Maar Morrie heeft zich toch al aangemeld?quote:Op maandag 27 maart 2023 14:07 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Leuk plan, niemand meer aanmelden, dan is Esther de enige en dan willen Kim en Jeff op Bern of Erik stemmen als manager
Erik als manager ja, maar niet die Bern zeg!quote:Op maandag 27 maart 2023 14:07 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Leuk plan, niemand meer aanmelden, dan is Esther de enige en dan willen Kim en Jeff op Bern of Erik stemmen als manager
Nee is nepquote:Op maandag 27 maart 2023 14:08 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Maar Morrie heeft zich toch al aangemeld?
Dan komt er een heel andere managerquote:Op maandag 27 maart 2023 14:07 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Dat is ook een tactiekquote:Op maandag 27 maart 2023 14:09 schreef Silves het volgende:
En dat overlopen van Ice en Marcia steeds, wordt ik ook niet goed van..vriendjes blijven met alle2 de groepen, zodat ze veilig blijven.
Dat is niet overlopenquote:Op maandag 27 maart 2023 14:09 schreef Silves het volgende:
En dat overlopen van Ice en Marcia steeds, wordt ik ook niet goed van..vriendjes blijven met alle2 de groepen, zodat ze veilig blijven.
Nee, Ruppie deed net of hij typte..jammer was wel een goeie voor manager.quote:Op maandag 27 maart 2023 14:08 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik vind dat iedereen in de loods zich met dat soort dingen niet met elkaar bemoeien. Dat is al vaker gebleken.. zou me niets verbazen als ze achter dit wordt ingefluisterd.quote:Op maandag 27 maart 2023 14:08 schreef Setje72 het volgende:
[..]
Ik begrijp dus ook niet dat haar vriendinnen Babs en Wendy niet ingrijpen..ze zet zich zo voor l*l met dat geflirt...denk dat vriendin van Isaak zich de pl****s lacht.
Zogenaamd..quote:Op maandag 27 maart 2023 14:08 schreef Puzzie het volgende:
[..]
niet deze elminatiequote:Op maandag 27 maart 2023 14:10 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Lijkt erop dat ze Bern voor de leeuwen willen gooien met zijn eeuwige geklaag![]()
Ja, maar ik weet niet of je hem dan maar manager moet maken, zit je er de hele maand aan vast met dat politiek correcte linkse gezwam van hem! Die moet je gewoon in een eliminatieopdracht executeren.quote:Op maandag 27 maart 2023 14:10 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Lijkt erop dat ze Bern voor de leeuwen willen gooien met zijn eeuwige geklaag![]()
De meesten weten inmiddels wel dat Isaac een dubbel spel speelt maar van Marciano zijn ze nog niet echt op de hoogte. Afgelopen weekend hoorde ik daar Babette en Wendy voor het eerst over.quote:Op maandag 27 maart 2023 14:09 schreef Silves het volgende:
Elke keer als er gevraagd wordt blijven we bij het plan, dan zijn ze muisstil, willen wel alle info hebben, maar laten zelf niks los, dat overdreven met kamer 3en in de avond zeg maar in de kas zitten om daar weer aan te sluiten.quote:
Dit ging over het managerschap toch?quote:Op maandag 27 maart 2023 14:13 schreef Silves het volgende:
[..]
Elke keer als er gevraagd wordt blijven we bij het plan, dan zijn ze muisstil, willen wel alle info hebben, maar laten zelf niks los, dat overdreven met kamer 3en in de avond zeg maar in de kas zitten om daar weer aan te sluiten.
quote:Op maandag 27 maart 2023 14:12 schreef Li0nHeart het volgende:
Zijn er ook (zogenaamd) 5 mensen met Morrie mee naar boven geweest?
Jef, Bep, Wendy, Ima, Zooitje..quote:Op maandag 27 maart 2023 14:12 schreef Li0nHeart het volgende:
Wanda gaat nietquote:Op maandag 27 maart 2023 14:14 schreef cinsan het volgende:
[..]
ok
afwachten wat wanda gaat doen , gaat kim dan niet meer voor manager
Met een Sasha en een Wanda naast hem.. worden veel Disney hoogtepunten die maandquote:Op maandag 27 maart 2023 14:13 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ja, maar ik weet niet of je hem dan maar manager moet maken, zit je er de hele maand aan vast met dat politiek correcte linkse gezwam van hem! Die moet je gewoon in een eliminatieopdracht executeren.
Of Moraima of idd verder niemandquote:Op maandag 27 maart 2023 14:13 schreef Puzzie het volgende:
Ik zou het wel leuk vinden als er geen andere aanmeldingen komen voor manager
Ja, Wendy Babs KIm, Jeff en Imdiddinquote:Op maandag 27 maart 2023 14:12 schreef Li0nHeart het volgende:
Esther heeft zich aangemeld , Morrie is voor nepquote:
Dat doen die twee al zolang dat het programma loopt.quote:Op maandag 27 maart 2023 14:13 schreef Silves het volgende:
[..]
Elke keer als er gevraagd wordt blijven we bij het plan, dan zijn ze muisstil, willen wel alle info hebben, maar laten zelf niks los, dat overdreven met kamer 3en in de avond zeg maar in de kas zitten om daar weer aan te sluiten.
Dat bedoel ik ookquote:Op maandag 27 maart 2023 14:16 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Esther heeft zich aangemeld , Morrie is voor nep
Waarom zou Moraima goed zijn als manager?quote:Op maandag 27 maart 2023 14:11 schreef Silves het volgende:
[..]
Nee, Ruppie deed net of hij typte..jammer was wel een goeie voor manager.
Laat haar maar manager worden. Word nog lachen.quote:
Meer de echte eliminatie heb ik het over, we weten op wie iedereen gaat, behalve niet bij Ice en Marcia..flauw vind ik zelf, als je een team wil zijn, dan ga je mee, en niet wachten tot de laatste minuut.Zo ook bij het managerschap gewoon met Ess naar boven gaan en haar steunen vreemd hoor.quote:
Kim heeft zich niet aangemeld nog, grote kans dat ze het op woensdag aan laten komenquote:Op maandag 27 maart 2023 14:18 schreef cinsan het volgende:
[..]
kim wel als die gaat zijn het er toch 2
Ze hebben een tactiek bedacht voor woensdagquote:Op maandag 27 maart 2023 14:19 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Laat haar maar manager worden. Word nog lachen.
Kim nietquote:Op maandag 27 maart 2023 14:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, Wendy Babs KIm, Jeff en Imdiddin
moet vandaag voor half 5quote:Op maandag 27 maart 2023 14:19 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Kim heeft zich niet aangemeld nog, grote kans dat ze het op woensdag aan laten komen
Kim heeft zich nog niet aangemeld en dat ze dan op Erik of Bern gaan stemmen?quote:Op maandag 27 maart 2023 14:19 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ze hebben een tactiek bedacht voor woensdag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |