Ohquote:Op maandag 27 maart 2023 10:58 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Zoe liet het nog wat in het midden dacht ik
Was alleen omdat Wanda manager wou worden. Nu Wanda niet meer wil zal Kim ook wel niet meer hoeven.quote:Op maandag 27 maart 2023 11:02 schreef Loveable het volgende:
Ik dacht dat Kim ook manager wilde worden en daarna weer niet en toen weer wel..
Mjaquote:Op maandag 27 maart 2023 10:58 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik weet alleen maar kim, man3 esther als manager...dat zal ze leren
Ah dat was meer zodat Wanda minder kans had om manager te wordenquote:Op maandag 27 maart 2023 11:03 schreef engine het volgende:
[..]
Was alleen omdat Wanda manager wou worden. Nu Wanda niet meer wil zal Kim ook wel niet meer hoeven.
Nee klopt dat kan niet. dus kan iedereen als manager gekozen worden toch?quote:Op maandag 27 maart 2023 10:59 schreef engine het volgende:
[..]
Dus alleen Esther als kandidaat? Dat kan niet geloof ik.
jef wil wel dat kim het gaat doenquote:Op maandag 27 maart 2023 11:03 schreef engine het volgende:
[..]
Was alleen omdat Wanda manager wou worden. Nu Wanda niet meer wil zal Kim ook wel niet meer hoeven.
Kan ook leuk zijnquote:Op maandag 27 maart 2023 11:04 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nee klopt dat kan niet. dus kan iedereen als manager gekozen worden toch?
Misschien zijn ze daar wel op uit
Wrom niet ?quote:Op maandag 27 maart 2023 10:59 schreef engine het volgende:
[..]
Dus alleen Esther als kandidaat? Dat kan niet geloof ik.
oja zaterdag is dat al weer afgelopenquote:Op maandag 27 maart 2023 11:07 schreef freaky40 het volgende:
Wacht nog maar even met de zoemer tot een uur of 13.00 uur, eerst BB met de een na laatste afvaller voor de finale zo.
Kijk maar even in het spelregelboekquote:
Moeten twee kandidaten zijnquote:
Nope, eerder andersom. Kim roept al maanden dat ze april wil gaan doen, Wanda was ineens van 'ik wil naar huis' naar 'ik wil manager' met als mooie bijkomstigheid dat ze Kim zou kunnen dwarszitten.quote:Op maandag 27 maart 2023 11:04 schreef Loveable het volgende:
[..]
Ah dat was meer zodat Wanda minder kans had om manager te worden
Babs maakt ook een kans om op de stip te staanquote:
Ah zo.. nare vrouw die Wanda bahquote:Op maandag 27 maart 2023 11:11 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Nope, eerder andersom. Kim roept al maanden dat ze april wil gaan doen, Wanda was ineens van 'ik wil naar huis' naar 'ik wil manager' met als mooie bijkomstigheid dat ze Kim zou kunnen dwarszitten.
Die hele 'als zij manager wordt stop ik een kaktus in mijn reet' opmerking van Wanda sloeg ook op Kims voornemen manager te gaan worden in april
Om Kenzy weg te tiefen danquote:Op maandag 27 maart 2023 11:12 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Babs maakt ook een kans op de stip te staan
Nee die moet blijvenquote:Op maandag 27 maart 2023 11:13 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Om Kenzy weg te tiefen dan
Babs gaat nergens heen
Babette is leukquote:Op maandag 27 maart 2023 11:13 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Babs gaat nergens heen
Kim haat Wanda net zo goed.quote:
Nou nouquote:Op maandag 27 maart 2023 11:13 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Babs gaat nergens heen
Oh dat zal best, maar maakt die wel eens zulke rare uitspraken dan?quote:
Neequote:Op maandag 27 maart 2023 11:03 schreef engine het volgende:
[..]
Ja. Ze was feest aan het vieren toen Wanda vreemd ging en Wanda moest kapot.quote:Op maandag 27 maart 2023 11:15 schreef Loveable het volgende:
[..]
Oh dat zal best, maar maakt die wel eens zulke rare uitspraken dan?
Nee maar die laat wel op andere manieren weten dat ze haar niet moet, die geeft steken onder water in de groep als Wanda er bij zit en geniet hardop van Wanda's misere.quote:Op maandag 27 maart 2023 11:15 schreef Loveable het volgende:
[..]
Oh dat zal best, maar maakt die wel eens zulke rare uitspraken dan?
quote:Op maandag 27 maart 2023 11:18 schreef KinKiJan het volgende:
Babs die Queen zingt is echt blasfemie, stop it!
Babs is nooit chaggiequote:Op maandag 27 maart 2023 11:20 schreef Frummelie het volgende:
Wat is Babette sjagerijnig hé... staat lachend en zingend op... always look at the.... la la la
ja dat is wel even iets anders dan Kenzy of zoquote:Op maandag 27 maart 2023 11:20 schreef Frummelie het volgende:
Wat is Babette sjagerijnig hé... staat lachend en zingend op... always look at the.... la la la
Ja echt, heerlijke vrouw..quote:Op maandag 27 maart 2023 11:21 schreef xsaskiax het volgende:
j
[..]
ja dat is wel even iets anders dan Kenzy of zo
Zou het niet 'dubbel' kunnen voor een keertje???quote:Op maandag 27 maart 2023 11:25 schreef Frummelie het volgende:
Ik ga ervan uit dat het een verdien opdracht is, ze hebben geen cent te makken..
4 toilettenquote:Op maandag 27 maart 2023 11:25 schreef xsaskiax het volgende:
Hebben jullie de bewoners trouwens weleens bonje zien hebben over de 2 douches en 2 toiletten?
ik dus niet.... het idee alleen al met zoveel mensen zo weinig sanitair... en geen onvertogen woord (terwijl ze overal commentaar op hebben!)
Bep is van go with the flowquote:Op maandag 27 maart 2023 11:28 schreef KinKiJan het volgende:
Kan inderdaad veel over Babs zeggen, maar echt chagrijnig zijn of klagen over het eten doet ze niet aan
Ja graag... heerlijk... kom maar op met die zoemer..quote:Op maandag 27 maart 2023 11:26 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Zou het niet 'dubbel' kunnen voor een keertje???
Verdienen en iemand elimineren..... moet toch mogelijk zijn
quote:Op maandag 27 maart 2023 11:28 schreef KinKiJan het volgende:
Kan inderdaad veel over Babs zeggen, maar echt chagrijnig zijn of klagen over het eten doet ze niet aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |