die bruiloftquote:Op vrijdag 24 maart 2023 12:28 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Wat moeten ze dan de hele dag doen volgens jou?
Ook aan jou, wat moeten ze dan de gehele dag doen.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 12:28 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Natuurlijk slaat het nergens op, maar dat doet het gebrei van Esther, het biljarten, het kaarten en ga zo maar door ook niet..... tijdverdrijf
Flikker er wat drank in en muziek, daar heb je toch geen toneelstuk voor nodig.quote:
Er de grote spellenshow van maken die ze beloofd hebben. Elke dag een opdracht/ spel en niet voor veel geld, maar waar ze voor gekomen zijnquote:Op vrijdag 24 maart 2023 12:29 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ook aan jou, wat moeten ze dan de gehele dag doen.
ik mis hier echt dat ze dingen aan het maken zijn (in welke vorm dan ook), gewoon bedrijvigheid die voor streamers leuker is om naar te kijken..... die verveling bij EJVJL is dodelijk voor het programmaquote:Op vrijdag 24 maart 2023 12:29 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Iets meer opdrachten zou idd mogen, neemt niet weg dat dat dagelijks kan. De gesprekken en hoe mensen met elkaar omgaan en hoe ze zich gedragen kan al boeiend zijn. Het is maar net hoe je er naar kijkt. Als ik een serie kijk en ik heb er genoeg van, stop ik met het volgen van die serie. Zou je ook met een JVJL kunnen doen. Snap al die klagers niet.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 12:30 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Er de grote spellenshow van maken die ze beloofd hebben. Elke dag een opdracht/ spel en niet voor veel geld, maar waar ze voor gekomen zijn
Dat wel maar verder kijk ik die spellen eigenlijk niet. Vind ik dan weer totaal niet boeiend.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 12:32 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Meer 24 uurs opdrachten zou het al een stuk leuker maken
Dan zoek je een programma uit, waar je wel je voldoening uit kunt halen . Het hoeft niet moeilijk te zijn.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 12:30 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ik mis hier echt dat ze dingen aan het maken zijn (in welke vorm dan ook), gewoon bedrijvigheid die voor streamers leuker is om naar te kijken..... die verveling bij EJVJL is dodelijk voor het programma
Ik klaag er niet over, zet de streams uit als het mij niet boeit. Ik lees hier ook veel geklaag over die bruiloft, tis niet mijn ding, maar zoals de jurk voor Wendy, de creativiteit met sommige dingen die ze maken of doen, kan ik zeker waarderen.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 12:34 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Iets meer opdrachten zou idd mogen, neemt niet weg dat dat dagelijks kan. De gesprekken en hoe mensen met elkaar omgaan en hoe ze zich gedragen kan al boeiend zijn. Het is maar net hoe je er naar kijkt. Als ik een serie kijk en ik heb er genoeg van, stop ik met het volgen van die serie. Zou je ook met een JVJL kunnen doen. Snap al die klagers niet.
quote:
Even trouwen.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 12:29 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Laat ze dingen ondernemen, begin een postorderbedrijf, ga dingen maken die ze kunnen verkopen om de jackpot aan te vullen. Al dat schuim koopt wel hoor.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 12:30 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ik mis hier echt dat ze dingen aan het maken zijn (in welke vorm dan ook), gewoon bedrijvigheid die voor streamers leuker is om naar te kijken..... die verveling bij EJVJL is dodelijk voor het programma
Jij kijkt alles terug,waar ben je nu?quote:Op vrijdag 24 maart 2023 12:40 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Laat ze dingen ondernemen, begin een postorderbedrijf, ga dingen maken die ze kunnen verkopen om de jackpot aan te vullen.
Utopia bedoel je? Seizoen 2 2015 in oktober. Rowena is net binnen en Cees en die vreselijke Rolf zijn er nog.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 12:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jij kijkt alles terug,waar ben je nu?
Geen geld geen drankquote:Op vrijdag 24 maart 2023 12:40 schreef spapaars het volgende:
[..]
Even trouwen.
Maar dan daarna zal het zuipen worden, en dat zijn de mooiste beelden, want altijd drama.
quote:Op vrijdag 24 maart 2023 12:42 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Utopia bedoel je? Seizoen 2 2015 in oktober. Rowena is net binnen en Cees en die vreselijke Rolf zijn er nog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |