quote:Op zondag 26 maart 2023 16:58 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Puppy spam![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zelfs ik als dieren-niet-liefhebber vind deze wel echt briljant schattig zeg!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Ja gemeente (jeugdzorg dus) hier.quote:Op zondag 26 maart 2023 16:37 schreef Isabeau het volgende:
Wij hadden mazzel met een wijkverpleegkundige. Kregen pgb via zorgverzekeraar (het kan via gemeente, zorgverzekeraar en wlz om het simpel te houden).
Zoveel ellende over gehoord jaquote:Op zondag 26 maart 2023 17:37 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ja gemeente (jeugdzorg dus) hier.
Wij hebben wel eens gedacht over verhuizen. Maar dan blijven je afspraken alleen gegarandeerd voor zolang je beschikking duurt. En we hebben nu een consulent die het snapt.
Lekker blijven zitten dus...
Heerlijk wel, die rechtsgelijkheid
Na 5 jaar investeren hebben wij niet zo'n ellende meer, maar hee, hoogopgeleide ouders die precies weten wat nodig is en waarom.quote:Op zondag 26 maart 2023 17:42 schreef Molo het volgende:
[..]
Zoveel ellende over gehoord ja
Echt zwaar verneukt dit
Nog niet bekend. Voorkeur voor rood aangegeven op basis van kleur. Hij is wat donkerder. Maar als dat een timide hondje blijkt te zijn ofzo. Dan is dat niet het hondje wat het beste bij ons past. Dus we wachten het af. Ze zijn sowieso allemaal om op te vretenquote:Op zondag 26 maart 2023 17:31 schreef Barreltje het volgende:
[..]
aaahhhww!!!
welke kleur krijgen jullie? of is dat nog niet bekend?
Ze zijn echt te schattigquote:Op zondag 26 maart 2023 17:48 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Nog niet bekend. Voorkeur voor rood aangegeven op basis van kleur. Hij is wat donkerder. Maar als dat een timide hondje blijkt te zijn ofzo. Dan is dat niet het hondje wat het beste bij ons past. Dus we wachten het af. Ze zijn sowieso allemaal om op te vreten
Alles insmeren met groene zeep die dikke in een tonnetje. Bakje ammoniak in de oven en 24 later vliegt de zooi erafquote:Op zondag 26 maart 2023 10:40 schreef Barreltje het volgende:
ik ben aan het uitzoeken hoe ik mn enorm smerige oven schoon krijg ..
maar ik raak in de war vaan google..
[..]
moet ik nou 1 kom en 1 kopje in de over zetten of moet de inhoud van dat kopje in het water?
volgend eoptie:
[..]
gooi ik dat schoonmaak azijn in de oven? en moet ik de over de hele nacht op de aangegeven temperatuur ( 200 graden) laten??
ik ben te stom voor dit soort dingen
quote:Op zondag 26 maart 2023 17:51 schreef Lonaa het volgende:
Puppyfoto's
Tevens kocht ik vandaag een rok. Leer. Vegan leer. Italiaans vegan leer. Kwaliteits Italiaans vegan leer. Tweedehands. Duizend karmapunten voor de beestjes en met milieu. Also dit kon de portemonnee wel hebben.
Snap ikquote:Op zondag 26 maart 2023 17:53 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Echt hoor. Wilde er niet meer weg
Dus er kwamen mensen op je af "he sarabi hoe is het met je" en jijquote:Op zondag 26 maart 2023 18:06 schreef Sarabi het volgende:
Vandaag op een bierfestival rondgelopen. Er was personeel ingehuurd dus we hadden zelf tijd genoeg om te netwerken. Ik kwam er nu nog meer achter dat ik echt 'face blind' ben. Niet perse handig als je een brouwerij hebt
Prosopagnosie, als één van de meest interessante features van ons mensen, helaas stuk kan zijnquote:Op zondag 26 maart 2023 18:06 schreef Sarabi het volgende:
Vandaag op een bierfestival rondgelopen. Er was personeel ingehuurd dus we hadden zelf tijd genoeg om te netwerken. Ik kwam er nu nog meer achter dat ik echt 'face blind' ben. Niet perse handig als je een brouwerij hebt
Dat is toch juist bij uitstek een chemisch gedoe wat je dan creëert?quote:Op zondag 26 maart 2023 17:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Alles insmeren met groene zeep die dikke in een tonnetje. Bakje ammoniak in de oven en 24 later vliegt de zooi eraf
Goedkoop en ook geen chemishe gedoe
Nee werkt primaquote:Op zondag 26 maart 2023 18:45 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat is toch juist bij uitstek een chemisch gedoe wat je dan creëert?
Ja middels chemische reactie dusquote:
Yep, zei ik toch, prijzen zijn echt insane in hoogseizoenenquote:Op zondag 26 maart 2023 18:47 schreef Kaatje1 het volgende:
Oef kwam dit op twitter tegen.
[ afbeelding ]
Maar gewoon even kijken, 15 dagen griekenland (niet gekeken naar sterren enzo), maar dan kom je ook al prijzen tegen van 3000-4000 euro tegen (per persoon)
Dit is een prijsfout toch mag ik hopen?quote:Op zondag 26 maart 2023 18:47 schreef Kaatje1 het volgende:
Oef kwam dit op twitter tegen.
[ afbeelding ]
Maar gewoon even kijken, 15 dagen griekenland (niet gekeken naar sterren enzo), maar dan kom je ook al prijzen tegen van 3000-4000 euro tegen (per persoon)
Nee, wanneer je alleen boekt en de mooiste kamer wil is het nu zelfs ruim 16.000quote:Op zondag 26 maart 2023 19:07 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Dit is een prijsfout toch mag ik hopen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |