quote:Op maandag 27 maart 2023 14:20 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Kim heeft zich nog niet aangemeld en dat ze dan op Erik of Bern gaan stemmen?
Dacht dat ik haar ook boven zag, wie is de 5de dan?quote:
Zoequote:Op maandag 27 maart 2023 14:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dacht dat ik haar ook boven zag, wie is de 5de dan?
Dat bedenken hun, maar daar gaat niet echt iedereen in mee denk ikquote:Op maandag 27 maart 2023 14:20 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Kim heeft zich nog niet aangemeld en dat ze dan op Erik of Bern gaan stemmen?
kan inderdaad alleen als er zich niemand meer aanmeld, maar Ruppie zit in het complot, dus mocht Wanda of iemand zich nog aanmelden, zal hij het wel aangeven.quote:
Ik las het hier terug. Dus als zich er maar één verkiesbaar stelt, moeten ze op iemand stemmen, die nog geen manager is geweest? Begrijp ik dat goed.quote:
Klopt, dan is iedereen die nog geen manager is geweest verkiesbaarquote:Op maandag 27 maart 2023 14:22 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik las het hier terug. Dus als zich er maar één verkiesbaar stelt, moeten ze op iemand stemmen, die nog geen manager is geweest? Begrijp ik dat goed.
Jef, ima, zooi, bep, Wendyquote:Op maandag 27 maart 2023 14:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mmm, ben benieuwdquote:Op maandag 27 maart 2023 14:23 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Klopt, dan is iedereen die nog geen manager is geweest verkiesbaar
KLopt dan is iedereen die nog geen manager is geweest verkiesbaarquote:Op maandag 27 maart 2023 14:22 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik las het hier terug. Dus als zich er maar één verkiesbaar stelt, moeten ze op iemand stemmen, die nog geen manager is geweest? Begrijp ik dat goed.
Dat kan hij geen vijf minuten voor zich houden.. dat schreeuwt hij dan al vanaf de videquote:Op maandag 27 maart 2023 14:22 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
kan inderdaad alleen als er zich niemand meer aanmeld, maar Ruppie zit in het complot, dus mocht Wanda of iemand zich nog aanmelden, zal hij het wel aangeven.
quote:
Rupi?quote:Op maandag 27 maart 2023 14:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Allemaal dus, om Esther te ziekenquote:Op maandag 27 maart 2023 14:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
KLopt dan is iedereen die nog geen manager is geweest verkiesbaar
Mag toch niet als manager zijnde?quote:
Maar dat ziet toch iedereen als Wanda naar boven gaat ( met 5 man erbij)quote:Op maandag 27 maart 2023 14:24 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat kan hij geen vijf minuten voor zich houden.. dat schreeuwt hij dan al vanaf de vide
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |