Ze zegt net tegen Kim dat ze niet meer gaat. Maar of ze dan keihard liegt of niet weet je nooit bij haar..quote:
Stelt allemaal niet zoveel voor hoor want die liggen mekaar juist welquote:
sjenet is altijd al zo bazig in de keuken, dan zet ze er nog een tandje bij als ze hoofd keuken zou wordenquote:Op maandag 27 maart 2023 13:17 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Die wordt dat tot hoofd keuken benoemd en mag alles bepalen van Esther. Dat is wel iets voor Janet.
quote:Op maandag 27 maart 2023 13:28 schreef Li0nHeart het volgende:
En met m'n eerste post van de dag gooi ik het topic dicht ... heb geen idee waar het over gaat in de loods
Hoop dat de TT de lading dekt.
Net nog niet ik snap het ook niet meerquote:Op maandag 27 maart 2023 13:30 schreef greysbones het volgende:
G
[..]
aat ze nu wel of niet?
Snap er niks van
Schijnbaar wil ze op het laatste moment gaan “als verrassing” en nu blijkt dat Kim dat ook gaat doen.quote:Op maandag 27 maart 2023 13:30 schreef greysbones het volgende:
G
[..]
aat ze nu wel of niet?
Snap er niks van
Wat is zoe toch een naar achterbaks kindquote:Op maandag 27 maart 2023 13:34 schreef Li0nHeart het volgende:
Zoe : Jammer dat er geen debat meer is... anders kun je tegen Kim zeggen, je bent druk bezig met je nagels, en je hebt een relatie in de loods, hoe ga je dat doen...
Hoe dom kun je zijn dan.quote:Op maandag 27 maart 2023 13:34 schreef Li0nHeart het volgende:
Zoe : Jammer dat er geen debat meer is... anders kun je tegen Kim zeggen, je bent druk bezig met je nagels, en je hebt een relatie in de loods, hoe ga je dat doen...
Ruzie met de FEBOquote:Op maandag 27 maart 2023 13:38 schreef lojanda het volgende:
Wendy zegt ik weet niet wat Rupert heeft maar die gaat daar nu ook weer oorlog voeren.
Volgens mij is Rupert al de hele ochtend op oorlogspad
Kim doet in ieder geval van alles. Zoe loopt als een loopse teef achter Babet aan, behalve een beetje poetsen en zich uren opmaken en haren stijlen, voert ze niets uitquote:Op maandag 27 maart 2023 13:34 schreef Li0nHeart het volgende:
Ze is ook wel een feestbeestquote:Op maandag 27 maart 2023 13:39 schreef greysbones het volgende:
Janet neemt het even op voor de feestjes
Ben een beetje klaar met Zoë.. de hele dag dat gezeur en dan het achterlijke gedoe met Isaac. Of hij iets in haar zou zienquote:Op maandag 27 maart 2023 13:38 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Kim doet in ieder geval van alles. Zoe loopt als een loopse teef achter Babet aan, behalve een beetje poetsen en zich uren opmaken en haren stijlen, voert ze niets uit
Zeker niet voor iemand die niet anders doet als achter een man aanvangenquote:Op maandag 27 maart 2023 13:41 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ben een beetje klaar met Zoë.. de hele dag dat gezeur en dan het achterlijke gedoe met Isaac. Of hij iets in haar zou ziendie heeft thuis een heel wat beters wat op hem wacht en dat gaat hij echt niet op het spel zetten.
Dat doen er meer, Erik JW, Wanda, Bern. JW heeft dan een keer geprobeerd, maar de meesten durven het toch niet aan.quote:Op maandag 27 maart 2023 13:40 schreef greysbones het volgende:
Eunice weet allemaal precies hoe het moet
Maar zelf manager worden heb ik haar nog niet horen zeggen
Beetje roepen vanaf de zijlijn
Maar blijkbaar vindt hij het wel nodig dubbelzinnige opmerkingen richting Zoe te maken. Misschien moet hij daar ook eens mee kappen.quote:Op maandag 27 maart 2023 13:41 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ben een beetje klaar met Zoë.. de hele dag dat gezeur en dan het achterlijke gedoe met Isaac. Of hij iets in haar zou ziendie heeft thuis een heel wat beters wat op hem wacht en dat gaat hij echt niet op het spel zetten.
Dat iemand ideeen aandraagt primaquote:Op maandag 27 maart 2023 13:43 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dat doen er meer, Erik JW, Wanda, Bern. JW heeft dan een keer geprobeerd, maar de meesten durven het toch niet aan.
Eunice is ook een rat, heeft het achter de ellenbogenquote:Op maandag 27 maart 2023 13:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat iemand ideeen aandraagt prima
Maar constant dat gestuur van Eunice op een heel onsympathieke manier
Enorm manipulatief dingquote:Op maandag 27 maart 2023 13:44 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Eunice is ook een rat, heeft het achter de ellenbogen
Dat hebben ze allemaalquote:Op maandag 27 maart 2023 13:44 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Eunice is ook een rat, heeft het achter de ellenbogen
Tuurlijk doet hij dat.. dat zorgt ervoor dat ze achter hem aan blijft lopen.. ze doet alles voor hem. Het is een stem die altijd voor hem is en daarbij poetst ze ook nog met hem mee als k3 corvee heeft.quote:Op maandag 27 maart 2023 13:43 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Maar blijkbaar vindt hij het wel nodig dubbelzinnige opmerkingen richting Zoe te maken. Misschien moet hij daar ook eens mee kappen.
En toch moet je dat idiote gedrag van Zoe niet voeren, is mijn meningquote:Op maandag 27 maart 2023 13:46 schreef lojanda het volgende:
[..]
Tuurlijk doet hij dat.. dat zorgt ervoor dat ze achter hem aan blijft lopen.. ze doet alles voor hem. Het is een stem die altijd voor hem is en daarbij poetst ze ook nog met hem mee als k3 corvee heeft.
Een beetje flirten met haar en ze eet uit zijn handen..
Dat zou helemaal lachen zijnquote:Op maandag 27 maart 2023 13:45 schreef Silves het volgende:
Moira ook voor manager? of is dit een grapje?Ruppie zegt dit net.
niet de meerderheid dusquote:Op maandag 27 maart 2023 13:48 schreef Harry het volgende:
Babette zegt, dat ze voor een eliminatie van Kenzy nu 9 stemmen heeft.
De pot kan kapot..quote:Op maandag 27 maart 2023 13:48 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat zou helemaal lachen zijnkip kip kip en nog eens kip en dat voor ontbijt lunch en diner
Voeden?quote:Op maandag 27 maart 2023 13:47 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
En toch moet je dat idiote gedrag van Zoe niet voeren, is mijn mening
tis net een beetje esther/jw alleen is zoe niet verliefd maar wil aan de man want dat hoort daar in die loods of zoietsquote:Op maandag 27 maart 2023 13:47 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
in het begin toen rupi manager was werd er gezegd na rupi morrie en dan ima voor mangerquote:Op maandag 27 maart 2023 13:48 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat zou helemaal lachen zijnkip kip kip en nog eens kip en dat voor ontbijt lunch en diner
Dat klopt maar ja..quote:Op maandag 27 maart 2023 13:47 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Daarom is ze ook zo jaloers op Kimquote:Op maandag 27 maart 2023 13:50 schreef Charmian het volgende:
[..]
tis net een beetje esther/jw alleen is zoe niet verliefd maar wil aan de man want dat hoort daar in die loods of zoiets
Tsss die doen ook alle 3 sowieso weinigquote:Op maandag 27 maart 2023 13:50 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Koks Esther ( en Erik en JW) hoeven niet schoon te maken.
Ik wil het weleens zien hoe dat die maand dan gaat..quote:
Spelletjes en klagenquote:Op maandag 27 maart 2023 13:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tsss die doen ook alle 3 sowieso weinig
Oja? Nou dan worden er heel veel heel erg zuurquote:Op maandag 27 maart 2023 13:50 schreef cinsan het volgende:
[..]
in het begin toen rupi manager was werd er gezegd na rupi morrie en dan ima voor manger
Waarom wordt zij geen manager?quote:Op maandag 27 maart 2023 13:51 schreef KinKiJan het volgende:
Eunice die op die drumkit rammelt klink als een half paard, gaat ze er ook nog bij kreunen tot Janet vraagt wat er is
Omdat de beste stuurman aan wal staanquote:
quote:Op maandag 27 maart 2023 13:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Omdat de beste stuurman aan wal staan
Is "iedereen" dan ook de oud-managers ?quote:Op maandag 27 maart 2023 14:02 schreef KinKiJan het volgende:
Kim: "Of op het laatste moment, of gewoon helemaal niet meer. Nu denken ze dat Esther en Moraima verkiesbaar zijn, maar dan moeten ze op iedereen stemmen"
nee, alleen degenen die nog geen manager zijn geweestquote:Op maandag 27 maart 2023 14:03 schreef Harry het volgende:
[..]
Is "iedereen" dan ook de oud-managers ?
Esther of Kim inderdaad en dan is het mij om het even, beide wordt wel leuke TV.quote:Op maandag 27 maart 2023 14:03 schreef Silves het volgende:
Wanda weer al dagen niet te spotten...en dan nu als manager, geloof er geen moer van, te veel toneel in de loods..denk dat Ess al uitgemaakte zaak is.
Dat lijkt me niet, maar dat weet ik niet zeker.quote:Op maandag 27 maart 2023 14:03 schreef Harry het volgende:
[..]
Is "iedereen" dan ook de oud-managers ?
Zo doen dat Kim en Zoë ook altijd.. dan kun je net zo goed je handen niet wassen.quote:Op maandag 27 maart 2023 13:57 schreef Charmian het volgende:
sjenet komt van wc, raakt het puntje van de kraan een seconde aan en dat was het handenwassen....maak die lekker hoofd keuken, extra aroma's gegarandeerd
Ja Kim moet ff doorbeuken zegt Jef haar adviseur..Kim snapt er helemaal nix van.quote:Op maandag 27 maart 2023 14:03 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Esther of Kim inderdaad en dan is het mij om het even, beide wordt wel leuke TV.
Ik begrijp dus ook niet dat haar vriendinnen Babs en Wendy niet ingrijpen..ze zet zich zo voor l*l met dat geflirt...denk dat vriendin van Isaak zich de pl****s lacht.quote:Op maandag 27 maart 2023 13:41 schreef lojanda het volgende:
[..]
Maar Morrie heeft zich toch al aangemeld?quote:Op maandag 27 maart 2023 14:07 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Leuk plan, niemand meer aanmelden, dan is Esther de enige en dan willen Kim en Jeff op Bern of Erik stemmen als manager
Erik als manager ja, maar niet die Bern zeg!quote:Op maandag 27 maart 2023 14:07 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Leuk plan, niemand meer aanmelden, dan is Esther de enige en dan willen Kim en Jeff op Bern of Erik stemmen als manager
Nee is nepquote:Op maandag 27 maart 2023 14:08 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Maar Morrie heeft zich toch al aangemeld?
Dan komt er een heel andere managerquote:Op maandag 27 maart 2023 14:07 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Dat is ook een tactiekquote:Op maandag 27 maart 2023 14:09 schreef Silves het volgende:
En dat overlopen van Ice en Marcia steeds, wordt ik ook niet goed van..vriendjes blijven met alle2 de groepen, zodat ze veilig blijven.
Dat is niet overlopenquote:Op maandag 27 maart 2023 14:09 schreef Silves het volgende:
En dat overlopen van Ice en Marcia steeds, wordt ik ook niet goed van..vriendjes blijven met alle2 de groepen, zodat ze veilig blijven.
Nee, Ruppie deed net of hij typte..jammer was wel een goeie voor manager.quote:Op maandag 27 maart 2023 14:08 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik vind dat iedereen in de loods zich met dat soort dingen niet met elkaar bemoeien. Dat is al vaker gebleken.. zou me niets verbazen als ze achter dit wordt ingefluisterd.quote:Op maandag 27 maart 2023 14:08 schreef Setje72 het volgende:
[..]
Ik begrijp dus ook niet dat haar vriendinnen Babs en Wendy niet ingrijpen..ze zet zich zo voor l*l met dat geflirt...denk dat vriendin van Isaak zich de pl****s lacht.
Zogenaamd..quote:Op maandag 27 maart 2023 14:08 schreef Puzzie het volgende:
[..]
niet deze elminatiequote:Op maandag 27 maart 2023 14:10 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Lijkt erop dat ze Bern voor de leeuwen willen gooien met zijn eeuwige geklaag![]()
Ja, maar ik weet niet of je hem dan maar manager moet maken, zit je er de hele maand aan vast met dat politiek correcte linkse gezwam van hem! Die moet je gewoon in een eliminatieopdracht executeren.quote:Op maandag 27 maart 2023 14:10 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Lijkt erop dat ze Bern voor de leeuwen willen gooien met zijn eeuwige geklaag![]()
De meesten weten inmiddels wel dat Isaac een dubbel spel speelt maar van Marciano zijn ze nog niet echt op de hoogte. Afgelopen weekend hoorde ik daar Babette en Wendy voor het eerst over.quote:Op maandag 27 maart 2023 14:09 schreef Silves het volgende:
Elke keer als er gevraagd wordt blijven we bij het plan, dan zijn ze muisstil, willen wel alle info hebben, maar laten zelf niks los, dat overdreven met kamer 3en in de avond zeg maar in de kas zitten om daar weer aan te sluiten.quote:
Dit ging over het managerschap toch?quote:Op maandag 27 maart 2023 14:13 schreef Silves het volgende:
[..]
Elke keer als er gevraagd wordt blijven we bij het plan, dan zijn ze muisstil, willen wel alle info hebben, maar laten zelf niks los, dat overdreven met kamer 3en in de avond zeg maar in de kas zitten om daar weer aan te sluiten.
quote:Op maandag 27 maart 2023 14:12 schreef Li0nHeart het volgende:
Zijn er ook (zogenaamd) 5 mensen met Morrie mee naar boven geweest?
Jef, Bep, Wendy, Ima, Zooitje..quote:Op maandag 27 maart 2023 14:12 schreef Li0nHeart het volgende:
Wanda gaat nietquote:Op maandag 27 maart 2023 14:14 schreef cinsan het volgende:
[..]
ok
afwachten wat wanda gaat doen , gaat kim dan niet meer voor manager
Met een Sasha en een Wanda naast hem.. worden veel Disney hoogtepunten die maandquote:Op maandag 27 maart 2023 14:13 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ja, maar ik weet niet of je hem dan maar manager moet maken, zit je er de hele maand aan vast met dat politiek correcte linkse gezwam van hem! Die moet je gewoon in een eliminatieopdracht executeren.
Of Moraima of idd verder niemandquote:Op maandag 27 maart 2023 14:13 schreef Puzzie het volgende:
Ik zou het wel leuk vinden als er geen andere aanmeldingen komen voor manager
Ja, Wendy Babs KIm, Jeff en Imdiddinquote:Op maandag 27 maart 2023 14:12 schreef Li0nHeart het volgende:
Esther heeft zich aangemeld , Morrie is voor nepquote:
Dat doen die twee al zolang dat het programma loopt.quote:Op maandag 27 maart 2023 14:13 schreef Silves het volgende:
[..]
Elke keer als er gevraagd wordt blijven we bij het plan, dan zijn ze muisstil, willen wel alle info hebben, maar laten zelf niks los, dat overdreven met kamer 3en in de avond zeg maar in de kas zitten om daar weer aan te sluiten.
Dat bedoel ik ookquote:Op maandag 27 maart 2023 14:16 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Esther heeft zich aangemeld , Morrie is voor nep
Waarom zou Moraima goed zijn als manager?quote:Op maandag 27 maart 2023 14:11 schreef Silves het volgende:
[..]
Nee, Ruppie deed net of hij typte..jammer was wel een goeie voor manager.
Laat haar maar manager worden. Word nog lachen.quote:
Meer de echte eliminatie heb ik het over, we weten op wie iedereen gaat, behalve niet bij Ice en Marcia..flauw vind ik zelf, als je een team wil zijn, dan ga je mee, en niet wachten tot de laatste minuut.Zo ook bij het managerschap gewoon met Ess naar boven gaan en haar steunen vreemd hoor.quote:
Kim heeft zich niet aangemeld nog, grote kans dat ze het op woensdag aan laten komenquote:Op maandag 27 maart 2023 14:18 schreef cinsan het volgende:
[..]
kim wel als die gaat zijn het er toch 2
Ze hebben een tactiek bedacht voor woensdagquote:Op maandag 27 maart 2023 14:19 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Laat haar maar manager worden. Word nog lachen.
Kim nietquote:Op maandag 27 maart 2023 14:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, Wendy Babs KIm, Jeff en Imdiddin
moet vandaag voor half 5quote:Op maandag 27 maart 2023 14:19 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Kim heeft zich niet aangemeld nog, grote kans dat ze het op woensdag aan laten komen
Kim heeft zich nog niet aangemeld en dat ze dan op Erik of Bern gaan stemmen?quote:Op maandag 27 maart 2023 14:19 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ze hebben een tactiek bedacht voor woensdag
quote:Op maandag 27 maart 2023 14:20 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Kim heeft zich nog niet aangemeld en dat ze dan op Erik of Bern gaan stemmen?
Dacht dat ik haar ook boven zag, wie is de 5de dan?quote:
Zoequote:Op maandag 27 maart 2023 14:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dacht dat ik haar ook boven zag, wie is de 5de dan?
Dat bedenken hun, maar daar gaat niet echt iedereen in mee denk ikquote:Op maandag 27 maart 2023 14:20 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Kim heeft zich nog niet aangemeld en dat ze dan op Erik of Bern gaan stemmen?
kan inderdaad alleen als er zich niemand meer aanmeld, maar Ruppie zit in het complot, dus mocht Wanda of iemand zich nog aanmelden, zal hij het wel aangeven.quote:
Ik las het hier terug. Dus als zich er maar één verkiesbaar stelt, moeten ze op iemand stemmen, die nog geen manager is geweest? Begrijp ik dat goed.quote:
Klopt, dan is iedereen die nog geen manager is geweest verkiesbaarquote:Op maandag 27 maart 2023 14:22 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik las het hier terug. Dus als zich er maar één verkiesbaar stelt, moeten ze op iemand stemmen, die nog geen manager is geweest? Begrijp ik dat goed.
Jef, ima, zooi, bep, Wendyquote:Op maandag 27 maart 2023 14:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mmm, ben benieuwdquote:Op maandag 27 maart 2023 14:23 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Klopt, dan is iedereen die nog geen manager is geweest verkiesbaar
KLopt dan is iedereen die nog geen manager is geweest verkiesbaarquote:Op maandag 27 maart 2023 14:22 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik las het hier terug. Dus als zich er maar één verkiesbaar stelt, moeten ze op iemand stemmen, die nog geen manager is geweest? Begrijp ik dat goed.
Dat kan hij geen vijf minuten voor zich houden.. dat schreeuwt hij dan al vanaf de videquote:Op maandag 27 maart 2023 14:22 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
kan inderdaad alleen als er zich niemand meer aanmeld, maar Ruppie zit in het complot, dus mocht Wanda of iemand zich nog aanmelden, zal hij het wel aangeven.
Rupi?quote:Op maandag 27 maart 2023 14:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Allemaal dus, om Esther te ziekenquote:Op maandag 27 maart 2023 14:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
KLopt dan is iedereen die nog geen manager is geweest verkiesbaar
Mag toch niet als manager zijnde?quote:
Maar dat ziet toch iedereen als Wanda naar boven gaat ( met 5 man erbij)quote:Op maandag 27 maart 2023 14:24 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat kan hij geen vijf minuten voor zich houden.. dat schreeuwt hij dan al vanaf de vide
Isaac en Marcianoquote:Op maandag 27 maart 2023 14:27 schreef OmaJacky het volgende:
Wie zijn de 5 dan die met Esther mee naar boven zijn gegaan?
Jw Erik,Jeanet?
Ice en Marcianoquote:Op maandag 27 maart 2023 14:27 schreef OmaJacky het volgende:
Jw Erik,Jeanet?
Ice en Marcia..quote:Op maandag 27 maart 2023 14:27 schreef OmaJacky het volgende:
Jw Erik,Jeanet?
Ze is zelf de Paashaas...tanden heeft ze er al voor...quote:Op maandag 27 maart 2023 14:30 schreef Silves het volgende:
Wanda gespot...in de kas, zeker bezig mnet haar paasmarkt van 1000 euro.
Nee dat niet denk ik, wat ik begrijp is dat ze anderen willen gaan zieken door er op te gaan stemmenquote:
Is daar al over gestemd?quote:Op maandag 27 maart 2023 14:30 schreef Silves het volgende:
Wanda gespot...in de kas, zeker bezig mnet haar paasmarkt van 1000 euro.
Ja wie zou Wanda dan mee krijgen? Sas Bern Kenzy,Mirthe en ????quote:Op maandag 27 maart 2023 14:28 schreef Li0nHeart het volgende:
Erik had z'n endorsement beloofd aan Wanda, dus als hij met Esther mee is gegaan, lijkt het me vrij zeker dat Wanda zich niet verkiesbaar zal stellen. Want dat ging Erik eerst uitzoeken afgelopen week voordat hij met Esther mee zou gaan.
yep bern of erikquote:Op maandag 27 maart 2023 14:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee dat niet denk ik, wat ik begrijp is dat ze anderen willen gaan zieken door er op te gaan stemmen
Ik gok Jappiequote:Op maandag 27 maart 2023 14:32 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ja wie zou Wanda dan mee krijgen? Sas Bern Kenzy,Mirthe en ????
Jasper natuurlijkquote:Op maandag 27 maart 2023 14:32 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ja wie zou Wanda dan mee krijgen? Sas Bern Kenzy,Mirthe en ????
Ik denk dat dit uiteindelijk voor Esther beter is ... denk niet dat die een maand managerschap aankan.quote:
Niet gek hoor! Hij is vrij onzichtbaar daar in de loodsquote:
Deed ze alquote:Op maandag 27 maart 2023 14:37 schreef Harry het volgende:
Moraima houdt zich steeds meer met de tactiek van het spel bezig.
Altijd geplakt aan Wanda maar ja als ze haar buiten beeld houden.quote:Op maandag 27 maart 2023 14:36 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Niet gek hoor! Hij is vrij onzichtbaar daar in de loods
Komt misschien omdat ze ook in een spel zittenquote:Op maandag 27 maart 2023 14:37 schreef Harry het volgende:
Moraima houdt zich steeds meer met de tactiek van het spel bezig.
Kan Jeff dus niet meer Kim steunen bij haar aanmelding.quote:
Hij zei dit ook vanmorgen tegen Kim, je doet het deze maand maar alleen, maar niet wetende dat dit plan al in werking was blijkbaar.quote:Op maandag 27 maart 2023 14:38 schreef engine het volgende:
[..]
Kan Jeff dus niet meer Kim steunen bij haar aanmelding.
Jawel, de aanmelding van Moraima is nep, er is geen mail gestuurdquote:Op maandag 27 maart 2023 14:38 schreef engine het volgende:
[..]
Kan Jeff dus niet meer Kim steunen bij haar aanmelding.
Ik weet alleen van het kartenquote:Op maandag 27 maart 2023 14:41 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Binnenkort krijgt ie toch z'n motor?
Ochjaquote:Op maandag 27 maart 2023 14:41 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Jawel, de aanmelding van Moraima is nep, er is geen mail gestuurd
Nee, dat denken ze en gaan er wat van zeggen als het wel zo isquote:Op maandag 27 maart 2023 14:41 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Binnenkort krijgt ie toch z'n motor?
Bedoel meer dat ie er dan mee kan wegscheuren en het probleem zichzelf heeft opgelostquote:
Je kan hem ook naar zijn motor brengenquote:Op maandag 27 maart 2023 14:42 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Bedoel meer dat ie er dan mee kan wegscheuren
Ik ben echt compleet afgeknapt op die kleinequote:Op maandag 27 maart 2023 14:42 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Bedoel meer dat ie er dan mee kan wegscheuren en het probleem zichzelf heeft opgelost
Jeff is echt zwaar verraden door Jappie want met zulke vrienden heb je geen vijanden meer nodigquote:Op maandag 27 maart 2023 14:46 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik ben echt compleet afgeknapt op die kleine
Eens , en helemaal na vrijdagquote:Op maandag 27 maart 2023 14:47 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Jeff is echt zwaar verraden door Jappie want met zulke vrienden heb je geen vijanden meer nodig
Ik ook, hij was in het begin wel 1 van mijn favo's, maar hij is zo door de mand gevallen. Dat gekleef aan Wanda heeft hem geen goed gedaanquote:Op maandag 27 maart 2023 14:46 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik ben echt compleet afgeknapt op die kleine
En vrijdag Jeff inzetten en zelf het woord niet voerenquote:Op maandag 27 maart 2023 14:48 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik ook, hij was in het begin wel 1 van mijn favo's, maar hij is zo door de mand gevallen. Dat gekleef aan Wanda heeft hem geen goed gedaan
Ja en dan krijgt Jeff alles over zich heen. Hij is een watje eerste klas, een vriend van niets, kortom een waardeloos figuurquote:Op maandag 27 maart 2023 14:49 schreef Puzzie het volgende:
[..]
En vrijdag Jeff inzetten en zelf het woord niet voeren
Dat is ook denk ik de reden van die gek...kom eruit zodat we bekend samen worden..zodat ik ook nog wordt herkend.quote:Op maandag 27 maart 2023 14:47 schreef pingu66 het volgende:
Pff Mexx en Mattin beginnen hun eigen youtube kanaal....![]()
![]()
Bij mij is ie nooit favo geweest maar dit is het andere uiterste en snap die hele gunfactor ook nietquote:Op maandag 27 maart 2023 14:48 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik ook, hij was in het begin wel 1 van mijn favo's, maar hij is zo door de mand gevallen. Dat gekleef aan Wanda heeft hem geen goed gedaan
Ik heb echt wel vreselijk gelachen om hem in het begin, met 6 vrouwen in bed, van het ene stapelbed naar het andere springen. Hij had echt wel humor, maar is nu een saai aftreksels van Wanda geworden en laat zich ook nog eens steeds door haar afzeikenquote:Op maandag 27 maart 2023 14:52 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Bij mij is ie nooit favo geweest maar dit is het andere uiterste en snap die hele gunfactor ook niet
Heeft ze wel gelijk inquote:Op maandag 27 maart 2023 14:55 schreef Silves het volgende:
Bab wil ook nu gaan studeren, mag schijnt in de loods, zeker doelend op Kenzi.
Ja, ze wil een mail sturen of zij haar studieboeken mag hebben. Zou mooi zijn als het mag, mssn houdt ze dan haar klep eens een dag dichtquote:Op maandag 27 maart 2023 14:55 schreef Silves het volgende:
Je mist het puntquote:Op maandag 27 maart 2023 14:56 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ja, ze wil een mail sturen of zij haar studieboeken mag hebben. Zou mooi zijn als het mag, mssn houdt ze dan haar klep eens een dag dicht
Jeff vertrouwde hem 100% en konden speltechnisch met elkaar op vertrouwensbasis sparren. Maar sinds ie een relatie kreeg met Kim zag je dat Jappie zich steeds meer het vijfde wiel aan de wagen begon te voelen. En nu slaapt ie bij de visjes vijand.quote:Op maandag 27 maart 2023 14:50 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ja en dan krijgt Jeff alles over zich heen. Hij is een watje eerste klas, een vriend van niets, kortom een waardeloos figuur
Die lult nog door als ze op de plee zit, onder de douche staat of een tandenborstel in haar mond heeft. Die zie ik daar echt niet stil zitten en studeren, maar ze heeft wel een punt.quote:Op maandag 27 maart 2023 14:55 schreef Silves het volgende:
Heeft de Febo die boeken betaald dan?quote:Op maandag 27 maart 2023 14:55 schreef Silves het volgende:
Ja omdat Kenzy het mag, vindt zij dat zij er ook recht op heeft en dat is natuurlijk ook zoquote:
Alles is van de feboquote:Op maandag 27 maart 2023 14:56 schreef engine het volgende:
[..]
Heeft de Febo die boeken betaald dan?
Jammer ze is de enige die het gesprek daar in de loods op gang houdt..kijk nu naar Sas en Bern..hmmm saaier kan niet.quote:Op maandag 27 maart 2023 14:56 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ja, ze wil een mail sturen of zij haar studieboeken mag hebben. Zou mooi zijn als het mag, mssn houdt ze dan haar klep eens een dag dicht
Vergeet niet dat Jeff keer op keer compleet doorsloeg. Jasper kon daar niet op bouwen en is zo bij Wanda terecht gekomen.quote:Op maandag 27 maart 2023 14:56 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Jeff vertrouwde hem 100% en konden speltechnisch met elkaar op vertrouwensbasis sparren. Maar sinds ie een relatie kreeg met Kim zag je dat Jappie zich steeds meer het vijfde wiel aan de wagen begon te voelen. En nu slaapt ie bij de visjes vijand.
Die van Kenzy uit de prijzenpot, zou Babs dus ook kunnen aanvragen en die boeken bestellen die ze nodig heeftquote:Op maandag 27 maart 2023 14:56 schreef engine het volgende:
[..]
Heeft de Febo die boeken betaald dan?
Van de regen in de drup dusquote:Op maandag 27 maart 2023 14:58 schreef engine het volgende:
[..]
Vergeet niet dat Jeff keer op keer compleet doorsloeg. Jasper kon daar niet op bouwen en is zo bij Wanda terecht gekomen.
Gaat ook om Jappiequote:Op maandag 27 maart 2023 14:57 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ja omdat Kenzy het mag, vindt zij dat zij er ook recht op heeft en dat is natuurlijk ook zo
Klopt, maar dat is een vermoeden, dat weten ze niet zekerquote:Op maandag 27 maart 2023 14:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
Gaat ook om Jappie
Dat hij een motor krijgt van de FEBO
Zoiets
Als dat doorgaat dan klopt er niets meer vanquote:Op maandag 27 maart 2023 14:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
Gaat ook om Jappie
Dat hij een motor krijgt van de FEBO
Zoiets
Dat kan niet weg want dat is door de FEBO in cement in de grond gestort.quote:Op maandag 27 maart 2023 14:59 schreef Silves het volgende:
Er komt een zwembad..waar gaat dat klimrek dan naar toe?
Dat bedoel ik. Kan ze zelf ook organiseren ipv op Kenzi af te geven.quote:Op maandag 27 maart 2023 14:58 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Die van Kenzy uit de prijzenpot, zou Babs dus ook kunnen aanvragen en die boeken bestellen die ze nodig heeft
Ik begrijp nu alleen de regel niet meer dat er maar 1 persoon dezelfde tijd mag lezen. Staat studeren gelijk aan lezen?quote:Op maandag 27 maart 2023 15:01 schreef engine het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Kan ze zelf ook organiseren ipv op Kenzi af te geven.
Het onderscheid is, of iets prive is (geweest).quote:Op maandag 27 maart 2023 14:57 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ja omdat Kenzy het mag, vindt zij dat zij er ook recht op heeft en dat is natuurlijk ook zo
Wat ik begrijp had Babet haar studieboeken mee, maar moesten uit haar koffer van de Febo, vandaar dat ze het niet eerlijk vindtquote:Op maandag 27 maart 2023 15:01 schreef engine het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Kan ze zelf ook organiseren ipv op Kenzi af te geven.
Ze hadden die boeken kaartjes en spellen nooit in de loods moeten halenquote:Op maandag 27 maart 2023 15:04 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Wat ik begrijp had Babet haar studieboeken mee, maar moesten uit haar koffer van de Febo, vandaar dat ze het niet eerlijk vindt
of bepaalde tijdsduur. max. 2 uur per dag ofzoquote:Op maandag 27 maart 2023 15:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze hadden die boeken kaartjes en spellen nooit in de loods moeten halen
Babbel.heeft geen punten in haar zinnen, klept aan een stuk doorquote:Op maandag 27 maart 2023 14:56 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Die lult nog door als ze op de plee zit, onder de douche staat of een tandenborstel in haar mond heeft. Die zie ik daar echt niet stil zitten en studeren, maar ze heeft wel een punt.
quote:Op maandag 27 maart 2023 15:02 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik begrijp nu alleen de regel niet meer dat er maar 1 persoon dezelfde tijd mag lezen. Staat studeren gelijk aan lezen?
Kim zit aan tafel havermout te etenquote:Op maandag 27 maart 2023 15:09 schreef cinsan het volgende:
wat waren kim en rupi weer aan het smoezen in de keuken
ervoor nogquote:Op maandag 27 maart 2023 15:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
Kim zit aan tafel havermout te eten
En je mag ook niet op Zoë's feestje komen lekker puh.quote:Op maandag 27 maart 2023 15:09 schreef KinKiJan het volgende:
Zoe wil op iemand anders stemmen dan Kim. "Ze heeft ook niet op mij gestemd dus boos worden kan niet"
Die wil zich zo graag meten met volwassenen (achter Isaac van 40 aan huppelen, dom lullen met B&W, die haar ook geen waarheid voorhouden) en dan komt ze met zulke 'zandbak' redenen.
Zoe is een erg jaloerse en kinderachtige griet, die alleen achter de volwassen aanloopt, zoals Isaac, Wendy en Babbelquote:Op maandag 27 maart 2023 15:15 schreef pingu66 het volgende:
[..]
En je mag ook niet op Zoë's feestje komen lekker puh.
Ah okay ik wist niet dat haar boeken in beslag zijn genomen.quote:Op maandag 27 maart 2023 15:04 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Wat ik begrijp had Babet haar studieboeken mee, maar moesten uit haar koffer van de Febo, vandaar dat ze het niet eerlijk vindt
Ze zei het zojuist weerquote:Op maandag 27 maart 2023 15:17 schreef engine het volgende:
[..]
Ah okay ik wist niet dat haar boeken in beslag zijn genomen.
Dan klopt het verhaal van Kenzy helemaal niet van de feboquote:
quote:Op maandag 27 maart 2023 15:15 schreef pingu66 het volgende:
[..]
En je mag ook niet op Zoë's feestje komen lekker puh.
Misschien dat ze niets van huis mee mochten nemen ,Kenzy heeft haar boek via daar gekochtquote:Op maandag 27 maart 2023 15:04 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Je mag toch meer mensen steunen? het stelt niets voorquote:Op maandag 27 maart 2023 15:25 schreef pingu66 het volgende:
Wat lult Erik nou dat hij met Kim wil mee gaan hij is toch al met Esther mee gegaan? Of was dat Eunice
Maar die is toch al met Esther meegegaan?quote:Op maandag 27 maart 2023 15:25 schreef Harry het volgende:
Na Esther houdt Kim vD nu ook Erik voor het lapje, door te zeggen dat ze van Moraima heeft gehoord dat die ook voor manager gaat. Erik biedt aan om met Kim mee naar boven te gaan.
Hij zou voor Wanda gaan, maar die haakte af. Dus, Erik is nog niet geweest.quote:Op maandag 27 maart 2023 15:25 schreef pingu66 het volgende:
Wat lult Erik nou dat hij met Kim wil mee gaan hij is toch al met Esther mee gegaan? Of was dat Eunice
Nee dat mag nietquote:Op maandag 27 maart 2023 15:26 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Je mag toch meer mensen steunen? het stelt niets voor
Lekker belangrijk ook, het stelt niets voorquote:
Oh ik dacht dat ie toen tegen Esther zei dat ie dan met haar meeging ipv Esther. Ik snap er geen jota meer van.quote:Op maandag 27 maart 2023 15:26 schreef Harry het volgende:
[..]
Hij zou voor Wanda gaan, maar die haakte af. Dus, Erik is nog niet geweest.
Nee dat schijnt dus niet te mogen hoor ik net. Er kunnen daarom ook maar drie mensen zich verkiesbaar stellenquote:Op maandag 27 maart 2023 15:26 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Je mag toch meer mensen steunen? het stelt niets voor
Bern weet het al toch?quote:Op maandag 27 maart 2023 15:29 schreef Harry het volgende:
Kim vD verteld aan Isaac, Rupert en Imadiddin vol trots dat ze Esther en Erik in het ootje genomen heeft.
Dan zal hoofdrolspeelster Wanda het wel wordenquote:Op maandag 27 maart 2023 15:27 schreef freaky40 het volgende:
Er komt komende maand een manager die TV moet gaan maken, dus bij de Febo is er alles aan gelegen dat dit een spraakmakende maand gaat worden omdat over bijna 3 weken (10 april 19.45-20.30 uur) het nieuwe uitzendtijdstip van start gaat.
hoop dat het misluktquote:Op maandag 27 maart 2023 15:31 schreef Silves het volgende:
Bern wil in de laatste maand voor manager..jajaja de slimmerd, dan sta je al in de finale, dit zou ook gewoon niet mogen een manager in de laatste maand..dus het plan is om nu op Bern te gaan als het plan lukt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |