Ik kan niet zeggen dat Babette een vrolijke vrouw is.quote:Op maandag 27 maart 2023 09:14 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Een lach is altijd mooi als het een echte is maar bij Babette heb ik dikwijls het idee dat ze nep lacht.
Nee daarom komt haar lachen dikwijls ongeloofwaardig over. Het is meer van kijk mij het eens leuk hebben.quote:Op maandag 27 maart 2023 09:16 schreef Harry het volgende:
[..]
Ik kan niet zeggen dat Babette een vrolijke vrouw is.
Je snapt dat ik nu zit te huilen in een hoekjequote:
Ik heb dingen gehoord. Dat vertel ik...maar omdat ik z'n nette meid ben vertel ik niet wat ik gehoord heb.quote:Op maandag 27 maart 2023 09:24 schreef cinsan het volgende:
effe off topic , heb dat filmpje van mexx en martin op yt gezien
martin is bij mexx gaan wonen
ging ook over wanda , mexx zegde ik heb dingen gehoord maar is niet aan mij om dat te vertellen doelend op ivor
dat heb ik bij kenzyquote:Op maandag 27 maart 2023 09:14 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Een lach is altijd mooi als het een echte is maar bij Babette heb ik dikwijls het idee dat ze nep lacht.
Dan is er ontbijt....quote:Op maandag 27 maart 2023 09:24 schreef Dotteke het volgende:
Er is geen ontbijt er is helemaal niets en ook geen geld zegt Erik
Twee boterhammen en een beetje jam
?quote:Op maandag 27 maart 2023 09:16 schreef Harry het volgende:
[..]
Ik kan niet zeggen dat Babette een vrolijke vrouw is.
En die nep-lach, is zo'n lach dat je vaak hoort bij te dikke mensen.
dat bedoel ikquote:
ze is zeker niet te dik en heeft haar lach ook niks mee te maken , maar ze kan wel wat sjaggie zijn als het niet gaat zoals zij het wilquote:Op maandag 27 maart 2023 09:40 schreef Frummelie het volgende:
Je kan allemaal wat vinden van Babette, ik word ook wel eens moe van dat gelul en gelach maar sjagerijnig is ze nooit. Aan ons allemaal mankeert wel iets... maar om nou te zeggen dat ze te dik is, vind ik echt buiten proporties die vrouw heeft een vreselijk mooi figuur...
Dat vind ik wel meevallen er zijn er die veeeeel sjagerijniger kijken en zijn... maar dat is mijn mening ..quote:Op maandag 27 maart 2023 09:42 schreef cinsan het volgende:
[..]
ze is zeker niet te dik en heeft haar lach ook niks mee te maken , maar ze kan wel wat sjaggie zijn als het niet gaat zoals zij het wil
iedereen heeft goede en mindere goede kanten ook ik ben daar eerlijk overquote:Op maandag 27 maart 2023 09:44 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Dat vind ik wel meevallen er zijn er die veeeeel sjagerijniger kijken... maar dat is mijn mening ..
Absoluut.. en dat maakt het ook leuk want we zijn niet allemaal hetzelfde... vandaar af en toe een beetje reuring... anders zou het maar saai zijn...quote:Op maandag 27 maart 2023 09:47 schreef cinsan het volgende:
[..]
iedereen heeft goede en mindere goede kanten ook ik ben daar eerlijk over
Beppiequote:Op maandag 27 maart 2023 09:40 schreef Frummelie het volgende:
Je kan allemaal wat vinden van Babette, ik word ook wel eens moe van dat gelul en gelach maar sjagerijnig is ze nooit. Aan ons allemaal mankeert wel iets... maar om nou te zeggen dat ze te dik is, vind ik echt buiten proporties die vrouw heeft een vreselijk mooi figuur...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |