Oh, dit roept mijn vader de hele tijd. Ze maken het zo moeilijk allemaal omdat ze hopen dat mensen afhaken en dat scheelt weer geld voor de overheidquote:Op zondag 26 maart 2023 10:00 schreef AnneX het volgende:
Mogguh. De kerkklok beiert op tijd: tien uur voor de dienst. Bim bam.
@:Isabeau kun je dit lezen? of via iemand anders misschien.
https://twitter.com/nrc/s(...)39-WnOKbbiBhirHwLmDQ of deze link https://www.nrc.nl/nieuws(...)er&utm_term=20230326
Het kwam mij bekend voor ook, al is het al weer even geleden als mantelzorger.
Jij had toch ook zo’n gedoe met pgb etc.
En dat hakt er nog steeds in zeg: corona.
Ach, het is maar een griepje![]()
De laatste keer dat ik senatoren vragen zag stellen over iets wat met internettechnologie te maken had zat ik ook met open mond. Die stelden echt zúlke maffe vragen met zo'n serieus gezicht, dat het idd niet anders kon zijn dan dat ze er echt echt helemaal niets van begrepen.quote:Op zondag 26 maart 2023 16:12 schreef fietsie het volgende:
Ik zit videoclips te bekijken van die ondervraging van de baas van TikTok door de Senaatscommissie in de USA.
De vragenschrijvers die namens / voor die senatoren vragen hebben geformuleerd (of die Senatoren zelf) hebben totaaaal geen idee waar ze het over hebben....
Ik kan mij een minister in Nederland herinneren, zij vond dat particulieren geen domeinnamen moeten kunnen registreren want dan wil iedereen zijn eigen naam als domeinnaam en dat kan niet.quote:Op zondag 26 maart 2023 16:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik senatoren vragen zag stellen over iets wat met internettechnologie te maken had zat ik ook met open mond. Die stelden echt zúlke maffe vragen met zo'n serieus gezicht, dat het idd niet anders kon zijn dan dat ze er echt echt helemaal niets van begrepen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I solemnly swear i'm up to no good
quote:Op zondag 26 maart 2023 16:58 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Puppy spam![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
aaahhhww!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
welke kleur krijgen jullie? of is dat nog niet bekend?Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |