Ja absoluutquote:Op maandag 27 maart 2023 09:58 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Vind ik ook, heerlijke vrouw samen met Wendy en Moraima..
die is er niet meer op maandag dacht ikquote:Op maandag 27 maart 2023 10:06 schreef Frummelie het volgende:
En we zijn weer aan het tafeltennissen jawel.... gezellie..
Ik wil een centraal...
is op vrijdag nuquote:Op maandag 27 maart 2023 10:06 schreef Frummelie het volgende:
Ik wil een centraal...
Zou afgelopen vrijdag zijn maar is er niet van gekomen... dus ik hoop dat dat vandaag gaat gebeuren..quote:Op maandag 27 maart 2023 10:08 schreef Ilovemyself4fa het volgende:
[..]
die is er niet meer op maandag dacht ik
Ligt eraan of Rupie er zin in heeft denk ikquote:Op maandag 27 maart 2023 10:09 schreef Frummelie het volgende:
Ik wil een centraal...
[..]
Zou afgelopen vrijdag zijn maar is er niet van gekomen... dus ik hoop dat dat vandaag gaat gebeuren..
Haha ja inderdaad die ligt voorlopig nog te..... weetikvelen...quote:Op maandag 27 maart 2023 10:10 schreef engine het volgende:
[..]
Ligt eraan of Rupie er zin in heeft denk ik
Ciano heeft zijn rode eliminatie cup al klaar staan.quote:
quote:Op maandag 27 maart 2023 10:37 schreef engine het volgende:
[..]
Ciano heeft zijn rode eliminatie cup al klaar staan.
Ik denk dat laatstequote:Op maandag 27 maart 2023 10:46 schreef Flow3r het volgende:
Ligt Eunice in de kas te slapen of is ze gevloerd door haar eigen oefeningen ?
Zoe liet het nog wat in het midden dacht ikquote:Op maandag 27 maart 2023 10:55 schreef Puzzie het volgende:
Ik ben wel benieuwd wie zich nog meer als manager gaat opgeven , want Wanda, Zoe en Kim hebben zich teruggetrokken toch?
ik weet alleen maar kim, man3 esther als manager...dat zal ze lerenquote:Op maandag 27 maart 2023 10:55 schreef Puzzie het volgende:
Ik ben wel benieuwd wie zich nog meer als manager gaat opgeven , want Wanda, Zoe en Kim hebben zich teruggetrokken toch?
Dus alleen Esther als kandidaat? Dat kan niet geloof ik.quote:Op maandag 27 maart 2023 10:55 schreef Puzzie het volgende:
Ohquote:Op maandag 27 maart 2023 10:58 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Zoe liet het nog wat in het midden dacht ik
Was alleen omdat Wanda manager wou worden. Nu Wanda niet meer wil zal Kim ook wel niet meer hoeven.quote:Op maandag 27 maart 2023 11:02 schreef Loveable het volgende:
Ik dacht dat Kim ook manager wilde worden en daarna weer niet en toen weer wel..
Mjaquote:Op maandag 27 maart 2023 10:58 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik weet alleen maar kim, man3 esther als manager...dat zal ze leren
Ah dat was meer zodat Wanda minder kans had om manager te wordenquote:Op maandag 27 maart 2023 11:03 schreef engine het volgende:
[..]
Was alleen omdat Wanda manager wou worden. Nu Wanda niet meer wil zal Kim ook wel niet meer hoeven.
Nee klopt dat kan niet. dus kan iedereen als manager gekozen worden toch?quote:Op maandag 27 maart 2023 10:59 schreef engine het volgende:
[..]
Dus alleen Esther als kandidaat? Dat kan niet geloof ik.
jef wil wel dat kim het gaat doenquote:Op maandag 27 maart 2023 11:03 schreef engine het volgende:
[..]
Was alleen omdat Wanda manager wou worden. Nu Wanda niet meer wil zal Kim ook wel niet meer hoeven.
Kan ook leuk zijnquote:Op maandag 27 maart 2023 11:04 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nee klopt dat kan niet. dus kan iedereen als manager gekozen worden toch?
Misschien zijn ze daar wel op uit
Wrom niet ?quote:Op maandag 27 maart 2023 10:59 schreef engine het volgende:
[..]
Dus alleen Esther als kandidaat? Dat kan niet geloof ik.
oja zaterdag is dat al weer afgelopenquote:Op maandag 27 maart 2023 11:07 schreef freaky40 het volgende:
Wacht nog maar even met de zoemer tot een uur of 13.00 uur, eerst BB met de een na laatste afvaller voor de finale zo.
Kijk maar even in het spelregelboekquote:
Moeten twee kandidaten zijnquote:
Nope, eerder andersom. Kim roept al maanden dat ze april wil gaan doen, Wanda was ineens van 'ik wil naar huis' naar 'ik wil manager' met als mooie bijkomstigheid dat ze Kim zou kunnen dwarszitten.quote:Op maandag 27 maart 2023 11:04 schreef Loveable het volgende:
[..]
Ah dat was meer zodat Wanda minder kans had om manager te worden
Babs maakt ook een kans om op de stip te staanquote:
Ah zo.. nare vrouw die Wanda bahquote:Op maandag 27 maart 2023 11:11 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Nope, eerder andersom. Kim roept al maanden dat ze april wil gaan doen, Wanda was ineens van 'ik wil naar huis' naar 'ik wil manager' met als mooie bijkomstigheid dat ze Kim zou kunnen dwarszitten.
Die hele 'als zij manager wordt stop ik een kaktus in mijn reet' opmerking van Wanda sloeg ook op Kims voornemen manager te gaan worden in april
Om Kenzy weg te tiefen danquote:Op maandag 27 maart 2023 11:12 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Babs maakt ook een kans op de stip te staan
Nee die moet blijvenquote:Op maandag 27 maart 2023 11:13 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Om Kenzy weg te tiefen dan
Babs gaat nergens heen
Babette is leukquote:Op maandag 27 maart 2023 11:13 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Babs gaat nergens heen
Kim haat Wanda net zo goed.quote:
Nou nouquote:Op maandag 27 maart 2023 11:13 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Babs gaat nergens heen
Oh dat zal best, maar maakt die wel eens zulke rare uitspraken dan?quote:
Neequote:Op maandag 27 maart 2023 11:03 schreef engine het volgende:
[..]
Ja. Ze was feest aan het vieren toen Wanda vreemd ging en Wanda moest kapot.quote:Op maandag 27 maart 2023 11:15 schreef Loveable het volgende:
[..]
Oh dat zal best, maar maakt die wel eens zulke rare uitspraken dan?
Nee maar die laat wel op andere manieren weten dat ze haar niet moet, die geeft steken onder water in de groep als Wanda er bij zit en geniet hardop van Wanda's misere.quote:Op maandag 27 maart 2023 11:15 schreef Loveable het volgende:
[..]
Oh dat zal best, maar maakt die wel eens zulke rare uitspraken dan?
quote:Op maandag 27 maart 2023 11:18 schreef KinKiJan het volgende:
Babs die Queen zingt is echt blasfemie, stop it!
Babs is nooit chaggiequote:Op maandag 27 maart 2023 11:20 schreef Frummelie het volgende:
Wat is Babette sjagerijnig hé... staat lachend en zingend op... always look at the.... la la la
ja dat is wel even iets anders dan Kenzy of zoquote:Op maandag 27 maart 2023 11:20 schreef Frummelie het volgende:
Wat is Babette sjagerijnig hé... staat lachend en zingend op... always look at the.... la la la
Ja echt, heerlijke vrouw..quote:Op maandag 27 maart 2023 11:21 schreef xsaskiax het volgende:
j
[..]
ja dat is wel even iets anders dan Kenzy of zo
Zou het niet 'dubbel' kunnen voor een keertje???quote:Op maandag 27 maart 2023 11:25 schreef Frummelie het volgende:
Ik ga ervan uit dat het een verdien opdracht is, ze hebben geen cent te makken..
4 toilettenquote:Op maandag 27 maart 2023 11:25 schreef xsaskiax het volgende:
Hebben jullie de bewoners trouwens weleens bonje zien hebben over de 2 douches en 2 toiletten?
ik dus niet.... het idee alleen al met zoveel mensen zo weinig sanitair... en geen onvertogen woord (terwijl ze overal commentaar op hebben!)
Bep is van go with the flowquote:Op maandag 27 maart 2023 11:28 schreef KinKiJan het volgende:
Kan inderdaad veel over Babs zeggen, maar echt chagrijnig zijn of klagen over het eten doet ze niet aan
Ja graag... heerlijk... kom maar op met die zoemer..quote:Op maandag 27 maart 2023 11:26 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Zou het niet 'dubbel' kunnen voor een keertje???
Verdienen en iemand elimineren..... moet toch mogelijk zijn
quote:Op maandag 27 maart 2023 11:28 schreef KinKiJan het volgende:
Kan inderdaad veel over Babs zeggen, maar echt chagrijnig zijn of klagen over het eten doet ze niet aan
Wellicht is wat wij zien ook wat vertekent omdat de camera's hoger hangen?quote:Op maandag 27 maart 2023 11:31 schreef Deisyy het volgende:
Ik vraag me elke keer weer af ze niet heel makkelijk over de muurtjes en deurtjes van de douche kunnen kijken als er iemand staat te douchen.
Volgens hebben ze dat wel uitgerekendquote:Op maandag 27 maart 2023 11:31 schreef Deisyy het volgende:
Ik vraag me elke keer weer af ze niet heel makkelijk over de muurtjes en deurtjes van de douche kunnen kijken als er iemand staat te douchen.
SPOILER: In other newsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."In the quiet words of the Virgin Mary… come again?"
Ja dat kan, maar Erik is volgens mij lang genoeg om over het muurtje te kunnen kijken als hij staat te douchenquote:Op maandag 27 maart 2023 11:32 schreef engine het volgende:
[..]
Wellicht is wat wij zien ook wat vertekent omdat de camera's hoger hangen?
quote:Op maandag 27 maart 2023 11:34 schreef KinKiJan het volgende:
Zoe denkt slecht te kunnen slapen door die fatburners .. No shit!Meet&Greet, YouTubekanaalSPOILER: In other newsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Heeft Erik gelukquote:Op maandag 27 maart 2023 11:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja dat kan, maar Erik is volgens mij lang genoeg om over het muurtje te kunnen kijken als hij staat te douchen
quote:Op maandag 27 maart 2023 11:34 schreef KinKiJan het volgende:
Zoe denkt slecht te kunnen slapen door die fatburners .. No shit!OMGSPOILER: In other newsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My age is very
Inappropriate
for my behavior
Dan zal het wel 13.30 wordenquote:Op maandag 27 maart 2023 11:44 schreef Sestra666 het volgende:
12u managersgedoe hoorde ik wendy/mirthe net zeggen
ach nou ja voor die ene keer in de maandquote:Op maandag 27 maart 2023 11:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja dat kan, maar Erik is volgens mij lang genoeg om over het muurtje te kunnen kijken als hij staat te douchen
Er zullen er 2 moetenquote:
nou ja gedoe...die 2 minuten dat ze kunnen aanmeldenquote:Op maandag 27 maart 2023 11:44 schreef Sestra666 het volgende:
12u managersgedoe hoorde ik wendy/mirthe net zeggen
quote:
Preciesquote:
Er moeten minstens 2 kandidaten zijnquote:
Als Kim het wordt voorspel ik aardig wat ruzies tussen die twee.quote:
Ik weet ,daarom hoopte ik geen andere kandidaatquote:Op maandag 27 maart 2023 11:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Er moeten minstens 2 kandidaten zijn
FEBO zal het wel hebben doorgedrukt
Dan moet iedereenquote:Op maandag 27 maart 2023 11:50 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik weet ,daarom hoopte ik geen andere kandidaat
quote:
Ik zie het al helemaal voor me. Één van de twee haalt het einde van die maand nietquote:Op maandag 27 maart 2023 11:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als Kim het wordt voorspel ik aardig wat ruzies tussen die twee.
Ik hoop het. Niet dat ik haar ruzie gun, maar wel d'r eigen successen als manager en niet als marionetquote:Op maandag 27 maart 2023 11:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als Kim het wordt voorspel ik aardig wat ruzies tussen die twee.
Krijg je weer dat ze een uur de tijd hebben om te beslissen of niemand anders dan wilquote:
Hoe zullen ze het gaan doen als er alleen nog ex-managers in de loods overblijven??? (oke is wel ver in de toekomst kijken)quote:
Dat is bijna onmogelijkquote:Op maandag 27 maart 2023 11:52 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Hoe zullen ze het gaan doen als er alleen nog ex-managers in de loods overblijven??? (oke is wel ver in de toekomst kijken)
Ik vraag me af of Kim tegen Jeffrey opgewassen is, een maand lang.quote:Op maandag 27 maart 2023 11:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik hoop het. Niet dat ik haar ruzie gun, maar wel d'r eigen successen als manager en niet als marionet
Scheelt dat dat hok een slot heeft, kan ie mooi tegen een dichte deur schreeuwenquote:Op maandag 27 maart 2023 11:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vraag me af of Kim tegen Jeffrey opgewassen is, een maand lang.
Jij ziet het al helemaal voor jequote:Op maandag 27 maart 2023 11:54 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Scheelt dat dat hok een slot heeft, kan ie mooi tegen een dichte deur schreeuwen
quote:
Wie er ook manager wordtquote:Op maandag 27 maart 2023 11:56 schreef xsaskiax het volgende:
JW geniet nu al lekker mee van de 'ineens' weer actieve Esther....... hij zal wel gaan zorgen dat zijn ideeën doorgevoerd gaan worden door Esther (dan krijgt ze weer zijn aandacht he) en ze knabbelen saampjes op de bank van hun voorraadje (dat ook onuitputtelijk lijkt)
Esther is een opportunistquote:Op maandag 27 maart 2023 11:56 schreef xsaskiax het volgende:
JW geniet nu al lekker mee van de 'ineens' weer actieve Esther....... hij zal wel gaan zorgen dat zijn ideeën doorgevoerd gaan worden door Esther (dan krijgt ze weer zijn aandacht he) en ze knabbelen saampjes op de bank van hun voorraadje (dat ook onuitputtelijk lijkt)
Heerlijkquote:Op maandag 27 maart 2023 11:59 schreef Silves het volgende:
Ruppie is blij dat hij het over kan geven, jammer hij mag nog een maandje stangen van mij
Nou he, ik vind het knap hoor, ik zou er een beetje een goudvisgevoel van krijgenquote:Op maandag 27 maart 2023 11:58 schreef greysbones het volgende:
Toch knap dat je jezelf weet te motiveren om 100keer dat stomme rondje te rennen
Als Esther het wordt, dan steekt Wanda geen kaktus in haar reet. Toch wel het grootste nadeelquote:Op maandag 27 maart 2023 11:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wie er ook manager wordt
Er zitten overal nadelen aan
Echt welquote:Op maandag 27 maart 2023 12:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nou he, ik vind het knap hoor, ik zou er een beetje een goudvisgevoel van krijgen
Ik denk dat we vooral JW gaan zienquote:Op maandag 27 maart 2023 12:01 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Als Esther het wordt, dan steekt Wanda geen kaktus in haar reet. Toch wel het grootste nadeel
Maar zonder gekheid, ik zie het liefste Esther daar zitten. Keer een andere smaak en ben wel benieuwd hoe dat afloopt met al die veranderingen die ze wil doordrukken en JW die haar wel even zal vertellen hoe ze het moet (of had moeten) doen
Kans is groot ja, die heeft pas 6x gezegd dat er een bordje aan de deur moet komen, een dagbudget, hollands eten en weet ik wat nog meer, switch meestal snel met dat tandengezuig van mquote:Op maandag 27 maart 2023 12:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik denk dat we vooral JW gaan zien
Want die verzint nu ook al van alles
Vergeet Erik niet, die kwam gister al met zo moet je het doen..en dit wil ik.quote:Op maandag 27 maart 2023 12:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik denk dat we vooral JW gaan zien
Want die verzint nu ook al van alles
Iquote:Op maandag 27 maart 2023 12:03 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Kans is groot ja, die heeft pas 6x gezegd dat er een bordje aan de deur moet komen, een dagbudget, hollands eten en weet ik wat nog meer, switch meestal snel met dat tandengezuig van m
The hellquote:Op maandag 27 maart 2023 12:03 schreef Silves het volgende:
[..]
Vergeet Erik niet, die kwam gister al met zo moet je het doen..en dit wil ik.
Eens Esther is heel wat van plan en koppig genoeg om het er gewoon doorheen te duwen ook.quote:Op maandag 27 maart 2023 12:01 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Als Esther het wordt, dan steekt Wanda geen kaktus in haar reet. Toch wel het grootste nadeel
Maar zonder gekheid, ik zie het liefste Esther daar zitten. Keer een andere smaak en ben wel benieuwd hoe dat afloopt met al die veranderingen die ze wil doordrukken en JW die haar wel even zal vertellen hoe ze het moet (of had moeten) doen
Dan liever Kimquote:Op maandag 27 maart 2023 12:03 schreef Silves het volgende:
[..]
Snickers worden het danquote:Op maandag 27 maart 2023 12:05 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Als er buiten Esther zich niemand zou aanmelden, dan is iedereen kandidaat, ik zou dan op die betweter Erik stemmen, laat hem maar eens wat anders doen dan biljarten, kaarten en schaken en neuspeuteren
Nee, dat weet ik wel, maar ik zou het toch zo doen, maar je moet maar zien, ik vind het allemaal prima.quote:Op maandag 27 maart 2023 12:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
I
Irriteer me vooral aan die ik heb alles al meegemaakt en weet dus alles beter houding
ik vind Erik meer de 'joker' zoals je die vroeger aan het hof zag.... hobbelesikt mee in het gevolg van zijn meerderen, iedereen lacht om hem (maakt hem belachelijk) en ondertussen doet hij stiekempies weg wat hij wil en drukt hij dat doorquote:Op maandag 27 maart 2023 12:03 schreef Silves het volgende:
[..]
DAn is hij de maand er na meteen wegquote:Op maandag 27 maart 2023 12:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
Snickers worden het dan
Hele dagen Snickers
Geen drank
Ik vond Rupie de leukste manager tot nu toe, lekker een beetje snaken en bitchen tussendoor, ik hou d'r vanquote:Op maandag 27 maart 2023 11:59 schreef Silves het volgende:
Ruppie is blij dat hij het over kan geven, jammer hij mag nog een maandje stangen van mij
Keer wat anders ook dan Jeff en Kim steeds weer ruzie om eigenlijk niksquote:Op maandag 27 maart 2023 12:05 schreef engine het volgende:
[..]
Eens Esther is heel wat van plan en koppig genoeg om het er gewoon doorheen te duwen ook.
Sas?quote:Op maandag 27 maart 2023 12:07 schreef greysbones het volgende:
Rupie
Ze slaapt nu elke avond bij jullie
Ja zegt ice
Very annoying
Bleef het maar bij neus peuteren, de viespeuk..quote:Op maandag 27 maart 2023 12:05 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Als er buiten Esther zich niemand zou aanmelden, dan is iedereen kandidaat, ik zou dan op die betweter Erik stemmen, laat hem maar eens wat anders doen dan biljarten, kaarten en schaken en neuspeuteren
Jepquote:
Ik hoop ook op Esther, eens kijken hoe ze gaat konkelen en pleasen richting JW.quote:Op maandag 27 maart 2023 12:01 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ik denk er nog even over naquote:Op maandag 27 maart 2023 12:03 schreef greysbones het volgende:
JW en Esther zijn geweldig
Dat we het maar even weten
Slap wijfquote:
Nog meer Esther en JWquote:Op maandag 27 maart 2023 12:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik hoop ook op Esther, eens kijken hoe ze gaat konkelen en pleasen richting JW.
Ja nu je het zegt! Ze roept dat het is om afstand van JW te nemen, maar zo kan ze hem juist meer 'bedienen'quote:Op maandag 27 maart 2023 12:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik hoop ook op Esther, eens kijken hoe ze gaat konkelen en pleasen richting JW.
Ik verheug me er op, en al helemaal op de reacties eropquote:Op maandag 27 maart 2023 12:05 schreef engine het volgende:
[..]
Eens Esther is heel wat van plan en koppig genoeg om het er gewoon doorheen te duwen ook.
Als Esther het wordt is het omdat een aantal willen dat ze op dr plaat gaatquote:Op maandag 27 maart 2023 12:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik verheug me er op, en al helemaal op de reacties erop
Maar wel in een iets andere setting dan we de afgelopen 6 maanden gewend zijn.quote:
Ik gok dat Esther denkt te kunnen delegerenquote:Op maandag 27 maart 2023 12:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar wel in een iets andere setting dan we de afgelopen 6 maanden gewend zijn.
ik vraag me af hoe lang ze het vol zal kunnen houden tot ze totaal doordraait.... 'ineens' slaapt ze weer goed, maar als ze allemaal tegen haar aan gaan ouwedeuren en zij haar wil door wil drammen.... die wordt knettergek!quote:Op maandag 27 maart 2023 12:05 schreef engine het volgende:
[..]
Nee ik hoop toch op Kimquote:
Die is helemaal omgedraaid sinds die laatste woordenwisseling waarbij Bern aangaf dat zijn emmer aan het overlopen was, ineens is ze helemaal into Bernquote:
Daar begon Esther gister meteen al over, de besprak haar eerste plannen en schoof meteen al taken af naar JW en Erik.quote:Op maandag 27 maart 2023 12:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik gok dat Esther denkt te kunnen delegeren
Die gaat van een koude kermis thuis komen
Volgens mij ligt ze gewoon daar omdat Wanda er ligtquote:Op maandag 27 maart 2023 12:11 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Die is helemaal omgedraaid sinds die laatste woordenwisseling waarbij Bern aangaf dat zijn emmer aan het overlopen was, ineens is ze helemaal into Bern
Raar hypocriet mensquote:Op maandag 27 maart 2023 12:11 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Die is helemaal omgedraaid sinds die laatste woordenwisseling waarbij Bern aangaf dat zijn emmer aan het overlopen was, ineens is ze helemaal into Bern
juist! vorige maanden een charmeoffensief, nu manager!quote:Op maandag 27 maart 2023 12:12 schreef Silves het volgende:
Gewoon manager willen worden, om niet op de stip te willen staan..
Naar meisje is zequote:Op maandag 27 maart 2023 12:11 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Een eliminatie deze week zou daar verandering in kunnen brengen, al denk ik dat de bewoners andere voorrang geven voor de stip.quote:Op maandag 27 maart 2023 12:12 schreef Silves het volgende:
Gewoon manager willen worden, om niet op de stip te willen staan..
bep zit daar toch niet voor het geld las ik hierquote:Op maandag 27 maart 2023 12:15 schreef greysbones het volgende:
Babs is het geld al aan het verdelen
Zus mag een jaar gratis wonen
Broer gaat ze de boot voor afbetalen
Hmm Babs misschien niet handig om te zeggen op live stream
Echte de stomste challengequote:
Dat vraag ik mij ook afquote:Op maandag 27 maart 2023 12:11 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ik vraag me af hoe lang ze het vol zal kunnen houden tot ze totaal doordraait.... 'ineens' slaapt ze weer goed, maar als ze allemaal tegen haar aan gaan ouwedeuren en zij haar wil door wil drammen.... die wordt knettergek!
Als je alles weggeeft zit je er niet voor het geld neequote:Op maandag 27 maart 2023 12:16 schreef cinsan het volgende:
[..]
bep zit daar toch niet voor het geld las ik hier
Bij een Duel Essie en anders Kenzi was het toch?..weet niet de andere groep Beppie alleen.quote:Op maandag 27 maart 2023 12:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een eliminatie deze week zou daar verandering in kunnen brengen, al denk ik dat de bewoners andere voorrang geven voor de stip.
is daarvoor gestemdquote:Op maandag 27 maart 2023 12:17 schreef greysbones het volgende:
Babs vandaag komen ze het zwembad opmeten
Met Stones etc
Say what!!!
Als ze komen meten zal het vanuit de FEBO gaanquote:
Deze zal er dan snel moeten komen, weet wel dat ze er al weken over praten..quote:
Sinds Rupie er zitquote:Op maandag 27 maart 2023 12:20 schreef Silves het volgende:
[..]
Deze zal er dan snel moeten komen, weet wel dat ze er al weken over praten..
Dus vandaag een offerte in de loods..quote:Op maandag 27 maart 2023 12:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Sinds Rupie er zit
Die had een folder
Neem aan dat zoiets ook moet worden goedgekeurd door de gemeentequote:Op maandag 27 maart 2023 12:21 schreef Silves het volgende:
[..]
Dus vandaag een offerte in de loods..
Rupie wilde er wel een flamingo bijquote:Op maandag 27 maart 2023 12:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Sinds Rupie er zit
Die had een folder
ja tuurlijk, weet het wel zeker..nog ff die zomer doorkomen.quote:Op maandag 27 maart 2023 12:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
Neem aan dat zoiets ook moet worden goedgekeurd door de gemeente
Dus zal wel een FEBO idee zijn
Voor een zwembad is meestal geen vegunning nodig.quote:Op maandag 27 maart 2023 12:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
Neem aan dat zoiets ook moet worden goedgekeurd door de gemeente
Dus zal wel een FEBO idee zijn
tiano heeft haar van die opname verteldquote:Op maandag 27 maart 2023 12:22 schreef Silves het volgende:
Gister laat nog ff gekeken, Bep weet dat ze op haar willen gaan, maar weet niet wie haar dit heeft verteld?..
Jazeker welquote:Op maandag 27 maart 2023 12:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Voor een zwembad is meestal geen vegunning nodig.
Ze heeft Isaac, JW en Erik als steun,dat trekt ze welquote:Op maandag 27 maart 2023 12:16 schreef engine het volgende:
[..]
Dat vraag ik mij ook af
Maar Esther heeft denk ik veel meer een fuck jullie mentaliteit als bijv Maddy dat had. Maar ben benieuwd ja hoe ze dat trekt.
Nee ik dacht het ook niet, het zal wel zo,n zwembad boven de grond worden..opzetten en vullen maar.Wie zou de poolboy worden?quote:Op maandag 27 maart 2023 12:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Voor een zwembad is meestal geen vegunning nodig.
Ze hebben zitten kijken naar ingegraven zwembadenquote:Op maandag 27 maart 2023 12:25 schreef Silves het volgende:
[..]
Nee ik dacht het ook niet, het zal wel zo,n zwembad boven de grond worden..opzetten en vullen maar.Wie zou de poolboy worden?
Nee hoor, in de meeste gevallen heb je geen vergunning nodig.quote:Op maandag 27 maart 2023 12:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jazeker wel
Een ingegraven zwembad moet je een vergunning aanvragen
quote:Wanneer heb ik GEEN vergunning nodig voor mijn zwembad?
In de meeste gevallen heb je geen omgevingsvergunning nodig om een zwembad aan te leggen. Je mag je zwembad vergunningsvrij bouwen als je:
je zwembad laat aanleggen op een erf bij een woning of woongebouw,
geen overkapping laat plaatsen,
woning of woongebouw geen monument is,
woning een rijksbeschermd stads- of dorpsgezicht is en je je zwembad in de achtertuin laat aanleggen.
Verder is het ook belangrijk dat de aanleg van jouw zwembad niet in strijd is met het bestemmingsplan van de regio. Je informeert je hierover het best bij je gemeente.
ja dit heb ik meegekregen, maar gisternacht zei ze duidelijk, Ze gaan op mij.maar het gesprek ging niet verder..weet niet of het haar gevoel is of ze is ingelicht?..maar in de middag heeft ze heel lang in kamer 5 gezeten..zou zo maar kunnen dat ze daar is ingelicht ofzo.quote:Op maandag 27 maart 2023 12:24 schreef cinsan het volgende:
[..]
tiano heeft haar van die opname verteld
Ze wilden heb in (laten) gravenquote:Op maandag 27 maart 2023 12:25 schreef Silves het volgende:
[..]
Nee ik dacht het ook niet, het zal wel zo,n zwembad boven de grond worden..opzetten en vullen maar.Wie zou de poolboy worden?
Ik woon in een k gemeentequote:Op maandag 27 maart 2023 12:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee hoor, in de meeste gevallen heb je geen vergunning nodig.
[..]
Tja dan denk ik dat er een deel 2 komt ,van dit programma..zou zonde zijn om voor 3 maanden dit te doen, lijkt me niet dat dit werkje in 1 dag klaar is.quote:Op maandag 27 maart 2023 12:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze hebben zitten kijken naar ingegraven zwembaden
Zou niet weten waarom er anders drones moeten komen
24 uurs opdracht van maken, als het jullie lukt om het op maat uit te graven, is de prijs het zwembadquote:Op maandag 27 maart 2023 12:30 schreef Silves het volgende:
[..]
Tja dan denk ik dat er een deel 2 komt ,van dit programma..zou zonde zijn om voor 3 maanden dit te doen, lijkt me niet dat dit werkje in 1 dag klaar is.
Ja goeie, is ook al baasje over de hottubbe en klimrek, en de kas buiten.quote:Op maandag 27 maart 2023 12:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze wilden heb in (laten) graven
Ik vind Isaac wel een type om constant met zo'n schepnetje in de weer te zijn
Woehoeequote:
Dan liever Kim of Esther als manager.quote:
Ik wil Wanda wil wel eens zien hoe zij het doetquote:Op maandag 27 maart 2023 12:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan liever Kim of Esther als manager.
oh nee, alsjeblieft nietquote:Op maandag 27 maart 2023 12:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik wil Wanda wil wel eens zien hoe zij het doet
Bij Kim krijgen we weer Isaac en Jeff en ook bij Esther schuif Isaac vast aan
Een roze zei hijn erachteraan..quote:
Genaamd Ferry?quote:
Ik denk bij Kim ook wel.. Jeff die haar van alles op wil dragen maar Kim die het daar dan niet mee eens isquote:Op maandag 27 maart 2023 12:44 schreef freaky40 het volgende:
Kim gaat het worden, of Esther, het zal me worst wezen. Bij Esther wel leuke streams verzekerd.
Esther gun ik het niet eensquote:Op maandag 27 maart 2023 12:50 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik denk bij Kim ook wel.. Jeff die haar van alles op wil dragen maar Kim die het daar dan niet mee eens is
Ik ook niet, heeft behalve leuke streams (om je te ergeren ) niets toegevoegdquote:
Es heeft zich maandenlang afgezonderd van iedereen , vastgeplakt aan JW , ik ben klaar met haarquote:Op maandag 27 maart 2023 12:54 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik ook niet, heeft behalve leuke streams (om je te ergeren ) niets toegevoegd
Ik ook niet maar zou haar ook wel weer graag op haar bek zien gaanquote:
JW, Ice en Erik die helpen , nee laat maarquote:Op maandag 27 maart 2023 13:01 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik ook niet maar zou haar ook wel weer graag op haar bek zien gaan
Ik denk wel dat zij in die maand de meeste weerstand krijgt.quote:Op maandag 27 maart 2023 13:01 schreef Puzzie het volgende:
[..]
JW, Ice en Erik die helpen , nee laat maar
Iedereen zit daar uiteraard voor de hoofdprijs.quote:Op maandag 27 maart 2023 12:16 schreef cinsan het volgende:
[..]
bep zit daar toch niet voor het geld las ik hier
quote:Op maandag 27 maart 2023 13:03 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik denk wel dat zij in die maand de meeste weerstand krijgt.
Als het Wanda maar niet wordt vind ik het best.
Als dit waar is. Is het gewoon schofterig van haar.quote:Op maandag 27 maart 2023 12:47 schreef juul. het volgende:
Niet zo netjes van Janet, je camper verkopen zonder er bij te vertellen dat er iets met de remleiding was, ¤ 1500 reparatiekosten
Zoe is sowieso valsquote:Op maandag 27 maart 2023 13:08 schreef KinKiJan het volgende:
Zoe: "Is toch goud als ik ga dwarsbomen, lekker vals"
Babette: "Is toch niet vals, zij zouden ook niet op jou stemmen"
Ik vind haar een vies persoon een dominant persoon een koud persoon en nu laat ze ook nog deze kant zien.quote:Op maandag 27 maart 2023 13:06 schreef Judiwi het volgende:
[..]
Als dit waar is. Is het gewoon schofterig van haar.
En Marcianoquote:Op maandag 27 maart 2023 13:01 schreef Puzzie het volgende:
[..]
JW, Ice en Erik die helpen , nee laat maar
Babs zit er toch niet voor het geld?quote:Op maandag 27 maart 2023 12:15 schreef greysbones het volgende:
Babs is het geld al aan het verdelen
Zus mag een jaar gratis wonen
Broer gaat ze de boot voor afbetalen
Hmm Babs misschien niet handig om te zeggen op live stream
quote:
Maar dat is niet helpen , je kan daarna gewoon op een ander stemmenquote:
zal best maar gaat vast niet gebeurenquote:Op maandag 27 maart 2023 13:13 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Maar dat is niet helpen , je kan daarna gewoon op een ander stemmen
Janet heeft niets met Esquote:Op maandag 27 maart 2023 13:13 schreef Flow3r het volgende:
[..]
zal best maar gaat vast niet gebeuren
Mag je maar 1 persoon steunen?quote:Op maandag 27 maart 2023 13:14 schreef Puzzie het volgende:
Dat steunen moet je met een emmer zout nemen
Ja, volgens mij wel? maar je mag wel op een ander stemmenquote:Op maandag 27 maart 2023 13:14 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Mag je maar 1 persoon steunen?
Janet zei net dat ze Esther zou steunen of ze nou manager was of niet, en isaac kroop zowat in esther, maar ik blijf hopen net als jijquote:
Allemaal toneelspelquote:Op maandag 27 maart 2023 13:16 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Janet zei net dat ze Esther zou steunen of ze nou manager was of niet, en isaac kroop zowat in esther, maar ik blijf hopen net als jij
Die wordt dat tot hoofd keuken benoemd en mag alles bepalen van Esther. Dat is wel iets voor Janet.quote:Op maandag 27 maart 2023 13:13 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Maar dat is niet helpen , je kan daarna gewoon op een ander stemmen
Deed Janet al maanden . prima tochquote:Op maandag 27 maart 2023 13:17 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Die wordt dat tot hoofd keuken benoemd en mag alles bepalen van Esther. Dat is wel iets voor Janet.
Bij die laatste is JW wél zeker van zijn dagelijkse portie cola.quote:Op maandag 27 maart 2023 12:44 schreef freaky40 het volgende:
Kim gaat het worden, of Esther, het zal me worst wezen. Bij Esther wel leuke streams verzekerd.
Er komen drie koks Rupert,Janet en Jeffquote:Op maandag 27 maart 2023 13:17 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Die wordt dat tot hoofd keuken benoemd en mag alles bepalen van Esther. Dat is wel iets voor Janet.
O jawel hoor, mensen die sowieso geen eigen leven hadden buiten de loods.quote:Op maandag 27 maart 2023 13:04 schreef Harry het volgende:
[..]
Iedereen zit daar uiteraard voor de hoofdprijs.
Je gaat toch niet een jaar lang vrijwillig met wildvreemden in een boerenschuur zitten??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |