Zoals dubbelbloemigenquote:Op zaterdag 25 maart 2023 15:13 schreef sigme het volgende:
[..]
Vlinder- en bijmengsels zijn er bij de vleet, maar in dat geval is een 'eetbare bloemen-mengsel' misschien ook wel leuk.
Dat spul van Cruyd-hoek is in elk geval allemaal echt bij-geschikt, in tegenstelling to de meeste mengsels. De ietwat gecultiveerde rasjes zijn over het algemeen minder goed voor vlinder en bij.
Wat zijn het?quote:Op zaterdag 25 maart 2023 16:54 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Zoals dubbelbloemigen![]()
Zou verboden moeten worden die aan te prijzen in je bijenmengsel.
Pics or it didn't happenquote:Op zaterdag 25 maart 2023 16:07 schreef Kaatje1 het volgende:
Nieuwe broek is eindelijk af. Stom, werk er aan en dan het laatste stukje (de zomen), duurt meer dan een week. Maar ik heb u een (best opvallende) nieuwe broek voor 3 euro. Goedkoop stofje om te zien of het patroon goed was. Ja dus, kan 'm best dragen.
https://letmegooglethat.com/?q=dubbelbloemigen+insecten+quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://www.romkevandekaa.nl/artikelen/rozen-voor-insecten/Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
Zal 'm denk ik niet zo snel naar een sollicitatiegesprek aantrekken. Maar verder kan het best welquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We have far more in common than that which devides us..
quote:Op zaterdag 25 maart 2023 17:30 schreef Vanyel het volgende:
[..]
https://letmegooglethat.com/?q=dubbelbloemigen+insecten+
Dan krijg je bijvoorbeeldAhaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://www.romkevandekaa.nl/artikelen/rozen-voor-insecten/
Ja dat is niet hendig in de natuâhOh how you'd have a happy life, if you did the things you like
quote:Op zaterdag 25 maart 2023 17:50 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Zal 'm denk ik niet zo snel naar een sollicitatiegesprek aantrekken. Maar verder kan het best welStrak shirtje erboven, hanekammetje, why notSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
quote:Op zaterdag 25 maart 2023 17:54 schreef Vanyel het volgende:
Bij een sollicitatie zou ik me eerder druk maken om die blote voeten
En dan met van die figuurtjes in de opgeschoren zijkanten? Goh, wat was dat een treurige trend zegquote:Op zaterdag 25 maart 2023 18:07 schreef Molo het volgende:
[..]
Strak shirtje erboven, hanekammetje, why not
quote:Op zaterdag 25 maart 2023 17:50 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Zal 'm denk ik niet zo snel naar een sollicitatiegesprek aantrekken. Maar verder kan het best welWat een stofjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Leuk hoor
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Dat heb ik inderdaad nog nooit gedaan. Gesprek op de Korenmarkt wel maar had wel schoenen aanquote:Op zaterdag 25 maart 2023 17:54 schreef Vanyel het volgende:
Bij een sollicitatie zou ik me eerder druk maken om die blote voeten
Bij een automatische incasso kan de cc maatschappij deze wel blokkeren. En de cc maatschappij kan je ook vertellen hoe je een "rode kaart" naar de afschrijver kunt sturen.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 23:32 schreef derLudolf het volgende:
Er wordt regelmatig ¤49,99 van m'n CC afgeschreven, Playstation Network Hilversum.
Geen idee waar dat van is en ISC kan ze ook niet blokkeren.
quote:Op zaterdag 25 maart 2023 18:17 schreef derLudolf het volgende:
[..]
En dan met van die figuurtjes in de opgeschoren zijkanten? Goh, wat was dat een treurige trend zeg
Mag een tattoo ook?quote:Op zaterdag 25 maart 2023 18:51 schreef Vanyel het volgende:
[..]![]()
Ik zat net een lekker bliksemflitsje te contempleren.
Of een driehoek
Ik ook. Ook nooit over nagedacht om er één te nemen. Al vind ik die van @Blues wel heel mooi (dat groene klavertje) maar vooral om het gevoel erachter.quote:Op zaterdag 25 maart 2023 19:12 schreef sigme het volgende:
Wie heeft er hier een tattoo?
Ik ben van vreemde smetten vrij
Ik ook. Heb immers geen trouwdag of geboortedatum die ik moet onthoudenquote:Op zaterdag 25 maart 2023 19:12 schreef sigme het volgende:
Wie heeft er hier een tattoo?
Ik ben van vreemde smetten vrij
quote:Op zaterdag 25 maart 2023 08:56 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar de auto volLief dat ze zo haar best heeft gedaan voor je.
quote:Op zaterdag 25 maart 2023 09:16 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik ben ook erg benieuwd naar de auto vol kado's.
[..]
Nou, ze had een verjaardagskalender voor op de wc (met vogelsquote:Op zaterdag 25 maart 2023 12:04 schreef Blues het volgende:
Benieuwd naar de vrachtwagen kado's van @:Tele6
Och, misschien zou slapen en/of uitrusten best een plekje op jouw todo-list verdienenquote:Op zaterdag 25 maart 2023 20:45 schreef vlindertje89 het volgende:
Hier geen tattoos.
Ik kocht vanochtend wat nuttige dingen bij de action en ging naar bakker en slager en verder heb ik op de bank liggen slapen met de katjes en het hele seizoen CAST gekeken. Sliep gister al om 21.15, wakker om 6u en daarna tot 9u nog in bed beetje half liggen slapen. Maar na lunch dus toch alweer moe genoeg om twee uur te slapen. Inmiddels ook al weer moe, dus ga er vandaag ook op tijd in. Had even wat slaap inhalen.
Niks van de to do lijst gedaan dus. Morgen weer een dag.
Ja, ik vond het ook niet erg hoor, had het relaxen zeker nodig. Donderdag en gister ook al bijna niks gedaan. Enige dat écht moet morgen is hockey (tenzij ziek ofzo uiteraard) en verder is het fijn als er nog iets lukt, maar uitrusten heeft idd meer prioriteit nuquote:Op zaterdag 25 maart 2023 20:50 schreef sigme het volgende:
[..]
Och, misschien zou slapen en/of uitrusten best een plekje op jouw todo-list verdienen
Gaan we er allemaal mee lopenquote:Op zaterdag 25 maart 2023 21:38 schreef AnneX het volgende:
De nieuwe kleurrijke broek van @:kaatje1 zou ik zo kunnen kopen voor van de zomer.
Ik heb weer 4 overhemden met korte mouwen binnenquote:Op zaterdag 25 maart 2023 21:49 schreef borisz het volgende:
Eerste ronde vervanging bovenkleding geslaagd. Twee nieuwe shirts en een hoodie.
Mag nog wel wat meer, want ik heb er ook een hoop uitgegooid. Heb twee jaar lang ook bijna niets uitgegeven aan kleding. Een kleine inhaalslag is wel nodig. .Broeken al ruimschoots geslaagd. Bovenkleding zijn nog wel wat slagen nodig.
Ja veel gereedschap wat ie zelf had gemaakt voor zijn bootbouwbedrijfje, gereedschap waar niemand meer wat aan heeft omdat het vaak voor een specifieke klus aan een specifieke boot was. Dus een oud-ijzer bak gemaakt en een hout-wat-weg-kan-kist, en dan dingen splitsen en sorteren.quote:Op zaterdag 25 maart 2023 21:59 schreef vlindertje89 het volgende:
@:fietsie dat is ook wel heftig. Mooi dat jullie daar hebben gegeten.
Tofquote:Op zaterdag 25 maart 2023 22:35 schreef Tele6 het volgende:
Nou m'n moeder had nog een cadeau. Ik deed net het licht uit en stapte in bed (ja in die volgorde, ik moet daar eigenlijk nog wat voor regelen qua lampje-naast-bed of zo).... Ga ik bovenop een doos chocolaatjes liggen.
Gelukkig wel. Nu morgen een lunch op klein uurtje rijden.quote:Op zaterdag 25 maart 2023 21:59 schreef vlindertje89 het volgende:
@:AnneX klinkt leuk! Voel je je ook beter inmiddels?
Ach gossie. Ook wel weer lief en onverwacht…toch!?quote:Op zaterdag 25 maart 2023 22:35 schreef Tele6 het volgende:
Nou m'n moeder had nog een cadeau. Ik deed net het licht uit en stapte in bed (ja in die volgorde, ik moet daar eigenlijk nog wat voor regelen qua lampje-naast-bed of zo).... Ga ik bovenop een doos chocolaatjes liggen.
Dat deed ik dus afgelopen september in een vijfsterrenhotel. Alleen was dat een chocolaatje en had ik het niet door tot ik 's ochtends wakker werd.quote:Op zaterdag 25 maart 2023 22:35 schreef Tele6 het volgende:
Vond het wel aangenaam, zo voelde 8:30 als uitslapen ipv "oh het is pas half 8"quote:
Fijn dat je herstellende bent. Zeker nog best heel moe nu? Rustig aan doen.quote:Op zondag 26 maart 2023 09:31 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Vandaag voor het eerst weer een beetje actief, corona was kort maar heftig.
Wat een fijne cadeausquote:Op zaterdag 25 maart 2023 19:35 schreef Tele6 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Nou, ze had een verjaardagskalender voor op de wc (met vogels), een mand met tijm, munt en kerrieplant (nooit van gehoord, ruikt iig lekker) voor op het balkon, en 6 glazen. Ik had op m'n lijstje staan 6 grote glazen (voor frisdrank etc.) maar ze had kleine uitgezocht want die vond ze mooier, nou had ik net een van mijn kleine glazen kapot dus ééntje is gebleven en de andere gaat ze terugbrengen. Maar ik ben erg blij met de planten en de verjaardagskalender. En over "een auto vol" had ze natuurlijk hartstikke overdreven
Van m'n vader kreeg ik een 28 cm RVS hapjespan, zo eentje waar ik dan m'n hele leven mee kan doen. Precies wat ik wilde![]()
En twee waszakken die horen bij de wasmand die ik al had, zodat ik in de wasmand m'n was al kan sorteren. Ik had geen idee dat die bij de wasmand hoorden en dat m'n ouders die nog ergens hadden, maar m'n vader wist dat wel. De wasmand was ooit van m'n oma van vaderskant en die had die zakken erbij netjes bewaardze is 2014 overleden dus dat is al eventjes geleden allemaal
Wat me het meest verraste en wat ik het allermooiste vind: Ik had ook posters van planten en dieren op mijn lijstje staan, want mijn muren zijn nog erg kaal. Dat leek me een leuke om aan vrienden te vragen, want veel van m'n vrienden hebben wel hun favoriete dieren en planten.
Maar nou was m'n vader laatst de zolder aan het opruimen en vond hij een koker met natuurposters die mijn opa van vaderskant (die overleden is lang voordat ik geboren was) ooit besteld had bij Natuurmonumenten en nooit meer aan toe gekomen was om op te hangen. Het zijn vijf posters: heide, bos, sloot, paddestoelen en duinen met allemaal tekeningen van dieren, planten en dus paddenstoelen. Allemaal in prachtige staat, jaren 80 stijl en dus van opa geweest, de opa waar ik altijd alleen maar verhalen over heb gehoord omdat hij al toen m'n vader nog maar 25 was overleed.
Ik ga ze alle 5 in laten lijsten en alle 5 ophangen. Ooit misschien rouleren tussen posters als ik meer dingen heb voor aan de muur, maar voorlopig wil ik alleen maar naar m'n natuurposters van opa staren
moet ik nou 1 kom en 1 kopje in de over zetten of moet de inhoud van dat kopje in het water?quote:Zet een vuurvaste kom met water en een kopje soda erin, in de oven gedurende 20 minuten.
gooi ik dat schoonmaak azijn in de oven? en moet ik de over de hele nacht op de aangegeven temperatuur ( 200 graden) laten??quote:Hierna plaats je een ovenbestendig bakje met heet water en een scheut schoonmaakazijn in de oven. Doe de ovendeur dicht en laat dit een nachtje staan
Soda of azijn damp inlaten werken. Dus bak met soda of azijn in de oven, heetstoken en met de deur dicht laten afkoelen. De volgende dag een tot er door.quote:Op zondag 26 maart 2023 10:40 schreef Barreltje het volgende:
ik ben aan het uitzoeken hoe ik mn enorm smerige oven schoon krijg ..
maar ik raak in de war vaan google..
[..]
moet ik nou 1 kom en 1 kopje in de over zetten of moet de inhoud van dat kopje in het water?
volgend eoptie:
[..]
gooi ik dat schoonmaak azijn in de oven? en moet ik de over de hele nacht op de aangegeven temperatuur ( 200 graden) laten??
ik ben te stom voor dit soort dingen
Whahaquote:Op zondag 26 maart 2023 11:59 schreef Cat-astrophe het volgende:
Tot![]()
Beterschap aan de zieken, het is weer kwakkel tijd
En ik las mooie kadoos voor @:tele6
Ik had gisteren dagje saunaSauna Berendonk is echt prachtig, alleen het thema was voor mij nu wat overkill
Weer oosters! Zoutbad maakte, een paar dagen na de dobber in de dode zee, wat minder indruk. En rijst, hummus en dadels als diner-onderdelen boeiden ook wat minder
Nu even relaxen en dan naar feestje, tante wordt 80.
Kom maar eens op de IC en afdelingen kijken in mijn ziekenhuis incl de postcovid collega's die nog thuis zitten.quote:Op zondag 26 maart 2023 10:00 schreef AnneX het volgende:
.
En dat hakt er nog steeds in zeg: corona.
Ach, het is maar een griepje![]()
Jullie zijn er weer doorquote:Op zondag 26 maart 2023 09:48 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Ja, ik teste dinsdagavond positief, was woensdag ziek, bibberatie, koorts, hoesten we haf a problem hoesten. rauwe keel. slapen en thee drinken. Vandaag voor het eerst op. Chat met een vriend van me, die vertelde dat hij het vorig jaar 2 weken had gehad, hoge koorts en knock out.
Ik heb gewoon een agressief goedje ooit gekocht. Blinkend schoon mee gekregen (handschoenen en mondkapje voor en goed luchten)quote:Op zondag 26 maart 2023 10:40 schreef Barreltje het volgende:
ik ben aan het uitzoeken hoe ik mn enorm smerige oven schoon krijg ..
maar ik raak in de war vaan google..
Vies weer? En dat neem je onze kant mee opquote:Op zondag 26 maart 2023 12:40 schreef AnneX het volgende:
Onderweg naar Amstelveen.
Het is verbazend godsgruwelijk druk in het vieze weer?!
Veel plezier, desondanks Blues.
Wat grappig @:Cat_astrophe een thema in de sauna. Het kwam je dus erkend voor![]()
The cat in the middle (middenstreepje doet het wel, ezelsbrug)quote:Op zondag 26 maart 2023 12:43 schreef AnneX het volgende:
Dat gesodemieter met onder- en midden streepjes
Waarom is dat makkelijker te onthouden dan "koppelteken"quote:Op zondag 26 maart 2023 12:44 schreef Blues het volgende:
[..]
The cat in the middle (middenstreepje doet het wel, ezelsbrug)
Oh saunaquote:Op zondag 26 maart 2023 11:59 schreef Cat-astrophe het volgende:
Tot![]()
Beterschap aan de zieken, het is weer kwakkel tijd
En ik las mooie kadoos voor @:tele6
Ik had gisteren dagje saunaSauna Berendonk is echt prachtig, alleen het thema was voor mij nu wat overkill
Weer oosters! Zoutbad maakte, een paar dagen na de dobber in de dode zee, wat minder indruk. En rijst, hummus en dadels als diner-onderdelen boeiden ook wat minder
Nu even relaxen en dan naar feestje, tante wordt 80.
Omdatquote:Op zondag 26 maart 2023 12:49 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Waarom is dat makkelijker te onthouden dan "koppelteken"
Griepje? GRIEP!quote:Op zondag 26 maart 2023 12:34 schreef Blues het volgende:
[..]
Kom maar eens op de IC en afdelingen kijken in mijn ziekenhuis incl de postcovid collega's die nog thuis zitten.
Ik vind het ook maar een rare uitspraak van notabene minister Ernst dat we het nu gaan zien als een griepje.
Ditquote:Op zondag 26 maart 2023 13:50 schreef sigme het volgende:
[..]
Griepje? GRIEP!
Ik begrijp niks van mensen die denken dat griep ‘een griepje’ is. Dan ben je in de war met een stevige verkoudheid. Griep is een gevaarlijke ziekte en behoorlijk grote doodsoorzaak jaar in jaar uit van duizenden mensen.
Dus ja; erg vergelijkbaar met de nog steeds nare en gevaarlijke ziekte corona, al worden veel mensen daar láng niet zo ziek van als griep.
Nu nog negatief testen.quote:Op zondag 26 maart 2023 12:36 schreef Blues het volgende:
[..]
Jullie zijn er weer door
2e poging beginnen met nieuwe baan dus maar
Oh, dit roept mijn vader de hele tijd. Ze maken het zo moeilijk allemaal omdat ze hopen dat mensen afhaken en dat scheelt weer geld voor de overheidquote:Op zondag 26 maart 2023 10:00 schreef AnneX het volgende:
Mogguh. De kerkklok beiert op tijd: tien uur voor de dienst. Bim bam.
@:Isabeau kun je dit lezen? of via iemand anders misschien.
https://twitter.com/nrc/s(...)39-WnOKbbiBhirHwLmDQ of deze link https://www.nrc.nl/nieuws(...)er&utm_term=20230326
Het kwam mij bekend voor ook, al is het al weer even geleden als mantelzorger.
Jij had toch ook zo’n gedoe met pgb etc.
En dat hakt er nog steeds in zeg: corona.
Ach, het is maar een griepje![]()
De laatste keer dat ik senatoren vragen zag stellen over iets wat met internettechnologie te maken had zat ik ook met open mond. Die stelden echt zúlke maffe vragen met zo'n serieus gezicht, dat het idd niet anders kon zijn dan dat ze er echt echt helemaal niets van begrepen.quote:Op zondag 26 maart 2023 16:12 schreef fietsie het volgende:
Ik zit videoclips te bekijken van die ondervraging van de baas van TikTok door de Senaatscommissie in de USA.
De vragenschrijvers die namens / voor die senatoren vragen hebben geformuleerd (of die Senatoren zelf) hebben totaaaal geen idee waar ze het over hebben....
Ik kan mij een minister in Nederland herinneren, zij vond dat particulieren geen domeinnamen moeten kunnen registreren want dan wil iedereen zijn eigen naam als domeinnaam en dat kan niet.quote:Op zondag 26 maart 2023 16:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik senatoren vragen zag stellen over iets wat met internettechnologie te maken had zat ik ook met open mond. Die stelden echt zúlke maffe vragen met zo'n serieus gezicht, dat het idd niet anders kon zijn dan dat ze er echt echt helemaal niets van begrepen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I solemnly swear i'm up to no good
quote:Op zondag 26 maart 2023 16:58 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Puppy spam![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
aaahhhww!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
welke kleur krijgen jullie? of is dat nog niet bekend?Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |