Begin juli lang weekend Normandië voor gratisquote:Op zondag 26 maart 2023 19:59 schreef Lonaa het volgende:
Over iets meer dan 3 weken 5 nachten in Zuid Frankrijk voor nog geen 200 euro.
Baas boven baas.quote:Op zondag 26 maart 2023 20:02 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Begin juli lang weekend Normandië voor gratis
Nou ja, wel brandstof, tol en véél eten natuurlijk. Maar zoals ik het begrijp is de ¤200 ook alleen accommodatie?quote:
Oh ja, ook zoiets fraais. Dat het binnen Nederland verdorie ook nog uitmaakt in welke gemeente je woontquote:Op zondag 26 maart 2023 17:37 schreef Vanyel het volgende:
Ja gemeente (jeugdzorg dus) hier.
Wij hebben wel eens gedacht over verhuizen. Maar dan blijven je afspraken alleen gegarandeerd voor zolang je beschikking duurt. En we hebben nu een consulent die het snapt.
Lekker blijven zitten dus...
Heerlijk wel, die rechtsgelijkheid
Zo, da's een bak niet leuk nieuwsquote:Op zondag 26 maart 2023 20:07 schreef Cat-astrophe het volgende:
Oogst van het familiefeestje:
De (80) jarige wordt erg vergeetachtig. Natuurlijk was het vanmiddag druk en veel en iedereen wilde wat van haar, maar ik had het idee dat ze mij niet echt herkende. Beetje raar wel, als je elkaars leven inmiddels 48 jaar deelt (laatste jaren lopen we de deur niet bij elkaar plat, maar toch). Gelukkig genoot ze wel van haar feest![]()
Vriend van mijn ouders (die ook al jaren ken) ligt kritiek met longontsteking![]()
Aangetrouwd nichtje was in remissie van alvleesklierkanker. Het is nu terug. Hevig. Diverse uitzaaiingen en behandeling is nu levensverlengend. Zou mooi zijn als ze als jongste nog zijn middelbare school diploma ziet halen, maar op dit moment lijkt hopen op afronding basisschool meemaken realistischer (kind is 8)![]()
Ik kreeg bericht dat mijn kantoor een troep isDuif door het raam, stront overal
Collega heeft blijkbaar al gepoetst
![]()
Tot slot werd ik wel erg blij van het westerse buffet met scampi, vis met hollandaisesaus, stokbrood met kruidenboter, gevulde eitjes, varkenshaas in saus en andere vertrouwde dingenGeen naan in zicht
Jup. Accomodatie, vlucht en huurauto was 450 pp. En dan dus nog wel brandstof, tol, voer en veel drank.quote:Op zondag 26 maart 2023 20:14 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Nou ja, wel brandstof, tol en véél eten natuurlijk. Maar zoals ik het begrijp is de ¤200 ook alleen accommodatie?
Ja jaquote:
Ja, ik ben weer goed bijgepraat, zeg maarquote:Op zondag 26 maart 2023 20:18 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja ja
Idd een bak ellende om je heen, wat vlinder al zegt
Er zijn maar bijzonder weinig mensen die alvleesklierkanker overleven, helaasHopelijk krijgt ze nog wat meer tijd mbv behandelingen.
Nee, ik wilde vorig jaar naar Londen, maar we zagen er vanaf omdat het echt krankjorem duur zou worden voor maar een paar dagen. Nog specifieke dingen die je wilt gaan doen in Londenquote:Op zondag 26 maart 2023 20:23 schreef Myraela het volgende:
Ik ga over een week wel eindelijk weer naar Londen. Maar die doet niet mee in de wedstrijd van de goedkope tripjes. Wel heel erg veel zin in.
Voor de gastheer komen er ook altijd nog kosten bij voor een melkerquote:Op zondag 26 maart 2023 20:17 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Jup. Accomodatie, vlucht en huurauto was 450 pp. En dan dus nog wel brandstof, tol, voer en veel drank.
Ik heb een hele lijst met dingen.quote:Op zondag 26 maart 2023 20:30 schreef Isabeau het volgende:
Nee, ik wilde vorig jaar naar Londen, maar we zagen er vanaf omdat het echt krankjorem duur zou worden voor maar een paar dagen. Nog specifieke dingen die je wilt gaan doen in Londen
*noteert*quote:Op zondag 26 maart 2023 20:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb een hele lijst met dingen.De reden om te gaan was de Harry Potter theatershow, dus die sowieso. En ook weer een avondje naar de comedyclub. Verder wat musea en vooral veel eten. NOPI, Humble Crumble, Yorkshire Burrito en Dishoom onder andere. Oh en een dagje met de trein naar Oxford. Lijkt me ook erg tof.
Maar het is inderdaad allemaal wel duur. Ik vond dat ik een goede deal had met m'n hotel inclusief ontbijt, maar met die deal alsnog bijna 200 euro per nacht. Gekkenhuis.
Duimen voor een primatours revival dit jaar!quote:Op zondag 26 maart 2023 20:48 schreef Kaatje1 het volgende:
Wat een een slechte berichten allemaal @:Cat-astrophe en nog zo'n jong kind ook nog.![]()
En met tante, ook een rare, niet fijne, gewaarwording.
En oeh Londen, wat een fijne plannen. Maar ook de andere vakantieplannen. Net maar weer eens een mailtje naar de producent van primatour gedaan of ze daar wat meer nieuws hebben. Bij de apotheek zeiden ze medio juni (alleen wisten ze geen jaartal)
Morgenavond is het eetclubje hier maar omdat ik moet werken, vandaag al een deel van het eten gemaakt. Morgen nog soep maken (brie soep gaat het worden, nooit gehad, nooit van gehoord, ben heel benieuwd), rijst koken, salade maken en toetje maken.
Oh, daar hou ik wel van, lekker experimenterenquote:Op zondag 26 maart 2023 20:48 schreef Kaatje1 het volgende:
Wat een een slechte berichten allemaal @:Cat-astrophe en nog zo'n jong kind ook nog.![]()
En met tante, ook een rare, niet fijne, gewaarwording.
En oeh Londen, wat een fijne plannen. Maar ook de andere vakantieplannen. Net maar weer eens een mailtje naar de producent van primatour gedaan of ze daar wat meer nieuws hebben. Bij de apotheek zeiden ze medio juni (alleen wisten ze geen jaartal)
Morgenavond is het eetclubje hier maar omdat ik moet werken, vandaag al een deel van het eten gemaakt. Morgen nog soep maken (brie soep gaat het worden, nooit gehad, nooit van gehoord, ben heel benieuwd), rijst koken, salade maken en toetje maken.
Oh dat klinkt wel heel tofquote:Op zondag 26 maart 2023 20:33 schreef derLudolf het volgende:
Litouwen kun je ook heel goedkoop heen vliegen, meestal ¤24 ofzo vanaf Eindhoven en Bremen. Leuke stad ook.
En leuke mensen![]()
Ik heb toevallig gisteren echt leuk contact gehad![]()
Ik zie daar graag foto's van, inclusief de wellicht door mij nu alvast ingebeelde vetlaag eropquote:
Ik hoop dat het zo lekker is dat de vetlaag geen tijd heeft om te vormen (en de rollen om mijn middel fotografeer ik nietquote:Op zondag 26 maart 2023 21:23 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik zie daar graag foto's van, inclusief de wellicht door mij nu alvast ingebeelde vetlaag erop
Op booking.com is het echt duur. Ik heb niet veel eisen dus laatst London in een Travelodge hotel gedaan, voor 80 euro per nacht net buiten centrum. Was prima.quote:Op zondag 26 maart 2023 20:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb een hele lijst met dingen.De reden om te gaan was de Harry Potter theatershow, dus die sowieso. En ook weer een avondje naar de comedyclub. Verder wat musea en vooral veel eten. NOPI, Humble Crumble, Yorkshire Burrito en Dishoom onder andere. Oh en een dagje met de trein naar Oxford. Lijkt me ook erg tof.
Maar het is inderdaad allemaal wel duur. Ik vond dat ik een goede deal had met m'n hotel inclusief ontbijt, maar met die deal alsnog bijna 200 euro per nacht. Gekkenhuis.
Het KGB museum is echt tof en het Energiemuseum is ook best interessant. Ook voor kinderen want interactief.quote:Op zondag 26 maart 2023 21:21 schreef Molo het volgende:
[..]
Oh dat klinkt wel heel tof
Heb je nog goeie tips voor daar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |