Oh ja, tofu kan natuurlijk ook door de curry. Gooi je dat gewoon in blokjes er door en dan even laten pruttelen?quote:Op vrijdag 24 maart 2023 20:16 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik heb gele. Currypasta van de toko dus aardig pittig. Ik doe iets van een eetlepel-met-kop-erop per portie (ik schat dat altijd in als ik het erin gooi). Probleem is dat het ook erg erg zout wordt als je te veel currypasta erin doet, de pittigheid maakt me niet zo uit.
[ afbeelding ]
Kokosmelk ook van de toko, de goeie volvette
Ik had nu linzen, wortel, courgette en aubergine in de curry. Liever tofu ipv linzen, maar ik had geen tofu in huis.
Ooit had ik citroengras in de vriezer voor extra erdoorheen, dat was wel een goeie. Of limoen. Maar woensdag heb ik zo hersenloos en simpel mogelijk gekookt
Mae Ploy is wel de lekkerst curry uit pot.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 20:16 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik heb gele. Currypasta van de toko dus aardig pittig. Ik doe iets van een eetlepel-met-kop-erop per portie (ik schat dat altijd in als ik het erin gooi). Probleem is dat het ook erg erg zout wordt als je te veel currypasta erin doet, de pittigheid maakt me niet zo uit.
[ afbeelding ]
Kokosmelk ook van de toko, de goeie volvette
Ik had nu linzen, wortel, courgette en aubergine in de curry. Liever tofu ipv linzen, maar ik had geen tofu in huis.
Ooit had ik citroengras in de vriezer voor extra erdoorheen, dat was wel een goeie. Of limoen. Maar woensdag heb ik zo hersenloos en simpel mogelijk gekookt
Ja eindelijk!quote:
quote:Op vrijdag 24 maart 2023 20:45 schreef z80 het volgende:
[..]
Mae Ploy is wel de lekkerst curry uit pot.
Ja, gewoon in blokjes erdoor. Of grof verkruimelen (gewoon met je handen) als ik te lui ben om te snijden.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 20:42 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Oh ja, tofu kan natuurlijk ook door de curry. Gooi je dat gewoon in blokjes er door en dan even laten pruttelen?
Vind ik ookquote:Op vrijdag 24 maart 2023 20:45 schreef z80 het volgende:
[..]
Mae Ploy is wel de lekkerst curry uit pot.
Ik heb heeeeeeeel lang geleden al besloten dat ik me never nooit op die manier ging laten 'vangen' door werk. Dat is een van de allerbeste beslissingen ooit geweest.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 20:13 schreef fietsie het volgende:
[..]
[..]
Dat is allemaal heel grappig als het werk betreft met een functionaris aantal > zeg... 2 of 3 ofzo.
Maar in n=1 functies is minder werken gewoon jezelf een probleem bezorgen omdat het werk niet verdwijnt en fte-uitbreiding in het huidige zorgverzekeraars-plaatje geen optie is.
Ik zou mezelf eigenlijk het meest helpen door 40 uur te gaan werken...
Voor zaterdag ziet het er best goed uit nu en dat is voor het eerst deze week, zondag helaas weer kut en volgende week zelfs weer minus temps.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 23:26 schreef borisz het volgende:
Buienradar... Ieder uur een totaal andere voorspelling qua regen waar ik wil wandelen.![]()
Afijn ik ga voor een veilige optie. Sportief doen in de sportschool, huishouden en bij tijd over/goed weer een blokkie om in de regio.
Neen ik heb niet eens een PSquote:Op zaterdag 25 maart 2023 00:00 schreef Blues het volgende:
[..]
Heb je een account daar?
https://www.playstation.c(...)compromised-account/
Heb je ook wel eens oorpijn?quote:Op vrijdag 24 maart 2023 22:47 schreef Candaasje het volgende:
Nu wel rugpijn en last van een soort oorsuizingen. (Geen piep of hard geluid , maar een beetje het gevoel/geluid wanneer je half onder water ligt en het water in/tegen je oorschelp heen en weer beweegt. ) Heb ik de laatste tijd vrij vaak. Beetje irritant wel.
Ik ben benieuwd naar de auto volquote:Op zaterdag 25 maart 2023 08:38 schreef Tele6 het volgende:
Ik ga zometeen een 18 km rondje polder en bos rennen met m'n broer.
Dan wat boodschapjes halen en dan komen ouders+oma lunchen. (en de auto vol cadeaus van m'n moeder)
Dan naar concert van m'n broers orkest.
Vanavond rustig aan doen.
En dan morgen gordijnen ophangen en plinten leggen met B
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |