quote:Op maandag 27 maart 2023 14:20 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Kim heeft zich nog niet aangemeld en dat ze dan op Erik of Bern gaan stemmen?
Dacht dat ik haar ook boven zag, wie is de 5de dan?quote:
Zoequote:Op maandag 27 maart 2023 14:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dacht dat ik haar ook boven zag, wie is de 5de dan?
Dat bedenken hun, maar daar gaat niet echt iedereen in mee denk ikquote:Op maandag 27 maart 2023 14:20 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Kim heeft zich nog niet aangemeld en dat ze dan op Erik of Bern gaan stemmen?
kan inderdaad alleen als er zich niemand meer aanmeld, maar Ruppie zit in het complot, dus mocht Wanda of iemand zich nog aanmelden, zal hij het wel aangeven.quote:
Ik las het hier terug. Dus als zich er maar één verkiesbaar stelt, moeten ze op iemand stemmen, die nog geen manager is geweest? Begrijp ik dat goed.quote:
Klopt, dan is iedereen die nog geen manager is geweest verkiesbaarquote:Op maandag 27 maart 2023 14:22 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik las het hier terug. Dus als zich er maar één verkiesbaar stelt, moeten ze op iemand stemmen, die nog geen manager is geweest? Begrijp ik dat goed.
Jef, ima, zooi, bep, Wendyquote:Op maandag 27 maart 2023 14:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mmm, ben benieuwdquote:Op maandag 27 maart 2023 14:23 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Klopt, dan is iedereen die nog geen manager is geweest verkiesbaar
KLopt dan is iedereen die nog geen manager is geweest verkiesbaarquote:Op maandag 27 maart 2023 14:22 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik las het hier terug. Dus als zich er maar één verkiesbaar stelt, moeten ze op iemand stemmen, die nog geen manager is geweest? Begrijp ik dat goed.
Dat kan hij geen vijf minuten voor zich houden.. dat schreeuwt hij dan al vanaf de videquote:Op maandag 27 maart 2023 14:22 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
kan inderdaad alleen als er zich niemand meer aanmeld, maar Ruppie zit in het complot, dus mocht Wanda of iemand zich nog aanmelden, zal hij het wel aangeven.
Rupi?quote:Op maandag 27 maart 2023 14:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Allemaal dus, om Esther te ziekenquote:Op maandag 27 maart 2023 14:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
KLopt dan is iedereen die nog geen manager is geweest verkiesbaar
Mag toch niet als manager zijnde?quote:
Maar dat ziet toch iedereen als Wanda naar boven gaat ( met 5 man erbij)quote:Op maandag 27 maart 2023 14:24 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat kan hij geen vijf minuten voor zich houden.. dat schreeuwt hij dan al vanaf de vide
Isaac en Marcianoquote:Op maandag 27 maart 2023 14:27 schreef OmaJacky het volgende:
Wie zijn de 5 dan die met Esther mee naar boven zijn gegaan?
Jw Erik,Jeanet?
Ice en Marcianoquote:Op maandag 27 maart 2023 14:27 schreef OmaJacky het volgende:
Jw Erik,Jeanet?
Ice en Marcia..quote:Op maandag 27 maart 2023 14:27 schreef OmaJacky het volgende:
Jw Erik,Jeanet?
Ze is zelf de Paashaas...tanden heeft ze er al voor...quote:Op maandag 27 maart 2023 14:30 schreef Silves het volgende:
Wanda gespot...in de kas, zeker bezig mnet haar paasmarkt van 1000 euro.
Nee dat niet denk ik, wat ik begrijp is dat ze anderen willen gaan zieken door er op te gaan stemmenquote:
Is daar al over gestemd?quote:Op maandag 27 maart 2023 14:30 schreef Silves het volgende:
Wanda gespot...in de kas, zeker bezig mnet haar paasmarkt van 1000 euro.
Ja wie zou Wanda dan mee krijgen? Sas Bern Kenzy,Mirthe en ????quote:Op maandag 27 maart 2023 14:28 schreef Li0nHeart het volgende:
Erik had z'n endorsement beloofd aan Wanda, dus als hij met Esther mee is gegaan, lijkt het me vrij zeker dat Wanda zich niet verkiesbaar zal stellen. Want dat ging Erik eerst uitzoeken afgelopen week voordat hij met Esther mee zou gaan.
yep bern of erikquote:Op maandag 27 maart 2023 14:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee dat niet denk ik, wat ik begrijp is dat ze anderen willen gaan zieken door er op te gaan stemmen
Ik gok Jappiequote:Op maandag 27 maart 2023 14:32 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ja wie zou Wanda dan mee krijgen? Sas Bern Kenzy,Mirthe en ????
Jasper natuurlijkquote:Op maandag 27 maart 2023 14:32 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ja wie zou Wanda dan mee krijgen? Sas Bern Kenzy,Mirthe en ????
Ik denk dat dit uiteindelijk voor Esther beter is ... denk niet dat die een maand managerschap aankan.quote:
Niet gek hoor! Hij is vrij onzichtbaar daar in de loodsquote:
Deed ze alquote:Op maandag 27 maart 2023 14:37 schreef Harry het volgende:
Moraima houdt zich steeds meer met de tactiek van het spel bezig.
Altijd geplakt aan Wanda maar ja als ze haar buiten beeld houden.quote:Op maandag 27 maart 2023 14:36 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Niet gek hoor! Hij is vrij onzichtbaar daar in de loods
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |