quote:
Op zondag 26 maart 2023 17:37 schreef Vanyel het volgende:[..]
Ja gemeente (jeugdzorg dus) hier.
Wij hebben wel eens gedacht over verhuizen. Maar dan blijven je afspraken alleen gegarandeerd voor zolang je beschikking duurt. En we hebben nu een consulent die het snapt.
Lekker blijven zitten dus...
Heerlijk wel, die rechtsgelijkheid

Dit dus.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eet je hier van gouden borden, met gouden bestek en kak je op een gouden toilet of mis ik iets

quote:
Jaja, wrijf het er maar in.
quote:
Ik ga ongeveer elk weekend een dagje gratis slapen elders en dan krijg ik nog een ontbijtje ook

quote:
Op zondag 26 maart 2023 20:07 schreef Cat-astrophe het volgende:Oogst van het familiefeestje:
De (80) jarige wordt erg vergeetachtig. Natuurlijk was het vanmiddag druk en veel en iedereen wilde wat van haar, maar ik had het idee dat ze mij niet echt herkende. Beetje raar wel, als je elkaars leven inmiddels 48 jaar deelt (laatste jaren lopen we de deur niet bij elkaar plat, maar toch). Gelukkig genoot ze wel van haar feest
Vriend van mijn ouders (die ook al jaren ken) ligt kritiek met longontsteking
Aangetrouwd nichtje was in remissie van alvleesklierkanker. Het is nu terug. Hevig. Diverse uitzaaiingen en behandeling is nu levensverlengend. Zou mooi zijn als ze als jongste nog zijn middelbare school diploma ziet halen, maar op dit moment lijkt hopen op afronding basisschool meemaken realistischer (kind is 8)
Ik kreeg bericht dat mijn kantoor een troep is

Duif door het raam, stront overal

Collega heeft blijkbaar al gepoetst
Tot slot werd ik wel erg blij van het westerse buffet met scampi, vis met hollandaisesaus, stokbrood met kruidenboter, gevulde eitjes, varkenshaas in saus en andere vertrouwde dingen

Geen naan in zicht

He jakkes, ik vind dat altijd zulke vervelende dingen. Soms is het allemaal zo oneerlijk. Is de duif overigens wel gered?
quote:
Op zondag 26 maart 2023 20:23 schreef Myraela het volgende:Ik ga over een week wel eindelijk weer naar Londen. Maar die doet niet mee in de wedstrijd van de goedkope tripjes. Wel heel erg veel zin in.

Oew, daar ben ik wel jaloers op. Maar ik haak al af bij het feit dat je daar tegenwoordig een paspoort voor nodig hebt...

[quote]
quote:
Op zondag 26 maart 2023 20:48 schreef Kaatje1 het volgende:Wat een een slechte berichten allemaal @:Cat-astrophe en nog zo'n jong kind ook nog.
En met tante, ook een rare, niet fijne, gewaarwording.
En oeh Londen, wat een fijne plannen. Maar ook de andere vakantieplannen. Net maar weer eens een mailtje naar de producent van primatour gedaan of ze daar wat meer nieuws hebben. Bij de apotheek zeiden ze medio juni (alleen wisten ze geen jaartal)
Morgenavond is het eetclubje hier maar omdat ik moet werken, vandaag al een deel van het eten gemaakt. Morgen nog soep maken (brie soep gaat het worden, nooit gehad, nooit van gehoord, ben heel benieuwd), rijst koken, salade maken en toetje maken.
Recept van de soep als het gelukt is
quote:
Op zondag 26 maart 2023 22:13 schreef Blues het volgende:Knuffelmiddag gehad

Mét portrettekening van mij van klzoon A.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sprekend!!!
quote:
Op maandag 27 maart 2023 07:02 schreef Barreltje het volgende:Goedemorgen!
Vandaag maar weer eens naar kantoor..
Eens zien wat daar allemaal nog te doen is
En dan vrijdag de sleutel van het
nieuwe huis landgoed

Spannend! Kan me voorstellen dat je daar heel veel zin in hebt!
quote:
Op maandag 27 maart 2023 07:25 schreef Tele6 het volgende:[..]
Er zitten op de bovenste verdieping metalen windschermen voor de balkons ipv alleen de reling van de galerij. En die schermen gaan in de wind klapperen. Ook het scherm rond de brandtrap gaat klapperen. Er was vorige week een monteur geweest die zei dat het verkeerd gebouwd was, want er hadden rubberen dempers tussen gemoeten. Vorige week waren de platen eruit gewaaid (gelukkig niet van het gebouw af) nu zitten ze er weer in maar ze klapperen nog steeds

Kunnen ze niet op een of andere manier alsnog dempers er tussen maken?
quote:
Oei, dat is toch niet van het eten van gisteren. Je vergat de baklava

quote:
Ik ben jaloers. Niet omdat ik een dutje wil doen of nodig heb, maar omdat het idee van een dutje altijd fijn klinkt.
Hier een heerlijk weekend gehad. Wat extra familieleden ontmoet (tja, geen idee hoe ik het anders moet zeggen). Was erg gezellig. Mijn komst werd meteen aangegrepen om een ritje te maken naar een bierspeciaalwinkel

Toen werd me een biertje aangeboden en was ik nog wel zo slim om even mijn eerste opmerking meteen aan te vullen (Er was een biertje dat Polyamorie heette en ik zei dus met mijn slimme kop "ik hou wel van polyarmorie". Om dus snel aan te vullen met "het biertje dus". Niet dat ik het ooit gedronken had, maar om nou bij de eerste ontmoeting meteen een indruk te wekken die niet echt bij me past is ook zo iets
Mijn eigen koters hadden ook een fijne middag met papa gehad en daar was ik wel heel blij om, want de laatste keer had met name de oudste echt totaal geen zin om te gaan en heeft me dat uren gekost, wat nu eigenlijk vanzelf ging.
En gisteren de koters voor het eerst meegesleept naar

waar ze heerlijk hebben zitten gamen met de zoon des huizes terwijl de oude lui stonden de koken en toen kregen we nog extra bezoek
Bij thuiskomst ben ik wel ongeveer meteen mijn bed ingeduikeld, want al dat opzitten en pootjes geven kost toch best wat energie en dat in combinatie met een uur minder voelde ik dat gisteren wel. Nu ben ik weer fris en fruitig en gaan we na een half dagje werken weer lekker naar de sportschool om daarna gewoon weer kapot te zijn
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut