abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_208522289
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 maart 2023 19:18 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Nog niet
Doe dan
Sterkheidsbaas van alles.
  vrijdag 24 maart 2023 @ 20:42:24 #102
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_208522523
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2023 20:16 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Ik heb gele. Currypasta van de toko dus aardig pittig. Ik doe iets van een eetlepel-met-kop-erop per portie (ik schat dat altijd in als ik het erin gooi). Probleem is dat het ook erg erg zout wordt als je te veel currypasta erin doet, de pittigheid maakt me niet zo uit.
[ afbeelding ]
Kokosmelk ook van de toko, de goeie volvette :9
Ik had nu linzen, wortel, courgette en aubergine in de curry. Liever tofu ipv linzen, maar ik had geen tofu in huis.
Ooit had ik citroengras in de vriezer voor extra erdoorheen, dat was wel een goeie. Of limoen. Maar woensdag heb ik zo hersenloos en simpel mogelijk gekookt :s)
Oh ja, tofu kan natuurlijk ook door de curry. Gooi je dat gewoon in blokjes er door en dan even laten pruttelen?
Spoilers!
  vrijdag 24 maart 2023 @ 20:45:51 #103
63722 z80
I fink you freaky
pi_208522631
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2023 20:16 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Ik heb gele. Currypasta van de toko dus aardig pittig. Ik doe iets van een eetlepel-met-kop-erop per portie (ik schat dat altijd in als ik het erin gooi). Probleem is dat het ook erg erg zout wordt als je te veel currypasta erin doet, de pittigheid maakt me niet zo uit.
[ afbeelding ]
Kokosmelk ook van de toko, de goeie volvette :9
Ik had nu linzen, wortel, courgette en aubergine in de curry. Liever tofu ipv linzen, maar ik had geen tofu in huis.
Ooit had ik citroengras in de vriezer voor extra erdoorheen, dat was wel een goeie. Of limoen. Maar woensdag heb ik zo hersenloos en simpel mogelijk gekookt :s)
Mae Ploy is wel de lekkerst curry uit pot. ^O^
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_208522940
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2023 20:28 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Doe dan
Ja eindelijk!
Gember Goud.
Gebrouwen door vrouwen
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_208523015
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2023 20:45 schreef z80 het volgende:

[..]
:Y
Maar dan rooie
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_208523074
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 maart 2023 20:42 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Oh ja, tofu kan natuurlijk ook door de curry. Gooi je dat gewoon in blokjes er door en dan even laten pruttelen?
Ja, gewoon in blokjes erdoor. Of grof verkruimelen (gewoon met je handen) als ik te lui ben om te snijden.
Laatst had ik de tofu erbij gedaan toen ik de currypasta aan het bakken was (dus nog voordat de kokosmelk erin gaat) en dat ging ook heel goed, ik had het idee dat er nog meer curry-smaak in de tofu ging zitten. Maar met supermarkt-tofu werkt dat minder goed omdat die te slap is. De tofu van de toko hier is daar veel beter voor. Maar die is niet zo lang houdbaar en de toko gaat om 17:30 dicht dus die heb ik niet vaak. (Invriezen verandert de textuur)
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2023 20:45 schreef z80 het volgende:

[..]
Vind ik ook :Y
En ook nog eens veel voordeliger dan die andere in die kleine glazen potjes. Ook omdat die in de glazen potjes vaak heel nat is, dat bakt niet lekker en je betaalt wel voor al dat water :6
Eerst was alleen de gele vegan (zonder garnalen) maar nu hebben ze ook een vegan versie van de groene en rode. Ik denk dat ik volgende keer de groene probeer. De toko heeft er een rood bordje "Pas Op Pittig" bij hangen, alleen bij de groene, dus ik ben wel benieuwd _O-
pi_208523624
Ik heb vanavond mijn supermarkt tofu een uurtje geplet in een theedoek onder de koffiebonenmaler. Daarna in blokjes met wat maïzena omgeschud. Dat gebakken met wat knoflook en gember, tot alle blokjes minstens 2 krokante kanten leken te hebben.
Toen in dezelfde pan groente en currypasta gebakken en even laten pruttelen met kokosmelk. Op het einde tofu er bij tot die weer warm is. Het is net wat meer werk, maar ik vind het wel echt lekkerder worden daardoor.
  vrijdag 24 maart 2023 @ 21:23:27 #108
500473 Morgane89
Omnomnomnivoor
pi_208523912
Oh dat is slim met die Maïzena! Ik heb een hekel aan sponzige tofu.
  vrijdag 24 maart 2023 @ 21:42:53 #109
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_208524238
De kiprollade was echt schandalig 'moist' ik heb echt hele blije momentjes met die IP :P
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_208525382
Avond!

Ik ben echt even helemaal gesloopt. Uitdagend dagje. Momentje van 20 jaar ouder in 3 minuten, maar daarna verliep het weer goed. En nu kan ik weer een gevorderde anesthesie casus op mijn lijstje erbij schrijven.

Nu wel rugpijn en last van een soort oorsuizingen. (Geen piep of hard geluid , maar een beetje het gevoel/geluid wanneer je half onder water ligt en het water in/tegen je oorschelp heen en weer beweegt. ) Heb ik de laatste tijd vrij vaak. Beetje irritant wel.

Klinkt als veel energie slurpende zaken @fietsie :{

@sigme librelo hoor ik wel goede verhalen over. Ooit wel eens samen met de dierenarts gezocht naar iets soortgelijks voor Cas. (Bestaat niet geregistreerd voor konijnen, hij staat daarom op gabapentine)
pi_208525405
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2023 20:13 schreef fietsie het volgende:

[..]
[..]
Dat is allemaal heel grappig als het werk betreft met een functionaris aantal > zeg... 2 of 3 ofzo.
Maar in n=1 functies is minder werken gewoon jezelf een probleem bezorgen omdat het werk niet verdwijnt en fte-uitbreiding in het huidige zorgverzekeraars-plaatje geen optie is.

Ik zou mezelf eigenlijk het meest helpen door 40 uur te gaan werken...
Ik heb heeeeeeeel lang geleden al besloten dat ik me never nooit op die manier ging laten 'vangen' door werk. Dat is een van de allerbeste beslissingen ooit geweest.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_208525442
Maar de lijst met verplichte klussen is af. Ik was nog even vergeten dat de kleren ook nog opgeruimd moesten worden, dat was natuurlijk veruit het meeste werk. Ik heb twee vuilniszakken voor Terre des Hommes klaarstaan. Vol prachtige zijden jurkjes, vintage blousjes etc etc. Ze zullen wel weer blij met me zijn :').

Goed. Bedtijd. Slaap lekker allemaal :z :Z!
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 24 maart 2023 @ 23:26:07 #113
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_208525880
Buienradar... Ieder uur een totaal andere voorspelling qua regen waar ik wil wandelen. :s)
Afijn ik ga voor een veilige optie. Sportief doen in de sportschool, huishouden en bij tijd over/goed weer een blokkie om in de regio. :+
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_208525908
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2023 23:26 schreef borisz het volgende:
Buienradar... Ieder uur een totaal andere voorspelling qua regen waar ik wil wandelen. :s)
Afijn ik ga voor een veilige optie. Sportief doen in de sportschool, huishouden en bij tijd over/goed weer een blokkie om in de regio. :+
Voor zaterdag ziet het er best goed uit nu en dat is voor het eerst deze week, zondag helaas weer kut en volgende week zelfs weer minus temps.
  Moderator vrijdag 24 maart 2023 @ 23:32:26 #115
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_208525962
Er wordt regelmatig ¤49,99 van m'n CC afgeschreven, Playstation Network Hilversum.
Geen idee waar dat van is en ISC kan ze ook niet blokkeren.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_208526180
quote:
13s.gif Op vrijdag 24 maart 2023 23:32 schreef derLudolf het volgende:
Playstation Network Hilversum.
Heb je een account daar?
https://www.playstation.c(...)compromised-account/
  Moderator zaterdag 25 maart 2023 @ 00:05:05 #117
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_208526215
quote:
Neen ik heb niet eens een PS
  Moderator zaterdag 25 maart 2023 @ 00:06:36 #118
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_208526222
Link gelezen, zal ze morgen bellen.
pi_208527083
Mogge!

Hier wisselen we de wacht; ik sta op en liefste naar bed :D
  zaterdag 25 maart 2023 @ 06:47:11 #120
500473 Morgane89
Omnomnomnivoor
pi_208527122
quote:
7s.gif Op vrijdag 24 maart 2023 22:47 schreef Candaasje het volgende:
Nu wel rugpijn en last van een soort oorsuizingen. (Geen piep of hard geluid , maar een beetje het gevoel/geluid wanneer je half onder water ligt en het water in/tegen je oorschelp heen en weer beweegt. ) Heb ik de laatste tijd vrij vaak. Beetje irritant wel.
Heb je ook wel eens oorpijn?
Ik heb datzelfde soort gesuis ook en bij mij blijkt het een oorontsteking te zijn. Dus misschien wel goed om eens naar te laten kijken.
  zaterdag 25 maart 2023 @ 08:06:11 #121
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_208527448
Ik had weer zo'n briljante droom. Ik werkte in een Middeleeuws buffetrestaurant voor kinderen in een passende jurk en het was de hel op aarde _O_ Alles was superkut geregeld voor het personeel. De droom eindigde net voor mijn shift echt begon helaas.

Vandaag een lange lijst met klusjes. Vooral huishoudelijk. Tussendoor nog boomschors ophalen via MP en even naar Lidl en AH. Ik heb wel zin in de dag.
Spoilers!
pi_208527600
Ik ga zometeen een 18 km rondje polder en bos rennen met m'n broer.
Dan wat boodschapjes halen en dan komen ouders+oma lunchen. (en de auto vol cadeaus van m'n moeder)
Dan naar concert van m'n broers orkest.
Vanavond rustig aan doen.
En dan morgen gordijnen ophangen en plinten leggen met B ^O^
  zaterdag 25 maart 2023 @ 08:56:44 #123
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_208527708
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 maart 2023 08:38 schreef Tele6 het volgende:
Ik ga zometeen een 18 km rondje polder en bos rennen met m'n broer.
Dan wat boodschapjes halen en dan komen ouders+oma lunchen. (en de auto vol cadeaus van m'n moeder)
Dan naar concert van m'n broers orkest.
Vanavond rustig aan doen.
En dan morgen gordijnen ophangen en plinten leggen met B ^O^
Ik ben benieuwd naar de auto vol :D Lief dat ze zo haar best heeft gedaan voor je.
Spoilers!
pi_208527713
Hai. Niet heel brak so that's nice.

Verder heb ik eigenlijk het hele weekend geen plannen :o
Sterkheidsbaas van alles.
pi_208527738
Wafeldag dus ik bakte wafels. Nu zit het wafelijzer vol met gespleten plakkend beslag en maak ik pannekoeken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')