Dat bedoel ik. Kan ze zelf ook organiseren ipv op Kenzi af te geven.quote:Op maandag 27 maart 2023 14:58 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Die van Kenzy uit de prijzenpot, zou Babs dus ook kunnen aanvragen en die boeken bestellen die ze nodig heeft
Ik begrijp nu alleen de regel niet meer dat er maar 1 persoon dezelfde tijd mag lezen. Staat studeren gelijk aan lezen?quote:Op maandag 27 maart 2023 15:01 schreef engine het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Kan ze zelf ook organiseren ipv op Kenzi af te geven.
Het onderscheid is, of iets prive is (geweest).quote:Op maandag 27 maart 2023 14:57 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ja omdat Kenzy het mag, vindt zij dat zij er ook recht op heeft en dat is natuurlijk ook zo
Wat ik begrijp had Babet haar studieboeken mee, maar moesten uit haar koffer van de Febo, vandaar dat ze het niet eerlijk vindtquote:Op maandag 27 maart 2023 15:01 schreef engine het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Kan ze zelf ook organiseren ipv op Kenzi af te geven.
Ze hadden die boeken kaartjes en spellen nooit in de loods moeten halenquote:Op maandag 27 maart 2023 15:04 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Wat ik begrijp had Babet haar studieboeken mee, maar moesten uit haar koffer van de Febo, vandaar dat ze het niet eerlijk vindt
of bepaalde tijdsduur. max. 2 uur per dag ofzoquote:Op maandag 27 maart 2023 15:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze hadden die boeken kaartjes en spellen nooit in de loods moeten halen
Babbel.heeft geen punten in haar zinnen, klept aan een stuk doorquote:Op maandag 27 maart 2023 14:56 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Die lult nog door als ze op de plee zit, onder de douche staat of een tandenborstel in haar mond heeft. Die zie ik daar echt niet stil zitten en studeren, maar ze heeft wel een punt.
quote:Op maandag 27 maart 2023 15:02 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik begrijp nu alleen de regel niet meer dat er maar 1 persoon dezelfde tijd mag lezen. Staat studeren gelijk aan lezen?
Kim zit aan tafel havermout te etenquote:Op maandag 27 maart 2023 15:09 schreef cinsan het volgende:
wat waren kim en rupi weer aan het smoezen in de keuken
ervoor nogquote:Op maandag 27 maart 2023 15:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
Kim zit aan tafel havermout te eten
En je mag ook niet op Zoë's feestje komen lekker puh.quote:Op maandag 27 maart 2023 15:09 schreef KinKiJan het volgende:
Zoe wil op iemand anders stemmen dan Kim. "Ze heeft ook niet op mij gestemd dus boos worden kan niet"
Die wil zich zo graag meten met volwassenen (achter Isaac van 40 aan huppelen, dom lullen met B&W, die haar ook geen waarheid voorhouden) en dan komt ze met zulke 'zandbak' redenen.
Zoe is een erg jaloerse en kinderachtige griet, die alleen achter de volwassen aanloopt, zoals Isaac, Wendy en Babbelquote:Op maandag 27 maart 2023 15:15 schreef pingu66 het volgende:
[..]
En je mag ook niet op Zoë's feestje komen lekker puh.
Ah okay ik wist niet dat haar boeken in beslag zijn genomen.quote:Op maandag 27 maart 2023 15:04 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Wat ik begrijp had Babet haar studieboeken mee, maar moesten uit haar koffer van de Febo, vandaar dat ze het niet eerlijk vindt
Ze zei het zojuist weerquote:Op maandag 27 maart 2023 15:17 schreef engine het volgende:
[..]
Ah okay ik wist niet dat haar boeken in beslag zijn genomen.
Dan klopt het verhaal van Kenzy helemaal niet van de feboquote:
quote:Op maandag 27 maart 2023 15:15 schreef pingu66 het volgende:
[..]
En je mag ook niet op Zoë's feestje komen lekker puh.
Misschien dat ze niets van huis mee mochten nemen ,Kenzy heeft haar boek via daar gekochtquote:Op maandag 27 maart 2023 15:04 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Je mag toch meer mensen steunen? het stelt niets voorquote:Op maandag 27 maart 2023 15:25 schreef pingu66 het volgende:
Wat lult Erik nou dat hij met Kim wil mee gaan hij is toch al met Esther mee gegaan? Of was dat Eunice
Maar die is toch al met Esther meegegaan?quote:Op maandag 27 maart 2023 15:25 schreef Harry het volgende:
Na Esther houdt Kim vD nu ook Erik voor het lapje, door te zeggen dat ze van Moraima heeft gehoord dat die ook voor manager gaat. Erik biedt aan om met Kim mee naar boven te gaan.
Hij zou voor Wanda gaan, maar die haakte af. Dus, Erik is nog niet geweest.quote:Op maandag 27 maart 2023 15:25 schreef pingu66 het volgende:
Wat lult Erik nou dat hij met Kim wil mee gaan hij is toch al met Esther mee gegaan? Of was dat Eunice
Nee dat mag nietquote:Op maandag 27 maart 2023 15:26 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Je mag toch meer mensen steunen? het stelt niets voor
Lekker belangrijk ook, het stelt niets voorquote:
Oh ik dacht dat ie toen tegen Esther zei dat ie dan met haar meeging ipv Esther. Ik snap er geen jota meer van.quote:Op maandag 27 maart 2023 15:26 schreef Harry het volgende:
[..]
Hij zou voor Wanda gaan, maar die haakte af. Dus, Erik is nog niet geweest.
Nee dat schijnt dus niet te mogen hoor ik net. Er kunnen daarom ook maar drie mensen zich verkiesbaar stellenquote:Op maandag 27 maart 2023 15:26 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Je mag toch meer mensen steunen? het stelt niets voor
Bern weet het al toch?quote:Op maandag 27 maart 2023 15:29 schreef Harry het volgende:
Kim vD verteld aan Isaac, Rupert en Imadiddin vol trots dat ze Esther en Erik in het ootje genomen heeft.
Dan zal hoofdrolspeelster Wanda het wel wordenquote:Op maandag 27 maart 2023 15:27 schreef freaky40 het volgende:
Er komt komende maand een manager die TV moet gaan maken, dus bij de Febo is er alles aan gelegen dat dit een spraakmakende maand gaat worden omdat over bijna 3 weken (10 april 19.45-20.30 uur) het nieuwe uitzendtijdstip van start gaat.
hoop dat het misluktquote:Op maandag 27 maart 2023 15:31 schreef Silves het volgende:
Bern wil in de laatste maand voor manager..jajaja de slimmerd, dan sta je al in de finale, dit zou ook gewoon niet mogen een manager in de laatste maand..dus het plan is om nu op Bern te gaan als het plan lukt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |