Duimen voor een primatours revival dit jaar!quote:Op zondag 26 maart 2023 20:48 schreef Kaatje1 het volgende:
Wat een een slechte berichten allemaal @:Cat-astrophe en nog zo'n jong kind ook nog.![]()
En met tante, ook een rare, niet fijne, gewaarwording.
En oeh Londen, wat een fijne plannen. Maar ook de andere vakantieplannen. Net maar weer eens een mailtje naar de producent van primatour gedaan of ze daar wat meer nieuws hebben. Bij de apotheek zeiden ze medio juni (alleen wisten ze geen jaartal)
Morgenavond is het eetclubje hier maar omdat ik moet werken, vandaag al een deel van het eten gemaakt. Morgen nog soep maken (brie soep gaat het worden, nooit gehad, nooit van gehoord, ben heel benieuwd), rijst koken, salade maken en toetje maken.
Oh, daar hou ik wel van, lekker experimenterenquote:Op zondag 26 maart 2023 20:48 schreef Kaatje1 het volgende:
Wat een een slechte berichten allemaal @:Cat-astrophe en nog zo'n jong kind ook nog.![]()
En met tante, ook een rare, niet fijne, gewaarwording.
En oeh Londen, wat een fijne plannen. Maar ook de andere vakantieplannen. Net maar weer eens een mailtje naar de producent van primatour gedaan of ze daar wat meer nieuws hebben. Bij de apotheek zeiden ze medio juni (alleen wisten ze geen jaartal)
Morgenavond is het eetclubje hier maar omdat ik moet werken, vandaag al een deel van het eten gemaakt. Morgen nog soep maken (brie soep gaat het worden, nooit gehad, nooit van gehoord, ben heel benieuwd), rijst koken, salade maken en toetje maken.
Oh dat klinkt wel heel tofquote:Op zondag 26 maart 2023 20:33 schreef derLudolf het volgende:
Litouwen kun je ook heel goedkoop heen vliegen, meestal ¤24 ofzo vanaf Eindhoven en Bremen. Leuke stad ook.
En leuke mensen![]()
Ik heb toevallig gisteren echt leuk contact gehad![]()
Ik zie daar graag foto's van, inclusief de wellicht door mij nu alvast ingebeelde vetlaag eropquote:
Ik hoop dat het zo lekker is dat de vetlaag geen tijd heeft om te vormen (en de rollen om mijn middel fotografeer ik nietquote:Op zondag 26 maart 2023 21:23 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik zie daar graag foto's van, inclusief de wellicht door mij nu alvast ingebeelde vetlaag erop
Op booking.com is het echt duur. Ik heb niet veel eisen dus laatst London in een Travelodge hotel gedaan, voor 80 euro per nacht net buiten centrum. Was prima.quote:Op zondag 26 maart 2023 20:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb een hele lijst met dingen.De reden om te gaan was de Harry Potter theatershow, dus die sowieso. En ook weer een avondje naar de comedyclub. Verder wat musea en vooral veel eten. NOPI, Humble Crumble, Yorkshire Burrito en Dishoom onder andere. Oh en een dagje met de trein naar Oxford. Lijkt me ook erg tof.
Maar het is inderdaad allemaal wel duur. Ik vond dat ik een goede deal had met m'n hotel inclusief ontbijt, maar met die deal alsnog bijna 200 euro per nacht. Gekkenhuis.
Het KGB museum is echt tof en het Energiemuseum is ook best interessant. Ook voor kinderen want interactief.quote:Op zondag 26 maart 2023 21:21 schreef Molo het volgende:
[..]
Oh dat klinkt wel heel tof
Heb je nog goeie tips voor daar?
Litouwen is geen stadquote:Op zondag 26 maart 2023 20:33 schreef derLudolf het volgende:
Litouwen kun je ook heel goedkoop heen vliegen, meestal ¤24 ofzo vanaf Eindhoven en Bremen. Leuke stad ook.
En leuke mensen![]()
Ik heb toevallig gisteren echt leuk contact gehad![]()
Ik bedoelde Vilniusquote:Op zondag 26 maart 2023 21:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Litouwen is geen stad![]()
Tevens: Dr_Flash in TRV / Fles' Travelsnacks #5
Over welke stad heb jij het nu dan?quote:Op zondag 26 maart 2023 21:42 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Het KGB museum is echt tof en het Energiemuseum is ook best interessant. Ook voor kinderen want interactief.
Net buiten de stad heb je Trakai, meer met een kasteel, per trein bereikbaar.
In de stad zelf heb je wijk genaamd Uzipis, wat zichzelf een vrijstaat noemt, dat is ook wel grappig om te aanschouwen.
Verder zijn er genoeg eetgelegenheden voor niet al te veel geld. Tenminste, in 2015.
Het is natuurlijk geen enorme metropool dus, maar gewoon een leuke rustige stad. Hou daar natuurlijk rekening mee
Vilnius.quote:Op zondag 26 maart 2023 21:51 schreef Molo het volgende:
[..]
Over welke stad heb jij het nu dan?
En dank iig, zou het dan lekker zonder kind doen trouwens. Die mag mee op anderssoortige vakanties
Wat heerlijk pauperquote:Op zondag 26 maart 2023 21:58 schreef derLudolf het volgende:
Oh andere aanrader in Litouwen @:Molo
Vodka in dit soort cups.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 26 maart 2023 21:58 schreef derLudolf het volgende:
Oh andere aanrader in Litouwen @:Molo
Vodka in dit soort cups.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou ja, het wordt gekocht door de lui die hier halve liters Export kooptquote:
quote:Op zondag 26 maart 2023 22:13 schreef Blues het volgende:
Knuffelmiddag gehad
Mét portrettekening van mij van klzoon A.
Lief (het neusjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.)
We have far more in common than that which devides us..
Oooooh…Katwijkquote:Op zondag 26 maart 2023 20:01 schreef Myraela het volgende:
Ik ga over een maand gratis 8 maanden op vakantie in Katwijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |