DAn is hij de maand er na meteen wegquote:Op maandag 27 maart 2023 12:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
Snickers worden het dan
Hele dagen Snickers
Geen drank
Ik vond Rupie de leukste manager tot nu toe, lekker een beetje snaken en bitchen tussendoor, ik hou d'r vanquote:Op maandag 27 maart 2023 11:59 schreef Silves het volgende:
Ruppie is blij dat hij het over kan geven, jammer hij mag nog een maandje stangen van mij
Keer wat anders ook dan Jeff en Kim steeds weer ruzie om eigenlijk niksquote:Op maandag 27 maart 2023 12:05 schreef engine het volgende:
[..]
Eens Esther is heel wat van plan en koppig genoeg om het er gewoon doorheen te duwen ook.
Sas?quote:Op maandag 27 maart 2023 12:07 schreef greysbones het volgende:
Rupie
Ze slaapt nu elke avond bij jullie
Ja zegt ice
Very annoying
Bleef het maar bij neus peuteren, de viespeuk..quote:Op maandag 27 maart 2023 12:05 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Als er buiten Esther zich niemand zou aanmelden, dan is iedereen kandidaat, ik zou dan op die betweter Erik stemmen, laat hem maar eens wat anders doen dan biljarten, kaarten en schaken en neuspeuteren
Jepquote:
Ik hoop ook op Esther, eens kijken hoe ze gaat konkelen en pleasen richting JW.quote:Op maandag 27 maart 2023 12:01 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Als Esther het wordt, dan steekt Wanda geen kaktus in haar reet. Toch wel het grootste nadeel
Maar zonder gekheid, ik zie het liefste Esther daar zitten. Keer een andere smaak en ben wel benieuwd hoe dat afloopt met al die veranderingen die ze wil doordrukken en JW die haar wel even zal vertellen hoe ze het moet (of had moeten) doen
Ik denk er nog even over naquote:Op maandag 27 maart 2023 12:03 schreef greysbones het volgende:
JW en Esther zijn geweldig
Dat we het maar even weten
Slap wijfquote:
Nog meer Esther en JWquote:Op maandag 27 maart 2023 12:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik hoop ook op Esther, eens kijken hoe ze gaat konkelen en pleasen richting JW.
Ja nu je het zegt! Ze roept dat het is om afstand van JW te nemen, maar zo kan ze hem juist meer 'bedienen'quote:Op maandag 27 maart 2023 12:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik hoop ook op Esther, eens kijken hoe ze gaat konkelen en pleasen richting JW.
Ik verheug me er op, en al helemaal op de reacties eropquote:Op maandag 27 maart 2023 12:05 schreef engine het volgende:
[..]
Eens Esther is heel wat van plan en koppig genoeg om het er gewoon doorheen te duwen ook.
Als Esther het wordt is het omdat een aantal willen dat ze op dr plaat gaatquote:Op maandag 27 maart 2023 12:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik verheug me er op, en al helemaal op de reacties erop
Maar wel in een iets andere setting dan we de afgelopen 6 maanden gewend zijn.quote:
Ik gok dat Esther denkt te kunnen delegerenquote:Op maandag 27 maart 2023 12:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar wel in een iets andere setting dan we de afgelopen 6 maanden gewend zijn.
ik vraag me af hoe lang ze het vol zal kunnen houden tot ze totaal doordraait.... 'ineens' slaapt ze weer goed, maar als ze allemaal tegen haar aan gaan ouwedeuren en zij haar wil door wil drammen.... die wordt knettergek!quote:Op maandag 27 maart 2023 12:05 schreef engine het volgende:
[..]
Nee ik hoop toch op Kimquote:
Die is helemaal omgedraaid sinds die laatste woordenwisseling waarbij Bern aangaf dat zijn emmer aan het overlopen was, ineens is ze helemaal into Bernquote:
Daar begon Esther gister meteen al over, de besprak haar eerste plannen en schoof meteen al taken af naar JW en Erik.quote:Op maandag 27 maart 2023 12:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik gok dat Esther denkt te kunnen delegeren
Die gaat van een koude kermis thuis komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |