Volgens mij ligt ze gewoon daar omdat Wanda er ligtquote:Op maandag 27 maart 2023 12:11 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Die is helemaal omgedraaid sinds die laatste woordenwisseling waarbij Bern aangaf dat zijn emmer aan het overlopen was, ineens is ze helemaal into Bern
Raar hypocriet mensquote:Op maandag 27 maart 2023 12:11 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Die is helemaal omgedraaid sinds die laatste woordenwisseling waarbij Bern aangaf dat zijn emmer aan het overlopen was, ineens is ze helemaal into Bern
juist! vorige maanden een charmeoffensief, nu manager!quote:Op maandag 27 maart 2023 12:12 schreef Silves het volgende:
Gewoon manager willen worden, om niet op de stip te willen staan..
Naar meisje is zequote:Op maandag 27 maart 2023 12:11 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Een eliminatie deze week zou daar verandering in kunnen brengen, al denk ik dat de bewoners andere voorrang geven voor de stip.quote:Op maandag 27 maart 2023 12:12 schreef Silves het volgende:
Gewoon manager willen worden, om niet op de stip te willen staan..
bep zit daar toch niet voor het geld las ik hierquote:Op maandag 27 maart 2023 12:15 schreef greysbones het volgende:
Babs is het geld al aan het verdelen
Zus mag een jaar gratis wonen
Broer gaat ze de boot voor afbetalen
Hmm Babs misschien niet handig om te zeggen op live stream
Echte de stomste challengequote:
Dat vraag ik mij ook afquote:Op maandag 27 maart 2023 12:11 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ik vraag me af hoe lang ze het vol zal kunnen houden tot ze totaal doordraait.... 'ineens' slaapt ze weer goed, maar als ze allemaal tegen haar aan gaan ouwedeuren en zij haar wil door wil drammen.... die wordt knettergek!
Als je alles weggeeft zit je er niet voor het geld neequote:Op maandag 27 maart 2023 12:16 schreef cinsan het volgende:
[..]
bep zit daar toch niet voor het geld las ik hier
Bij een Duel Essie en anders Kenzi was het toch?..weet niet de andere groep Beppie alleen.quote:Op maandag 27 maart 2023 12:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een eliminatie deze week zou daar verandering in kunnen brengen, al denk ik dat de bewoners andere voorrang geven voor de stip.
is daarvoor gestemdquote:Op maandag 27 maart 2023 12:17 schreef greysbones het volgende:
Babs vandaag komen ze het zwembad opmeten
Met Stones etc
Say what!!!
Als ze komen meten zal het vanuit de FEBO gaanquote:
Deze zal er dan snel moeten komen, weet wel dat ze er al weken over praten..quote:
Sinds Rupie er zitquote:Op maandag 27 maart 2023 12:20 schreef Silves het volgende:
[..]
Deze zal er dan snel moeten komen, weet wel dat ze er al weken over praten..
Dus vandaag een offerte in de loods..quote:Op maandag 27 maart 2023 12:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Sinds Rupie er zit
Die had een folder
Neem aan dat zoiets ook moet worden goedgekeurd door de gemeentequote:Op maandag 27 maart 2023 12:21 schreef Silves het volgende:
[..]
Dus vandaag een offerte in de loods..
Rupie wilde er wel een flamingo bijquote:Op maandag 27 maart 2023 12:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Sinds Rupie er zit
Die had een folder
ja tuurlijk, weet het wel zeker..nog ff die zomer doorkomen.quote:Op maandag 27 maart 2023 12:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
Neem aan dat zoiets ook moet worden goedgekeurd door de gemeente
Dus zal wel een FEBO idee zijn
Voor een zwembad is meestal geen vegunning nodig.quote:Op maandag 27 maart 2023 12:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
Neem aan dat zoiets ook moet worden goedgekeurd door de gemeente
Dus zal wel een FEBO idee zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |