quote:Op vrijdag 24 maart 2023 12:00 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ohhhh jij wilt natuurlijk laten zien hoe veilig het daar is met die brandblusser!!!
Dat is dus echt niet gebeurdquote:Op vrijdag 24 maart 2023 11:49 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
oh een flinke ruzie op z'n tijd (ik wacht nog steeds op het 'bommetje' over JW en Eunice) is niet verkeerd, maar die bankhangers, kaarters en biljarters ben ik echt ZAT.
ik denk dat dit de laatste samenwerking wordt. 1 van de 2 zei dat, ik weet niet meer wie. vertrouwen is weg.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 11:56 schreef xsaskiax het volgende:
Jeffrey en Jasper lijken elkaar ook weer wat meer gevonden te hebben.... een evenementje waar ze met 'karretjes' in de rondte gaan rijden (bediend door je met je handen op de grond af te zetten)... ze hadden het over 'karten' en zijn er druk mee.
Leuk om te zien
quote:Op vrijdag 24 maart 2023 11:51 schreef Dotteke het volgende:
Dadelijk denken mensen dat wij echt gaan trouwen zegt Babette, maar ik wil een mannnnnnnnnnnn.
Rupert probeerde bidons te 'slijten', maar JW wil 3 t-shirtsquote:Op vrijdag 24 maart 2023 12:01 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Die gaan kleding bestellen bij de waardebon sponsor
Max 2 stuks ... meer zit er niet in...quote:Op vrijdag 24 maart 2023 12:01 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Klotsknieeen en dijenkletsersquote:
Hoeveel heeft iedereen nu eigenlijk te besteden?quote:Op vrijdag 24 maart 2023 12:01 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Oh dit is wel heel leuk!!quote:Op vrijdag 24 maart 2023 12:02 schreef spapaars het volgende:
Trouwen?
https://streamable.com/faf530
[ afbeelding ]
50quote:Op vrijdag 24 maart 2023 12:04 schreef lojanda het volgende:
[..]
Hoeveel heeft iedereen nu eigenlijk te besteden?
JW krijgt een deel van Erik's tegoed en kan er nu 3 bestellen.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 12:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Max 2 stuks ... meer zit er niet in...
Als er sponsoren op komen draven is het wel een teken dat het programma bekeken wordt (is mij geleerd)quote:Op vrijdag 24 maart 2023 12:05 schreef Silves het volgende:
Bijna een miljoen op de bank, en nog moeten gesponsord worden..
Misschien een domme vraag, maar wie krijgt er dan niets?? of houden ze vast rekening met eliminatie???quote:
Diegene die gesponsord wordt is natuurlijk grote baas John.. dit is allemaal reclame wat we zien en zoals ik gisteren heb gelezen hier zijn er na de challenge al meerdere op de site gegaan van de sponsors..quote:Op vrijdag 24 maart 2023 12:05 schreef Silves het volgende:
Bijna een miljoen op de bank, en nog moeten gesponsord worden..
Bij EJVJL mis je Utopia juist weer, zeker nu ik Utopia zelf ook weer helemaal aan het terug kijken ben komt dat eens en te meer duidelijk naar voren.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 11:45 schreef xsaskiax het volgende:
Het afgelopen halfjaar heb ik heel wat keren gedacht: waarom hebben we in de jaren van Utopia zoveel geklaagd over 'saaiheid', terwijl er daar altijd wel iets te beleven was (zeker vergeleken met EJVJL)... laten we blij zijn dat er wat leven in de brouwerij is, al dan niet 'gespeeld'
Ik ben niet zo van de ruzies en zo, wel van de pranks zoals gisteravond, beter lachen dan verveeld naar je scherm kijken
Hij weet allemaal zo goed.. je maakt mij niets wijs hoor zegt hij altijd want hij is overal in thuis.. tuurlijk JWquote:Op vrijdag 24 maart 2023 12:06 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
JW krijgt een deel van Erik's tegoed en kan er nu 3 bestellen.
JW: "Maar het zijn allemaal XXL? "
Rupert: "Nee, je moet er op drukken en dan kun je .. O, zo heet de winkel .."
Muis verkeerd om, winkel/maat verwarren. Dat zou wat geweest zijn als hij manager was geworden laatst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |