Dit klinkt best logisch jaquote:Op zaterdag 25 maart 2023 15:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Misschien mogen ze er niet aankomen als die plant gesignaleerd is? Beetje het das-idee?
Zoals dubbelbloemigenquote:Op zaterdag 25 maart 2023 15:13 schreef sigme het volgende:
[..]
Vlinder- en bijmengsels zijn er bij de vleet, maar in dat geval is een 'eetbare bloemen-mengsel' misschien ook wel leuk.
Dat spul van Cruyd-hoek is in elk geval allemaal echt bij-geschikt, in tegenstelling to de meeste mengsels. De ietwat gecultiveerde rasjes zijn over het algemeen minder goed voor vlinder en bij.
Wat zijn het?quote:Op zaterdag 25 maart 2023 16:54 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Zoals dubbelbloemigen![]()
Zou verboden moeten worden die aan te prijzen in je bijenmengsel.
Pics or it didn't happenquote:Op zaterdag 25 maart 2023 16:07 schreef Kaatje1 het volgende:
Nieuwe broek is eindelijk af. Stom, werk er aan en dan het laatste stukje (de zomen), duurt meer dan een week. Maar ik heb u een (best opvallende) nieuwe broek voor 3 euro. Goedkoop stofje om te zien of het patroon goed was. Ja dus, kan 'm best dragen.
https://letmegooglethat.com/?q=dubbelbloemigen+insecten+quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://www.romkevandekaa.nl/artikelen/rozen-voor-insecten/Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
Zal 'm denk ik niet zo snel naar een sollicitatiegesprek aantrekken. Maar verder kan het best welquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We have far more in common than that which devides us..
quote:Op zaterdag 25 maart 2023 17:30 schreef Vanyel het volgende:
[..]
https://letmegooglethat.com/?q=dubbelbloemigen+insecten+
Dan krijg je bijvoorbeeldAhaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://www.romkevandekaa.nl/artikelen/rozen-voor-insecten/
Ja dat is niet hendig in de natuâhOh how you'd have a happy life, if you did the things you like
quote:Op zaterdag 25 maart 2023 17:50 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Zal 'm denk ik niet zo snel naar een sollicitatiegesprek aantrekken. Maar verder kan het best welStrak shirtje erboven, hanekammetje, why notSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
quote:Op zaterdag 25 maart 2023 17:54 schreef Vanyel het volgende:
Bij een sollicitatie zou ik me eerder druk maken om die blote voeten
En dan met van die figuurtjes in de opgeschoren zijkanten? Goh, wat was dat een treurige trend zegquote:Op zaterdag 25 maart 2023 18:07 schreef Molo het volgende:
[..]
Strak shirtje erboven, hanekammetje, why not
quote:Op zaterdag 25 maart 2023 17:50 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Zal 'm denk ik niet zo snel naar een sollicitatiegesprek aantrekken. Maar verder kan het best welWat een stofjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Leuk hoor
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Dat heb ik inderdaad nog nooit gedaan. Gesprek op de Korenmarkt wel maar had wel schoenen aanquote:Op zaterdag 25 maart 2023 17:54 schreef Vanyel het volgende:
Bij een sollicitatie zou ik me eerder druk maken om die blote voeten
Bij een automatische incasso kan de cc maatschappij deze wel blokkeren. En de cc maatschappij kan je ook vertellen hoe je een "rode kaart" naar de afschrijver kunt sturen.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 23:32 schreef derLudolf het volgende:
Er wordt regelmatig ¤49,99 van m'n CC afgeschreven, Playstation Network Hilversum.
Geen idee waar dat van is en ISC kan ze ook niet blokkeren.
quote:Op zaterdag 25 maart 2023 18:17 schreef derLudolf het volgende:
[..]
En dan met van die figuurtjes in de opgeschoren zijkanten? Goh, wat was dat een treurige trend zeg
Mag een tattoo ook?quote:Op zaterdag 25 maart 2023 18:51 schreef Vanyel het volgende:
[..]![]()
Ik zat net een lekker bliksemflitsje te contempleren.
Of een driehoek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |