abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 25 maart 2023 @ 22:36:27 #251
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_208537580
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 maart 2023 22:35 schreef Tele6 het volgende:
Nou m'n moeder had nog een cadeau. Ik deed net het licht uit en stapte in bed (ja in die volgorde, ik moet daar eigenlijk nog wat voor regelen qua lampje-naast-bed of zo).... Ga ik bovenop een doos chocolaatjes liggen. _O-
Tof :)
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_208537592
Verder klinkt het alsof de laatste metalen plaat hierboven van het balkon aan het waaien is... Hoop dat-ie gauw loskomt want dat metalige geklapper bij elke windvlaag is verontrustend. :(
pi_208537772
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 maart 2023 21:59 schreef vlindertje89 het volgende:

@:AnneX klinkt leuk! Voel je je ook beter inmiddels?
Gelukkig wel. Nu morgen een lunch op klein uurtje rijden.
Per ongeluk om 13 uur afgesproken. Komt goed uit met Zomertijd!!!
Denken jullie ook aan de klok Vooruit int Voorjaar. B-)
quote:
Nou m'n moeder had nog een cadeau. Ik deed net het licht uit en stapte in bed (ja in die volgorde, ik moet daar eigenlijk nog wat voor regelen qua lampje-naast-bed of zo).... Ga ik bovenop een doos chocolaatjes liggen. _O-
Ach gossie. Ook wel weer lief en onverwacht…toch!?
  Moderator zaterdag 25 maart 2023 @ 23:28:11 #254
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_208538236
quote:
Dat deed ik dus afgelopen september in een vijfsterrenhotel. Alleen was dat een chocolaatje en had ik het niet door tot ik 's ochtends wakker werd.

Met m'n half wakkere brein twijfelde ikeerst of ik nou het bed onder had gepoept of dat ik een flinke wond ergens zou moeten hebben. :@
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_208540097
Mogge!

Fris buiten, maar windstil, het voelt wel aangenaam.
Kachel brandt, na de koffie maar even de lamsschouder in de kruderie zetten, een Turks tijmmengsel dat ik alleen ken onder de naam ' Libanese tijm', maar de Turk heeft keuze uit verschillende soorten/namen, dus mijn aanduiding past vast niet precies. Een fijngemalen mengsel van tijm, pistache en sesam.
Als dan de kachel uitgebrand is, kan de schouder in de kachel en dan redt zich dat verder wel.

Opeten komt er pas morgen van, vanmiddag op visite bij jarige zwager en die houdt van lekkere hapjes dus we eten maar bescheiden thuis denk ik zo.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zondag 26 maart 2023 @ 08:39:08 #256
217702 Lonaa
Honger!
pi_208540129
Goedemorgen.
Sterkheidsbaas van alles.
  zondag 26 maart 2023 @ 09:11:58 #257
35189 Troel
scherp en bot
pi_208540309
quote:
2s.gif Op zondag 26 maart 2023 08:39 schreef Lonaa het volgende:
Goedemorgen.
Mogguh.

Ik mis iets. Een uur ofzo.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zondag 26 maart 2023 @ 09:13:24 #258
217702 Lonaa
Honger!
pi_208540316
quote:
7s.gif Op zondag 26 maart 2023 09:11 schreef Troel het volgende:

[..]
Mogguh.

Ik mis iets. Een uur ofzo.
Vond het wel aangenaam, zo voelde 8:30 als uitslapen ipv "oh het is pas half 8" :7
Sterkheidsbaas van alles.
pi_208540320
Goedemorgen.
Vandaag ga ik gordijnen ophangen *G*
en vervolgens de hele week geen kans om ervan te genieten en uit te slapen... ach ja.
Ik zag net dat ik komende week voor elke avond een verplichting heb - eens kijken hoe ik onder sommige van die dingen uit kan komen O-)
  zondag 26 maart 2023 @ 09:31:30 #260
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_208540414
Vandaag voor het eerst weer een beetje actief, corona was kort maar heftig.
pi_208540472
Mogge!

Had jij ook corona @Jan_Onderwater? Dus samen ziek.

Weer een drukke week voor jou @Tele6. Hier maar 2 of 3 dingen, nog niet zeker en maar een de hele avond. Wat is dat met die metalen platen? Een probleem aan het gebouw?
We have far more in common than that which devides us..
pi_208540480
quote:
0s.gif Op zondag 26 maart 2023 09:31 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Vandaag voor het eerst weer een beetje actief, corona was kort maar heftig.
Fijn dat je herstellende bent. Zeker nog best heel moe nu? Rustig aan doen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_208540484
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_208540500
Nog een knuffel voor fietsie :*

En toffe cadeau's, Tele6! Vooral die posters _O_ Ik ben nu wel heel benieuwd. Maak je er een foto van als ze hangen?
  zondag 26 maart 2023 @ 09:48:10 #265
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_208540537
Ja, ik teste dinsdagavond positief, was woensdag ziek, bibberatie, koorts, hoesten we haf a problem hoesten. rauwe keel. slapen en thee drinken. Vandaag voor het eerst op. Chat met een vriend van me, die vertelde dat hij het vorig jaar 2 weken had gehad, hoge koorts en knock out.
pi_208540588
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 maart 2023 19:35 schreef Tele6 het volgende:

[..]
[..]
[..]
Nou, ze had een verjaardagskalender voor op de wc (met vogels O+ ), een mand met tijm, munt en kerrieplant (nooit van gehoord, ruikt iig lekker) voor op het balkon, en 6 glazen. Ik had op m'n lijstje staan 6 grote glazen (voor frisdrank etc.) maar ze had kleine uitgezocht want die vond ze mooier, nou had ik net een van mijn kleine glazen kapot dus ééntje is gebleven en de andere gaat ze terugbrengen. Maar ik ben erg blij met de planten en de verjaardagskalender. En over "een auto vol" had ze natuurlijk hartstikke overdreven :P

Van m'n vader kreeg ik een 28 cm RVS hapjespan, zo eentje waar ik dan m'n hele leven mee kan doen. Precies wat ik wilde *;
En twee waszakken die horen bij de wasmand die ik al had, zodat ik in de wasmand m'n was al kan sorteren. Ik had geen idee dat die bij de wasmand hoorden en dat m'n ouders die nog ergens hadden, maar m'n vader wist dat wel. De wasmand was ooit van m'n oma van vaderskant en die had die zakken erbij netjes bewaard _O_ ze is 2014 overleden dus dat is al eventjes geleden allemaal _O-

Wat me het meest verraste en wat ik het allermooiste vind: Ik had ook posters van planten en dieren op mijn lijstje staan, want mijn muren zijn nog erg kaal. Dat leek me een leuke om aan vrienden te vragen, want veel van m'n vrienden hebben wel hun favoriete dieren en planten.
Maar nou was m'n vader laatst de zolder aan het opruimen en vond hij een koker met natuurposters die mijn opa van vaderskant (die overleden is lang voordat ik geboren was) ooit besteld had bij Natuurmonumenten en nooit meer aan toe gekomen was om op te hangen. Het zijn vijf posters: heide, bos, sloot, paddestoelen en duinen met allemaal tekeningen van dieren, planten en dus paddenstoelen. Allemaal in prachtige staat, jaren 80 stijl en dus van opa geweest, de opa waar ik altijd alleen maar verhalen over heb gehoord omdat hij al toen m'n vader nog maar 25 was overleed.
Ik ga ze alle 5 in laten lijsten en alle 5 ophangen. Ooit misschien rouleren tussen posters als ik meer dingen heb voor aan de muur, maar voorlopig wil ik alleen maar naar m'n natuurposters van opa staren O+
Wat een fijne cadeaus O+
pi_208540631
Mogguh. De kerkklok beiert op tijd: tien uur voor de dienst. Bim bam.

@Isabeau kun je dit lezen? of via iemand anders misschien.
https://twitter.com/nrc/s(...)39-WnOKbbiBhirHwLmDQ of deze link https://www.nrc.nl/nieuws(...)er&utm_term=20230326
Het kwam mij bekend voor ook, al is het al weer even geleden als mantelzorger.
Jij had toch ook zo’n gedoe met pgb etc.

En dat hakt er nog steeds in zeg: corona.
Ach, het is maar een griepje o|O
pi_208540874
Wat een baggerweer zeg. Wij gaan denk ik de belastingaangifte doen, wielrennen kijken en wat huishoudelijk werk doen.
  zondag 26 maart 2023 @ 10:40:10 #269
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_208540943
ik ben aan het uitzoeken hoe ik mn enorm smerige oven schoon krijg ..
maar ik raak in de war vaan google..

quote:
Zet een vuurvaste kom met water en een kopje soda erin, in de oven gedurende 20 minuten.
moet ik nou 1 kom en 1 kopje in de over zetten of moet de inhoud van dat kopje in het water?

volgend eoptie:
quote:
Hierna plaats je een ovenbestendig bakje met heet water en een scheut schoonmaakazijn in de oven. Doe de ovendeur dicht en laat dit een nachtje staan
gooi ik dat schoonmaak azijn in de oven? en moet ik de over de hele nacht op de aangegeven temperatuur ( 200 graden) laten??

ik ben te stom voor dit soort dingen :+
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  zondag 26 maart 2023 @ 10:52:25 #270
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_208541046
Goedemorgen. Gisteren is er weinig van mijn huishoudelijke klusjes terecht gekomen dus vandaag een nieuwe poging.
Spoilers!
pi_208541055
Kopje soda gaat in het water. De scheut azijn gaat ook in het hete water met de oven uit lijkt mij anders hoeft 't water niet van 't begin al heet te zijn plus de hele nacht de oven aan lijkt me niet.
  zondag 26 maart 2023 @ 11:12:15 #272
63722 z80
I fink you freaky
pi_208541276
quote:
7s.gif Op zondag 26 maart 2023 10:40 schreef Barreltje het volgende:
ik ben aan het uitzoeken hoe ik mn enorm smerige oven schoon krijg ..
maar ik raak in de war vaan google..
[..]
moet ik nou 1 kom en 1 kopje in de over zetten of moet de inhoud van dat kopje in het water?

volgend eoptie:
[..]
gooi ik dat schoonmaak azijn in de oven? en moet ik de over de hele nacht op de aangegeven temperatuur ( 200 graden) laten??

ik ben te stom voor dit soort dingen :+
Soda of azijn damp inlaten werken. Dus bak met soda of azijn in de oven, heetstoken en met de deur dicht laten afkoelen. De volgende dag een tot er door.
Of indien beschikbaar, en een extreem vette oven. Dasty er geel er in spuiten, bak koffie drinken en een tot er door. Na de dasty wel even naspoelen met een natte doek.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_208541713
Mogguh!

Ik mis ook een uur. Ik heb het dit jaar heel slecht geregeld, want met de wintertijd had ik een nachtdienst, en nu met de zomertijd heb ik 1 vrije dag in een reeks van 8 werkdagen :')

Wat een toffe cadeaus @Tele6 Ik ben heel benieuwd naar de posters! O+
(Was zelf al op zoek naar oude schoolplaten. Maar ik mag geen anatomische posters ophangen van C :D )

Beterschap @z80
pi_208541732
Tot O+

Beterschap aan de zieken, het is weer kwakkel tijd :D

En ik las mooie kadoos voor @Tele6

Ik had gisteren dagje sauna O+ Sauna Berendonk is echt prachtig, alleen het thema was voor mij nu wat overkill _O- Weer oosters! Zoutbad maakte, een paar dagen na de dobber in de dode zee, wat minder indruk. En rijst, hummus en dadels als diner-onderdelen boeiden ook wat minder :+

Nu even relaxen en dan naar feestje, tante wordt 80.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_208541969
quote:
1s.gif Op zondag 26 maart 2023 11:59 schreef Cat-astrophe het volgende:
Tot O+

Beterschap aan de zieken, het is weer kwakkel tijd :D

En ik las mooie kadoos voor @:tele6

Ik had gisteren dagje sauna O+ Sauna Berendonk is echt prachtig, alleen het thema was voor mij nu wat overkill _O- Weer oosters! Zoutbad maakte, een paar dagen na de dobber in de dode zee, wat minder indruk. En rijst, hummus en dadels als diner-onderdelen boeiden ook wat minder :+

Nu even relaxen en dan naar feestje, tante wordt 80.
Whaha
We have far more in common than that which devides us..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')