tiano heeft haar van die opname verteldquote:Op maandag 27 maart 2023 12:22 schreef Silves het volgende:
Gister laat nog ff gekeken, Bep weet dat ze op haar willen gaan, maar weet niet wie haar dit heeft verteld?..
Jazeker welquote:Op maandag 27 maart 2023 12:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Voor een zwembad is meestal geen vegunning nodig.
Ze heeft Isaac, JW en Erik als steun,dat trekt ze welquote:Op maandag 27 maart 2023 12:16 schreef engine het volgende:
[..]
Dat vraag ik mij ook af
Maar Esther heeft denk ik veel meer een fuck jullie mentaliteit als bijv Maddy dat had. Maar ben benieuwd ja hoe ze dat trekt.
Nee ik dacht het ook niet, het zal wel zo,n zwembad boven de grond worden..opzetten en vullen maar.Wie zou de poolboy worden?quote:Op maandag 27 maart 2023 12:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Voor een zwembad is meestal geen vegunning nodig.
Ze hebben zitten kijken naar ingegraven zwembadenquote:Op maandag 27 maart 2023 12:25 schreef Silves het volgende:
[..]
Nee ik dacht het ook niet, het zal wel zo,n zwembad boven de grond worden..opzetten en vullen maar.Wie zou de poolboy worden?
Nee hoor, in de meeste gevallen heb je geen vergunning nodig.quote:Op maandag 27 maart 2023 12:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jazeker wel
Een ingegraven zwembad moet je een vergunning aanvragen
quote:Wanneer heb ik GEEN vergunning nodig voor mijn zwembad?
In de meeste gevallen heb je geen omgevingsvergunning nodig om een zwembad aan te leggen. Je mag je zwembad vergunningsvrij bouwen als je:
je zwembad laat aanleggen op een erf bij een woning of woongebouw,
geen overkapping laat plaatsen,
woning of woongebouw geen monument is,
woning een rijksbeschermd stads- of dorpsgezicht is en je je zwembad in de achtertuin laat aanleggen.
Verder is het ook belangrijk dat de aanleg van jouw zwembad niet in strijd is met het bestemmingsplan van de regio. Je informeert je hierover het best bij je gemeente.
ja dit heb ik meegekregen, maar gisternacht zei ze duidelijk, Ze gaan op mij.maar het gesprek ging niet verder..weet niet of het haar gevoel is of ze is ingelicht?..maar in de middag heeft ze heel lang in kamer 5 gezeten..zou zo maar kunnen dat ze daar is ingelicht ofzo.quote:Op maandag 27 maart 2023 12:24 schreef cinsan het volgende:
[..]
tiano heeft haar van die opname verteld
Ze wilden heb in (laten) gravenquote:Op maandag 27 maart 2023 12:25 schreef Silves het volgende:
[..]
Nee ik dacht het ook niet, het zal wel zo,n zwembad boven de grond worden..opzetten en vullen maar.Wie zou de poolboy worden?
Ik woon in een k gemeentequote:Op maandag 27 maart 2023 12:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee hoor, in de meeste gevallen heb je geen vergunning nodig.
[..]
Tja dan denk ik dat er een deel 2 komt ,van dit programma..zou zonde zijn om voor 3 maanden dit te doen, lijkt me niet dat dit werkje in 1 dag klaar is.quote:Op maandag 27 maart 2023 12:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze hebben zitten kijken naar ingegraven zwembaden
Zou niet weten waarom er anders drones moeten komen
24 uurs opdracht van maken, als het jullie lukt om het op maat uit te graven, is de prijs het zwembadquote:Op maandag 27 maart 2023 12:30 schreef Silves het volgende:
[..]
Tja dan denk ik dat er een deel 2 komt ,van dit programma..zou zonde zijn om voor 3 maanden dit te doen, lijkt me niet dat dit werkje in 1 dag klaar is.
Ja goeie, is ook al baasje over de hottubbe en klimrek, en de kas buiten.quote:Op maandag 27 maart 2023 12:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze wilden heb in (laten) graven
Ik vind Isaac wel een type om constant met zo'n schepnetje in de weer te zijn
Woehoeequote:
Dan liever Kim of Esther als manager.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |