Dat denk ik juist wel. Ze allebei een heel ander leven buiten maar ik denk echt dat ze het buiten de loods ook heel leuk gaan hebben. Het zijn allebei feestbeesten dus dat komt wel goed.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 11:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zou maar zo kunnen zo diepe vriendschap hebben die twee niet.
Saai...quote:Op vrijdag 24 maart 2023 11:43 schreef lojanda het volgende:
Die Sasha wil geloof ik de hele dag klaverjassen.. hoe saai is zij eigenlijk
Ze zit gewoon weer te wachten op haar aantal glazen wijn...dan komt die ware tokkie sas weer naar boven.Nu is het gewoon slijmen bij de oudjes want ze wil niet weer genomineerd worden denk ik..en ze wil Bep op de stip, zo ook de mede kaarters..quote:Op vrijdag 24 maart 2023 11:43 schreef lojanda het volgende:
Als ze kaart zegt ze soms iets (hoewel ik haar de laatste week 'ineens' veel levendiger vind), beter dan urenlang naast een zwijgende Bern zitten, saaiiiiiiiiiiiiiiiquote:Op vrijdag 24 maart 2023 11:43 schreef lojanda het volgende:
Eens,maar ruzies mag ik ook graag zien.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 11:45 schreef xsaskiax het volgende:
Het afgelopen halfjaar heb ik heel wat keren gedacht: waarom hebben we in de jaren van Utopia zoveel geklaagd over 'saaiheid', terwijl er daar altijd wel iets te beleven was (zeker vergeleken met EJVJL)... laten we blij zijn dat er wat leven in de brouwerij is, al dan niet 'gespeeld'
Ik ben niet zo van de ruzies en zo, wel van de pranks zoals gisteravond, beter lachen dan verveeld naar je scherm kijken
oh een flinke ruzie op z'n tijd (ik wacht nog steeds op het 'bommetje' over JW en Eunice) is niet verkeerd, maar die bankhangers, kaarters en biljarters ben ik echt ZAT.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 11:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Eens,maar ruzies mag ik ook graag zien.
Ik voel dat Ice vandaag of morgen dit gaat doen, hij is al kriebelig de hele morgen, en is zo,n beetje op oorlogspad.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 11:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Eens,maar ruzies mag ik ook graag zien.
Het is gisteren weer gekleurd.... en volgens mij is ze behoorlijk nerveusquote:Op vrijdag 24 maart 2023 11:51 schreef Aardbeienmoes het volgende:
begint Babet op Martin te lijken? Staat nu ook al voor de tigste keer voor de spiegel dat haar heen en weer te gooien
Zoals ze gisteren tegen elkaar aan het praten waren over het bommetje te gooien op het fissa, het feest..maar het lijkt of ze moeten wachten, je weet maar nooit dat ze eunice in bescherming nemen ivm haar kinderen.of het is gewoon weer gepland om dit te doen met hulp ook weer van achter.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 11:49 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
oh een flinke ruzie op z'n tijd (ik wacht nog steeds op het 'bommetje' over JW en Eunice) is niet verkeerd, maar die bankhangers, kaarters en biljarters ben ik echt ZAT.
quote:Op vrijdag 24 maart 2023 11:51 schreef xsaskiax het volgende:
Babette staat te verkondigen dat ze een 'echte man' wil om mee te trouwen, ze houdt van mannen die van Dobermannen houden.......... johhhhhhhh heeft Marciano nou een Dobberman???
Helemaal mee eensquote:Op vrijdag 24 maart 2023 11:46 schreef Silves het volgende:
[..]
Ze zit gewoon weer te wachten op haar aantal glazen wijn...dan komt die ware tokkie sas weer naar boven.Nu is het gewoon slijmen bij de oudjes want ze wil niet weer genomineerd worden denk ik..en ze wil Bep op de stip, zo ook de mede kaarters..
Ja vind je dat echt? Ik heb het eerlijk gezegd niet gezien.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 11:47 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Als ze kaart zegt ze soms iets (hoewel ik haar de laatste week 'ineens' veel levendiger vind), beter dan urenlang naast een zwijgende Bern zitten, saaiiiiiiiiiiiiiii
quote:Op vrijdag 24 maart 2023 12:00 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ohhhh jij wilt natuurlijk laten zien hoe veilig het daar is met die brandblusser!!!
Dat is dus echt niet gebeurdquote:Op vrijdag 24 maart 2023 11:49 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
oh een flinke ruzie op z'n tijd (ik wacht nog steeds op het 'bommetje' over JW en Eunice) is niet verkeerd, maar die bankhangers, kaarters en biljarters ben ik echt ZAT.
ik denk dat dit de laatste samenwerking wordt. 1 van de 2 zei dat, ik weet niet meer wie. vertrouwen is weg.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 11:56 schreef xsaskiax het volgende:
Jeffrey en Jasper lijken elkaar ook weer wat meer gevonden te hebben.... een evenementje waar ze met 'karretjes' in de rondte gaan rijden (bediend door je met je handen op de grond af te zetten)... ze hadden het over 'karten' en zijn er druk mee.
Leuk om te zien
quote:Op vrijdag 24 maart 2023 11:51 schreef Dotteke het volgende:
Dadelijk denken mensen dat wij echt gaan trouwen zegt Babette, maar ik wil een mannnnnnnnnnnn.
Rupert probeerde bidons te 'slijten', maar JW wil 3 t-shirtsquote:Op vrijdag 24 maart 2023 12:01 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Die gaan kleding bestellen bij de waardebon sponsor
Max 2 stuks ... meer zit er niet in...quote:Op vrijdag 24 maart 2023 12:01 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Klotsknieeen en dijenkletsersquote:
Hoeveel heeft iedereen nu eigenlijk te besteden?quote:Op vrijdag 24 maart 2023 12:01 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Oh dit is wel heel leuk!!quote:Op vrijdag 24 maart 2023 12:02 schreef spapaars het volgende:
Trouwen?
https://streamable.com/faf530
[ afbeelding ]
50quote:Op vrijdag 24 maart 2023 12:04 schreef lojanda het volgende:
[..]
Hoeveel heeft iedereen nu eigenlijk te besteden?
JW krijgt een deel van Erik's tegoed en kan er nu 3 bestellen.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 12:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Max 2 stuks ... meer zit er niet in...
Als er sponsoren op komen draven is het wel een teken dat het programma bekeken wordt (is mij geleerd)quote:Op vrijdag 24 maart 2023 12:05 schreef Silves het volgende:
Bijna een miljoen op de bank, en nog moeten gesponsord worden..
Misschien een domme vraag, maar wie krijgt er dan niets?? of houden ze vast rekening met eliminatie???quote:
Diegene die gesponsord wordt is natuurlijk grote baas John.. dit is allemaal reclame wat we zien en zoals ik gisteren heb gelezen hier zijn er na de challenge al meerdere op de site gegaan van de sponsors..quote:Op vrijdag 24 maart 2023 12:05 schreef Silves het volgende:
Bijna een miljoen op de bank, en nog moeten gesponsord worden..
Bij EJVJL mis je Utopia juist weer, zeker nu ik Utopia zelf ook weer helemaal aan het terug kijken ben komt dat eens en te meer duidelijk naar voren.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 11:45 schreef xsaskiax het volgende:
Het afgelopen halfjaar heb ik heel wat keren gedacht: waarom hebben we in de jaren van Utopia zoveel geklaagd over 'saaiheid', terwijl er daar altijd wel iets te beleven was (zeker vergeleken met EJVJL)... laten we blij zijn dat er wat leven in de brouwerij is, al dan niet 'gespeeld'
Ik ben niet zo van de ruzies en zo, wel van de pranks zoals gisteravond, beter lachen dan verveeld naar je scherm kijken
Hij weet allemaal zo goed.. je maakt mij niets wijs hoor zegt hij altijd want hij is overal in thuis.. tuurlijk JWquote:Op vrijdag 24 maart 2023 12:06 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
JW krijgt een deel van Erik's tegoed en kan er nu 3 bestellen.
JW: "Maar het zijn allemaal XXL? "
Rupert: "Nee, je moet er op drukken en dan kun je .. O, zo heet de winkel .."
Muis verkeerd om, winkel/maat verwarren. Dat zou wat geweest zijn als hij manager was geworden laatst
Bedenk dit maar eens.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 12:15 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Janet en Wendy hebben wel hun stinkende best gedaan om er iets leuks van te maken
Janet wilde niets hebben van die troep ( haar tekst)quote:Op vrijdag 24 maart 2023 12:07 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Misschien een domme vraag, maar wie krijgt er dan niets?? of houden ze vast rekening met eliminatie???
Met weinig geld zoiets maken? Ja dat vind ik echt mooi en leuk gedaanquote:
Ja dit meen ik echt.Superleuk gedaan.quote:
Wendy moet eens leren om: Nee te zeggen en meer aan zichzelf denkenquote:Op vrijdag 24 maart 2023 12:18 schreef Silves het volgende:
Maar een voorgevoel dat Wendy morgen iedereen eerst iedereen moet knippen, fohnen ect...voordat ze zelf haar mag optutten..
Hier zou je best weleens gelijk in kunnen gaan krijgen, want dat is bij ieder 'evenement' toch zo, zij is altijd met alles en iedereen bezig en op het allerlaatste moment doet ze snel even haar eigen haar e.d.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 12:18 schreef Silves het volgende:
Maar een voorgevoel dat Wendy morgen iedereen eerst iedereen moet knippen, fohnen ect...voordat ze zelf haar mag optutten..
ja zo is dat..en als ze haar mond open trekt, wordt ze als een bitch omschreven door haar medebewoners.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 12:22 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Wendy moet eens leren om: Nee te zeggen en meer aan zichzelf denken
Die hele bruiloft slaat toch nergens op.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 12:15 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Janet en Wendy hebben wel hun stinkende best gedaan om er iets leuks van te maken
Nee, maar beter om naar te kijken dan naar klaverjassen en biljarten en natuurlijk het feestje er na kan voor ons weer leuke streams opleverenquote:Op vrijdag 24 maart 2023 12:25 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Die hele bruiloft slaat toch nergens op.
Het erge is dat het niet eens hardop gezegd wordt... als je Babette nu ook ziet, het hele freddinggebeuren lijkt om haar te moeten draaien.... haar nagels, haar haren, haar jurk, haar....... enz enz.... oh ja en dan is Wendy er ook nog ergens, Wendy met wie ze buiten verder geen contact denkt te gaan hebben... tja als je zelf maar in the picture staat hequote:Op vrijdag 24 maart 2023 12:24 schreef Silves het volgende:
[..]
ja zo is dat..en als ze haar mond open trekt, wordt ze als een bitch omschreven door haar medebewoners.
Wat moeten ze dan de hele dag doen volgens jou?quote:Op vrijdag 24 maart 2023 12:27 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Nee, maar beter om naar te kijken dan naar klaverjassen en biljarten en natuurlijk het feestje er na kan voor ons weer leuke streams opleveren
Natuurlijk slaat het nergens op, maar dat doet het gebrei van Esther, het biljarten, het kaarten en ga zo maar door ook niet..... tijdverdrijfquote:Op vrijdag 24 maart 2023 12:25 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
die bruiloftquote:Op vrijdag 24 maart 2023 12:28 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Wat moeten ze dan de hele dag doen volgens jou?
Ook aan jou, wat moeten ze dan de gehele dag doen.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 12:28 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Natuurlijk slaat het nergens op, maar dat doet het gebrei van Esther, het biljarten, het kaarten en ga zo maar door ook niet..... tijdverdrijf
Flikker er wat drank in en muziek, daar heb je toch geen toneelstuk voor nodig.quote:
Er de grote spellenshow van maken die ze beloofd hebben. Elke dag een opdracht/ spel en niet voor veel geld, maar waar ze voor gekomen zijnquote:Op vrijdag 24 maart 2023 12:29 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ook aan jou, wat moeten ze dan de gehele dag doen.
ik mis hier echt dat ze dingen aan het maken zijn (in welke vorm dan ook), gewoon bedrijvigheid die voor streamers leuker is om naar te kijken..... die verveling bij EJVJL is dodelijk voor het programmaquote:Op vrijdag 24 maart 2023 12:29 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Iets meer opdrachten zou idd mogen, neemt niet weg dat dat dagelijks kan. De gesprekken en hoe mensen met elkaar omgaan en hoe ze zich gedragen kan al boeiend zijn. Het is maar net hoe je er naar kijkt. Als ik een serie kijk en ik heb er genoeg van, stop ik met het volgen van die serie. Zou je ook met een JVJL kunnen doen. Snap al die klagers niet.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 12:30 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Er de grote spellenshow van maken die ze beloofd hebben. Elke dag een opdracht/ spel en niet voor veel geld, maar waar ze voor gekomen zijn
Dat wel maar verder kijk ik die spellen eigenlijk niet. Vind ik dan weer totaal niet boeiend.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 12:32 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Meer 24 uurs opdrachten zou het al een stuk leuker maken
Dan zoek je een programma uit, waar je wel je voldoening uit kunt halen . Het hoeft niet moeilijk te zijn.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 12:30 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ik mis hier echt dat ze dingen aan het maken zijn (in welke vorm dan ook), gewoon bedrijvigheid die voor streamers leuker is om naar te kijken..... die verveling bij EJVJL is dodelijk voor het programma
Ik klaag er niet over, zet de streams uit als het mij niet boeit. Ik lees hier ook veel geklaag over die bruiloft, tis niet mijn ding, maar zoals de jurk voor Wendy, de creativiteit met sommige dingen die ze maken of doen, kan ik zeker waarderen.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 12:34 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Iets meer opdrachten zou idd mogen, neemt niet weg dat dat dagelijks kan. De gesprekken en hoe mensen met elkaar omgaan en hoe ze zich gedragen kan al boeiend zijn. Het is maar net hoe je er naar kijkt. Als ik een serie kijk en ik heb er genoeg van, stop ik met het volgen van die serie. Zou je ook met een JVJL kunnen doen. Snap al die klagers niet.
quote:
Even trouwen.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 12:29 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Laat ze dingen ondernemen, begin een postorderbedrijf, ga dingen maken die ze kunnen verkopen om de jackpot aan te vullen. Al dat schuim koopt wel hoor.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 12:30 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ik mis hier echt dat ze dingen aan het maken zijn (in welke vorm dan ook), gewoon bedrijvigheid die voor streamers leuker is om naar te kijken..... die verveling bij EJVJL is dodelijk voor het programma
Jij kijkt alles terug,waar ben je nu?quote:Op vrijdag 24 maart 2023 12:40 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Laat ze dingen ondernemen, begin een postorderbedrijf, ga dingen maken die ze kunnen verkopen om de jackpot aan te vullen.
Utopia bedoel je? Seizoen 2 2015 in oktober. Rowena is net binnen en Cees en die vreselijke Rolf zijn er nog.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 12:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jij kijkt alles terug,waar ben je nu?
Geen geld geen drankquote:Op vrijdag 24 maart 2023 12:40 schreef spapaars het volgende:
[..]
Even trouwen.
Maar dan daarna zal het zuipen worden, en dat zijn de mooiste beelden, want altijd drama.
quote:Op vrijdag 24 maart 2023 12:42 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Utopia bedoel je? Seizoen 2 2015 in oktober. Rowena is net binnen en Cees en die vreselijke Rolf zijn er nog.
JW wilde hoog en laag een drumstel hebben, maar sinds er een biljart in die loods is, wordt het drumstel bijna niet gebruikt door azijnpisser JWquote:Op vrijdag 24 maart 2023 12:48 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Zit er nog wel eens iemand op het drumstel, behalve Eunice?
Ik ben duizelig.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 12:50 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Esther, ik moet geen bidon, Ruppie, je moet een bidon, ik wil er geen, kies een bidon uit
Zo met je eens, ze gaan zo ook nog oefenenquote:Op vrijdag 24 maart 2023 12:25 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Zo jammer, heeft genoeg gekost, gelukkig uit de prijzenpotquote:Op vrijdag 24 maart 2023 12:55 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
JW wilde hoog en laag een drumstel hebben, maar sinds er een biljart in die loods is, wordt het drumstel bijna niet gebruikt door azijnpisser JW
Vind het brugklasniveau. Schoolfeest, wat drinken en dan naar huis.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 12:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo met je eens, ze gaan zo ook nog oefenen
Dit is waar ... maar ja, ze wil in ieder geval dingen doen.... beter dan alleen maar op de bank hangen.quote:
Maar zelf altijd op rood staan. Vreselijke gast.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 12:57 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Zo jammer, heeft genoeg gekost, gelukkig uit de prijzenpot
Haar aandachtslevel heeft weer een boost nodig.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 12:55 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ik ben duizelig.
Rupert: ja je vroeg of de haard aan mocht want je had het koud en toen ben je in de kas gaan zitten.
Esther: wat zeg je ik versta je niet. Rupi herhaald het nog eens.
Esther ik ben duizelig.
Rupi wil je dextro: neeeeee
Ik verdenk Erik er wel vanquote:Op vrijdag 24 maart 2023 12:59 schreef Li0nHeart het volgende:
Zou er, behalve Marciano, iemand zijn die kan schaken?
Ik heb dat gewoon op de basisschool geleerd. Neem aan dat er wel iemand kan schaken daar.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 12:59 schreef Li0nHeart het volgende:
Bern kan het ook, Tiano vroeg het hem netquote:Op vrijdag 24 maart 2023 13:00 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb dat gewoon op de basisschool geleerd. Neem aan dat er wel iemand kan schaken daar.
jeff kan het ook dacht ik maar die had geen tijdquote:Op vrijdag 24 maart 2023 12:59 schreef Li0nHeart het volgende:
te moeilijk?quote:Op vrijdag 24 maart 2023 13:02 schreef pingu66 het volgende:
Kenzy lijkt niet echt blij te zijn met de wiskunde boeken.
Nou moet ze wat gaan doenquote:Op vrijdag 24 maart 2023 13:02 schreef pingu66 het volgende:
Kenzy lijkt niet echt blij te zijn met de wiskunde boeken.
Hij begon met vlees voorbereiden, hoorde ik hem zeggenquote:Op vrijdag 24 maart 2023 13:02 schreef Ilovemyself4fa het volgende:
[..]
jeff kan het ook dacht ik maar die had geen tijd
Moet een hamam voorstellenquote:Op vrijdag 24 maart 2023 13:04 schreef Li0nHeart het volgende:
Wendy wordt afgesopt buiten door Mirthe..... of zo...
Jappiequote:Op vrijdag 24 maart 2023 13:02 schreef Ilovemyself4fa het volgende:
[..]
jeff kan het ook dacht ik maar die had geen tijd
waar denk je dat de meeste snacks van gemaakt zijn danquote:Op vrijdag 24 maart 2023 13:11 schreef Silves het volgende:
Gatver, daar gaan ze weer fricandel en worst mengen tot een snack..niet mijn ding
Wat voor snack moet het worden?quote:Op vrijdag 24 maart 2023 13:11 schreef Silves het volgende:
Gatver, daar gaan ze weer fricandel en worst mengen tot een snack..niet mijn ding
Nog nooit gegeten gelukkig, ja tuurlijk afval vlees, zoals ik al zei, niet mijn ding.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 13:12 schreef Ilovemyself4fa het volgende:
[..]
waar denk je dat de meeste snacks van gemaakt zijn dan
Hm okay...hadden ze dan niet beter gewoon mexicanos kunnen bestellenquote:
quote:Op vrijdag 24 maart 2023 13:16 schreef Loveable het volgende:
Stukjes leverworst en frikandel gaan de blender in
Okay dit wordt er niet beter opquote:Op vrijdag 24 maart 2023 13:16 schreef Loveable het volgende:
Stukjes leverworst en frikandel gaan de blender in
ze hebben geen geld en die waren veel duurder dus loodsvariantquote:Op vrijdag 24 maart 2023 13:14 schreef engine het volgende:
[..]
Hm okay...hadden ze dan niet beter gewoon mexicanos kunnen bestellen
Goedkoper zo.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 13:14 schreef engine het volgende:
[..]
Hm okay...hadden ze dan niet beter gewoon mexicanos kunnen bestellen
Okay ben benieuwd of het wat wordtquote:Op vrijdag 24 maart 2023 13:18 schreef Ilovemyself4fa het volgende:
[..]
ze hebben geen geld en die waren veel duurder dus loodsvariant
Niet als het niet te eten blijkt.quote:
En uiteindelijk zit er ongeveer het zeflde inquote:
quote:Op vrijdag 24 maart 2023 13:24 schreef pingu66 het volgende:
[..]
En uiteindelijk zit er ongeveer het zeflde in
En wordt het op dezelfde manier gemaakt Alleen andere volgorde.
Gehakt,kruiden in vorm maken in plastic folie doen. Even koken. Laten afkoelen en in de frituur.
Koken kan bij deze versie worden overgeslagen
9 ton kun je wel wat klokkies voor aanschaffenquote:
Oh ja, alleen gaat het x25 uit de prijzenpot..quote:Op vrijdag 24 maart 2023 13:30 schreef engine het volgende:
[..]
9 ton kun je wel wat klokkies voor aanschaffen
Kan idd prima nog wat uitquote:Op vrijdag 24 maart 2023 13:31 schreef freaky40 het volgende:
Febo wil dat ze die 9k gaan verbrassen.
Alleen als je ze op eetquote:Op vrijdag 24 maart 2023 13:31 schreef Loveable het volgende:
[..]
Oh ja, alleen gaat het x25 uit de prijzenpot..
Op iedere pot past een deksel... pot...quote:Op vrijdag 24 maart 2023 12:02 schreef spapaars het volgende:
Trouwen?
https://streamable.com/faf530
[ afbeelding ]
Alleen voeding.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 13:31 schreef Loveable het volgende:
[..]
Oh ja, alleen gaat het x25 uit de prijzenpot..
Dit hele format is een zaaddodend schaakspel maar dan met vleesetende mensen ipv houtstukkenquote:Op vrijdag 24 maart 2023 12:59 schreef Li0nHeart het volgende:
De enige manier waarop zij afstand van hem neemt is iedere avond als hij naar K1 gaat om te slapen en zijzelf naar K2quote:Op vrijdag 24 maart 2023 13:53 schreef Dotteke het volgende:
En wie zit er buiten bij JW........ de vrouw die afstand wilde nemen van hem
Wat zou dat worden als ze samen op een kamer worden ingedeeldquote:Op vrijdag 24 maart 2023 13:56 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
De enige manier waarop zij afstand van hem neemt is iedere avond als hij naar K1 gaat om te slapen en zijzelf naar K2
Eunice is 'bang' voor roomie Esther en Mirthe wil daarnaartoe dus als zij nou gewoon wisselen krijg je het perfecte scenarioquote:Op vrijdag 24 maart 2023 13:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat zou dat worden als ze samen op een kamer worden ingedeeld
Als je iets wil maken maar er is geen budget dan had ik ook bedankt.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 14:06 schreef KinKiJan het volgende:
Kennelijk had Esther gezegd dat als er geen geld is, dat ze dan niet wilde koken. "Dat moeten wij toch ook doen!?" Had Janet gezegd..
Volgens mij de kleren welquote:Op vrijdag 24 maart 2023 14:15 schreef engine het volgende:
Nog over die Rolex. Niks wat gekocht is mag mee naar huis. Hoe nutteloos zou het zijn om een duur horloge te kopen
quote:
Ah ja, beter op de bank zitten wachten tot een ander dan maar wat kookt en vervolgens steen en been klagen dat het niet lekker isquote:Op vrijdag 24 maart 2023 14:10 schreef engine het volgende:
[..]
Als je iets wil maken maar er is geen budget dan had ik ook bedankt.
quote:Op vrijdag 24 maart 2023 14:22 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ah ja, beter op de bank zitten wachten tot een ander dan maar wat kookt en vervolgens steen en been klagen dat het niet lekker is
quote:Op vrijdag 24 maart 2023 14:27 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Dat is exact wat ik gedaan zou hebben.
Dat is niet zo even bestellen er 1 krijgen hoorquote:Op vrijdag 24 maart 2023 14:25 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik ga er zo maar vanuit, dat Marciano en Isaac een Rolex willen hebben.
Wat moet je met een Rolex, is tegenwoordig alleen maar gevaarlijk om deze in het openbaar te dragen.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 14:28 schreef RobjeGeus het volgende:
[..]
Dat is niet zo even bestellen er 1 krijgen hoor
Zo snugger was ik ook nog welquote:Op vrijdag 24 maart 2023 14:28 schreef RobjeGeus het volgende:
[..]
Dat is niet zo even bestellen er 1 krijgen hoor
Ik heb zo'n ding van mij vader geërfd. Ligt in de kluis en komt er ook niet uit. Draag altijd een smartwatch.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 14:30 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Wat moet je met een Rolex, is tegenwoordig alleen maar gevaarlijk om deze in het openbaar te dragen.
Heel verstandig.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 14:33 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik heb zo'n ding van mij vader geërfd. Ligt in de kluis en komt er ook niet uit. Draag altijd een smartwatch.
Dat hoor je mij niet zeggen toch..ik zeg enkel dat het niet zo is dat je vandaag besteld en hem morgen al hebtquote:Op vrijdag 24 maart 2023 14:30 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Wat moet je met een Rolex, is tegenwoordig alleen maar gevaarlijk om deze in het openbaar te dragen.
Nouja veel mensen die niet in dat wereldje zitten denken dat je naar een juwelier kunt gaan...passen en meteen kan kopen. Zo werkt het niet.quote:
Ik bezit geen Rolex maar ben wel benieuwd hoe dat werkt dan?quote:Op vrijdag 24 maart 2023 14:40 schreef RobjeGeus het volgende:
[..]
Nouja veel mensen die niet in dat wereldje zitten denken dat je naar een juwelier kunt gaan...passen en meteen kan kopen. Zo werkt het niet.
Vaak mag je een model kopen wat niemand wilt hebben. De goed lopende modellen kan je niet kopen.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 14:42 schreef engine het volgende:
[..]
Ik bezit geen Rolex maar ben wel benieuwd hoe dat werkt dan?
Je moet een introducee zijn.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 14:45 schreef RobjeGeus het volgende:
[..]
Vaak mag je een model kopen wat niemand wilt hebben. De goed lopende modellen kan je niet kopen.
Tenzij :
Je voor duizenden euro's aan sieraden bij koopt.
Je een Bn-er bent.
Je nog een slecht verkopende lijn horloge van duizenden euro's bij koopt.
Je vaste klant bent en je in het systeem bekend staat als iemand die veel geld heeft uit gegeven.
Als je heel veel gelukt hebt en een juwelier gunt het je..dan mag je op de wachtlijst, duurt ongeveer een jaar dan krijg je een belletje dat je het horloge mag ophalen.
Okay leuk om te weten. Spelletje om het exclusief te houden.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 14:45 schreef RobjeGeus het volgende:
[..]
Vaak mag je een model kopen wat niemand wilt hebben. De goed lopende modellen kan je niet kopen.
Tenzij :
Je een Bn-er bent.
Je vaste klant bent en je in het systeem bekend staat als iemand die veel geld heeft uit gegeven.
Als je heel veel gelukt hebt en een juwelier gunt het je..dan mag je op de wachtlijst, duurt ongeveer een jaar dan krijg je een belletje dat je het horloge mag ophalen.
Een Rolex koop je niet bij een "tussen haakjes" gewone juwelier. Dat terzijde.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 14:40 schreef RobjeGeus het volgende:
[..]
Nouja veel mensen die niet in dat wereldje zitten denken dat je naar een juwelier kunt gaan...passen en meteen kan kopen. Zo werkt het niet.
Schaap en Citroen.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 14:50 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Een Rolex koop je niet bij een "tussen haakjes" gewone juwelier. Dat terzijde.
Als ik over een uur een Rolex zou willen aanschaffen, wat ik nooit zou doen, heb ik zo'n ding om mijn pols. Zelfde geldt voor een AP of een Patek. Mits je een bepaald model zoekt, dan word het een ander verhaal, want die gaat/gaan op bestelling. Maar we dwalen af en brabbelen off.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 14:45 schreef RobjeGeus het volgende:
[..]
Tenzij :
Je een Bn-er bent.
Liever Zoe dan JW.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 14:52 schreef utopia2.0 het volgende:
Zoe past niet in de belevingswereld van JW. Kan ik ergens mee inkomen, maar denk dat er ook velen zijn, die niet in de belevingswereld van JW geloven.
Patek.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 14:56 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Als ik over een uur een Rolex zou willen aanschaffen, wat ik nooit zou doen, heb ik zo'n ding om mijn pols. Zelfde geldt voor een AP of een Patek. Mits je een bepaald model zoekt, dan word het een ander verhaal, want die gaat/gaan op bestelling. Maar we dwalen af en brabbelen off.
Ik heb met beiden niets, maar Zoe is nog een beetje grappig, JW klaagt alleen maar. Weet alles beter, gunt een ander niets, maar zelf heeft meneer zijn drumstel(waar hij weinig gebruik van maakt) en Biljart. Vervelende kerel.quote:
Hoor hem lullen dan nu.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 14:58 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik heb met beiden niets, maar Zoe is nog een beetje grappig, JW klaagt alleen maar. Weet alles beter, gunt een ander niets, maar zelf heeft meneer zijn drumstel(waar hij weinig gebruik van maakt) en Biljart. Vervelende kerel.
Dat is ook het leuke aan Eunice.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 15:03 schreef utopia2.0 het volgende:
Er komt meer niveau uit Eunice, dan uit Esther.
Is ook weggegooid geld. Klimrek word bijna niet gebruikt.quote:
Bang voor eliminatie.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 15:10 schreef utopia2.0 het volgende:
JW is niet chagrijnig. Nooit chagrijnig. Klagen is niet chagrijnig?
Dat betwijfel ik Uto.quote:
Als ik hem zo hoor op zijn tijd, boeit het hem allemaal niets.quote:
Jeff staat al minstens 10 minuten alleen in de keukenquote:
was ervoor toen ze aan het roken waren , doe zo niet tegen mij , ben geen schoothond , kijk eerst naar jezelf jef tegen kimquote:Op vrijdag 24 maart 2023 15:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jeff staat al minstens 10 minuten alleen in de keuken
Dingen aan het voorbereiden voor het eten
Als je het over iemand hebt, die totaal geen meerwaarde heeft in die loods is het Kenzy.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 15:28 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Kenzy is weer eens moe en heeft nergens zin in
mss is ze volgende week wegquote:Op vrijdag 24 maart 2023 15:39 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Als je het over iemand hebt, die totaal geen meerwaarde heeft in die loods is het Kenzy.
quote:Op vrijdag 24 maart 2023 15:32 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Esther gaat op koningsdag lintjes uitdelen in de loods
Babette zelf zou eens op de schopstoel moeten zitten. Denk dat die loods te klein is.quote:
die kans bestaat ook wanda en co willen bep weg , gaat dus wie de meeste stemmen krijgt bep of kenzyquote:Op vrijdag 24 maart 2023 15:42 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Babette zelf zou eens op de schopstoel moeten zitten. Denk dat die loods te klein is.
Zou het niet weten. Plannen veranderen per dagdeelquote:Op vrijdag 24 maart 2023 15:43 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Dat was toch het laatste plan: Kenzi nomineren?
jaquote:Op vrijdag 24 maart 2023 15:43 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Dat was toch het laatste plan: Kenzi nomineren?
Die zit ook op de schopstoel alleen weet ze dat niet.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 15:42 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Babette zelf zou eens op de schopstoel moeten zitten. Denk dat die loods te klein is.
Of aankomende maandag eliminatie of de week eropquote:
Ja lees mijn tekst nog maar een x daarin staat toch dat je modellen die goed lopen niet kan kopen enkel modellen die niemand wilt.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 14:56 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Als ik over een uur een Rolex zou willen aanschaffen, wat ik nooit zou doen, heb ik zo'n ding om mijn pols. Zelfde geldt voor een AP of een Patek. Mits je een bepaald model zoekt, dan word het een ander verhaal, want die gaat/gaan op bestelling. Maar we dwalen af en brabbelen off.
Moet het nog zienquote:Op vrijdag 24 maart 2023 15:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Of aankomende maandag eliminatie of de week erop
Ik heeft geef het een goede kans
Ik denk Bepquote:Op vrijdag 24 maart 2023 15:43 schreef cinsan het volgende:
[..]
die kans bestaat ook wanda en co willen bep weg , gaat dus wie de meeste stemmen krijgt bep of kenzy
tot wanneeer is rupi mangagerquote:Op vrijdag 24 maart 2023 15:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Of aankomende maandag eliminatie of de week erop
Ik heeft geef het een goede kans
Ik weet hoe het werkt.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 15:45 schreef RobjeGeus het volgende:
[..]
Ja lees mijn tekst nog maar een x daarin staat toch dat je modellen die goed lopen niet kan kopen enkel modellen die niemand wilt.
Bij de grijze handelaar is alles mogelijk maar betaal je boven list.
quote:Op vrijdag 24 maart 2023 15:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij heeft nog anderhalve week te gaan
Nee altijd tot een woensdagquote:
ok dan kan het nog in de laatste week zijn al hoop ik van nietquote:Op vrijdag 24 maart 2023 15:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jep vaak welquote:Op vrijdag 24 maart 2023 15:48 schreef cinsan het volgende:
[..]
ok dan kan het nog in de laatste week zijn al hoop ik van niet
Goedzo.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 15:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
A okay. Weer wat geleerdquote:Op vrijdag 24 maart 2023 15:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee altijd tot een woensdag
Dus niet perse de 31ste
word erger met de dagquote:Op vrijdag 24 maart 2023 15:53 schreef greysbones het volgende:
Er is iemand die gisteravond van alles heeft opgegeten
De hele dag door hoor je al mensen die van alles missen
Er mist een heel broodquote:
Zij heeft gisteravond brood gegeten hoorde ik vanmorgenquote:Op vrijdag 24 maart 2023 15:56 schreef pingu66 het volgende:
Esther heeft weer een iets niet meegekregen.
Oh ik dacht dat Jeff zelf fricandellen had gebakkenquote:Op vrijdag 24 maart 2023 15:53 schreef greysbones het volgende:
Vuile dief...JW nomineer haar!quote:Op vrijdag 24 maart 2023 15:57 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Zij heeft gisteravond brood gegeten hoorde ik vanmorgen
Niet op de streams te zien wie dar was? Esther zat wel in haar eentje in de loods te breien snachts.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 15:53 schreef greysbones het volgende:
Wie zei dat?quote:Op vrijdag 24 maart 2023 15:57 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Zij heeft gisteravond brood gegeten hoorde ik vanmorgen
voor anderhalf uur oefenen voor morgenquote:Op vrijdag 24 maart 2023 16:06 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Eunice weer een kamer opgeëist, nu de slaapkamer 2
Dat had ze gevraagd vanmorgen van 1600 tot 1800quote:Op vrijdag 24 maart 2023 16:06 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Eunice weer een kamer opgeëist, nu de slaapkamer 2
Ze is net klaar met opmaken en haar haar doen en nu is het al weer bijna bedtijd?quote:
dat poederloeder word met de dag ergerquote:Op vrijdag 24 maart 2023 16:18 schreef pingu66 het volgende:
Zoë loopt het kantoor binnen waar Morri iets aan het bestellen is. En zegt ik kom erbij zitten.
Rupi zegt dit is privacy Zoë.
Zoë zegt hoezo dat vindt Morri niet erg.
En ik zeg niets hoor.
3 seconden later Zoë met d'r klep er weer tussendoor.
zo kijkt ze welquote:Op vrijdag 24 maart 2023 16:19 schreef pingu66 het volgende:
Oh nu zit ze in de loods, is ze eruit gezet?
Hoe kun je dat nu zeggen, ze is er de hela dag mee bezig geweest, net klaarquote:
Ik vind het vreselijk. Dat niemand haar dat zegt dat ze alles TE doetquote:Op vrijdag 24 maart 2023 16:29 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Hoe kun je dat nu zeggen, ze is er de hela dag mee bezig geweest, net klaar
Maakt haar niets uit, ze vindt het zelf heul heul erg mooiquote:Op vrijdag 24 maart 2023 16:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind het vreselijk. Dat niemand haar dat zegt dat ze alles TE doet
O oke, als ze er maar tevreden mee isquote:Op vrijdag 24 maart 2023 16:32 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Maakt haar niets uit, ze vindt het zelf heul heul erg mooi
jef is al tijd in de moppermodus , zijn weer allemaal knuezen , kutvolk, tegen kim ben geen schoothondquote:Op vrijdag 24 maart 2023 16:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O oke, als ze er maar tevreden mee is![]()
Jeff moppert dat de rest geen klotuh doet hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |