Dat bedoel ik. Kan ze zelf ook organiseren ipv op Kenzi af te geven.quote:Op maandag 27 maart 2023 14:58 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Die van Kenzy uit de prijzenpot, zou Babs dus ook kunnen aanvragen en die boeken bestellen die ze nodig heeft
Ik begrijp nu alleen de regel niet meer dat er maar 1 persoon dezelfde tijd mag lezen. Staat studeren gelijk aan lezen?quote:Op maandag 27 maart 2023 15:01 schreef engine het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Kan ze zelf ook organiseren ipv op Kenzi af te geven.
Het onderscheid is, of iets prive is (geweest).quote:Op maandag 27 maart 2023 14:57 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ja omdat Kenzy het mag, vindt zij dat zij er ook recht op heeft en dat is natuurlijk ook zo
Wat ik begrijp had Babet haar studieboeken mee, maar moesten uit haar koffer van de Febo, vandaar dat ze het niet eerlijk vindtquote:Op maandag 27 maart 2023 15:01 schreef engine het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Kan ze zelf ook organiseren ipv op Kenzi af te geven.
Ze hadden die boeken kaartjes en spellen nooit in de loods moeten halenquote:Op maandag 27 maart 2023 15:04 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Wat ik begrijp had Babet haar studieboeken mee, maar moesten uit haar koffer van de Febo, vandaar dat ze het niet eerlijk vindt
of bepaalde tijdsduur. max. 2 uur per dag ofzoquote:Op maandag 27 maart 2023 15:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze hadden die boeken kaartjes en spellen nooit in de loods moeten halen
Babbel.heeft geen punten in haar zinnen, klept aan een stuk doorquote:Op maandag 27 maart 2023 14:56 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Die lult nog door als ze op de plee zit, onder de douche staat of een tandenborstel in haar mond heeft. Die zie ik daar echt niet stil zitten en studeren, maar ze heeft wel een punt.
quote:Op maandag 27 maart 2023 15:02 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik begrijp nu alleen de regel niet meer dat er maar 1 persoon dezelfde tijd mag lezen. Staat studeren gelijk aan lezen?
Kim zit aan tafel havermout te etenquote:Op maandag 27 maart 2023 15:09 schreef cinsan het volgende:
wat waren kim en rupi weer aan het smoezen in de keuken
ervoor nogquote:Op maandag 27 maart 2023 15:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
Kim zit aan tafel havermout te eten
En je mag ook niet op Zoë's feestje komen lekker puh.quote:Op maandag 27 maart 2023 15:09 schreef KinKiJan het volgende:
Zoe wil op iemand anders stemmen dan Kim. "Ze heeft ook niet op mij gestemd dus boos worden kan niet"
Die wil zich zo graag meten met volwassenen (achter Isaac van 40 aan huppelen, dom lullen met B&W, die haar ook geen waarheid voorhouden) en dan komt ze met zulke 'zandbak' redenen.
Zoe is een erg jaloerse en kinderachtige griet, die alleen achter de volwassen aanloopt, zoals Isaac, Wendy en Babbelquote:Op maandag 27 maart 2023 15:15 schreef pingu66 het volgende:
[..]
En je mag ook niet op Zoë's feestje komen lekker puh.
Ah okay ik wist niet dat haar boeken in beslag zijn genomen.quote:Op maandag 27 maart 2023 15:04 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Wat ik begrijp had Babet haar studieboeken mee, maar moesten uit haar koffer van de Febo, vandaar dat ze het niet eerlijk vindt
Ze zei het zojuist weerquote:Op maandag 27 maart 2023 15:17 schreef engine het volgende:
[..]
Ah okay ik wist niet dat haar boeken in beslag zijn genomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |