Dit ging over het managerschap toch?quote:Op maandag 27 maart 2023 14:13 schreef Silves het volgende:
[..]
Elke keer als er gevraagd wordt blijven we bij het plan, dan zijn ze muisstil, willen wel alle info hebben, maar laten zelf niks los, dat overdreven met kamer 3en in de avond zeg maar in de kas zitten om daar weer aan te sluiten.
quote:Op maandag 27 maart 2023 14:12 schreef Li0nHeart het volgende:
Zijn er ook (zogenaamd) 5 mensen met Morrie mee naar boven geweest?
Jef, Bep, Wendy, Ima, Zooitje..quote:Op maandag 27 maart 2023 14:12 schreef Li0nHeart het volgende:
Wanda gaat nietquote:Op maandag 27 maart 2023 14:14 schreef cinsan het volgende:
[..]
ok
afwachten wat wanda gaat doen , gaat kim dan niet meer voor manager
Met een Sasha en een Wanda naast hem.. worden veel Disney hoogtepunten die maandquote:Op maandag 27 maart 2023 14:13 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ja, maar ik weet niet of je hem dan maar manager moet maken, zit je er de hele maand aan vast met dat politiek correcte linkse gezwam van hem! Die moet je gewoon in een eliminatieopdracht executeren.
Of Moraima of idd verder niemandquote:Op maandag 27 maart 2023 14:13 schreef Puzzie het volgende:
Ik zou het wel leuk vinden als er geen andere aanmeldingen komen voor manager
Ja, Wendy Babs KIm, Jeff en Imdiddinquote:Op maandag 27 maart 2023 14:12 schreef Li0nHeart het volgende:
Dat doen die twee al zolang dat het programma loopt.quote:Op maandag 27 maart 2023 14:13 schreef Silves het volgende:
[..]
Elke keer als er gevraagd wordt blijven we bij het plan, dan zijn ze muisstil, willen wel alle info hebben, maar laten zelf niks los, dat overdreven met kamer 3en in de avond zeg maar in de kas zitten om daar weer aan te sluiten.
Dat bedoel ik ookquote:Op maandag 27 maart 2023 14:16 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Esther heeft zich aangemeld , Morrie is voor nep
Waarom zou Moraima goed zijn als manager?quote:Op maandag 27 maart 2023 14:11 schreef Silves het volgende:
[..]
Nee, Ruppie deed net of hij typte..jammer was wel een goeie voor manager.
Laat haar maar manager worden. Word nog lachen.quote:
Meer de echte eliminatie heb ik het over, we weten op wie iedereen gaat, behalve niet bij Ice en Marcia..flauw vind ik zelf, als je een team wil zijn, dan ga je mee, en niet wachten tot de laatste minuut.Zo ook bij het managerschap gewoon met Ess naar boven gaan en haar steunen vreemd hoor.quote:
Kim heeft zich niet aangemeld nog, grote kans dat ze het op woensdag aan laten komenquote:Op maandag 27 maart 2023 14:18 schreef cinsan het volgende:
[..]
kim wel als die gaat zijn het er toch 2
Ze hebben een tactiek bedacht voor woensdagquote:Op maandag 27 maart 2023 14:19 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Laat haar maar manager worden. Word nog lachen.
Kim nietquote:Op maandag 27 maart 2023 14:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, Wendy Babs KIm, Jeff en Imdiddin
moet vandaag voor half 5quote:Op maandag 27 maart 2023 14:19 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Kim heeft zich niet aangemeld nog, grote kans dat ze het op woensdag aan laten komen
Kim heeft zich nog niet aangemeld en dat ze dan op Erik of Bern gaan stemmen?quote:Op maandag 27 maart 2023 14:19 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ze hebben een tactiek bedacht voor woensdag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |