Ik wil Wanda wil wel eens zien hoe zij het doetquote:Op maandag 27 maart 2023 12:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan liever Kim of Esther als manager.
oh nee, alsjeblieft nietquote:Op maandag 27 maart 2023 12:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik wil Wanda wil wel eens zien hoe zij het doet
Bij Kim krijgen we weer Isaac en Jeff en ook bij Esther schuif Isaac vast aan
Een roze zei hijn erachteraan..quote:
Genaamd Ferry?quote:
Ik denk bij Kim ook wel.. Jeff die haar van alles op wil dragen maar Kim die het daar dan niet mee eens isquote:Op maandag 27 maart 2023 12:44 schreef freaky40 het volgende:
Kim gaat het worden, of Esther, het zal me worst wezen. Bij Esther wel leuke streams verzekerd.
Esther gun ik het niet eensquote:Op maandag 27 maart 2023 12:50 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik denk bij Kim ook wel.. Jeff die haar van alles op wil dragen maar Kim die het daar dan niet mee eens is
Ik ook niet, heeft behalve leuke streams (om je te ergeren ) niets toegevoegdquote:
Es heeft zich maandenlang afgezonderd van iedereen , vastgeplakt aan JW , ik ben klaar met haarquote:Op maandag 27 maart 2023 12:54 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik ook niet, heeft behalve leuke streams (om je te ergeren ) niets toegevoegd
Ik ook niet maar zou haar ook wel weer graag op haar bek zien gaanquote:
JW, Ice en Erik die helpen , nee laat maarquote:Op maandag 27 maart 2023 13:01 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik ook niet maar zou haar ook wel weer graag op haar bek zien gaan
Ik denk wel dat zij in die maand de meeste weerstand krijgt.quote:Op maandag 27 maart 2023 13:01 schreef Puzzie het volgende:
[..]
JW, Ice en Erik die helpen , nee laat maar
Iedereen zit daar uiteraard voor de hoofdprijs.quote:Op maandag 27 maart 2023 12:16 schreef cinsan het volgende:
[..]
bep zit daar toch niet voor het geld las ik hier
quote:Op maandag 27 maart 2023 13:03 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik denk wel dat zij in die maand de meeste weerstand krijgt.
Als het Wanda maar niet wordt vind ik het best.
Als dit waar is. Is het gewoon schofterig van haar.quote:Op maandag 27 maart 2023 12:47 schreef juul. het volgende:
Niet zo netjes van Janet, je camper verkopen zonder er bij te vertellen dat er iets met de remleiding was, ¤ 1500 reparatiekosten
Zoe is sowieso valsquote:Op maandag 27 maart 2023 13:08 schreef KinKiJan het volgende:
Zoe: "Is toch goud als ik ga dwarsbomen, lekker vals"
Babette: "Is toch niet vals, zij zouden ook niet op jou stemmen"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |