Wellicht is wat wij zien ook wat vertekent omdat de camera's hoger hangen?quote:Op maandag 27 maart 2023 11:31 schreef Deisyy het volgende:
Ik vraag me elke keer weer af ze niet heel makkelijk over de muurtjes en deurtjes van de douche kunnen kijken als er iemand staat te douchen.
Volgens hebben ze dat wel uitgerekendquote:Op maandag 27 maart 2023 11:31 schreef Deisyy het volgende:
Ik vraag me elke keer weer af ze niet heel makkelijk over de muurtjes en deurtjes van de douche kunnen kijken als er iemand staat te douchen.
SPOILER: In other newsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."In the quiet words of the Virgin Mary… come again?"
Ja dat kan, maar Erik is volgens mij lang genoeg om over het muurtje te kunnen kijken als hij staat te douchenquote:Op maandag 27 maart 2023 11:32 schreef engine het volgende:
[..]
Wellicht is wat wij zien ook wat vertekent omdat de camera's hoger hangen?
quote:Op maandag 27 maart 2023 11:34 schreef KinKiJan het volgende:
Zoe denkt slecht te kunnen slapen door die fatburners .. No shit!Meet&Greet, YouTubekanaalSPOILER: In other newsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Heeft Erik gelukquote:Op maandag 27 maart 2023 11:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja dat kan, maar Erik is volgens mij lang genoeg om over het muurtje te kunnen kijken als hij staat te douchen
quote:Op maandag 27 maart 2023 11:34 schreef KinKiJan het volgende:
Zoe denkt slecht te kunnen slapen door die fatburners .. No shit!OMGSPOILER: In other newsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My age is very
Inappropriate
for my behavior
Dan zal het wel 13.30 wordenquote:Op maandag 27 maart 2023 11:44 schreef Sestra666 het volgende:
12u managersgedoe hoorde ik wendy/mirthe net zeggen
ach nou ja voor die ene keer in de maandquote:Op maandag 27 maart 2023 11:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja dat kan, maar Erik is volgens mij lang genoeg om over het muurtje te kunnen kijken als hij staat te douchen
Er zullen er 2 moetenquote:
nou ja gedoe...die 2 minuten dat ze kunnen aanmeldenquote:Op maandag 27 maart 2023 11:44 schreef Sestra666 het volgende:
12u managersgedoe hoorde ik wendy/mirthe net zeggen
quote:
Preciesquote:
Er moeten minstens 2 kandidaten zijnquote:
Als Kim het wordt voorspel ik aardig wat ruzies tussen die twee.quote:
Ik weet ,daarom hoopte ik geen andere kandidaatquote:Op maandag 27 maart 2023 11:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Er moeten minstens 2 kandidaten zijn
FEBO zal het wel hebben doorgedrukt
Dan moet iedereenquote:Op maandag 27 maart 2023 11:50 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik weet ,daarom hoopte ik geen andere kandidaat
quote:
Ik zie het al helemaal voor me. Één van de twee haalt het einde van die maand nietquote:Op maandag 27 maart 2023 11:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als Kim het wordt voorspel ik aardig wat ruzies tussen die twee.
Ik hoop het. Niet dat ik haar ruzie gun, maar wel d'r eigen successen als manager en niet als marionetquote:Op maandag 27 maart 2023 11:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als Kim het wordt voorspel ik aardig wat ruzies tussen die twee.
Krijg je weer dat ze een uur de tijd hebben om te beslissen of niemand anders dan wilquote:
Hoe zullen ze het gaan doen als er alleen nog ex-managers in de loods overblijven??? (oke is wel ver in de toekomst kijken)quote:
Dat is bijna onmogelijkquote:Op maandag 27 maart 2023 11:52 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Hoe zullen ze het gaan doen als er alleen nog ex-managers in de loods overblijven??? (oke is wel ver in de toekomst kijken)
Ik vraag me af of Kim tegen Jeffrey opgewassen is, een maand lang.quote:Op maandag 27 maart 2023 11:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik hoop het. Niet dat ik haar ruzie gun, maar wel d'r eigen successen als manager en niet als marionet
Scheelt dat dat hok een slot heeft, kan ie mooi tegen een dichte deur schreeuwenquote:Op maandag 27 maart 2023 11:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vraag me af of Kim tegen Jeffrey opgewassen is, een maand lang.
Jij ziet het al helemaal voor jequote:Op maandag 27 maart 2023 11:54 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Scheelt dat dat hok een slot heeft, kan ie mooi tegen een dichte deur schreeuwen
quote:
Wie er ook manager wordtquote:Op maandag 27 maart 2023 11:56 schreef xsaskiax het volgende:
JW geniet nu al lekker mee van de 'ineens' weer actieve Esther....... hij zal wel gaan zorgen dat zijn ideeën doorgevoerd gaan worden door Esther (dan krijgt ze weer zijn aandacht he) en ze knabbelen saampjes op de bank van hun voorraadje (dat ook onuitputtelijk lijkt)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |