Komt misschien omdat ze ook in een spel zittenquote:Op maandag 27 maart 2023 14:37 schreef Harry het volgende:
Moraima houdt zich steeds meer met de tactiek van het spel bezig.
Kan Jeff dus niet meer Kim steunen bij haar aanmelding.quote:
Hij zei dit ook vanmorgen tegen Kim, je doet het deze maand maar alleen, maar niet wetende dat dit plan al in werking was blijkbaar.quote:Op maandag 27 maart 2023 14:38 schreef engine het volgende:
[..]
Kan Jeff dus niet meer Kim steunen bij haar aanmelding.
Jawel, de aanmelding van Moraima is nep, er is geen mail gestuurdquote:Op maandag 27 maart 2023 14:38 schreef engine het volgende:
[..]
Kan Jeff dus niet meer Kim steunen bij haar aanmelding.
Ik weet alleen van het kartenquote:Op maandag 27 maart 2023 14:41 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Binnenkort krijgt ie toch z'n motor?
Ochjaquote:Op maandag 27 maart 2023 14:41 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Jawel, de aanmelding van Moraima is nep, er is geen mail gestuurd
Nee, dat denken ze en gaan er wat van zeggen als het wel zo isquote:Op maandag 27 maart 2023 14:41 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Binnenkort krijgt ie toch z'n motor?
Bedoel meer dat ie er dan mee kan wegscheuren en het probleem zichzelf heeft opgelostquote:
Je kan hem ook naar zijn motor brengenquote:Op maandag 27 maart 2023 14:42 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Bedoel meer dat ie er dan mee kan wegscheuren
Ik ben echt compleet afgeknapt op die kleinequote:Op maandag 27 maart 2023 14:42 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Bedoel meer dat ie er dan mee kan wegscheuren en het probleem zichzelf heeft opgelost
Jeff is echt zwaar verraden door Jappie want met zulke vrienden heb je geen vijanden meer nodigquote:Op maandag 27 maart 2023 14:46 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik ben echt compleet afgeknapt op die kleine
Eens , en helemaal na vrijdagquote:Op maandag 27 maart 2023 14:47 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Jeff is echt zwaar verraden door Jappie want met zulke vrienden heb je geen vijanden meer nodig
Ik ook, hij was in het begin wel 1 van mijn favo's, maar hij is zo door de mand gevallen. Dat gekleef aan Wanda heeft hem geen goed gedaanquote:Op maandag 27 maart 2023 14:46 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik ben echt compleet afgeknapt op die kleine
En vrijdag Jeff inzetten en zelf het woord niet voerenquote:Op maandag 27 maart 2023 14:48 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik ook, hij was in het begin wel 1 van mijn favo's, maar hij is zo door de mand gevallen. Dat gekleef aan Wanda heeft hem geen goed gedaan
Ja en dan krijgt Jeff alles over zich heen. Hij is een watje eerste klas, een vriend van niets, kortom een waardeloos figuurquote:Op maandag 27 maart 2023 14:49 schreef Puzzie het volgende:
[..]
En vrijdag Jeff inzetten en zelf het woord niet voeren
Dat is ook denk ik de reden van die gek...kom eruit zodat we bekend samen worden..zodat ik ook nog wordt herkend.quote:Op maandag 27 maart 2023 14:47 schreef pingu66 het volgende:
Pff Mexx en Mattin beginnen hun eigen youtube kanaal....![]()
![]()
Bij mij is ie nooit favo geweest maar dit is het andere uiterste en snap die hele gunfactor ook nietquote:Op maandag 27 maart 2023 14:48 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik ook, hij was in het begin wel 1 van mijn favo's, maar hij is zo door de mand gevallen. Dat gekleef aan Wanda heeft hem geen goed gedaan
Ik heb echt wel vreselijk gelachen om hem in het begin, met 6 vrouwen in bed, van het ene stapelbed naar het andere springen. Hij had echt wel humor, maar is nu een saai aftreksels van Wanda geworden en laat zich ook nog eens steeds door haar afzeikenquote:Op maandag 27 maart 2023 14:52 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Bij mij is ie nooit favo geweest maar dit is het andere uiterste en snap die hele gunfactor ook niet
Heeft ze wel gelijk inquote:Op maandag 27 maart 2023 14:55 schreef Silves het volgende:
Bab wil ook nu gaan studeren, mag schijnt in de loods, zeker doelend op Kenzi.
Ja, ze wil een mail sturen of zij haar studieboeken mag hebben. Zou mooi zijn als het mag, mssn houdt ze dan haar klep eens een dag dichtquote:Op maandag 27 maart 2023 14:55 schreef Silves het volgende:
Je mist het puntquote:Op maandag 27 maart 2023 14:56 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ja, ze wil een mail sturen of zij haar studieboeken mag hebben. Zou mooi zijn als het mag, mssn houdt ze dan haar klep eens een dag dicht
Jeff vertrouwde hem 100% en konden speltechnisch met elkaar op vertrouwensbasis sparren. Maar sinds ie een relatie kreeg met Kim zag je dat Jappie zich steeds meer het vijfde wiel aan de wagen begon te voelen. En nu slaapt ie bij de visjes vijand.quote:Op maandag 27 maart 2023 14:50 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ja en dan krijgt Jeff alles over zich heen. Hij is een watje eerste klas, een vriend van niets, kortom een waardeloos figuur
Die lult nog door als ze op de plee zit, onder de douche staat of een tandenborstel in haar mond heeft. Die zie ik daar echt niet stil zitten en studeren, maar ze heeft wel een punt.quote:Op maandag 27 maart 2023 14:55 schreef Silves het volgende:
Heeft de Febo die boeken betaald dan?quote:Op maandag 27 maart 2023 14:55 schreef Silves het volgende:
Ja omdat Kenzy het mag, vindt zij dat zij er ook recht op heeft en dat is natuurlijk ook zoquote:
Alles is van de feboquote:Op maandag 27 maart 2023 14:56 schreef engine het volgende:
[..]
Heeft de Febo die boeken betaald dan?
Jammer ze is de enige die het gesprek daar in de loods op gang houdt..kijk nu naar Sas en Bern..hmmm saaier kan niet.quote:Op maandag 27 maart 2023 14:56 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ja, ze wil een mail sturen of zij haar studieboeken mag hebben. Zou mooi zijn als het mag, mssn houdt ze dan haar klep eens een dag dicht
Vergeet niet dat Jeff keer op keer compleet doorsloeg. Jasper kon daar niet op bouwen en is zo bij Wanda terecht gekomen.quote:Op maandag 27 maart 2023 14:56 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Jeff vertrouwde hem 100% en konden speltechnisch met elkaar op vertrouwensbasis sparren. Maar sinds ie een relatie kreeg met Kim zag je dat Jappie zich steeds meer het vijfde wiel aan de wagen begon te voelen. En nu slaapt ie bij de visjes vijand.
Die van Kenzy uit de prijzenpot, zou Babs dus ook kunnen aanvragen en die boeken bestellen die ze nodig heeftquote:Op maandag 27 maart 2023 14:56 schreef engine het volgende:
[..]
Heeft de Febo die boeken betaald dan?
Van de regen in de drup dusquote:Op maandag 27 maart 2023 14:58 schreef engine het volgende:
[..]
Vergeet niet dat Jeff keer op keer compleet doorsloeg. Jasper kon daar niet op bouwen en is zo bij Wanda terecht gekomen.
Gaat ook om Jappiequote:Op maandag 27 maart 2023 14:57 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ja omdat Kenzy het mag, vindt zij dat zij er ook recht op heeft en dat is natuurlijk ook zo
Klopt, maar dat is een vermoeden, dat weten ze niet zekerquote:Op maandag 27 maart 2023 14:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
Gaat ook om Jappie
Dat hij een motor krijgt van de FEBO
Zoiets
Als dat doorgaat dan klopt er niets meer vanquote:Op maandag 27 maart 2023 14:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
Gaat ook om Jappie
Dat hij een motor krijgt van de FEBO
Zoiets
Dat kan niet weg want dat is door de FEBO in cement in de grond gestort.quote:Op maandag 27 maart 2023 14:59 schreef Silves het volgende:
Er komt een zwembad..waar gaat dat klimrek dan naar toe?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |