quote:Op zondag 26 maart 2023 16:58 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Puppy spam![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zelfs ik als dieren-niet-liefhebber vind deze wel echt briljant schattig zeg!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Ja gemeente (jeugdzorg dus) hier.quote:Op zondag 26 maart 2023 16:37 schreef Isabeau het volgende:
Wij hadden mazzel met een wijkverpleegkundige. Kregen pgb via zorgverzekeraar (het kan via gemeente, zorgverzekeraar en wlz om het simpel te houden).
Zoveel ellende over gehoord jaquote:Op zondag 26 maart 2023 17:37 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ja gemeente (jeugdzorg dus) hier.
Wij hebben wel eens gedacht over verhuizen. Maar dan blijven je afspraken alleen gegarandeerd voor zolang je beschikking duurt. En we hebben nu een consulent die het snapt.
Lekker blijven zitten dus...
Heerlijk wel, die rechtsgelijkheid
Na 5 jaar investeren hebben wij niet zo'n ellende meer, maar hee, hoogopgeleide ouders die precies weten wat nodig is en waarom.quote:Op zondag 26 maart 2023 17:42 schreef Molo het volgende:
[..]
Zoveel ellende over gehoord ja
Echt zwaar verneukt dit
Nog niet bekend. Voorkeur voor rood aangegeven op basis van kleur. Hij is wat donkerder. Maar als dat een timide hondje blijkt te zijn ofzo. Dan is dat niet het hondje wat het beste bij ons past. Dus we wachten het af. Ze zijn sowieso allemaal om op te vretenquote:Op zondag 26 maart 2023 17:31 schreef Barreltje het volgende:
[..]
aaahhhww!!!
welke kleur krijgen jullie? of is dat nog niet bekend?
Ze zijn echt te schattigquote:Op zondag 26 maart 2023 17:48 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Nog niet bekend. Voorkeur voor rood aangegeven op basis van kleur. Hij is wat donkerder. Maar als dat een timide hondje blijkt te zijn ofzo. Dan is dat niet het hondje wat het beste bij ons past. Dus we wachten het af. Ze zijn sowieso allemaal om op te vreten
Alles insmeren met groene zeep die dikke in een tonnetje. Bakje ammoniak in de oven en 24 later vliegt de zooi erafquote:Op zondag 26 maart 2023 10:40 schreef Barreltje het volgende:
ik ben aan het uitzoeken hoe ik mn enorm smerige oven schoon krijg ..
maar ik raak in de war vaan google..
[..]
moet ik nou 1 kom en 1 kopje in de over zetten of moet de inhoud van dat kopje in het water?
volgend eoptie:
[..]
gooi ik dat schoonmaak azijn in de oven? en moet ik de over de hele nacht op de aangegeven temperatuur ( 200 graden) laten??
ik ben te stom voor dit soort dingen
quote:Op zondag 26 maart 2023 17:51 schreef Lonaa het volgende:
Puppyfoto's
Tevens kocht ik vandaag een rok. Leer. Vegan leer. Italiaans vegan leer. Kwaliteits Italiaans vegan leer. Tweedehands. Duizend karmapunten voor de beestjes en met milieu. Also dit kon de portemonnee wel hebben.
Snap ikquote:Op zondag 26 maart 2023 17:53 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Echt hoor. Wilde er niet meer weg
Dus er kwamen mensen op je af "he sarabi hoe is het met je" en jijquote:Op zondag 26 maart 2023 18:06 schreef Sarabi het volgende:
Vandaag op een bierfestival rondgelopen. Er was personeel ingehuurd dus we hadden zelf tijd genoeg om te netwerken. Ik kwam er nu nog meer achter dat ik echt 'face blind' ben. Niet perse handig als je een brouwerij hebt
Prosopagnosie, als één van de meest interessante features van ons mensen, helaas stuk kan zijnquote:Op zondag 26 maart 2023 18:06 schreef Sarabi het volgende:
Vandaag op een bierfestival rondgelopen. Er was personeel ingehuurd dus we hadden zelf tijd genoeg om te netwerken. Ik kwam er nu nog meer achter dat ik echt 'face blind' ben. Niet perse handig als je een brouwerij hebt
Dat is toch juist bij uitstek een chemisch gedoe wat je dan creëert?quote:Op zondag 26 maart 2023 17:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Alles insmeren met groene zeep die dikke in een tonnetje. Bakje ammoniak in de oven en 24 later vliegt de zooi eraf
Goedkoop en ook geen chemishe gedoe
Nee werkt primaquote:Op zondag 26 maart 2023 18:45 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat is toch juist bij uitstek een chemisch gedoe wat je dan creëert?
Ja middels chemische reactie dusquote:
Yep, zei ik toch, prijzen zijn echt insane in hoogseizoenenquote:Op zondag 26 maart 2023 18:47 schreef Kaatje1 het volgende:
Oef kwam dit op twitter tegen.
[ afbeelding ]
Maar gewoon even kijken, 15 dagen griekenland (niet gekeken naar sterren enzo), maar dan kom je ook al prijzen tegen van 3000-4000 euro tegen (per persoon)
Dit is een prijsfout toch mag ik hopen?quote:Op zondag 26 maart 2023 18:47 schreef Kaatje1 het volgende:
[ afbeelding ]
Maar gewoon even kijken, 15 dagen griekenland (niet gekeken naar sterren enzo), maar dan kom je ook al prijzen tegen van 3000-4000 euro tegen (per persoon)
Nee, wanneer je alleen boekt en de mooiste kamer wil is het nu zelfs ruim 16.000quote:Op zondag 26 maart 2023 19:07 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Dit is een prijsfout toch mag ik hopen?
Wel kassakorting.quote:Op zondag 26 maart 2023 18:47 schreef Kaatje1 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zit volgende week in Thessaloniki voor nog geen ¤200 in een vijfsterrenhotelquote:Op zondag 26 maart 2023 18:47 schreef Kaatje1 het volgende:
[ afbeelding ]
Niet handig neequote:Op zondag 26 maart 2023 18:06 schreef Sarabi het volgende:
Begin juli lang weekend Normandië voor gratisquote:Op zondag 26 maart 2023 19:59 schreef Lonaa het volgende:
Over iets meer dan 3 weken 5 nachten in Zuid Frankrijk voor nog geen 200 euro.
Baas boven baas.quote:Op zondag 26 maart 2023 20:02 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Begin juli lang weekend Normandië voor gratis
Nou ja, wel brandstof, tol en véél eten natuurlijk. Maar zoals ik het begrijp is de ¤200 ook alleen accommodatie?quote:
Oh ja, ook zoiets fraais. Dat het binnen Nederland verdorie ook nog uitmaakt in welke gemeente je woontquote:Op zondag 26 maart 2023 17:37 schreef Vanyel het volgende:
Wij hebben wel eens gedacht over verhuizen. Maar dan blijven je afspraken alleen gegarandeerd voor zolang je beschikking duurt. En we hebben nu een consulent die het snapt.
Zo, da's een bak niet leuk nieuwsquote:Op zondag 26 maart 2023 20:07 schreef Cat-astrophe het volgende:
Oogst van het familiefeestje:
De (80) jarige wordt erg vergeetachtig. Natuurlijk was het vanmiddag druk en veel en iedereen wilde wat van haar, maar ik had het idee dat ze mij niet echt herkende. Beetje raar wel, als je elkaars leven inmiddels 48 jaar deelt (laatste jaren lopen we de deur niet bij elkaar plat, maar toch). Gelukkig genoot ze wel van haar feest![]()
Vriend van mijn ouders (die ook al jaren ken) ligt kritiek met longontsteking![]()
Aangetrouwd nichtje was in remissie van alvleesklierkanker. Het is nu terug. Hevig. Diverse uitzaaiingen en behandeling is nu levensverlengend. Zou mooi zijn als ze als jongste nog zijn middelbare school diploma ziet halen, maar op dit moment lijkt hopen op afronding basisschool meemaken realistischer (kind is 8)![]()
Ik kreeg bericht dat mijn kantoor een troep isDuif door het raam, stront overal
Collega heeft blijkbaar al gepoetst
![]()
Tot slot werd ik wel erg blij van het westerse buffet met scampi, vis met hollandaisesaus, stokbrood met kruidenboter, gevulde eitjes, varkenshaas in saus en andere vertrouwde dingenGeen naan in zicht
Jup. Accomodatie, vlucht en huurauto was 450 pp. En dan dus nog wel brandstof, tol, voer en veel drank.quote:Op zondag 26 maart 2023 20:14 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Nou ja, wel brandstof, tol en véél eten natuurlijk. Maar zoals ik het begrijp is de ¤200 ook alleen accommodatie?
Ja jaquote:
Ja, ik ben weer goed bijgepraat, zeg maarquote:Op zondag 26 maart 2023 20:18 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja ja
Idd een bak ellende om je heen, wat vlinder al zegt
Er zijn maar bijzonder weinig mensen die alvleesklierkanker overleven, helaasHopelijk krijgt ze nog wat meer tijd mbv behandelingen.
Nee, ik wilde vorig jaar naar Londen, maar we zagen er vanaf omdat het echt krankjorem duur zou worden voor maar een paar dagen. Nog specifieke dingen die je wilt gaan doen in Londenquote:Op zondag 26 maart 2023 20:23 schreef Myraela het volgende:
Ik ga over een week wel eindelijk weer naar Londen. Maar die doet niet mee in de wedstrijd van de goedkope tripjes. Wel heel erg veel zin in.
Voor de gastheer komen er ook altijd nog kosten bij voor een melkerquote:Op zondag 26 maart 2023 20:17 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Jup. Accomodatie, vlucht en huurauto was 450 pp. En dan dus nog wel brandstof, tol, voer en veel drank.
Ik heb een hele lijst met dingen.quote:Op zondag 26 maart 2023 20:30 schreef Isabeau het volgende:
Nee, ik wilde vorig jaar naar Londen, maar we zagen er vanaf omdat het echt krankjorem duur zou worden voor maar een paar dagen. Nog specifieke dingen die je wilt gaan doen in Londen
*noteert*quote:Op zondag 26 maart 2023 20:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb een hele lijst met dingen.De reden om te gaan was de Harry Potter theatershow, dus die sowieso. En ook weer een avondje naar de comedyclub. Verder wat musea en vooral veel eten. NOPI, Humble Crumble, Yorkshire Burrito en Dishoom onder andere. Oh en een dagje met de trein naar Oxford. Lijkt me ook erg tof.
Maar het is inderdaad allemaal wel duur. Ik vond dat ik een goede deal had met m'n hotel inclusief ontbijt, maar met die deal alsnog bijna 200 euro per nacht. Gekkenhuis.
Duimen voor een primatours revival dit jaar!quote:Op zondag 26 maart 2023 20:48 schreef Kaatje1 het volgende:
Wat een een slechte berichten allemaal @:Cat-astrophe en nog zo'n jong kind ook nog.![]()
En met tante, ook een rare, niet fijne, gewaarwording.
En oeh Londen, wat een fijne plannen. Maar ook de andere vakantieplannen. Net maar weer eens een mailtje naar de producent van primatour gedaan of ze daar wat meer nieuws hebben. Bij de apotheek zeiden ze medio juni (alleen wisten ze geen jaartal)
Morgenavond is het eetclubje hier maar omdat ik moet werken, vandaag al een deel van het eten gemaakt. Morgen nog soep maken (brie soep gaat het worden, nooit gehad, nooit van gehoord, ben heel benieuwd), rijst koken, salade maken en toetje maken.
Oh, daar hou ik wel van, lekker experimenterenquote:Op zondag 26 maart 2023 20:48 schreef Kaatje1 het volgende:
Wat een een slechte berichten allemaal @:Cat-astrophe en nog zo'n jong kind ook nog.![]()
En oeh Londen, wat een fijne plannen. Maar ook de andere vakantieplannen. Net maar weer eens een mailtje naar de producent van primatour gedaan of ze daar wat meer nieuws hebben. Bij de apotheek zeiden ze medio juni (alleen wisten ze geen jaartal)
Morgenavond is het eetclubje hier maar omdat ik moet werken, vandaag al een deel van het eten gemaakt. Morgen nog soep maken (brie soep gaat het worden, nooit gehad, nooit van gehoord, ben heel benieuwd), rijst koken, salade maken en toetje maken.
Oh dat klinkt wel heel tofquote:Op zondag 26 maart 2023 20:33 schreef derLudolf het volgende:
Litouwen kun je ook heel goedkoop heen vliegen, meestal ¤24 ofzo vanaf Eindhoven en Bremen. Leuke stad ook.
En leuke mensen![]()
Ik heb toevallig gisteren echt leuk contact gehad![]()
Ik zie daar graag foto's van, inclusief de wellicht door mij nu alvast ingebeelde vetlaag eropquote:
Ik hoop dat het zo lekker is dat de vetlaag geen tijd heeft om te vormen (en de rollen om mijn middel fotografeer ik nietquote:Op zondag 26 maart 2023 21:23 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik zie daar graag foto's van, inclusief de wellicht door mij nu alvast ingebeelde vetlaag erop
Op booking.com is het echt duur. Ik heb niet veel eisen dus laatst London in een Travelodge hotel gedaan, voor 80 euro per nacht net buiten centrum. Was prima.quote:Op zondag 26 maart 2023 20:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb een hele lijst met dingen.De reden om te gaan was de Harry Potter theatershow, dus die sowieso. En ook weer een avondje naar de comedyclub. Verder wat musea en vooral veel eten. NOPI, Humble Crumble, Yorkshire Burrito en Dishoom onder andere. Oh en een dagje met de trein naar Oxford. Lijkt me ook erg tof.
Maar het is inderdaad allemaal wel duur. Ik vond dat ik een goede deal had met m'n hotel inclusief ontbijt, maar met die deal alsnog bijna 200 euro per nacht. Gekkenhuis.
Het KGB museum is echt tof en het Energiemuseum is ook best interessant. Ook voor kinderen want interactief.quote:Op zondag 26 maart 2023 21:21 schreef Molo het volgende:
[..]
Oh dat klinkt wel heel tof
Heb je nog goeie tips voor daar?
Litouwen is geen stadquote:Op zondag 26 maart 2023 20:33 schreef derLudolf het volgende:
Litouwen kun je ook heel goedkoop heen vliegen, meestal ¤24 ofzo vanaf Eindhoven en Bremen. Leuke stad ook.
En leuke mensen![]()
Ik heb toevallig gisteren echt leuk contact gehad![]()
Ik bedoelde Vilniusquote:Op zondag 26 maart 2023 21:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Litouwen is geen stad![]()
Tevens: Dr_Flash in TRV / Fles' Travelsnacks #5
Over welke stad heb jij het nu dan?quote:Op zondag 26 maart 2023 21:42 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Het KGB museum is echt tof en het Energiemuseum is ook best interessant. Ook voor kinderen want interactief.
Net buiten de stad heb je Trakai, meer met een kasteel, per trein bereikbaar.
In de stad zelf heb je wijk genaamd Uzipis, wat zichzelf een vrijstaat noemt, dat is ook wel grappig om te aanschouwen.
Verder zijn er genoeg eetgelegenheden voor niet al te veel geld. Tenminste, in 2015.
Het is natuurlijk geen enorme metropool dus, maar gewoon een leuke rustige stad. Hou daar natuurlijk rekening mee
Vilnius.quote:Op zondag 26 maart 2023 21:51 schreef Molo het volgende:
[..]
Over welke stad heb jij het nu dan?
En dank iig, zou het dan lekker zonder kind doen trouwens. Die mag mee op anderssoortige vakanties
Wat heerlijk pauperquote:Op zondag 26 maart 2023 21:58 schreef derLudolf het volgende:
Oh andere aanrader in Litouwen @:Molo
Vodka in dit soort cups.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 26 maart 2023 21:58 schreef derLudolf het volgende:
Oh andere aanrader in Litouwen @:Molo
Vodka in dit soort cups.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou ja, het wordt gekocht door de lui die hier halve liters Export kooptquote:
quote:Op zondag 26 maart 2023 22:13 schreef Blues het volgende:
Knuffelmiddag gehad
Mét portrettekening van mij van klzoon A.
Lief (het neusjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.)
We have far more in common than that which devides us..
Oooooh…Katwijkquote:Op zondag 26 maart 2023 20:01 schreef Myraela het volgende:
Ik ga over een maand gratis 8 maanden op vakantie in Katwijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er zitten op de bovenste verdieping metalen windschermen voor de balkons ipv alleen de reling van de galerij. En die schermen gaan in de wind klapperen. Ook het scherm rond de brandtrap gaat klapperen. Er was vorige week een monteur geweest die zei dat het verkeerd gebouwd was, want er hadden rubberen dempers tussen gemoeten. Vorige week waren de platen eruit gewaaid (gelukkig niet van het gebouw af) nu zitten ze er weer in maar ze klapperen nog steedsquote:Op zondag 26 maart 2023 09:39 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge!
Had jij ook corona @:Jan_Onderwater? Dus samen ziek.
Weer een drukke week voor jou @:Tele6. Hier maar 2 of 3 dingen, nog niet zeker en maar een de hele avond. Wat is dat met die metalen platen? Een probleem aan het gebouw?
Dit dus.quote:Op zondag 26 maart 2023 17:37 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Eet je hier van gouden borden, met gouden bestek en kak je op een gouden toilet of mis ik ietsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaja, wrijf het er maar in.quote:Op zondag 26 maart 2023 19:59 schreef Lonaa het volgende:
Over iets meer dan 3 weken 5 nachten in Zuid Frankrijk voor nog geen 200 euro.
Ik ga ongeveer elk weekend een dagje gratis slapen elders en dan krijg ik nog een ontbijtje ookquote:Op zondag 26 maart 2023 20:01 schreef Myraela het volgende:
Ik ga over een maand gratis 8 maanden op vakantie in Katwijk.
He jakkes, ik vind dat altijd zulke vervelende dingen. Soms is het allemaal zo oneerlijk. Is de duif overigens wel gered?quote:Op zondag 26 maart 2023 20:07 schreef Cat-astrophe het volgende:
Oogst van het familiefeestje:
De (80) jarige wordt erg vergeetachtig. Natuurlijk was het vanmiddag druk en veel en iedereen wilde wat van haar, maar ik had het idee dat ze mij niet echt herkende. Beetje raar wel, als je elkaars leven inmiddels 48 jaar deelt (laatste jaren lopen we de deur niet bij elkaar plat, maar toch). Gelukkig genoot ze wel van haar feest![]()
Vriend van mijn ouders (die ook al jaren ken) ligt kritiek met longontsteking![]()
Aangetrouwd nichtje was in remissie van alvleesklierkanker. Het is nu terug. Hevig. Diverse uitzaaiingen en behandeling is nu levensverlengend. Zou mooi zijn als ze als jongste nog zijn middelbare school diploma ziet halen, maar op dit moment lijkt hopen op afronding basisschool meemaken realistischer (kind is 8)![]()
Ik kreeg bericht dat mijn kantoor een troep isDuif door het raam, stront overal
Collega heeft blijkbaar al gepoetst
![]()
Tot slot werd ik wel erg blij van het westerse buffet met scampi, vis met hollandaisesaus, stokbrood met kruidenboter, gevulde eitjes, varkenshaas in saus en andere vertrouwde dingenGeen naan in zicht
Oew, daar ben ik wel jaloers op. Maar ik haak al af bij het feit dat je daar tegenwoordig een paspoort voor nodig hebt...quote:Op zondag 26 maart 2023 20:23 schreef Myraela het volgende:
Ik ga over een week wel eindelijk weer naar Londen. Maar die doet niet mee in de wedstrijd van de goedkope tripjes. Wel heel erg veel zin in.
Recept van de soep als het gelukt isquote:Op zondag 26 maart 2023 20:48 schreef Kaatje1 het volgende:
quote:Op zondag 26 maart 2023 22:13 schreef Blues het volgende:
Knuffelmiddag gehad
Mét portrettekening van mij van klzoon A.
Sprekend!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spannend! Kan me voorstellen dat je daar heel veel zin in hebt!quote:Op maandag 27 maart 2023 07:02 schreef Barreltje het volgende:
Goedemorgen!
Vandaag maar weer eens naar kantoor..
Eens zien wat daar allemaal nog te doen is![]()
En dan vrijdag de sleutel van het nieuwe huis landgoedKunnen ze niet op een of andere manier alsnog dempers er tussen maken?quote:Op maandag 27 maart 2023 07:25 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Er zitten op de bovenste verdieping metalen windschermen voor de balkons ipv alleen de reling van de galerij. En die schermen gaan in de wind klapperen. Ook het scherm rond de brandtrap gaat klapperen. Er was vorige week een monteur geweest die zei dat het verkeerd gebouwd was, want er hadden rubberen dempers tussen gemoeten. Vorige week waren de platen eruit gewaaid (gelukkig niet van het gebouw af) nu zitten ze er weer in maar ze klapperen nog steedsOei, dat is toch niet van het eten van gisteren. Je vergat de baklavaquote:Ik ben jaloers. Niet omdat ik een dutje wil doen of nodig heb, maar omdat het idee van een dutje altijd fijn klinkt.quote:Op maandag 27 maart 2023 08:06 schreef Lucky_Strike het volgende:
Matige nacht hier. Zodra de installateur van de airconditioning de deur uit is, ga ik een dutje doen
Hier een heerlijk weekend gehad. Wat extra familieleden ontmoet (tja, geen idee hoe ik het anders moet zeggen). Was erg gezellig. Mijn komst werd meteen aangegrepen om een ritje te maken naar een bierspeciaalwinkelToen werd me een biertje aangeboden en was ik nog wel zo slim om even mijn eerste opmerking meteen aan te vullen (Er was een biertje dat Polyamorie heette en ik zei dus met mijn slimme kop "ik hou wel van polyarmorie". Om dus snel aan te vullen met "het biertje dus". Niet dat ik het ooit gedronken had, maar om nou bij de eerste ontmoeting meteen een indruk te wekken die niet echt bij me past is ook zo iets
![]()
Mijn eigen koters hadden ook een fijne middag met papa gehad en daar was ik wel heel blij om, want de laatste keer had met name de oudste echt totaal geen zin om te gaan en heeft me dat uren gekost, wat nu eigenlijk vanzelf ging.
En gisteren de koters voor het eerst meegesleept naarwaar ze heerlijk hebben zitten gamen met de zoon des huizes terwijl de oude lui stonden de koken en toen kregen we nog extra bezoek
![]()
Bij thuiskomst ben ik wel ongeveer meteen mijn bed ingeduikeld, want al dat opzitten en pootjes geven kost toch best wat energie en dat in combinatie met een uur minder voelde ik dat gisteren wel. Nu ben ik weer fris en fruitig en gaan we na een half dagje werken weer lekker naar de sportschool om daarna gewoon weer kapot te zijn
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
Je hebt er zin in vandaag? Of je wilt het zo snel mogelijk achter de rug hebben en gaat dus ook weer op tijd weg?quote:Op maandag 27 maart 2023 09:10 schreef fietsie het volgende:
Kan iemand uitleggen waarom ik zo achterlijk vroeg op mn werk ben?
Ik had geloof ik liever gehad dat het van het eten was dan deze hoogstwaarschijnlijke monster menstruatie.quote:
Ook dat snap ik wel weer. Ik ben wat dat soort dingen sowieso allemaal wat in de war op dit moment, maar gok dat het er wel aan zit te komen, want mijn weegschaal was niet heel lief en zoveel heb ik nou ook niet gevroten dit weekendquote:Op maandag 27 maart 2023 09:19 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik had geloof ik liever gehad dat het van het eten was dan deze hoogstwaarschijnlijke monster menstruatie.
Weet je al wanneer je naar de gynaecoloog kunt?quote:Op maandag 27 maart 2023 09:19 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik had geloof ik liever gehad dat het van het eten was dan deze hoogstwaarschijnlijke monster menstruatie.
Blegh.quote:Op maandag 27 maart 2023 09:23 schreef Tele6 het volgende:
@:Troel ik hoop dat ze dat uiteindelijk wel doen maar de monteur die vorige week kwam had die dingen niet bij zich en heeft alleen de doorgeroeste schroeven (wat ook niet hoort! Nu al doorgeroest) vervangen
Oei, succes met dat borenquote:Op maandag 27 maart 2023 09:23 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Weet je al wanneer je naar de gynaecoloog kunt?
Joy hier. Er wordt een gat in de muur geboord. Mijn migrainehoofd vindt dit niet zo geweldig.
Sterkte met alle familie-ellende Cat. Dat is een flinke lijst.
Van alles WMO, PGB en soortgelijke zaken heb ik gelukkig geen verstand. Ik weet wel dat bij de mensen die er wel mee te maken hebben, de ellende altijd (zo lijkt het) nog een stukje wordt verergerd wanneer men met instanties om tafel moet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |