abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_208527818
Goedemorgen c_/
Een volle dag bezorgen in regio Rotterdam/Dordrecht.
pi_208527899
Ik ben ook erg benieuwd naar de auto vol kado's.

Ik heb een enorme huishouden to do lijst, plus een want to do lijst, die ik natuurlijk nevernooit allemaal af krijg. Ik moet nog even bedenken waar ik dan mee ga starten. Buiten naar huis rijden, want was gisteren naar mn ouders gereden en blijven slapen.

Ik wil de stellingkasten uit m'n trapkast halen en daarvoor in de plaats planken ophangen. Want een aantal buren heeft dat en dat voelt veel ruimtelijker en handiger en zelfs alsof zij meer opbergplek hebben. En ik denk ook makkelijker opgeruimd te houden. Nog niet zeker of ik dat met zo'n railsysteem of gewoon losse plankdragers wil doen. Maar daarvoor moet wel de complete trapkast leeg, en is best een werkje. En daar zie je op korte termijn vrij weinig van, want in trapkast.

Ik wil ook mn werkkamer opruimen. Er moeten spullen uitgezocht, spullen weg, spullen op marktplaats en veel schone was opgehangen/opgevouwen en in kast. Dan past het ledikantje voor als nichtje ooit komt logeren ook in die kamer, en kan die uit m'n slaapkamer weg. Dat is ook veel werk, maar levert wel direct zichtbaar resultaat op. Al gebruik ik mn werkkamer niet per se heel veel.

Dat zijn wel de twee grootste. Denk dat ik maar met werkkamer moet beginnen en dan plan maken voor hoe ik trapkast nou precies wil - hoeveel planken, hoe lang etc. En dan doe ik dat in een van die lange weekenden die eraan komt.

[ Bericht 0% gewijzigd door vlindertje89 op 25-03-2023 12:39:59 ]
pi_208527987
Mijn plan voor vandaag is vrij simpel: sauna met vriendinnetje O+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_208528427
Crisp croissants als ontbijt. :7
Sterkheidsbaas van alles.
pi_208528433
Ik heb een werkdag; eerst hier en daarna een vergadering in Amsterdam }:|

Wel fijn om alle andere weekeindplannetjes te lezen.
pi_208528511
2 disfunctionele knoppen op mijn switch controller }:|
Poetsen hielp al niet, moet ie toch uit elkaar :/
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_208528614
Kadootjes van je eigen lijst kan niet veel mis mee zijn, denk ik zo.
Alhoewel met Tele’s moeder weet je het niet. B-)

@vlindertje89 hebben je buren niet een kast in kast?
Half fok met trapkasten zijn hier razend enthousiast over: https://handigekasten.nl/(...)VEAAYASAAEgIGwvD_BwE

Vanmiddag ‘soepdag’ met de buren. In een schuur. Daarvoor wilde ik tussen plensbuien door nog een plantje kopen voor de gastvrouw.
Morgen een lunch in de buurt van Amsterdam met kennissen.

En eigenlijk wil ik niks van dat allemaal, want beetje beroerd.
Affijn, dat gaat wel weer over. Vast.
pi_208528660
En ik heb uitzicht op tientallen meters heg, die weer groen uitloopt sinds deze week.
Gelukkig maar. *O*
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 25 maart 2023 @ 10:47:57 #134
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_208528964
Te veel woei en mogelijk regen. Dag begonnen in de Sportschool en net de Haarlemse markt leeggekocht :7
Huishouden dan maar. :)
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_208529062
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 maart 2023 09:00 schreef Tuindier het volgende:
Wafeldag dus ik bakte wafels. Nu zit het wafelijzer vol met gespleten plakkend beslag en maak ik pannekoeken.
:D Wafels zijn nasty buggers.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  zaterdag 25 maart 2023 @ 11:06:08 #136
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_208529166
hier staan ook wafels op de planning..

EN het uitzoeken van een deurbel met camera :o
denk dat ik maar met een goedkope begin die ik evt later uit kan breiden...

oh, en het uitzoeken van de badkamer staat nu ECHT op de to-do-lijst
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_208529728
Nog moe -O- Energie liep gisteren zo pffffieeeeeeeet leeg op de te drukke poli, kregen teveel over ons heen, bleken 's middags maar met 2 mensen te zitten ipv 4 ;( . En dan ook veel zitten/opstaan dus rugpijn score 11 o|O
In bed op tijd uit bed om 11 uur. 1 Wasje zit erin.
Verder rustig aan vandaag O+
pi_208529746
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 maart 2023 10:18 schreef AnneX het volgende:
Kadootjes van je eigen lijst kan niet veel mis mee zijn, denk ik zo.
Alhoewel met Tele’s moeder weet je het niet. B-)

@:vlindertje89 hebben je buren niet een kast in kast?
Half fok met trapkasten zijn hier razend enthousiast over: https://handigekasten.nl/(...)VEAAYASAAEgIGwvD_BwE

Vanmiddag ‘soepdag’ met de buren. In een schuur. Daarvoor wilde ik tussen plensbuien door nog een plantje kopen voor de gastvrouw.
Morgen een lunch in de buurt van Amsterdam met kennissen.

En eigenlijk wil ik niks van dat allemaal, want beetje beroerd.
Affijn, dat gaat wel weer over. Vast.
Wat handy die kast! Nog nooit gezien.

Rustig aan jij dus ook :*
pi_208529759
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 maart 2023 09:00 schreef Tuindier het volgende:
Wafeldag dus ik bakte wafels. Nu zit het wafelijzer vol met gespleten plakkend beslag en maak ik pannekoeken.
:D
  zaterdag 25 maart 2023 @ 12:04:09 #140
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_208529769
quote:
7s.gif Op zaterdag 25 maart 2023 11:06 schreef Barreltje het volgende:
hier staan ook wafels op de planning..

EN het uitzoeken van een deurbel met camera :o
denk dat ik maar met een goedkope begin die ik evt later uit kan breiden...

oh, en het uitzoeken van de badkamer staat nu ECHT op de to-do-lijst
De VIP-variant: https://eu.store.ui.com/collections/unifi-protect
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_208529770
Benieuwd naar de vrachtwagen kado's van @Tele6 *G*
pi_208529777
quote:
Neem jij ook wat meer tijd voor jezelf.
Gewoon 'maken' ^O^
  zaterdag 25 maart 2023 @ 12:05:36 #143
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_208529790
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 maart 2023 12:04 schreef Blues het volgende:

[..]
Neem jij ook wat meer tijd voor jezelf.
Gewoon 'maken' ^O^
Ik zocht een motorfiets uit. Viel van m'n stoel van de TCO.
Deed belasting-aangifte proef-invuloefening en schrok dat de inkomensafhankelijkecombinatiekorting nu vervallen is.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_208529805
TCO zou ik op moeten zoeken.
Wel een O+ harly met zo'n hoog stuur he O+ :D
  zaterdag 25 maart 2023 @ 12:07:38 #145
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_208529814
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 maart 2023 12:06 schreef Blues het volgende:
TCO zou ik op moeten zoeken.
Wel een O+ harly met zo'n hoog stuur he O+ :D
total cost of ownership

aanschaf, jaarlijks onderhoud, 2 setjes banden, wat accessoires, twee sets kleding enz enz

en nee :) daar moet een karretje onder met een olie opvangbak en een karretje achter wat de losrammelende onderdelen opvangt ;)
pi_208529912
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 maart 2023 12:07 schreef fietsie het volgende:

[..]
total cost of ownership

aanschaf, jaarlijks onderhoud, 2 setjes banden, wat accessoires, twee sets kleding enz enz

en nee :) daar moet een karretje onder met een olie opvangbak en een karretje achter wat de losrammelende onderdelen opvangt ;)
Kom op fiets !

zaterdag 25 maart 2023 @ 12:23:19 #147
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_208529933
pi_208529995
Mmmm mijn zus had in 11 dagen ziekenhuis 7 verschillende kamergenoten, 1 man met een nieuwe knie waar iets niet goed was gegaan, een 90 jarige dame met een gebroken enkel en 5! mannen met diverse verwondingen opgelopen door motor ongelukken in de afgelopen jaren (dus verse ellende en hersteltrajecten). Best wel een gevaarlijke hobby
We have far more in common than that which devides us..
  zaterdag 25 maart 2023 @ 12:32:52 #149
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_208530009
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 maart 2023 12:31 schreef Kaatje1 het volgende:
Mmmm mijn zus had in 11 dagen ziekenhuis 7 verschillende kamergenoten, 1 man met een nieuwe knie waar iets niet goed was gegaan, een 90 jarige dame met een gebroken enkel en 5! mannen met diverse verwondingen opgelopen door motor ongelukken in de afgelopen jaren (dus verse ellende en hersteltrajecten). Best wel een gevaarlijke hobby
Ik heb een collega die zijn hele leven alles veilig heeft gedaan, zijn hobby is wandelen en hij doet super gezond, eet voornamelijk vegetarisch, drinkt niet, gaat nooit op vakantie buiten de provincie. En is nu 57, vader van twee en terminaal.

Ofwel: risicovrij leven is geen enkele garantie voor leuk en lang leven.
pi_208530024
Ik wou net komen melden dat er weer veel debielen op de weg zijn vandaag :') Geen motorrijders trouwens.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')