prive omstandigheden..quote:Op zaterdag 1 april 2023 16:54 schreef Jockari het volgende:
[..]
Hey @:Monique ! Heb je precies niet veel gehoord de laatste dagen.
hoezo domquote:Op zaterdag 1 april 2023 16:54 schreef Monique___ het volgende:
domme foto... gewoon omdat het kan vandaar de laatste dag![]()
[ afbeelding ]
kwist dat jij ging reagerenquote:
ik miste je alquote:Op zaterdag 1 april 2023 16:58 schreef Monique___ het volgende:
[..]
kwist dat jij ging reageren![]()
vond hem niet zo charmant eigenlijk.. maar ja.. ze zag er wel lekker wild uit!
ik hoop op tshirtuittrekgebod bij de vrouwenquote:Op zaterdag 1 april 2023 17:00 schreef Monique___ het volgende:
Hoopt op tshirtuittrekverbod voor volgend seizoen.. ziet toch niet uit die miezerige kerels daar zo...![]()
[ afbeelding ]
Jolientje de winnaarquote:Op zaterdag 1 april 2023 17:01 schreef ledn81 het volgende:
Ik vind Bart echt zo niet leuk meer. Wat een zeikerd is dat geworden.
Hij wil het huis maar proper achter laten en de afwas gedaan hebben. Wat boeit dat nou man.
Hoiiiquote:Op zaterdag 1 april 2023 17:00 schreef Monique___ het volgende:
Hoopt op tshirtuittrekverbod voor volgend seizoen.. ziet toch niet uit die miezerige kerels daar zo...![]()
[ afbeelding ]
Hele huis gaat toch leeg dit weekend en volgende week.quote:Op zaterdag 1 april 2023 17:01 schreef ledn81 het volgende:
Hij wil het huis maar proper achter laten en de afwas gedaan hebben. Wat boeit dat nou man.
Same here. Wilde net typen over zijn reactie op het lekkere etenquote:Op zaterdag 1 april 2023 17:01 schreef ledn81 het volgende:
sloopkogel er doorquote:Op zaterdag 1 april 2023 17:02 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Hele huis gaat toch leeg dit weekend en volgende week.
quote:Op zaterdag 1 april 2023 17:01 schreef odie22 het volgende:
[..]
ik hoop op tshirtuittrekgebod bij de vrouwen
hoe die droogkloot ook zit haha moet er wel mee lachenquote:Op zaterdag 1 april 2023 17:00 schreef odie22 het volgende:
en jeson weer alleen eten, kan niet even wachten op de anderen![]()
[ afbeelding ]
Ik snap dat wel hoor.quote:Op zaterdag 1 april 2023 17:01 schreef ledn81 het volgende:
ja omdat er daarna weer nieuwe mensen in komen, dit wordt gesloopt komen huurwoningen voor starters en bejaardenflats te staanquote:Op zaterdag 1 april 2023 17:06 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Ik snap dat wel hoor.![]()
Als ik ergens een huisje huur, dan zorg ik ook altijd dat het schoon achter gelaten wordt, ondanks het feit dat er ook nog schoongemaakt wordt, vind ik gewoon fijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |